Maar laten we elkaar geen mietje noemen (dat bewaren we voor een flame in een andere sukkelaar zijn topique), ondanks dat ik het imago heb van een halfgare flapdrol die zijn tijd steekt in allerlei foefjes om zeer fraai uitgevoerde dames voor zich te winnen die uiteraard allemaal mislukken waardoor ik zacht snikkend in slaap val en mijn maagdelijke status voor de zoveelste keer vervloek, valt het best mee met mijn queeste naar genegenheid van het andere geslacht.
Natuurlijk ben ik wel een contactgestoorde, sociaal gehandicapte en uiterst cynische sufkut, ik zie me zelf niet als de gefrustreerde oetlul zoals het label leest dat ik van menig Fok!ker opgeplakt heb gekregen. Het is nou niet alsof ik overloop van zelfmedelijden en louter klaag dat ik geen vriendin heb.
Blijkbaar is bij velen maagd synoniem voor hopeloze stakker wiens enige doel in zijn miserabele leventje is om een jongedame zo ver te krijgen dat ze zowaar een seksuele daad met hem verricht. Naar mijn weten heb ik nimmer geklaagd of gezeurd over mijn levenslange vrijgezel zijn.
Die misopvatting is volgens mij ontstaan toen ik maatjes werd met voorheen dè Fok!knaap Djeez. Achja deze onzaligmakende en alweer verwaterde vriendschap heeft me wel de initiële bekendheid gegeven, want ineens wisten mensen wie ik was. Snappie, het maagdenmaatje van Djeez. Scheppen Fok!kers die allemaal klonen aanmaken, maar uitgerekend mijn kloon werd bekender dan het origineel. En zelfs als Snappie was ik naar mijn mening een ingetogen knaapje. Meeste posts werden door Snippie gepost, op die posts over de kousen van sataN na, maar dat komt omdat Snappie zo'n rare fetisj heeft... Maar daar gaat het nu niet om.
In tegenstelling tot Snippie had ik niet die ontzettende drang om een keertje te neuken. En in tegenstelling tot die emotiodiertjes die nu allen posten dat ze meisjes niet snappen en het beu zijn om het oor te zijn en niet de pik heb ik nog steeds niet het gevoel dat ik een vriendin moet hebben.
Ik ga ook niet laf elke externe factor de schuld leggen voor het 'falen' in een relatie krijgen. Ik weet wel wat ik de schuld moet geven, of beter gezegd, wie. Dat ben ikzelf namelijk. Ik zelf doe namelijk geen enkele moeite om een vriendin te krijgen, noch probeer ik in de smaak te vallen bij dames. Het zal jullie niet verbazen dat ik in het weekend erg lang in mijn bedje blijf liggen om daarna weer de hele dag loos over mijn keyboard te ratelen tot diep in de nacht en zo twee dagen geen zuchtje frisse lucht krijg. En online ben ik net zo min bezig met het vergaren van goede vriendinnen, want ach eigenlijk ben ik online precies dezelfde Pino als ik IRL ben.
Dan denk je vast "jemig je bent al 22" ja dat is zo, maar als het bij vriend Juup of Swets al erg lang duurt voordat ze de ware vinden waarom zou zo'n klootviool als ik dan wel op zijn 22e al gesetteld moeten zijn. Als al die romantische begripvolle jonge Fok!kertjes die massa's vriendinnen hebben door wie die ze als broertje behandeld worden en zo ontzettend graag willen, het niet lukt om een meid te scoren, waarom zou zo'n cynische droplul als moi het dan wel lukken.
Niet dat ik veel doe waardoor ik veel aan mijn kop kan hebben, maar laat ik eerst even mijn studierommel oplossen. Zodra dat een beetje klaar is, en ik een fijn baantje heb gevonden en wellicht zelfs een eigen bescheiden woonruimte om Ma Herald te ontlasten van haar zoontje, misschien dat ik dan eens klaar ben voor een echte dame. Nouja, misschien wil ik ook nog eerst leren een ei koken zonder Scorp te bellen.
Kortom deze waardeloze zoutzak die door heel internettend Nederland als wanhopige kutfrust wordt gezien maakt zich niet druk om vriendinnetjes en seks. Dat doen juist die gevoelige eeuwig optimistische en liefdevolle jonge knullen die keer op keer worden teleurgesteld door dat gecompliceerde en onbegrijpelijke vrouwelijke geslacht.
En dat wilde ik even kwijt.
Uiteraard mag iedereen die niks beters weet te zeggen in een discussie nog steeds wel aankomen met "ga maar eerst eens een meid neuken" of "ga een vriendin zoeken"(terwijl iedereen altijd zegt dat je niet moet zoeken, hoewel lam thuisblijven ook niet helpt). Ik snap het wel, je wilt toch wàt snedigs zeggen ipv die geinige gaapsmiley.
Mag ik dan op je lijst?
quote:Mijn opa zei altijd als je dan toch niks nuttigs te zeggen hebt zeg dan niks
Op woensdag 03 oktober 2001 03:02 schreef Berserker het volgende:
Ik zou zeggen: richt een politieke partij op.Mag ik dan op je lijst?
quote:Let op het woordje 'als'. Dat is nu niet van toepassing.
Op woensdag 03 oktober 2001 03:04 schreef Camel het volgende:[..]
Mijn opa zei altijd als je dan toch niks nuttigs te zeggen hebt zeg dan niks
Helaas!
*trouwens erg herkenbaar*
* Vision vraagt zich af wat hij doordeweeks nog na 5.00 op Fok! te zoeken heeft....
quote:Ja
Op woensdag 03 oktober 2001 02:46 schreef Herald het volgende:
Het is me niet ontgaan dat ik gezien word als de meest ranzig gefrustreerde en waanzinnig hopeloze Fok!ker
Meestal kan ik wel lachen om teksten van jouw hand. Nu ook wel, maar...
Wat me stoort is de toon. Ja, je bent scherp. Ja, je kunt alles prachtig formuleren. Maar ik vind ook dat je jezelf erg boven anderen stelt. Zo van: Ik ga tenminste op een goede manier om met mijn gefrustreerd-zijn.
Tja, ieder doet het op zijn eigen manier. De een door zijn nood te klagen hier op het forum, de ander door zich daar demonstratief tegen af te zetten en de noodklagers naar beneden te halen.
Moet ieder helemaal voor zich weten. Ik vind alleen dat het iemand siert en aantrekkelijker maakt als hij/zij respect toont voor anderen.
Aargh, paradox!!
Toch heeft Moonah wel een beetje gelijk in de zin van: dat andere mensen wel erg op zoek zijn naar een partner of zich wel rot voelen omdat ze alleen zijn, dat moet je ook kunnen respecteren.
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 03-10-2001 12:14]
quote:laat MrBig het maar niet horen
Op woensdag 03 oktober 2001 11:49 schreef MrsBig het volgende:
Neukuh, Herald?![]()
Maar da's de inhoud. Waar het mij vooral om gaat is de stijl:
jij kan leuk schrijven man! Super! Heel scherp, heel leuk geformuleerd en ook gewoon helder en goed te volgen.
Dat wou ik even zeggen
quote:Maar ja, als je wilt neuken schiet dat nog niet op natuurlijk.
Op woensdag 03 oktober 2001 12:20 schreef Beatrice het volgende:
jij kan leuk schrijven man! Super! Heel scherp, heel leuk geformuleerd en ook gewoon helder en goed te volgen.
Ik lach me altijd rot om je puntige one-liners (mét linkje) en moet nog harder lachen om de verontwaardigde reacties die jouw posts altijd opwekken.
Het beeld dat ik van jou heb, is dat van een erg slim mannetje wiens gedachten af en toe te complex zijn voor anderen. Ik heb een groot aantal keren posts van jou gezien die mijns inziens erg humoristisch waren maar waar "men" buitengewoon gepikeerd op reageerde.
Ik mag het wel als iemand zich niet conformeert aan de massa en ook niet bang is dat mensen hem niet aardig vinden.
Last but not least: uit je tekst blijkt wat mij betreft een grote mate van zelfkennis. En dat is zeldzaam bij veel mensen van jouw leeftijd.
Toch eeuwig zonde dat je geen vriendin hebt, hoor....Volgens mij zou jij werkelijk práchtige liefdesbrieven kunnen schrijven.
-zucht-
quote:DAT had ik ook willen zeggen! Dus vergeet die vorige post van mij maar, want hier ben ik het 100% mee eens
Op woensdag 03 oktober 2001 12:53 schreef Noayla het volgende:
(mooi en zeer waar verhaal)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |