Vragen, opmerkingen en commentaar graag in het commentaar-topic: Commentaren op de streamverslagen, deel 3
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.
Vervolg op: Streamverslagen 3 oktober 2001
Dit wordt weer een latertje
Kelly zegt dat ze het wel anaal gedaan heeft. Dat moest wel, vertelt ze, voor de operatie. ,,Ik ben sexueel een passief type.''
Kelly vraagt aan Coos of hij nooit uitgaat. Coos: ,,Nee, ik ga nooit uit.'' Coos beschrijft zijn ideale dag: een dagje naar Scheveningen met hoge golven en dan surfen.
Voor Pascal is dit een zondagje met voetballen, voetbal kijken en ,,sexen''.
Voor Kelly is dit zondag. Gaat ze bij een Surinaamse vriendin, die bij haar in de straat woont, eten. Daarna stappen in discotheken in Hilversum (Gooiland en Havana).
Pascal onderbreekt het geheel met een stinkende scheet en wappert lekker met de dekens.
Kelly vertelt dat ze Jeroen van Inkel in de kapperszaak heeft gehad. ,,Hij is echt supertof''.
quote:Gj is ook nergens te bekennen Rich was een poosje geleden hout aan het zagen voor rijk Het lijkt me dat ze nog samen buiten staan
Op donderdag 04 oktober 2001 00:14 schreef Sanne het volgende:
Richard is nergens te bekennen; zit wellicht nog op het toilet
0.09 Frank zegt dat hij niks negatiefs over de anderen heeft gezegd in de dagboekkamer.
0.17 Diane : Als het aan Kelly ligt dan gaat Danielle (naar het andere team denk ik).
Het gesprek in het bad is interessant, door de bubbels kan ik het echter nauwelijks volgen.
Pascal: ,,Coos, wat heb jij voor rare dingen gedaan? (op sexueel gebied). Coos: ,,Helemaal niets, jullie denken beiden dat ik zo'n pervers mannetje ben.''
Kelly vertelt dat vandaag een rotdag had. ,,Dat komt door mijn hormonen.'' Die moet ze iedere dag slikken en daardoor voelt ze zich een aantal dagen per maand slecht. En dan zeg ik dingen waarvan ik achteraf zeg 'shit'.'' Volgens haar was vandaag Gert-Jan aan de beurt om de wind van voren te krijgen. (Gert-Jan slaapt buiten, waarschijnlijk wil hij niet bij de twee Judassen liggen.)
Ze verwachten een battle. Kelly: ,,Ik wil nu niet meer uit mijn bed hoor. Ik heb pijn in mijn voet.''
WILLEN ALLE BEWONERS HUN ZENDERS CHECKEN!!!
Gert Jan is in discussie in de tuin over hoe ze zich gedragen en misdragen in het huis. Beide streams zijn nu in de tuin... Dus dit laat BB liever zien dan de badkamer... Tja...
Frank mompelt iets.
Gert-Jan: "Je mag blij zijn dat er hek tussenzit! Waarom ben ik nou weer een pleurisleijer?". Er doen nog anderen mee aan deze 'speels' bedoelde woordenwisseling: "Jij moet je bek houen, kale!".
Richard probeert een stammetje te zagen: "Godverdomme, wat een klerezooi". Gert-Jan probeert nuttige tips te geven over het hek, maar bedenkt zich: "Laat ook maar, dat heeft mijn m'n captainsfunctie gekost, die adviezen". Hij vindt het jammer dat 'arm' geen zaag meer heeft.
Diane: "Sing me, sing me a chanson".
Ze stopt gelukkig weer na 1 regel
0.24 Andries zet de bubbels weer aan. Drie minuten later gaan ze weer uit.
0.30 Stream naar een gesprek tussen Gert Jan Richard in de tuin (het beeld staat stil in de badkamer, ik herstart de stream niet omdat dat misschien niet mogelijk is). Gert Jan : Mijn huis is op de Brouwersgracht, mijn eerste huis was ook op de brouwersgracht. Hij vertelt Richard over het stuk hout dat hij tegen zijn kaak kreeg. Frank zegt iets maar hij is niet te verstaan. Gert Jan tegen Frank : Waarom ben ik nou een pleurislijer ? Dat hoort er bij op het battlefield. Ik waardeer dat je het zegt. Jij huilt niet mee met de wolven in het bos. Richard : Je moet je bek houden kale. Frank : Ik heb niks te neuken vannacht. Richard : Even masturberen en dan naar bed. Frank : Nee, nee. Richard vertelt de bedindeling in rijk. Gert Jan : Ik lig helemaal aan het voeteneind nu. Gert Jan : Je wordt handig in het zagen. Ik vind het jammer dat de zaag is weggenomen bij arm. Het hoort op de één of andere manier niet bij rijk om te zagen.
0.36 Stream naar een gesprek tussen Frank en Diane. Frank : Ik heb lol gehad vanavond maar als ik naar mijn nest ga ben ik naar de klote. Daantje, love you. Frank zegt zelf dat hij dronken is. Diane is weer nieuwsgierig wat Frank in de dagboekkamer heeft gezegd. Frank : Niks negatiefs schat. Diane : Die bh staat nog steeds in je rug. Frank : Als ik er vrijdag nog ben zal ik het tegen je zeggen. Diane vraagt of er nog sigaretten besteld moeten worden. Frank : Ik heb er nog in mijn koffertje maar deze vind ik niet lekker. Bestel maar zes pakjes dan zien we wel. Ik ben helemaal naar de klote van dat spul (ik weet niet of hij alcohol, voedsel of medicijnen bedoelt). Ik ga echt slapen nou. Ik ga naar mijn nest.
0.42 Andries vraagt of Diane iets uit de frituur wil. Diane : Drie vlammetjes.
[Dit bericht is gewijzigd door Bus watcher op 04-10-2001 11:39]
0.55 Danielle : Ik zou wel balen als ik naar huist moest. Ik ga jullie steeds leuker vinden. Diane : Als het de laatste dag is moet je er maar gewoon van genieten. Vorige week heb ik een hele dag verspilt alleen maar aan het nerveus zijn over. Ik doe het niet meer. Ik zie nu Frank en Diane op de bank, het beeld loopt twintig minuten achter op het geluid. Diane dacht dat de anderen gisteren moe waren maar ze lagen gezellig te kleppen in bed. Ze zeggen allemaal voor de zoveelste keer dat ze zoveel dorst hebben. Diane : Ik heb ze toch alle vier opgegeten die vlammen, hoewel ik er maar drie gevraagd heb. Andries over Luv : Het was een lousy performance. We hadden er veel meer uit moeten halen. Diane : Ik vond jou heel overtuigend als meisje. Andries : Mij ? Dank je. Richard : Als ik weg moet kan ik tenminste een beetje met normale kleding weg. Andries : Dat zei Frank ook.
1.08 Richard : Wat is het trouwens anders op de tv. Het geluid valt even weg. Diane : Hier zijn de lichten heel fel. Op tv is het sfeervol. Ik vind de dagboekkamer daar (arm) leuker als hier op tv. Danielle : Mocht ik morgen naar huis gaan vergeten jullie dan niet de foto's mee te geven ? Andries vind dat Danielle leuk op een foto staat. Danielle : Ik ben ook heel leuk. Andries : Wat een kutbattle vanavond, tsjongejonge. Hij komt terug op een aantal vragen.
1.14 Andries : Zullen we morgen een keer uitslapen ? Danielle wil fietsen. Diane : Ik wordt elke keer half tien tien uur wakker. Danielle : Wil je me om elf uur wakker maken dan ? Diane : Heel veel dingen die we besteld hebben zitten er niet bij. O.a. een matje, bodylotion. Andries : Je ligt er niet charmant bij Danielle. Danielle : Ik ben ook niet charmant.
1.17 De bewoners gaan hun tanden poetsen. Diane : Schuimgel had ik besteld, is er ook niet.
Team rijk gaat naar de badkamer om tanden te poetsen. Ze zijn allemaal doodop en verlangen naar bed (geen hooi, zoals aan de andere kant... LOL).
Terwijl BB op stream 2 al 15 minuten de tegels in de tuin in beeld heeft (wat een onzin), maken de bewoners zich op voor een nieuwe dag.. een dag dat er iemand naar huis zal moeten en twee nieuwe dames (Audrey en Sandy) het BB huis in Almere zullen betreden.
1.23 u.
Diaan, Daan, Andries en Rich in de badkamer, ze voegen de daad bij het woord... tandjes poetsen dus.
Diaan zegt tegen Andries dat hij nog moet zagen, ze vraagt of ze nog moet helpen. Hij zegt van niet, hij was het alweer vergeten.
1.27 u.
Andries rommelt nog wat in de keuken, Diaan zoekt iets wat ze besteld heeft, Andries zegt dat het wel op de rekening stond. Daan en Rich zijn volgens mij richting slaapkamer vertrokken.
Andries zegt iets over de afwasmachine tegen Diane. Hij zegt dat ze kattig reageert en dat ze dat eerder ook al deed. Hij zegt dat zijn tolerantiegrens (sorry, mag ik effe kotsen ) hoog is ten opzichte van haar.
D: Hé, wist je dat de vijver helemaal troebel is geworden.
A: Tja, dat heb je soms met vijvers.
...
A: Hé, ga lekker slapen joh.
D: Nee, ik ga jou gezelschap houden.
A: Ik ga heel langzaam zagen, dit gaat zo heel lang duren.
Je hoort hem zagen
Diane besluit toch maar naar binnen te gaan.
D: Ik ga naar binnen omdat ik vermoed dat je liever hebt dat ik naar binnen ga.
A: Ja, dat klopt wel ja.
[Dit bericht is gewijzigd door Htje op 04-10-2001 01:54]
1.25 Andries : Af en toe reageer je heel kattig. Diane : Dat is iets waar ik van af moet. Het is goed dat je het zegt. Andries : Net ook. Pain in my ass. In mijn dagelijkse leven zou ik dat niet slikken. Diane zegt dat ze het anders bedoelde. Andries : Mijn tolerantiegrens ten opzichte van jou is ook hoog. Diane : Die vijver is troebel geworden. Andries : Ja, dat heb je soms met vijvers. Diane : Gefeliciteerd. Andries : Is het al vier oktober ? Jij ook. Mijn gedachten gaan vooral uit naar mijn ex-kat, Kelly. Diane : Ik ga je even gezelschap houden (bij het zagen). Andries : Waarom ? Diane : Daarom.
1.29 Diane gaat toch naar bed. Andries : Ik zie je morgen. Of ik moet de andere kant op kijken. Diane : Ik ga naar binnen omdat ik vermoed dat je liever hebt dat ik naar binnen ga. Andries : Dat klopt wel ja.
De vraag is nu: Wat is er met Andries aan de hand? Er lijkt hem iets dwars te zitten. Zit hij met de battle in de maag, waar hij toch een beetje afging ondanks de overwinning... zit hij in zijn maag met gevoelens die hij heeft voor Danielle... of toch voor Diane... of is er iets anders aan de hand. Feit is dat ik Andries zo nog niet eerder heb gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |