abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 3 oktober 2001 @ 00:04:06 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1801979
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in het commentaar-topic: Commentaren op de streamverslagen, deel 3
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op: Streamverslagen 2 oktober 2001

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1802059
Ik slaag er niet in een fatsoenlijke stream te starten dus ik kijk nu naar lowbandstream 2.

0.08 Diane zit te huilen bij de film. Frank : Ik zaag zo wel even Pas. Rijk zegt welterusten tegen iemand. Pascal over de film : Het is niet echt. Frank : Is het een mooie film of niet meiden ? Diane : Hij is wel heel mooi. Weer wensen ze iemand welterusten. Diane : Het is een klote film. Je wordt er niet vrolijk van. Volgende keer The sound of music of zo. Een beetje luchtiger. Frank stelt voor naar The making of te kijken. Diane : We hebben genoeg Gladiator gezien. Frank leest op wat de extra's zijn. Diane : Als je wil kijken kijk je maar. Frank : Nee. Het zijn twee dvd's, die je kunt kijken. Diane weer : Het is een klote film. Danielle : Ik vind hem wel mooi. Er zit wel een mooi einde aan.

0.13 Gert Jan vraagt Frank of hij Arlington road heeft gezien. Frank heeft hem niet gezien. Frank zegt nog eens dat hij Gladiator een mooie film vond.

0.16 Frank gaat zagen voor het arme deel.

pi_1802230
0.22 Streams 3 en 4 tonen beide infrarode beelden van de slaapkamer, waarschijnlijk ligt iedereen in het arme deel in bed. Op stream 2 ligt ook iemand in bed, waarschijnlijk Richard. Stream 1 toont Andries en Diane in de keuken met de zaaggeluiden van Frank.

0.25 Frank : Zo, dat is denk ik wel genoeg. Hij stopt met zagen. Nu is de fontein te horen. Andries en Danielle zijn nu bezig in de keuken. Richard slaapt nog niet, hij ligt onrustig te draaien. Diane en Frank zitten in de woonkamer. Frank : Op mijn aanraden is die film gekozen. Door veni vidi vici is hij op het idee gekomen. Frank : Zo ging het ook echt in die tijd. Hij kijkt ook graag naar films over de tweede wereldoorlog. Frank : Ik praat Hitler niet goed maar hij was wel verschrikkelijk slim. Diane : Ik vind het zware kost. Je mag wel tegen me aanpraten maar ik ga niet reageren. Frank : Ik ga er niet over verder. Andries komt er tussen met een vraag over afwasmiddel.

0.34 Een techneut van BB zei tegen Frank dat het hem tegen viel dat hij de tv niet aan de praat kreeg. Diane : Het viel mij ook van je tegen. Frank zegt dat hij hier een knopje aan moet doen, thuis niet. Hij wil ook wel zo'n tv maar een bankstel is nu belangrijker. Diane zegt dat ze oploscappucino heeft besteld. Diane vraagt Frank naar de tijd.

0.37 Frank : Wat ga je nou doen Driessie, ga je nu bitterballen staan te maken ? Diane : Hij is echt niet goed bij zijn hoofd. Diane is weer uitgelaten. Ik geloof dat ze tegen Frank aan is gekropen. Frank zou liever kipnuggetjes hebben. Andries : Die komen morgen pas. Diane : We hebben wel vlammetjes. Ik voel me wel met het uur dikker worden hier. Frank : Kom nou, je broek valt af. Frank zegt tegen Andries dat hij mee doet als hij vlammetjes maakt. Frank : Wat ben je nou aan het doen ? Andries : Ik ben die troep aan het uitkoken die jij hebt laten aanbranden. Diane zegt dat ze morgen geen battle verwacht. Andries : Wil je ook ijs Frank ? Frank : Nee. Ik zie Danielle met een doekje in haar ogen wrijven. Frank verwacht donderdag een battle. Danielle : Hebben jullie ook zo'n last van lucht ? Frank : Ja, dat komt door de uitjes e.d.

pi_1802308
0.46 Frank wil een stuk of vier vijf vlammetjes. Frank : Vond je het een mooie film ? Danielle : Ja. Ik vond het een hele mooie film. Meestal houd ik niet van films die slecht aflopen maar van deze wel want eigenlijk zijn ze weer bij elkaar. Frank bedankt BB. Danielle zegt dat ze het leuk vond weer eens video te kijken. Frank is het er mee eens. Frank : Ries heeft sinds we hier zitten last van zijn poepertje. We kunnen Billy even wakker maken, of ie ook een vlammetje wil hebben. Hij lacht om zichzelf. Frank : Dan gaat ie helemaal aan de spuit. Frank zegt dat Andries de vlammetjes eruit moet halen. De bitterballen duren namelijk langer als de vlammetjes. Frank : Dan gaan ze kapot. Andries : Maar ze zijn voor jou.

0.52 Andries : Wat de hek drink jij ? Frank : De Big Brother cocktail. Danielle : Jij drinkt ook alles door elkaar hè Frank. Andries : Zou Endemol rechten moeten betalen voor delen van de film die op tv te zien zijn ? Frank : Kom op zeg. Das natuurlijk gelul. Andries probeert ook een vlammetje. De meiden zitten om onduidelijke reden te giechelen.

0.57 Frank : Richard die heb een beetje doorstartproblemen. Volgens mij heeft ie dezelfde problemen als Nance. Andries is bang dat iets uitgezonden wordt. Frank : Dat wordt zes keer herhaald. Danielle : Dat kost hem 30 % van zijn stemmen. Frank : Who gives a fuck ? Danielle zegt dat ze morgen met blote voeten op het ding gaat. Danielle met een bekakt stemmetje : Ik mag dan wel slank zijn over drie maanden maar dan zit ik onder de blaren.

woensdag 3 oktober 2001 @ 01:39:20 #5
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1802390
De rijke groep zit te praten over wie ze als beste in hun groep kunnen hebben van de nieuwen aanstaande donderdag.
(Ik ga er nog steeds vanuit dat, mocht er opnieuw iemand uit d egroep van Gert Jan wegmoeten, de twee nieuwen beide in de Gert Jan groep komen. Daardoor zou het weer 5 tegen 5 worden)

Van de dames in Spanje lijkt Sandy favoriet te zijn bij Richard en Danielle. Audrey scoort ook vrij goed. Als Richard iemand zou moeten kiezen die over het algemeen het beste zou zijn voor hun groep (qua persoonlijkheid, intelligentie en inzet) koos hij eerst Sandy en daarna Audrey.... Tanja en Priscilla scoren minder goed.

My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 3 oktober 2001 @ 01:56:25 #6
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1802438
Danielle en Andries liggen in bed en Frank laat zijn grote condoomcollectie aan het tweetal zien. Zowel Andries als Danielle liggen in een deuk. Frank vertelt precies welk smaakje ieder comdoom heeft en laat de vreemde vormen zien.
"Is dat ook een condoom", vraagt Danielle
"Ja", zegt Andries.."zal ik hem even omdoen"

Meteen schieten ze allemaal weer in de lach.

Frank gaat weer weg en Andries en Danielle praten verder over de heimwee die ze soms in het huis voelen... fluisterend, want Diane slaapt al.

woensdag 3 oktober 2001 @ 02:03:52 #7
10152 Buffie
There is only one
pi_1802456
1.53 - 2.08 Rijk:

Rijk heeft het over de mensen in Spanje en wie ze erbij gaan krijgen. Andries wil van Richard weten wie er allemaal zitten en hoe die mensen zijn.

Richard: Pricella is een meisje dat zich heel anders opstelt dan ze in het buitenland heeft gedaan, als zij naar boven ging, gingen wij naar beneden, gingen wij in de kamer zitten, ging zij in haar kamer zitten. Ze kwam er wel steeds weer bij hoor, ik mag haar wel, maar een bepaalde humor heeft ze. Beetje kat uit de boom kijken. Ik weet niet of ik dit wel mag zeggen, bijvoorbeeld van haar haar, ze heeft heel kort haar...
Daan: Ze is ook kaal geweest
Richard: Dan zegt ze bijv: 'ik heb net een chemokuur gehad'
Andries: Jaja
R: Terwijl haar vader.... Begrijp je wat ik bedoel?
Andries: Jaja
Richard: Een bepaalde hardheid
Andries: Ik ken haar wel
Richard: Je kent haar?
Andries: Niet persoonlijk, maar we hebben gemeensschappelijke kennissen
Daan: Ik vind het het topwijf
Richard: Wie zou het beste passen in deze groep? Van de vier dames?
Richard: Das moeilijk, ik zou bijna Audrey zeggen, maar ik weet niet hoe dat met jou zou klikken, dat zou heel leuk kunnen zijn. Ik denk dat ik toch voor Sandy ga, maar dat is heel nek aan nek
Andries: Jij Daan?
Daan: Audrey, voor de groepscohesie, zoals jullie dat zo mooi noemen
Frank: Hahaha
Richard: Coos en Pascal willen absoluut Audrey niet
Frank: Das ook wel weer een uitdaging
Daan: Ik vind haar echt een wereldwijf, Audrey wil de groep niet uit elkaar halen, volgens mij kan zij het goed vinden
Andries: Hee, en Leo?
Richard: Goed hart, Leo is iemand die de kat uit de boom kijkt, heeft hele psychologische achtergrond, psychologisch gelul, daar wordt je af en toe niet goed van, dat heb ik ook gezegd. Maar de tweede week was het minder, toen voelde hij zich op zijn gemak, maar hij is een paar maanden ziek geweest, BB was net iets te vroeg zei hij, voor de stabiliteit kan je beter Ed hebbben
Daan: Ed is echt geweldig!
Richard: Ja ik vind ze allebei top, het zal me weinig uitmaken, maar als je toch moet kiezen, dan beter Ed
Daan: Leo kwam pas los toen ik weg was
Richard: Ja klopt... ik ben benieuwd donderdag
Andries: Er komen vast twee dames
Frank: Jij mag kiezen, en er kan natuurlijk best iets gebeurd zijn in de week dat hij (richard, red.) er niet was. Ik wil graag iemand die humor heeft,die weet waar ze het over heb, of hij. Niet dat diepe psychologische gelul, dan ga ik daar wel op het bankie leggen
Richard: Ed heeft ook humor hoor, maar qua battle heb je denk ik weinig aan hem
Andries: En Leo?
Richard: Eerste week gewoon meegelopen, conditioneel is ie sterk, beter dan Ed, die doet helemaal niks
Daan: Audrey is echt een wereldwijf
Richard: Maar conditioneel is ze niks, Ed is totaal onsportief en Audrey ook
Daan: Misschien valt dat best wel mee, ik ga naar bed

Daan mompelt wat over naar bed gaan, mannen blijven zitten

Frank: We zien het allemaal wel Dries, maar er moet toch iemand weg, daar moeten we het toch echt over hebben morgen
Richard: Het liefst blijf ik in deze groep, maar ik kan me voorstellen...
Frank: Wanneer wil jij het hebben over wie er weg moet?
Andries: Morgen?
Richard: Hij wil wachten tot het moment daar is, ik heb daar geen problemen mee
Frank: Daar heb je een goed punt
Richard: Het gaat ook om het evenwicht in de groep
Frank: Ja goed punt, ik heb mijn draai gwevonden in deze groep, heb wel aanlooopproblemen gehad, maar we weten nu wat we aan elkaar hebben. Soms kan het fout gaan, maar soms heb ik zin om te fucken. Gewoon fucken, dat doen ze ook met mij, gaan ze me uit mijn tent lokken, van die teringgeintjes, maar dat vind ik gewoon humor. Dan heb ik schijt aan Diaan. Die is..., dat denkt ze zelf, maar fysiek is ze een sterk wijf. Zoala ze fietst op dat dingetje
Richard: Ja dat is waar
Frank: Daar ben ik heel eerlijk in, als ik donderdag exit ben, kan ik er niet rouwig om zijn. Ik vind het wel jammer, want je zit er een maand, maar dat gevoel heb ik absoluut niet. Maar dat fanatieke, dat is jaren geleden. Ik kan slecht tegen mijn verlies, ik ben een slechte verliezer. In het heetste van de strijd, zoals tegen Gert-Jan... Dat kan ik ook
Richard: Het wordt nog leuk
Frank: Ik hoop gewoon dat ik het mee mag maken dat je twee teams hebt en elkaar mag nomineren. Dan zit je bij de vaste kern van dit huis, dan wordt het heel erg moeilijk. We hebben pas de eerste exit gehad, er komen er nog zes
Richard: Nog drie exits, dan begint het pas echt
Frank: De nominaties, maar je weet natuurlijk nu niet wat er in Spanje is gebeurd
Richard: Er is wel iets gebeurd daar, maar ik weet niet wat
Frank: Dat hadden wij met Aldrico. Je weet nooit wat er in iemands koppie omgaat
Richard: Misschien zijn er wel twee weg, je weet het niet
Frank: Maar als je het met de groep goed kan vinden, dan kan je dingen waar je heimwee naar hebt makkelijker vergeten. Maar ik vind het wel een leuke ervaring
Richard: Daar heb je gelijk in

Iedereen gaat tandenpoetsen. In bed wordt er verder gezmoezeld tussen Andries en Danielle. De rest komt erbij en opnieuw gaat het over de exit van donderdag en wie er zouden komen. Zeggen constant dat ze gaan slapen, maar blijven doorbabbelen...

Als chocola een man was, dan zou ik ermee trouwen
  woensdag 3 oktober 2001 @ 02:20:35 #8
10152 Buffie
There is only one
pi_1802491
2.20

Rijke groep praat nu over Pascal. Mannen denken dat Pascal weinig voorstelt zonder Coos. Dat ie aan hem hangt, maar instort als Coos weg is.

Daan: Onderschat Pascal niet hoor

Mannen roddelen weer over Pascal, dat ie niet veel waard is zonder Coos en erg jong is. Daan is het er niet mee eens.

Frank: Ik mag dat toch wel zeggen? Ik heb meer levenservaring
Andries: Dat ben ik niet met je eens
Daan: Het gaat bij jullie alleen om het fysieke
Frank: Ik respecteer haar mening ook wel, ik vind haar heel lief, maar ik heb gewoon een andere mening
Andries: Diane heeft gewoon veel meer in haar mars, puur fysiek
Frank: Dat ben ik niet met je eens, Diane heeft geen conditie
Andries: Dat zeg ik toch? Je lusitert niet goed
Frank: Iedereen is gewoon een andere persoonlijkheid
Daan: Vind je mij naief?
Frank: Je bent gewoon een allemandsvriendje, als ik het verkeerd zie moet je het zeggen
Daan: Nou ja, verkeerd, dat is jouw mening. Denk je dat ik mezelf niet ben?
Frank: Nee dat zeg ik niet, daar ken ik je te kort voor, maar in sommige gesprekken denk ik... zo... Als ik je op bepaalde manieren prikkel ben je echt een volwassen vrouw
Daan: Hahaha
Frank: Af en toe ben je echt een klein kindje, maar je gaat ook met kleine kindjes om. Niet negatief zien hoor!
Daan: Doe ik ook niet lieverd. Ik vind het gewoon leuk om hem te pesten met dat fysieke, dat vind ik gewoon leuk (tegen Andries, red.)
Frank: Wat vind je van mij dan?
Daan: Een schatje, maar af en toe word ik een beetje moe van je
Andries fluistert : Lelijk, zeg lelijk
Daan: Nee, ik vind het leuk om je haar kort te zien.
Andrie fluistert: Onhandig, zeg onhandig
Daan: Onhandig? Nee, dat ben ik. Maar soms in discussies zit je op een andere golflengte, dan word ik wel een beetje moe van je. Dat is het wel zo'n beetje. Ben je nu boos?
Frank: Nee hoor, je mag alles tegen me zeggen
Daan: We denken gewoon anders over dingen, dat mag toch?
Frank: Tuurlijk

Als chocola een man was, dan zou ik ermee trouwen
pi_1802493
2.00 u. Daan en Andries in beeld, ze liggen in bed intiem te fluisteren. Eerst hebben ze het over de groep, dat Daan het prettig vindt dat ze in deze groep zit, ze vindt het fijn dat de groep zo hecht is. Dan hebben ze het over de dingen die ze missen. Andries zegt dat als hij aan één ding denkt dat hij alles gaat missen (muziek, vrienden van de band, ouders enz.). Dan komt Frank binnen, hij showt zijn condooms met smaakjes als ik het goed begrijp. Dan hebben An en Daan het nog even over Arm en Rijk, Daan zegt dat ze in Rijk hebberig wordt. Frank is inmiddels ook in bed gekropen, er wordt over en weer welterusten gewenst. Andries zegt nog iets tegen Daan, waarschijnlijk over dat zij uit bed rolt, ze noemen elkaar schat en pop. Daan vraagt aan Frank of hij haar rond 10.00/10.30 wil wekken. Dan hebben ze het samen met Frank over de bedindeling, hoe die gaat zijn als er een nieuwe bijkomt. Een fluitgeluid.
Daan vertelt dat ze zo gelukkig en happy is met de cd van Madonna die ze kreeg in de DBK. Ze vindt het gek dat ze daar zo gelukkig van werd. Frank zegt iets over Prince en The Eagles.
D: Die naad hier die wordt steeds dieper of ligt dat aan mij.
Iemand: Nou mijn naad is nog steeds even diep. ...
D: Nou Coos die wordt helemaal gek aan die kant.
Iemand: Nee, die speelt dat.
D: Nee, zo is hij niet. R: Hij is 34.
D: Het is echt een ijdeltuit, grappig vind ik dat.
F: Die gek gaat een bos haar krijgen joh, soo. Iets over Gert-Jan en Coos.
Frank vindt Pascal een broekie van 22 die het mentaal niet gaat redden. Daan is het hier absoluut niet mee eens. Frank noemt haar naïef. Andries is het daar absoluut niet mee eens. Frank zegt dat hij het gewoon op een andere manier ziet, en dat dat niet erg is. Nu gaat het over fysiek sterk zijn, Andries noemt het voetbal als voorbeeld. Andries zegt dat iets over de fysieke staat van Diaan en de Coopertest. Daan vraagt toelichting over het feit dat Frank haar naïef noemt. Hij antwoordt dat zij een allemansvriendje is, en pas haar mannetje staat als ze geprikkeld wordt. Dan is ze opeens een volwassen vrouw. Frank zegt dat hij het niet negatief bedoeld. Frank vraagt wat Daan van hem vindt.
D: Ik vind jou een schatje, en af en toe vind ik je een enorme bromtol. En ik vond het ontzettend leuk dat ik je haar eraf mocht scheren. En ik vond het bijvoorbeeld leuk dat je me het Espresso-apparaat uitlegde. Af en toe in discussies dan merk ik wel dat je op een heel andere golflengte zit, we denken gewoon anders over bepaalde dingen.
A: Ik wil je nooit meer zien.
D 2x: O, wat heb ik nou weer gedaan.
Gelach.
Opnieuw over het fysiek sterk zijn.
Ik begrijp ondertussen dat Diaan al ligt te pitten en Richard af en toe ook deelneemt aan het gesprek.
  woensdag 3 oktober 2001 @ 02:29:35 #10
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1802499
Frank, de IT man, vertelt net aan Andries dat je een mp3 van 8 mb met ISDN download in ongeveer 8 minuten... Met ASDL duurt dat volgens hem 3 minuten en met kabelmodem 4 minuten...

Nou weet ik niet wat voor kabelmodem hij heeft, maar ik download gemiddeld een mp3 van 8 mb in nog geen minuut...
Hij heeft het erover dat je een hele film kunt downloaden van 600 mb in een hele nacht tijd... Nou wil ik niet veel zeggen, maar dat lukt mij meestal wel in een uurtje ofzo...

Is mijn kabelmodem apart snel of "lult" Frank uit zijn nek?

Kort daarvoor hebben Frank en Andries het over Danielle, die ernaast ligt. Volgens Andries is Danielle fysiek niet zo sterk... Hij zegt dat ze eigenlijk alleen maar "twee beentjes, een kontje, twee borstjes en een koppie" is ....
Danielle is hier niet zo blij mee!

pi_1802507
1.03 Andries : Die vlammetjes hoef ik nooit meer. Diane : Ik heb ze weer besteld. Andries : Waarom ligt de blauwe trui van Kelly in de dagboekkamer ? Diane : Die moet naar de andere kant. Andries : Dat mag toch niet ?

1.06 Richard gaat zijn bed uit op stream 2. In de woonkamer stoeien de anderen. Ik geloof dat Andries onder ligt. Er wordt met kussens geslagen. Diane : Ik heb een fitmessmatje besteld. Danielle : O goed, ik lig ook altijd op mijn rug in de blubber. Richard : Ik ben uitgedroogd. Danielle zegt dat ze niet uit dezelfde flessen wil drinken als Richard. Richard : Ik heb er geen zin in eigenlijk, om ziek te worden. Andries zegt dat hij om een dokter moet vragen. Richard : Ik weet wel wat ik moet hebben, dat hebben de meiden ook gehad. Diane : We hebben allemaal last van lucht. Andries zat hier net met vlammetjes. Nou, de vlammen kwamen niet alleen uit zijn mond hoor.

1.12 Frank : Weet jij wat je morgen moet doen, lekker een beschuitje met lauwe thee. Het zijn virussen die je nekken, overdag voel je je lekker en 's avonds voel je je klote. Je moet veel drinken. Ik hoop niet dat het besmettelijk is want ik krijg ook last van mijn spieren nu. Richard : Zo is het bij Audrey ook begonnen. Die heeft het anderhalve dag gehad, echt goed. Nancy had het de laatste twee dagen, en toen hier nog. Ik ben blij dat ik hier zit, en dat ik niet daar (arm) zit. Frank : Wat zijn de symptomen ? Richard : Mijn spieren. Nancy kon op een gegeven moment helemaal niks doen. Frank zegt dat Richard naar een dokter moet. Frank : Die kan een paardemiddel voorschrijven. Het kan besmettelijk zijn. Richard zegt dat Pascal al ziek was toen hij vertrok en dat ook Priscella ziek is geweest. Frank : Wie is de leukste daar ? Richard : Ik zou Sandy kiezen, als ze in haar sas is. Ze kan zingen, heeft humor. Frank : Hoe ziet ze er uit ? Richard : Blond, slank. Frank : Lesbisch toch ? Richard : Ze is op en top vrouw. Ze ziet er niet uit als een lesbische. Met Leo kan je ook lachen. En met Ed ook wel. Hij doet een robot na met zijn arm. Frank : Wie zou je er nog bij willen hebben ? Richard : Sandy en Leo. In de eerste week was Leo niet in zijn sas. In de tweede week is hij helemaal opgebloeid. Frank : Als Tania nou komt met Audrey ? Richard : Ik denk toch wel Audrey. Die heeft meer inhoud en gesprekksstof, ook meer irriteren hoor. Als Tania en Sandy komen, absoluut Sandy. Frank : Hoe vond jij het daar (Spanje) ? Richard : Ik vind het wel lekker dat ik daar begonnen ben. Lekker wennen. Diane : Welterusten. Frank : Kus. Ik krijg toch altijd een kus van je. Diane : Als ik op bed lig. Frank krijgt toch een kus. Richard : Sla mij maar over vandaag.

1.20 Richard tegen de Danielle en Andries : Ik denk dat Sandy met Frank zou gaan botsen. Dat weet ik eigenlijk wel zeker. Danielle : Ik weet niet of dat zo botst met Frank. Frank : Waarom niet Tania ? Richard : Ik heb meer met Sandy. Ik kan het niet verwoorden. Als jij moet kiezen tussen Tania en Sandy ? Danielle : Sandy. Ze is een schatje. Ze doet me denken aan mezelf. Andries : Priscella en Sandy ? Danielle : Sandy. Frank : Priscella ? Richard : Die komt heel raar uit de hoek. Danielle : Toen ik weg ging kwam ze los. Ik denk dat ze hier anders is als daar. Ik weet het wel zeker. Frank : Geef eens vier kenmerken van iedere meid. Objectief. Danielle : Het kan niet objectief. Andries : Waar kunnen we de meeste battles mee winnen ? Richard : Qua intelligentie is Audrey het slimst, dan Priscella, dan Sandy dat Tania. Tania is het sportiefst, dan Sandy, dan Priscella, dan Audrey. Frank : Ik had ook nooit verwacht dat Kel in de modder zou gaan. Richard : Audrey had vier beauty cases mee. Danielle : Je weet het niet. Andries : Wie kan je sociaal er het beste bij hebben ? Richard : Ze zijn allemaal goed in de omgang. Audrey is sociaal het best, dan Sandy, dan Tania, dan Priscella. Andries : En jij ? Danielle : Het ligt er ann wat je wil. Wil je roering Audrey of Priscella, wil je stabiliteit en rust Sandy of Tania. Andries : Het gaat erom dat een team een team blijft. Dat je niet op een gegeven moment niet meer met elkaar aan tafel kunt. Danielle : Dat doet alleen Priscella. Richard : Priscella is een meisje dat zich misschien heel anders opstelt als in Spanje. Danielle : Hier kan je niet vluchten, daar wel. Richard : Daar ging ze naar boven als wij beneden waren en omgekeerd. Maar in de tweede week kwam ze er steeds meer bij. Danielle : Ze heeft zware zwartgallige humor. Ze is grof.

1.31. Richard : Ze heeft heel kort haar. Hij vertelt het chemokuur verhaal weer en dat haar vader kanker had. Ze komt uit Groningen. Frank : Wat is jouw persoonlijke voorkeur ? Andries : Eén naam. Richard : Moeilijk. Ik ben geneigd Audrey te zeggen. Of Sandy. Dan denk ik dat ik toch voor Sandy ga. Danielle : Ik zeg ook Sandy. Voor de groepscohesie. Richard : Coos wil absoluut Audrey niet. Andries : En, Ed en Leo ? Richard : Beide goeie gasten, beide een goed hart. Leo keek de kat uit de boom in de eerste week. Hij vroeg steeds waarom dan. In de tweede week was hij helemaal los, dan kreeg hij een humor joh, toen was hij helemaal op zijn gemak. Aan de andere kant, hij is overspannen geweest. Qua stabiliteit kun je misschien beter Ed hebben. Danielle : Ed is geweldig. Richard : Als ik moet kiezen zeg ik misschien toch Ed. Andries : En Daan ? Diane : Ed. Maar Leo is pas los gekomen toen ik weg was. Andries : Er komen vast twee dames.

1.37 Richard : Aan Ed heb je weinig bij een battle, alleen pure vuurkracht. Leo is wel sportief. Conditioneel is hij wel sterk. Danielle : Audrey is een wereldwijf. Frank : Maar conditioneel is ze niet goed. Richard : Ed is totaal onsportief en dat is Audrey ook denk ik. Als ze een paar peukies puft is ze al moe. Frank : Uit deze groep moet donderdag iemand weg. Daar moeten we het wel over hebben morgen. Richard : Andries wil het er pas de laatste dag over hebben. Hij wil wachten tot het moment daar is. Als één van ons exit is hoef je het er niet over te hebben. Dan hebben we geen nare bijsmaak. Frank : Daar heb ik even niet bij nagedacht. Je hebt gelijk. Ik heb hier mijn draai gevonden bij deze groep. Het gaat steeds beter met Diane. Soms wil het nog wel fout gaan. Soms wil ik gewoon fucken. Maar dat gaan ze bij mij ook doen. Ze gaan me kennen. Die teringgeintjes vind ik ook leuk. Dat hij mijn nest vol legt met ijs. Diane is best een sterk wijf. Ze fietst tien kilometer op dat ding. Ze zet de vertraging wel niet aan. Als ik donderdag exit ben zal ik er niet om rouwen. Ik zal het wel jammer vinden. Ik heb niet het gevoel dat ik hier een maand zit.

1.43 Frank : Ik hoop nog mee te maken dat we elkaar gaan nomineren. Dan hoor je bij de vaste kern van het huis. Dan wordt het echt moeilijk. Richard heeft het gevoel dat Audrey misschien vrijwillig vertrokken is in Spanje. Richard : Er is iets gebeurd daar en ik weet niet hoe het is afgelopen. Ik verwacht hier binnen vier weken ook wel een vrijwillige exit. Omdat het psychisch een hele aanslag is. Frank : Als je het goed met de groep kan vinden kan je het beter aan. Dat is mijn ervaring. Ik ga effen mijn tandjes poetsen.

1.46 Stream naar de slaapkamer. Danielle : Hij kan wel heel erg lachen met Kelly. Met Gert Jan heeft hij meer moeite. Andries fluistert : Ik vind Richard echt een topper. Danielle : Iedereen heeft zijn voorkeuren. Ik heb gewoon heel veel met Coos. Ik vind niet dat ik pech heb gehad. Ik ben heel blij dat ik aan deze kant zit. Andries fluistert : Ik miste gisteren mijn vriendinnetje Nienke en de band en mijn ouders. Dan mis je alles in één keer.

1.51 Frank komt de slaapkamer binnen.

1.55 Andries : Ik voel me hier veel beter als aan de andere kant. Danielle : Ik vind allebei wel wat hebben. Lichamelijk voel je je hier wel beter. Andries : Ik voel me hier geestelijk ook beter. Danielle : Je wordt wel hebberig hier. Frank zegt Richard dat het niet goed is dat hij rauw vlees heeft gegeten en pasteitjes. Men wenst elkaar welterusten.

2.08 Frank : Coos is de drijfveer achter Pascal. Als Coos weg is valt Pascal terug in zijn oude ritme. Danielle : Onderschat Pascal niet. Richard zegt dat vier mensen in Spanje ook zeiden dat Pascal achter Coos aanloopt. Richard : En nu zegt Frank hetzelfde. Danielle : Ik heb een andere mening. Frank : Dat is jou naieviteit. Danielle : Wat is dat nou voor gezeik ? Frank : Jij vindt iedereen lief. Andries : Ik ben het absoluut niet met je eens. Ik vind Danielle absoluut niet naief. Frank : Ik vind het helemaal niet erg dat ze zo is. Danielle : Vertel iets verder Frankie. Je vindt mij naief. Frank : Ik vind je een allemanvriendje. Als ik jou ga prikkelen komt er een heel ander Daantje boven. Dan ben je echt een volwassen vrouw. Weet je wat ik bedoel ? Jij gaat met hele kleine kindjes om. Je moet het ook niet negatief zien. Andries : Frank mag alles zeggen en dat is niet negatief maar als ik één keer iets zeg. Danielle : Maar jij zegt ook nogal wat. Frank : Wat vind je van mij ? Danielle : Ik vind jou een schatje. Af en toe vind ik je een enorme bromtol. Dan wordt ik moe van je. Ik wilde je haar graag afscheren, nu kan je niet meer stuk. En jij legt espresso apparaten uit en zo, dat vind ik leuk. In discussies zitten we op een andere golflengte. Dan wordt ik soms wel een beetje moe van je. Frank : Je mag alles tegen mij zeggen. Daar word ik niet boos om. Danielle : En we denken gewoon anders over dingen. Frank : Als we allemaal hetzelfde dachten. Danielle : Hebben we helemaal niets meer te doen. Frank : Precies.

2.20 Danielle tegen Andries : Als het er hard aan toe gaat tussen Gert Jan en Coos denk je dat Diane daar beter tegen kan als ik. Frank legt aan Andries uit wat ADSL is. Danielle weet ook wat het is. Frank heeft zelf kabel. Hij is er tevreden over.

2.30 Frank : Vlak voordat ik hier in ging heb ik nog een hondje gekocht.

pi_1802526
Frank etaleert zijn kennis over ADSL en Chello.
De veel gemaakte grap (die slaat op Richard) wordt weer geplaatst: Hé, gaan we nu slapen?
Vervolgens noemt Frank Andries een bisexueel mannetje.
Hij moet rectaal, anaal en oraal genomen worden.
Frank: hé, vlak voor dat ik hier inging, heb ik nog een klein hondje gekocht, lief jóh.
Frank: Ben je besneden, ja hè? (tegen Andries).
Jongejonge, ik weet niet hoe zij van gespreksonderwerp veranderen, maar nu hebben ze het over Deventerse koek, Oranje koek, Friesche koek en moorkoppen. Frank vraagt zich af wat de Rotterdamse specialiteit is. Andries heeft het over een haven en bootjes.
F: We hebben 3 Eredivisieclubs: Excelsior, Sparta en Feyenoord.
A: Nee 4, ook nog SVV.
Daan ligt wat te fluisteren, slaapt ze of niet is de vraag.
Iemand zegt: Wat vind je van Andries, Daan?
D; nou dat kan ik beter maar niet zeggen.
A: Daantje de wereldkampioen.
F: De Battle begint.
Effe stilte, wat gezucht en gegaap .
Het lijkt erop dat ze nu allemaal onder zeil gaan.
Iemand snuit zijn neus flink, een lachje.
  woensdag 3 oktober 2001 @ 09:09:47 #13
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_1802889
stream 1HI op Rijk : andries en Danielle in diepe rust er snurkt iemand
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
  woensdag 3 oktober 2001 @ 11:56:27 #14
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1803692
Big Brother schijnt de laatste dagen de forums over BB3 op FOK te hebben gelezen. We kijken nu op stream 1 naar Diane en Danielle in de sauna.. geheel naakt. De twee kletsen wat en Danielle zegt nog "Ik hoop dat hier geen camera staat" (lol)

Dan gaat het tweetal onder de douche... ook nog steeds geheel naakt. Zodra 1 van de mannen op de deur klopt (?????) om wat te pakken uit de douche, gaat de handdoek om en worden ze opeens weer heel preuts.

Na vijf minuutjes pauze gaan ze weer naakt in de sauna zitten (de jongens zijn vanzelfsprekend weer weg).

Voor alle liefhebbers van vrouwelijk schoon: er zaten hele prettige opnames bij van zowel Diane als Danielle... Zal me benieuwen of ze hier iets van uitzenden op tv.

woensdag 3 oktober 2001 @ 12:12:09 #15
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1803775
12:05: De twee meiden staan nog steeds heel ongegeneerd te douchen en lijken even de camera's te zijn vergeten. Big Brother zelf niet trouwens, want zodra Diane aanstalten maakt haar schaamhaar te gaan scheren, wordt de 'No Privacy' policy weer overboord gegooid en zapt de stream weg naar de woonkamer....waar dus helemaal NIETS gaande is!

Jammer Big Brother... speciaal voor de 'little perverts' onder ons...!!!

De meiden laten duidelijk merken vervolgens dat ze NIET willen dat de mannen de badkamer inkomen als zijn nog bloot zijn. Ook Diane, die ik toch in de eerste dagen in ieder geval topless behoorlijk geil tegen Andries aan zag dansen.... maar toen had ze geloof ik wat drank op.

Als de twee onder de douche vandaan komen is het etenstijd!

woensdag 3 oktober 2001 @ 14:08:07 #16
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1804712
14:00 uur... Frank, Andries en Richard in de zon in de tuin. Niet echt interessant. Ik kan nog steeds geen verbinden via bbspy met stream 2 krijgen, dus kan helaas niet switchen naar een ander beeld.
  woensdag 3 oktober 2001 @ 14:45:29 #17
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1805053
Het wordt saai in het bb huis. De rijke kant doet erg weinig meer de laatste dagen. De arme kant is nu wat aan het knutselen in de tuin. Het team van Andries ligt wat te zonnen en half te slapen... en denken over wat ze gaan eten. Het wordt tijd dat er wat gaat gebeuren!
  woensdag 3 oktober 2001 @ 15:17:15 #18
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1805312
Kelly voelt zich ellendig en vind er geloof ik weinig aan in het arme deel. Ze praat er even over met Danielle! Ook baalt ze volgens mij van het feit dat ze het enige meisje is in de groep van Pascal (!!)

(iemand heeft de verbastering "paskwal" bedacht... is wel erg toepasselijk!)

Nog steeds gebeurt er verder helemaal niets in het bb-huis... Kelly schreeuwt af en toe "YESSSS"... verder wordt er zelfs nauwelijks gesproken!

pi_1805375
kelly schreeuwt de hele tijd YESS
andries vraagt zich af wat er in godesnaam zo leuk kan zijn aan de arme kant. Nou zegt Kel, ik kan me toch gelukkig voelen, omdat de zon schijnt, omdat overal om!!
nou zegt Andries, als je je zo gelukkig voelt, zullen wij dan nog een week hierblijven en jullie in Arm?
KEL: Nou van mij mag je daar nog wel blijven hoor, even aansterken enzo..

Richard en Andries hebben het nu over de battle van de vragen.. en nu lacht andries omdat een van de redactie zei: wat is die andries een sukkel, hij is toch leraar? en A wil graag weten wie dat gezegd heeft..
en nu hebben ze het nog steeds over de battle over dat GJ 2 mensen heeft weggespeelt. Kel is nooit aan de beurt geweest.

Babe In Totale Control of Herself
pi_1805454
BLIEB BLIEB batterijen..

andries denkt dat er straks een battle komt, omdat ze batterijen hebben moeten verwisselen. Rich: van donderdag tot zondag middag, vorige week was het ook rond deze tijd een battle.. alle batterijen waren nog vol. dus we krijgen een battle waarbij we geen batterijen kunnen verwisselen voor een lange tijd.

en ze gaan nu naar de keuken..

woensdag 3 oktober 2001 @ 15:43:38 #21
2653 ks_choice
Ja, mijn keus ja!
pi_1805555
[15:40]
Andries: Kunnen we ook niet wallen-weghaler bestellen?
Diane: Patty!
Andries: Patty???
Diane: Sperty!!!! Dat gebruiken alle topmodellen ook!
Andries: Wat is dat dan?
Diane: Aambeienremover!
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan.
  woensdag 3 oktober 2001 @ 15:51:56 #22
2653 ks_choice
Ja, mijn keus ja!
pi_1805611
Diane: Is dit varkensvlees, Frank?
Frank: Wat? Ossenworst?
Diane: Ja...
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan.
pi_1805646
weet iemand nou wat ze precies aan het maken zijn bij die arme kant? zelf krakers?? of wat? en wat is die ombouw patient aan het doen.. oefenen hoe als wijf te lopen?

aan de arme kant zijn de 3 mannen nog steeds druk bezig met wat hout... terwijl de rijke kant lekker aan het snacken is..

pi_1805683
rijk:

ze staan gezellig met zijn allen in de keuken.
ze hebben gisteren 2 kaarsen vergeten uit te doen..

maar wij hebben richard.
R: nog wel ja.
er gaat zowieso iemand van ons weg, of naar huis, of naar de andere kant.
*geluid valt weg*
het is duidelijk dat ze al weer erg met donderdag in hun maag zitten. ze hebben het de heletijd over naar huis gaan en woie naar de andere kant zou gaan.
morgen gaat er een vrouw weg volgens Frank, als er een vrouw weggaat, denk Danielle dat ze weggaat. blablabla

*SAAAI*

kel wil erg graag een vrouw aan haar kant. ze vind dat gewoon gezellig. kel heeft het over haar tas inpakken, dat diane dat moet doen, als kel eruit gaat..
Andries: moeten die dildo's erook bij in??
Kel: hoor ik daar een lama schijten? LOL

*nu wil ik de arme kant zien!!*

pi_1805788
frank : het nieuwe love duo..
andries :hoezo love duo...
diane :ja he schatje..
frank : Tja op een ouwe fiets moet je het leren he..

pi_1806112
GJ en KEL zijn brood het bakken

GJ vindt het heel fijn in het BB huis omdat je alles zo intens beleeft. hij zit in de arme kant graag buietn, en luisterd naar de koolmees, en de wolken te zien veranderen.. HEERLIJK..
Hij heeft het er met KEL over, kel is het met GJ eens.

het gaat nu over dat je nu zoveel praat over vroeger, zoals handen arbeid, en klasseavonden. en dat vind ik erg leuk, want daar dacht ik nooit over na. ik heb het altijd veelte druk om daar over na te denken, en hier heb ik al mijn herinneringen weer naar boven. en dat vind ik een voordeel..

GJ: ben je alleen bezig met dingen die tegen je gezegd worden? of met veel andere dingen?

KEL: je word met gevoelens geconfronteerd de ene keer is dat heel erg, en de andere keer niet heftig.

woensdag 3 oktober 2001 @ 17:06:49 #27
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1806122
Diane vertelt nog een keer hoe ze behandeld is door haar werkgever. Toen ze hem vertelde dat ze met BB mee ging doen, werd haar gevraagd ontslag te nemen.... op dringende toon.

Kelly zit intussen opnieuw met Gert Jan te kletsen in de tuin. Van Pascal, die net uit de dagboekkamer komt, krijgen ze te horen dat de hechtingen van Gert Jan er minimaal 10 dagen in moeten blijven. Ook heeft Pascal rennie's (of zoiets) gekregen tegen de maagklachten van een aantal personen.

Richard vertelt nogmaals dat Audrey een wat vreemd persoon is. Haar vader blijkt te zijn overleden aan kanker... maar ze gebruikt het woord 'kanker' regelmatig als scheldwoord... (inderdaad een beetje vreemd).

Pascal vertelt wel eens een viagra pil te hebben gebruikt, maar dat het op hem geen uitwerking had (dan is ie wel heel erg impotent lijkt me). Frank vertelt ook dat hij wel eens een viagra pil heeft gebruikt en dat het ook niet echt een uitwerking had (slechte reclame).
Vervolgens vertellen Frank en Pascal het verhaal van een man die te gast was in "Sex voor de Buch" en lag te rijden op een opblaaspop (hebben ze zelf ook niet zo'n pop besteld??). Er volgen nog meer verhalen van "slachtoffers" in "sex voor de Buch" en "Sex na de Buch".
Dan zegt Frank dat Buch volgens hem failliet is vanwege fiscus problemen (denk het niet!!!!!!)
Diane vind de gebroeders Buch oerlelijk.
Dan komt het gesprek op Theo van Gogn met zijn programma "De Hunkering" en dat hij veel te veel rookt! Volgens Andries is Van Gogh verre familie van Buch.

Zo gaat het gesprek nog een tijdje verder... over Cor Boonstra.... aandelen en meer van dat soort onderwerpen!

woensdag 3 oktober 2001 @ 17:18:10 #28
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1806218
En ja hoor.... de bewoners beginnen nu ook al te zwaaien naar vliegtuigen/helicopters.

Gert Jan vertelt dat hij wat angst heeft om te gaan samenwonen. Hij heeft nu een vriendin sinds een jaar. Om vrouwen te ontmoeten blijkt Gert Jan met een vriend een barbeque te organiseren en 25 vrouwen (geen andere mannen) uit te nodigen. Zo heeft hij zijn huidige vriendin ook ontmoet.

Danielle loopt intussen wat verveeld in haar strakke gele broek door het huis heen. Kelly is heel trots op haar eerste zelfgebakken broodje en laat het aan iedereen zien die het wil. Andries loopt wat te kloten met krukken en doet alsof hij niet goed kan lopen. Het rijke deel lijkt te wachten tot de frituurtafel wordt bezorgd. Richard ligt al bijna de hele middag in de hangmat.

Ik houd het even voor gezien.... Is me een beetje saai vanmiddag!

woensdag 3 oktober 2001 @ 17:52:42 #29
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1806526
Danielle en Andries zitten weer heel dicht tegen elkaar aan op de bank. We krijgen van Frank te horen dat BB moeilijk loopt te doen over het feit dat hij cd's heeft besteld. Eerder bleek van Pascal al dat hij en Coos een zware waarschuwing hebben gehad voor het feit dat ze gezongen hebben in de dagboekkamer toen ze de "afzettingsprocedure" van Gert Jan begonnen en omdat ze dat niet helemaal volgens de BB regeltjes hebben gedaan (de redaktie is dus weer lekker bezig om volwassen mensen als kindertjes te behandelen, net als voorgaande jaren).

Intussen zitten Diane, Danielle en Andries wijdbeens met de voeten tegen elkaar in een kringetje op de grond. Andries grijpt echt iedere kans aan om bij Danielle in de buurt te zijn. Hij zal echt zwaar te maken krijgen met het "ferdi effect"!
Dan gaat Danielle en Diane wat acrobatische oefeningen doen terwijl Andries verlekkerd toekijkt. Kort daarna begint Andries een discussie met een camera over een stukje tape dat in de kamer ligt en blijkbaar ingeleverd moet worden.

(Op dit moment lijkt alleen nog de zender van Kelly te werken, want de rest hoor je slechts heel in de verte praten... heel zacht. Kan natuurlijk ook aan de regie van de streams liggen, want voorgaande jaren ging dat ook vaker fout als goed)

Danielle en Diane zitten dicht tegen elkaar aan op de bank cd-hoesjes te bekijken en te lezen.
Gert Jan vraagt of iemand Backgammon kan spelen, omdat er schijnbaar een backgammon spel aan de arme kant staat (????). Er blijkt niemand echt op de hoogte te zijn van de spelregels.

(Mocht iemand 2.50 voor een half uur streamen willen betalen op dit moment: DON'T!!!)

woensdag 3 oktober 2001 @ 18:45:13 #30
3542 Gia
User under construction
pi_1806941
Diaan heeft schijnbaar een nieuwe bh en laat aan Frank zien hoe die zit.
F: Nou, ze vallen er haast uit.
Daan: Ik ben niet zo zwaar geschapen.
Frank heeft een vriendin met hetzelfde figuur als Daan.
  woensdag 3 oktober 2001 @ 18:53:01 #31
3542 Gia
User under construction
pi_1806995
F: Een vrouw met mindere maten kan ook mooi zijn.
A: Vind je grote borsten mooi?
F: Het trekt wel mijn aandacht.
A: Als je 10 naakte vrouwen hebt, en je begint bij piepklein en je eindigt bij Lola Ferari, waar trek je dan de grens.
F: Bij nummer 5 ongeveer.
R: Het moet wel in verhouding met het lichaam zijn.
F: Ik hou van tieten en van billen.
Di: Ik hou niet van tieten en van billen.
A: Ik kijk er niet na. DD hoeft van mij niet.
Paskwal: Ellen was misschien wel een type voor hem geweest.
A: Ergens tussen de B en de C vind ik prima.
F: Het gaat mij om het hele concept.
A: Je hebt het over vrouwen! Concept!
Frank kent iemand die heeft ze nog anderhalf keer zo groot als Diaan.
F: En dan trekt ze ook nog een strak shirtje aan.
A: Ik loop er ook niet voor weg, of zo.
Ik heb 1 ideaalbeeld. Hij wil geen namen noemen maar...
R: het begint met een N en eindigt op ienke?
A: Ja.
Daan: Maar daar hebben wij niks aan, die kennen we niet.

Frank tegen Kel: Weet je wanneer ik ze het mooiste vind? Als jij dat champagnekleurige colletje aan hebt.

Ze zijn het erover eens dat Kel de mooiste borsten heeft.

woensdag 3 oktober 2001 @ 18:56:47 #32
3542 Gia
User under construction
pi_1807017
Tuuttuut...Willen alle bewoners hun zenders checken.

Diaan: Heho, captain jack.
F: Ja, captain jack, zat ook een mooie vrouw bij. Heel leuk wijf.

Frank vindt iemands zijn zus erg mooi. (volgens mij die van Ries. red.)
F: Hoe oud is ze?
R: 24.

Ze praten nogal door elkaar nu.

woensdag 3 oktober 2001 @ 19:02:51 #33
3542 Gia
User under construction
pi_1807048
Volgens mij gaan de bewoners in bad.
Ze maken cocktails klaar.
F: Ries, jij ook een cocktail?
R: Nee, ik wacht nog effe, i.v.m. mijn maag. Maar gaan we nu al dan?

Het beeld gaat naar de slaapkamer. Daan en Diaan zijn hun bikini's aan het aantrekken. Diaan zoekt iets wat ze aan kan doen, zodat ze ongeziens haar bikini-broekje aan kan doen. (2 weken geleden liep ze nog naakt!)

In de keuken zijn Frank en Ries bezig. Ries wil nog niet aan de alcohol voor zijn maag. Frank dringt aan: Doe voor het sfeertje effe mee.
R: Nee, ik doe het niet, ik meen het echt.
Frank gooit de borrel van Ries bij zijn eigen glas.

De dames zijn al klaar om in bad te gaan. Ook Andries zit al klaar in zijn zwembroek. Frank en Ries wachten nog effe omdat het water te heet is naar hun zin.

woensdag 3 oktober 2001 @ 19:06:44 #34
3542 Gia
User under construction
pi_1807064
Andries en de meiden zitten op de rand van het bad.
Andries heeft water op zijn gulp gesprenkeld.
Daan: Hij heeft pipi gemaakt!

Frank heeft ook zijn zwembroek aan en staat te douchen.
Door het gebubbel van het water zijn de gesprekken moeilijk te volgen.

(Ik stop weer.)

woensdag 3 oktober 2001 @ 19:20:40 #35
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1807200
De bewoners zitten in bad en dan:

BATTLE!!!!

woensdag 3 oktober 2001 @ 19:32:45 #36
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1807330
Het wordt een captainsbattle.. Andries en Pascal zitten in de dagboekkamer. Een herexamen... met schoolvakken!
pi_1807409
geen geluid
muziek, m'n lust en mijn leven
pi_1807448
en weer geluid
pi_1807499
quote:
Op woensdag 03 oktober 2001 19:42 schreef Fredgroes het volgende:
en weer geluid
hier niet
muziek, m'n lust en mijn leven
  woensdag 3 oktober 2001 @ 19:52:04 #40
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1807563
Volgens de meeluisterende andere bewoners lijkt het erop dat het team van Pascal gaat winnen.....

Afwachten maar....

woensdag 3 oktober 2001 @ 20:09:53 #41
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1807709
Het lijkt er nu op dat Andries aan het inhalen is.. De laatste 2 vragen werden door Pascal fout en door Andries goed beantwoord... Laatste vraag komt nu!
pi_1807741
ik val midden in een battle.
Een vragen battle
Pascal versus andries/
De eerste vraag die ik hoor. is tegen en onlangs zijn dat voorzetsels.
Pascal nee. Andries zegt ja (volgens mij is onlangs een bijwoord. andries geeft Nrederlands en maakt een fout!!!)
NU een engelse zin. of dat varkentje wassen betekent
Pascal zegt ja dries zegt nee. (deze is volgens mij voor dries?)
lange stilte........
laatste stelling op de evenaar duurt een dag en een nacht even lang.
Pascal (zonder nadenken) is goed
Nu andries:(denkt lang na) ja ook goed
Nu moeten ze naar het battlefield.
Andries wil opeens zijn antwoorden wijzigen maar gelukkig mag dat niet. zou niet eerlijk zijn
pi_1807750
bah ik heb geen geluid mmeer
  woensdag 3 oktober 2001 @ 20:18:47 #44
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1807796
Het team van Andries leek behoorlijk te balen van zijn, in hun ogen, vele foute antwoorden. Andries zit nu weer bij zijn medebewoners en de "kwaadheid" lijkt nu wat in te dammen... De uitslag kan ieder moment komen....
  woensdag 3 oktober 2001 @ 20:24:35 #45
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_1807855
Volgens mij werd gevraagd Ondanks, niet onlangs.
Ondanks is een voorzetsel.

Ze wachten nog steeds op de uitslag

eurobilltracker.com
pi_1807874
Alle 2 de groepen zitten nog steeds op het battlefield te wachten ( waar op? ) ze hebben het koud en vergaderen onderling over de vragen
Try anything once, twice to be sure
pi_1807901
ze wachten wel erg lang zeg
pi_1807909
Andries heeft gewonnen!!!!!
Geen wissel dus.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_1807910
Ze wachten dus nog steeds op de uitslag Volgens mij is het Kel die heel erg moet plassen
Iedereen roept en zingt door elkaar weg

yes arm blijft arm

woensdag 3 oktober 2001 @ 20:30:00 #50
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1807911
Het team van Andries heeft GEWONNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_1807914
YES .. team van andries heeft gewonnen
pi_1807940
lol het team van andries gaat uit zijn dak
Ik begrijp het niet zegt Coos dit had ik niet verwacht dit had ik niet verwacht
Coos hoe ken dat nou Pacal : ik snap er niets van Coos wat raar (lol)
pi_1807943
wat een sukkeltjes die pascal en coos .. als GJ captain was zouden ze nu in rijk zitten

[Dit bericht is gewijzigd door kavu op 03-10-2001 20:36]

woensdag 3 oktober 2001 @ 20:36:43 #54
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1807974
Dit is wel echt geweldig. Team Pascal was er ZO ZEKER van dat ze hadden gewonnen, dat dit de mooiste uitslag is die wij (tegenstanders van team Pascal) ons kunnen wensen!

Pascal zit er nu wel heel erg verslagen bij en ook Kelly (die zat te bidden om een goede uitslag) is uit het veld geslagen.

Team Andries lijkt weer in bad te gaan!!!!

FEEST!!!!!

pi_1807981
Pacal dacht dat hij er veel meer goed had als andries
Hij wil de vragen gaan vragen het is hem echt een raadsel volgens hem had hij er meer goed als negen
Pascal is erg onder de indruk Het rijke team is helemaal los. Gertjan vind het wel leuke tv omdat ze vertelde dat ze zo terug gingen naar arm
Pascal licht er niet wakker van (wel) maar kan gebeuren
Coos wat kan het jou schelen man volgende keer winnen we zo
  woensdag 3 oktober 2001 @ 20:39:43 #56
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1807989
Er wordt weer een liedje gezongen:

T'IS STIL AAN DE OVERKANT!!!!!!

pi_1807999
Coos vind dat het raar ging en pascal moet naar de dagboek kamer van coos om te vragen want Coos denkt dat het niet klopt
Gertjan Je had er 9 goed 13 fout dat is een 3
Ze vinden het echt heel raar en willen de uitslag
Pascal gaat het zo vragen
pi_1808013
Ze kunnen er niet over uit
Zelfs Gj is het er over eens dat het niet klopt
pi_1808019
Breedbandstream 1 (na één keer proberen deed hij het ineens, in de Mediaplayer). Ik kijk al twintig minuten naar het rijke deel. Er zijn geen bewoners aanwezig.

20.30 Het arme deel. Iedereen zegt 'hè', ze snappen het niet. Gert Jan : Dit wordt een avond slecht slapen, dat weet ik nou al. Rijk zingt 'Het is stil aan de overkant'. Richard : Klasse, feestje.

20.32 Gert Jan : Ik schaam me diep natuurlijk, 10 van de 25. Richard : We waren het er allemaal over eens dat Pascal had gewonnen. Gerrit Jan : Sommige vragen waren anders. Andries noemt een aantal dingen die Pascal fout had. Frank : Ik sterf van de honger. Andries : Eén vraag verschil. Frank : Ik had, als we hadden verloren, kan niet. Andries : Het is mooi dat we gewonnen hebben, maar, dramatisch slecht. Richard : Even het bad vol laten lopen. Andries : Ja. Diane : Het is half negen en ik heb om tien uur de muziek van Luv besteld. Andries : Kijk in de dagboekkamer of het eten er al is. Diane gaat kijken, het eten is er inderdaad.

20.39 Andries zingt weer 'Het is stil aan de overkant. Hij krijgt de anderen niet mee. Men is bezig met de voorbereiding van het eten. Danielle : Er werden af en toe dingen gezegd waar ik me enorm aan gestoord heb. De volgende keer moet je niet ... Richard : Dat is gewoon emotie. Dat is niet persoonlijk tegen hem. Danielle : Ik vind het niet leuk. Ik mag me er toch wel aan irriteren. Diane tegen Danielle : Ik begrijp wel wat je zegt maar het is niet te voorkomen schat.

woensdag 3 oktober 2001 @ 20:48:22 #60
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1808053
Er wordt weer even over de vragen gediscussieerd... Eén van de vragen was "hoeveel kanten heeft een kubus". Iedereen is het er over eens dat dat 8 is...

(Ben ik nou zo dom of lijkt dat maar zo... Volgens mij heeft een kubus 6 kanten... een bovenkant, een onderkant... en 4 zijkanten....)

Beide teams zijn ervan overtuigd dat een kubus 8 kanten heeft...

Team arm blijft discussieren over de vragen omdat ze niet geloven dat Pascal er MAAR 9 goed had en Andries 10!

pi_1808074
Krijgen later de uitslag een velletje met antwoorden Iedereen dacht dat het team van pasc gewonnen had met 2 punten maar ze verloren met een punt ze zijn nu weeeer de vragen door aan het nemen Kelly zit sip en stil te kijken
Gj zit heel relaxt de vragen die ze weten door te nemen en hij zegt andere antwoorden hij weet het ook niet zeker ( maar ik denk dat ie gelijk heeft)
Kelly ik denk niet dat ze vals spelen het is wel heel raar maar laat maar Toen anndries naar buiten kwam zei de groep sorry andries maar je hebt het niet goed gedaan
De vragen werden blijkbaar anders gesteld aan andries als aan pascal
pi_1808114
Pascal mag de vragen komen halen
123456 goed nee ik heb B gezegt 123456 weet ik zeker 7 8 die had ik fout o ja die had ik fout het klopt dus niet
Nu staat er uit de keel holte de vraag was verkeerd voor gelezen andere vraag ook. 2 fout 3 fout 4 fout 5 fout
nog een vraag fout weer een fout
123456789 10 als deze niet goed is zijn het er 9
Ze zijn weer aan het tellen
pi_1808115
20.43 Diane tegen Danielle : Zij kwamen al in een feeststemming. Andries : We moeten het er een keer over hebben maar dit is niet het moment. Frank : Jongens, wat zijn dit weer een mindfucking games, één vraag verschil. Jongens, wat is dit slopend. Frank tegen Richard : Ik zei ook klootzak. Daan is een heel gevoelig meisje. Iedereen verwerkt dat op zijn eigen manier. Danielle : Het is meer de manier waarop. Frank geeft Danielle een knuffel. Danielle : Ook al heeft hij verloren, dan gaan we naar de arme kant, so what. Andries : We gaan daar een andere keer over praten, nu hebben we een feestje. Frank : Er is helemaal niks aan de hand.

20.48 Men zit aan tafel te eten. Richard : Gert Jan zei, we gaan weer naar ons huis. Frank : Het is zuur voor Gert Jan. Diane : Voor allemaal. Speaker : Wil Danielle naar de dagboekkamer komen ? Andries : Het is heel simpel, algemene ontwikkeling is nul bij mij. Van nederlands weet ik meer dan de gemiddelde nederlander, van de andere vakken weet ik niks meer. Wat er in de wereld gebeurd interesseert me niet. Ik heb een hobby muziek en een hobby voetbal. Daar is mijn wereld groot genoeg mee. Speaker : Wil Pascal naar de dagboekkamer komen ? Andries heeft de vragen meegekregen, hij leest er nu aan aantal op.

pi_1808125
Pascal is het er nu over eens dat het klopt
pi_1808160
Gj is de vragen mee door aan het nemen en weet ze dus echt veel beter
Pascal is voor de zoveelste keer aan het tellen en kan er nog steeds niet over uit
Gj Het valt me tegen dat wij er zo weinig goed hadden
Coos dat komt omdat we zo weinig weten
  woensdag 3 oktober 2001 @ 21:03:57 #66
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1808161
quote:
Op woensdag 03 oktober 2001 20:59 schreef Moesta het volgende:
Pascal is het er nu over eens dat het klopt
Ze hebben nog steeds niet door dat een kubus geen 8 kanten heeft, maar 6!!!
pi_1808210
pascal we hebben zo weer een battle Gj nee onze kans hebben we gehad.
pascal en Kelly zitten aan tafel Coos geeft koffie
iedereen schreeuwt nu door elkaar arm en rijk
Neeeeeeeee ze zijn weer aan het tellen
pi_1808261
Rijk en arm zijn nu samen de vragen aan het door nemen

het is 10 tegen 9 het klopt

pi_1808345
21.01 Het gesprek gaat weer over de mensen die nog in Spanje zitten. Richard : Audrey was in de eerste week heel erg leuk, in de tweede week ga je je aan haar irriteren. Richard : Toen je de vragen had gehad, dacht je dat je verloren had ? Andries : Nee ik dacht dat ik wel een kans had. Toen jullie allemaal dachten dat we verloren hadden, ik heb niks gezegd, maar ik dacht dat we wel een kans hadden.

21.07 Diane zegt dat Andries vaak aan zijn pukkeltjes en zijn piercings zit. Diane : Dat ziet er niet fris uit. Dat ziet er niet uit. Je komt op televisie. Houd er rekening mee. Nog steeds worden de gestelde vragen besproken door de groep.

21.12 Iedereen is opgestaan van de tafel behalve Danielle en Frank. Danielle : Ik vind het gewoon niet netjes. Dat wilde ik zeggen. Frank : Als we verloren hadden had ik gezegd klootzak en na een uur was het over geweest. Zo ben ik. Ik had het niet beter gedaan. Het is net als dat je naar Weekend miljonairs zit te kijken. Thuis weet je het beter dan als je daar zit. Danielle : Gevoelsmatig zat het zo kut, ik wilde het zeggen. Frank : Je moet je niet kut voelen. Gewoon zeggen. Dat doe ik ook. Gelijk zeggen. Maar nogmaals, niet iedereen is hetzelfde. Ik kan de ene dag ruzie hebben en de volgende dag iemand omhelzen, zo ben ik. Hij vertelt dat hij op zijn werk ook zo is. Frank : Verdomd goed hebben ze het in elkaar gezet. Wat Diane doet irriteert me mateloos. Maar zo ben ik ook. Frank geeft een voorbeeld : Andries is aan het overleggen met Pascal en dan zegt ze 'nee' (o.i.d.). Dat heb ik ook. Daarom botsen wij vaak. Als ik erover nadenk, denk ik hoe krijgen ze dit voor elkaar. Danielle : Je kan er van leren. Frank : Op mijn werk beoordelen ze me altijd, speak for yourself and don't speak for the group. Frank gaat tellen hoeveel vragen hij wist. Frank : Ik had er 8 fout van de 25. Andries : Dan had je het beter gedaan als ik. Misschien ook een klein beetje logisch omdat je ouder bent als ik. Frank : Ik heb er 8 fout. Diane tegen Frank : Dat kan je nu niet zeggen. Richard tegen Andries : Ik vond je er nonchalant bij zitten.

21.22 Frank : Weet je wat ik nou zo raar vind Andries, dit hebben we eergisteren besteld. Bijvoorbeeld de pistachenoten.

pi_1808361
Coos zit aan tafel met een mes te spelen
Arm is erg rustig Pascal heeft het weer over de vragen die hij wel goed had. Hoe heet de vader van een muil ezel
GJ Als een beest sex heeft dan klimt de grootste er boven op
Pascal wist dus niet dat een muilezel een kruising was hij dacht dat een ezel hetzelfde was als een muilezel
Gj is duidelijk slimmer als Paskwal
Pascal oooo wat is dit en nou is tie kapot ? daar ben ik niet blij mee
rondje koffie Gj pakt het blaadje weer en leest weer de vragen door Kelly is erg stil
pi_1808532
pascal staat te praten met? Je krijgt vanavond nog een leuke show Kelly nee hoor dan liggen we in bed Coos we hebben niet zo'n intresse in jullie schow
Gj zit aan tafel Coos en pas staan bij het hek Daan knuft pascal

Ai Kelly gaat zingen auw Kelly zingt iemand anders fluit
Stop in te name of love Grr ze zijn ne met z'n 2e aan het zingen Ik weet niet wie het is Buiten zijn ze aan het rondjes rennen

woensdag 3 oktober 2001 @ 21:41:13 #72
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_1808543
Rijk is zich aant het verkleden voor een Luv avond.
De meiden sminken de mannen.
De mannen amuseren zich erg
eurobilltracker.com
pi_1808566
21.29 Andries komt uit de dagboekkamer : Ze zeggen steeds tegen mij, verwenkamer dicht, dagboekkamer dicht. Richard : Jij wil captain zijn, dan krijg je dat. Andries : Ja maar als ik iemand op zijn flikker kan geven dan laat ik het niet.

21.32 Diane kletst met Pascal over de battle. Diane : Je weet wel dat ze al in de dagboekkamer zijn geweest voor een motie van wantrouwen. Pascal : Dat weet ik. Dan gaat de stream ineens naar Andries en Frank die als ik het goed heb met elkaar mompelen over de mensen in Spanje en wie er eventueel moet vertrekken uit hun groep. Diane, Danielle en Richard komen er bij. Richard vertrekt snel. Frank zegt tegen Diane dat zij zich met Andries en Pascal bemoeide en dat zij op hem lijkt. Diane : Ik lijk totaal niet op jou hoor Frank. Dat heb ik al op dag 1 gezegd. Frank : Fuck off. Jij hebt heel veel dingen die ik ook heb. Diane: Ik heb liever dat je tegen mij zegt dat ik een irritant wijf ben dan dat je het met ... Frank : Dat ben je ook.

21.41 Inmiddels is men zich als Luv aan het verkleden in de slaapkamer.

Dit is het voorlopig van mij.

pi_1808648
Paskwal Coos en Gj zijn nog steeds rondjes aan het lopen
Kelly zit te kwekken over de daklozen krant.
  woensdag 3 oktober 2001 @ 21:51:32 #75
5724 MarcoTC
Professional Mindfucker
pi_1808659
de heren in rijk zijn zich nog steeds aan het verkleden.
Danielle is de BH van Frank aan het opvullen met sokken.
There are 10 kinds of people in this world. Those who know binary and those who don't.
  woensdag 3 oktober 2001 @ 21:57:16 #76
5724 MarcoTC
Professional Mindfucker
pi_1808713
Richard, Andries en Frank zijn omgekleed. Ze hebben alledrie een jurkje aan en een pruik op. Ze fuiten steeds 'greatest lover' (?) van LUV dus ik ben ban dat ze straks gaan zingen ofzo.

Danielle staat nu ineens een stuk hout te zagen in de tuin.

There are 10 kinds of people in this world. Those who know binary and those who don't.
pi_1808740
De heren rennen nog rondjes
Kel is water wezen halen en staat nu te kwekken met een van de dames van de rijke kant ze hebben het over de kleding.
Het ziet er niet naar uit dat arm de show van rijk gaat bekijken Daan is hout aan het zagen maar ze hebben niets aan de stukjes Haal ff een man Daan ons vuur gaat uit
Kel is nu aan het vertellen wat arm gaat doen vanavond ze is nu weer aan het zingen
pi_1808769
oeps foutje het ziet er NIET naar uit dat arm naar rijk gaat kijken
pi_1808851
tjees ik begin zelf te flippen van de rondjes die de mannen nog steeds rennen er word haast niet gepraat Kel zie en hoor ik nergens meer
Ja nu hoor ik Kel weer WHOOO WHOO ik heb het zo koud
En ze staat nu weer te zingen
ze stopt en iemand van de heren roept ga door Kel
O nee ze blijft doorgaan
pi_1809097
Arm is nog steeds rondjes aan het rennen
Pascal kan niet meer even later Gj kan ook niet meer en stopt nu ook een poosje later
Gj praat nu met Coos over dat het lopen lekker was
Gj wil zijn buikspieren trainen Dan moet je gaan opdrukken zegt Coos ze zijn beide afgevallen
Coos is zich nu op aan het drukken en Gj ook
Gj gaat naar binnen en praat met Kel over een zender
Coos ik ga zo douchen maar ik ga me morgen wassen met warm water
Pascal de volgende keer moeten we niet meer zo'n grote bek hebben voordat we de uitslag weten.
Kel heeft haar haar gewassen met afwasmiddel het lijkt net touw
Coos we gaan expres niet naar de buren kijken tegen pas als ze dadelijk wat leuks gaan doen moet je niet gaan kiken
pi_1809110
coos en pascal hebben besloten om expres niet te gaan kijken naar de "show"
  woensdag 3 oktober 2001 @ 22:45:16 #82
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1809204
Pascal en Coos spreken af dat, als team rijk de playback show gaat doen (LUV) dat ze dan met opzet niet gaan kijken... (JEZUS, wat is dat stelletje zielig zeg!!! Het lijken wel kindjes van de lagere school)

De mannen zijn intussen geheel klaar met schminken, inclusief nep borstjes en pruiken, en zullen zo wel gaan optreden. Pascal en Coos hebben intussen veel plezier van het feit dat ze hebben afgesproken niette gaan kijken. Kelly trekt zich er niets van aan en gaat wel kijken!
Ze probeert ze op aandringen van Danielle nog over te halen en het lijkt nog te lukken ook.

Coos loopt nu naar Gert Jan toe en fluistert: "Luister luister.. we moeten kijken maar we gaan heel ongeinteresseerd kijken en beslist niet lachen.. niet lachen!!" (die man wordt met de minuut zieliger!!)

Het optreden begint met de mannen als LUV.. Kelly lacht zich suf. Pascal noemt Andries een homo.... GErt Jan is opeens blij dat ie niet gewonnen heeft en terwijl Andries, Richard en Frank zich blijven uitsloven als LUV doet Coos alsof hij er niets aanvindt (zoals afgesproken.. tsjongejonge).

De mannen lopen terug naar de slaapkamers.. Danielle zegt nog "Het was niet verplicht om te kijken hoor....!!!"

Als een soort van wraak actie gaan de mannen van team rijk nu vlak voor het hek het liedje "t'is stil aan de overkant zingen...."!

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 03-10-2001 22:47]

pi_1809212
Coos kom op naar de slaap kamer Pas en Kel lopen er gedwee achter aan ( GJ staat onder de douche) En als ze dadelijk roepen doen we alsof we slapen.
Coos ik hou daar helemaal niet van Ik ook niet zegt Pas
Kel wil wel gaan kijken Als je wel graag wil kijken ga toch kijken zegt Coos
Kel tegen rijk ze slapen al zal ik ze wakker maken kom eens kijken hoe mooi ze er uit zien
en ja hoor ze gaan kijken en zitten nu naar rijk te kijken
Liedje is afgelopen Mogen we nu verder gaan met douchen zegt Coos
  woensdag 3 oktober 2001 @ 22:52:08 #84
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1809273
Nu volgt het liedje:

"Wie niet tegen z'n verlies kan die is maar zielig hoor!!"

(hoe toepasselijk)!

Team rijk zit verschrikkelijk feest te vieren en team arm zit zomogelijk nog erger te balen....
"I'm so excited" volgt en er wordt door team rijk uit volle borst meegezongen....

PARTY TIME!!!

Danielle draagt een uitermate sexy zilverkleurig topje en een kort blauw broekje. Diane draagt een meurkleurig topje en een zwarte broek. Beide dames gaan uit de bol van de muziek en lijken optimaal te genieten van het moment.
(Daar moet op gedronken worden hi ha ho!!!)

Andries stelt voor om het bad aan te zetten!!

pi_1809299
Kelly danst lekker mee met de muziek .. GJ: "het gaat goed met je enkel"
pi_1809307
zagen jullie ook hoeveel last Kelly van haar enkel heeft (not), ze stond me toch te dansen en te hupsen....
pi_1809333
He, ze draaien Kelly's muziek (Kinderen voor Kinderen)
pi_1809335
Arm het is stil aan de overkant Kel zingt mee Gj staat te lachen en de kop van Pas staat op onweer Coos is buiten beeld Kel staat te dansen ik ga ook dansen zegt Gj ik heb het wel naar mn zin Kel staat lekker dom mee te dansen Gj gaat goed met je enkel Kel echt niet Gj verdomme de beste paal danseres van nederland heeft een verzwikte enkel
Gj wil de muziek harder Coos is douche en pascal kijkt alsof hij kiespijn heeft
pi_1809604
Kel staat te dansen Gj zit lekker met zijn benen omhoog
Coos of pascal is zijn broek aan het zoeken de ander helpt mee zoeken Gj staat ondertussen ook mee te dansen
Gj dit is zo lekker Coos zit, en is zijn benen in aan het smeren (Geen champoo wel nivea??)is abnormaal stil
Gj het lijkt hier wel de freggelgrot hier
Gj is wel erg raar hele felle lampen de muziek staat erg zacht geen alchol.
pi_1809786
22.57 Luv op de bank.

woensdag 3 oktober 2001 @ 23:35:09 #91
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1809804
Terwijl Gert Jan nog even zegt tegen Pascal dat hij hem beter vond dan Andries (??????) krijgen we op stream 1 de badkamer in beeld. Waarschijnlijk gaan ze zo badderen. Coos zegt intussen tegen de andere "armen" dat hij het helemaal niet erg vindt (hahaha... grapje zeker). Gert Jan vertelt hoe leuk het was dat ze in het huis konden kijken vanaf het battlefield (op de monitor) en dat dat er wat vreemd uitzag zo op tv.
Danielle, met haar heel diep uitgesneden topje, kletst wat met Frank over de muziek (Madonna) en zingt mee. Andries maakt intussen het bad gereed. Richard gaat er al vast in zitten en ook Andries neemt plaats op de rand van het bad. Dan komt ook Diane erbij, natuurlijk allemaal in bikini/zwembroek (terwijl ze vanavond nog naakt in de slaapkamer stonden toen ze zich moesten omkleden voor de battle, maar goed).

Pascal denkt dat geen van de mannen van het arme team er uit wordt gestemd morgen (dat zie ik somber voor hem in).

Terwijl er 3 van team rijk in het bad zitten, zit Danielle met opgetrokken benen te genieten van Madonna....

pi_1809837
bewoners in arm zitten nu rond de kachel
Coos als ik morgen naar huis moet ga ik echt mijn spullen in rijk pakken hoor
Gj zit nu te vertellen over de pijn die hij aan zijn kies had. Pas denkt dat richard er morgen uit gaat
Coos vind het kutste wat er is als hij er morgen na een week uit moet Het gesprek gaat nu over spanje gangers
Ik ga toch ff naar binnen hoor lekkere muziek.
Coos vind het allemaal te tam Pas zegt als je morgen moet gaan zetten ze ons samen op een paal als laatste
Pas Over 12 uur weten we het Coos Coos nee over 24 uur
Pas wil je dat ik weg ga dan coos nee
Pas ik denk dat je je niet druk moet maken Coos doe ik niet
pi_1809903
Pascal Gj laat zich kennen Coos ja ik wist al dat we verloren hadden
Stream binnen Kel en Gj zitten aan de tafel Coos en Pascal zijn ook weer binnen Coos heb je pijn aan je been Kel
Kel nee maare ....
Gj zit grapjes te maken met rijk Coos ik ga naar bed zo das lekker Pascal zit ERG onsmakelijk een stuk (ik denk brood) te eten
pi_1809931
Het geluid van breedbandstream 1 was geruime tijd weg. Nu is het weer terug.

23.37 Frank buiten beeld tegen Danielle : Lekker ding ben je. Op jou kan ik nooit boos worden. Op die wel die daar in bad zit (in beeld is Diane in het bad). Een wolf in schaapkleren. Jij bent heel lief maar als je iets verkeerds zegt. Frank even later : Jongens ik ga niet in het bubbelbad. Ik ga even douchen zo. Vind je het gek na al die Big Brother cocktails.

23.41 Ook Andries zit in het bad. Andries : Jouw kwaliteiten zijn niet mis. Ik denk dat als je hier uit komt dat je meerdere aanbiedingen krijgt. Diane : Ik vind het gewoon lekker om te zingen. Ik weet niet eens of ik het durf. Andries : Volgens mij zit het gebeiteld. Dan maak je een cd-tje. Frank zegt dat hij gaat zagen. Andries : Jij hebt al genoeg gezaagd. Vraag Richard maar. Frank : Ik heb wel gedronken maar ik ben nog wel nuchter. Andries : Als iemand moet zagen is Richard het of ik. Frank gaat het Richard vragen. Diane : Ik kan geen teksten onthouden.

pi_1810041
Gj tegen arm en als er morgen bij ons iemand uit moet wie komt er dan bij Ik zegt Frank Maar andries moet dan kiezen Frank heeft weer een half uur in de db kamer gezeten het ging weer over het eerste voorval maar hij mag er niets over zeggen sorry Coos dat mag ik niet van BB
Maar we laten het echt rusten. Pascal KEL wil je dadelijk alle glazen in de tobbe gooien en dan moet je er deze ook bij doen Kel ja hoor ik ga wel opruimen grrrr ze gaat weer zingen Pascal ik ga ook naar bed
Gj staat te grappen tegen rijk die nog moet zagen volgens mij is het tegen rich want frank staat naakt onder de douche en andries zit in bad
pi_1810052
23.47 Andries en Diane kletsen nog altijd over muziek maken in het bubbelbad. Vervolgens gaat het over de vragen van de battle.

23.53 Frank komt als ik het goed begrijp nog even terug op de onvriendelijkheden die zijn uitgewisseld tijdens de battle (door het geluid van het bubbelbad is het moeilijk te volgen). Frank : Wat hebben we even gelachen hee (dit slaat op de verkleedpartij).

23.55 Diane : Waar is Richard gebleven ? Is hij naar bed ? Danielle zit nu ook in het bad.

pi_1810076
kelly tegen pascal: "ben je weleens anaal genomen?"
pascal: "we hebben het wel geprobeerd maar de kut kwam er niet in"
  donderdag 4 oktober 2001 @ 00:05:32 #98
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1810105
Terwijl Coos en Pascal Gert Jan wat af zitten te zeiken zitten Danielle, Diane en Andries in bad. Frank komt naar Coos en Pascal toelopen en het gesprek komt op de eerste week, wat er gebeurde tussen hem en Diane. Hij zegt dat hij aan Big Brother beloofd heeft er niet meer over te zullen praten.. Hij zegt zelfs dat hij er niet over MAG praten!
Daarna loopt hij in zijn blootje de badkamer in en gaat eerst douchen voordat hij bij het drietal in bad stapt.

Coos en Pascal maken zich intussen gereed om naar bed te gaan (denk ik).
Danielle verwijderd de make-up van het gezicht van Andries.
Diane staat tegenover de compleet naakte Frank. Het lijkt Frank niets uit te maken. Ook Danielle kijkt ongegeneerd naar de naakte Frank. Dan komt naakte Frank vlak voor haar staan en verwijderd Danielle de make-up resten van Frank.

Team arm ligt intussen in bed. Kelly vraagt aan Pascal of hij wel eens anaal is genomen. Pascal stelt de vraag terug aan Kelly, die zegt dat ze al heel vaak anale sex heeft gehad. Coos zegt dat hij het nog nooit anaal gedaan, maar Kelly gelooft hem niet... Ze vindt Coos een pervers lijkend mannetje!
Kelly zegt dat ze "passief" is ... dat ze vaak anale sex had toen ze nog niet geopereerd was. Pascal zegt dat hij er nooit meer bij stilstaat dat Kelly vroeger een jongetje is geweest (da's wel weer klasse van 'onze' Pascal)

Diane scheert intussen in het bad haar benen. Danielle en Andries kijken geboeid toe!

† In Memoriam † donderdag 4 oktober 2001 @ 00:08:16 #99
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1810121
Wat een geweldige verslagen weer! Mijn complimenten voor alle noeste verslaggevers!

Hier gaan we weer vrolijk verder:
Streamverslagen 4 oktober 2001 *dierendag*

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')