abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 3 oktober 2001 @ 00:04:06 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1801979
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in het commentaar-topic: Commentaren op de streamverslagen, deel 3
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op: Streamverslagen 2 oktober 2001

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1802059
Ik slaag er niet in een fatsoenlijke stream te starten dus ik kijk nu naar lowbandstream 2.

0.08 Diane zit te huilen bij de film. Frank : Ik zaag zo wel even Pas. Rijk zegt welterusten tegen iemand. Pascal over de film : Het is niet echt. Frank : Is het een mooie film of niet meiden ? Diane : Hij is wel heel mooi. Weer wensen ze iemand welterusten. Diane : Het is een klote film. Je wordt er niet vrolijk van. Volgende keer The sound of music of zo. Een beetje luchtiger. Frank stelt voor naar The making of te kijken. Diane : We hebben genoeg Gladiator gezien. Frank leest op wat de extra's zijn. Diane : Als je wil kijken kijk je maar. Frank : Nee. Het zijn twee dvd's, die je kunt kijken. Diane weer : Het is een klote film. Danielle : Ik vind hem wel mooi. Er zit wel een mooi einde aan.

0.13 Gert Jan vraagt Frank of hij Arlington road heeft gezien. Frank heeft hem niet gezien. Frank zegt nog eens dat hij Gladiator een mooie film vond.

0.16 Frank gaat zagen voor het arme deel.

pi_1802230
0.22 Streams 3 en 4 tonen beide infrarode beelden van de slaapkamer, waarschijnlijk ligt iedereen in het arme deel in bed. Op stream 2 ligt ook iemand in bed, waarschijnlijk Richard. Stream 1 toont Andries en Diane in de keuken met de zaaggeluiden van Frank.

0.25 Frank : Zo, dat is denk ik wel genoeg. Hij stopt met zagen. Nu is de fontein te horen. Andries en Danielle zijn nu bezig in de keuken. Richard slaapt nog niet, hij ligt onrustig te draaien. Diane en Frank zitten in de woonkamer. Frank : Op mijn aanraden is die film gekozen. Door veni vidi vici is hij op het idee gekomen. Frank : Zo ging het ook echt in die tijd. Hij kijkt ook graag naar films over de tweede wereldoorlog. Frank : Ik praat Hitler niet goed maar hij was wel verschrikkelijk slim. Diane : Ik vind het zware kost. Je mag wel tegen me aanpraten maar ik ga niet reageren. Frank : Ik ga er niet over verder. Andries komt er tussen met een vraag over afwasmiddel.

0.34 Een techneut van BB zei tegen Frank dat het hem tegen viel dat hij de tv niet aan de praat kreeg. Diane : Het viel mij ook van je tegen. Frank zegt dat hij hier een knopje aan moet doen, thuis niet. Hij wil ook wel zo'n tv maar een bankstel is nu belangrijker. Diane zegt dat ze oploscappucino heeft besteld. Diane vraagt Frank naar de tijd.

0.37 Frank : Wat ga je nou doen Driessie, ga je nu bitterballen staan te maken ? Diane : Hij is echt niet goed bij zijn hoofd. Diane is weer uitgelaten. Ik geloof dat ze tegen Frank aan is gekropen. Frank zou liever kipnuggetjes hebben. Andries : Die komen morgen pas. Diane : We hebben wel vlammetjes. Ik voel me wel met het uur dikker worden hier. Frank : Kom nou, je broek valt af. Frank zegt tegen Andries dat hij mee doet als hij vlammetjes maakt. Frank : Wat ben je nou aan het doen ? Andries : Ik ben die troep aan het uitkoken die jij hebt laten aanbranden. Diane zegt dat ze morgen geen battle verwacht. Andries : Wil je ook ijs Frank ? Frank : Nee. Ik zie Danielle met een doekje in haar ogen wrijven. Frank verwacht donderdag een battle. Danielle : Hebben jullie ook zo'n last van lucht ? Frank : Ja, dat komt door de uitjes e.d.

pi_1802308
0.46 Frank wil een stuk of vier vijf vlammetjes. Frank : Vond je het een mooie film ? Danielle : Ja. Ik vond het een hele mooie film. Meestal houd ik niet van films die slecht aflopen maar van deze wel want eigenlijk zijn ze weer bij elkaar. Frank bedankt BB. Danielle zegt dat ze het leuk vond weer eens video te kijken. Frank is het er mee eens. Frank : Ries heeft sinds we hier zitten last van zijn poepertje. We kunnen Billy even wakker maken, of ie ook een vlammetje wil hebben. Hij lacht om zichzelf. Frank : Dan gaat ie helemaal aan de spuit. Frank zegt dat Andries de vlammetjes eruit moet halen. De bitterballen duren namelijk langer als de vlammetjes. Frank : Dan gaan ze kapot. Andries : Maar ze zijn voor jou.

0.52 Andries : Wat de hek drink jij ? Frank : De Big Brother cocktail. Danielle : Jij drinkt ook alles door elkaar hè Frank. Andries : Zou Endemol rechten moeten betalen voor delen van de film die op tv te zien zijn ? Frank : Kom op zeg. Das natuurlijk gelul. Andries probeert ook een vlammetje. De meiden zitten om onduidelijke reden te giechelen.

0.57 Frank : Richard die heb een beetje doorstartproblemen. Volgens mij heeft ie dezelfde problemen als Nance. Andries is bang dat iets uitgezonden wordt. Frank : Dat wordt zes keer herhaald. Danielle : Dat kost hem 30 % van zijn stemmen. Frank : Who gives a fuck ? Danielle zegt dat ze morgen met blote voeten op het ding gaat. Danielle met een bekakt stemmetje : Ik mag dan wel slank zijn over drie maanden maar dan zit ik onder de blaren.

woensdag 3 oktober 2001 @ 01:39:20 #5
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1802390
De rijke groep zit te praten over wie ze als beste in hun groep kunnen hebben van de nieuwen aanstaande donderdag.
(Ik ga er nog steeds vanuit dat, mocht er opnieuw iemand uit d egroep van Gert Jan wegmoeten, de twee nieuwen beide in de Gert Jan groep komen. Daardoor zou het weer 5 tegen 5 worden)

Van de dames in Spanje lijkt Sandy favoriet te zijn bij Richard en Danielle. Audrey scoort ook vrij goed. Als Richard iemand zou moeten kiezen die over het algemeen het beste zou zijn voor hun groep (qua persoonlijkheid, intelligentie en inzet) koos hij eerst Sandy en daarna Audrey.... Tanja en Priscilla scoren minder goed.

My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 3 oktober 2001 @ 01:56:25 #6
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1802438
Danielle en Andries liggen in bed en Frank laat zijn grote condoomcollectie aan het tweetal zien. Zowel Andries als Danielle liggen in een deuk. Frank vertelt precies welk smaakje ieder comdoom heeft en laat de vreemde vormen zien.
"Is dat ook een condoom", vraagt Danielle
"Ja", zegt Andries.."zal ik hem even omdoen"

Meteen schieten ze allemaal weer in de lach.

Frank gaat weer weg en Andries en Danielle praten verder over de heimwee die ze soms in het huis voelen... fluisterend, want Diane slaapt al.

woensdag 3 oktober 2001 @ 02:03:52 #7
10152 Buffie
There is only one
pi_1802456
1.53 - 2.08 Rijk:

Rijk heeft het over de mensen in Spanje en wie ze erbij gaan krijgen. Andries wil van Richard weten wie er allemaal zitten en hoe die mensen zijn.

Richard: Pricella is een meisje dat zich heel anders opstelt dan ze in het buitenland heeft gedaan, als zij naar boven ging, gingen wij naar beneden, gingen wij in de kamer zitten, ging zij in haar kamer zitten. Ze kwam er wel steeds weer bij hoor, ik mag haar wel, maar een bepaalde humor heeft ze. Beetje kat uit de boom kijken. Ik weet niet of ik dit wel mag zeggen, bijvoorbeeld van haar haar, ze heeft heel kort haar...
Daan: Ze is ook kaal geweest
Richard: Dan zegt ze bijv: 'ik heb net een chemokuur gehad'
Andries: Jaja
R: Terwijl haar vader.... Begrijp je wat ik bedoel?
Andries: Jaja
Richard: Een bepaalde hardheid
Andries: Ik ken haar wel
Richard: Je kent haar?
Andries: Niet persoonlijk, maar we hebben gemeensschappelijke kennissen
Daan: Ik vind het het topwijf
Richard: Wie zou het beste passen in deze groep? Van de vier dames?
Richard: Das moeilijk, ik zou bijna Audrey zeggen, maar ik weet niet hoe dat met jou zou klikken, dat zou heel leuk kunnen zijn. Ik denk dat ik toch voor Sandy ga, maar dat is heel nek aan nek
Andries: Jij Daan?
Daan: Audrey, voor de groepscohesie, zoals jullie dat zo mooi noemen
Frank: Hahaha
Richard: Coos en Pascal willen absoluut Audrey niet
Frank: Das ook wel weer een uitdaging
Daan: Ik vind haar echt een wereldwijf, Audrey wil de groep niet uit elkaar halen, volgens mij kan zij het goed vinden
Andries: Hee, en Leo?
Richard: Goed hart, Leo is iemand die de kat uit de boom kijkt, heeft hele psychologische achtergrond, psychologisch gelul, daar wordt je af en toe niet goed van, dat heb ik ook gezegd. Maar de tweede week was het minder, toen voelde hij zich op zijn gemak, maar hij is een paar maanden ziek geweest, BB was net iets te vroeg zei hij, voor de stabiliteit kan je beter Ed hebbben
Daan: Ed is echt geweldig!
Richard: Ja ik vind ze allebei top, het zal me weinig uitmaken, maar als je toch moet kiezen, dan beter Ed
Daan: Leo kwam pas los toen ik weg was
Richard: Ja klopt... ik ben benieuwd donderdag
Andries: Er komen vast twee dames
Frank: Jij mag kiezen, en er kan natuurlijk best iets gebeurd zijn in de week dat hij (richard, red.) er niet was. Ik wil graag iemand die humor heeft,die weet waar ze het over heb, of hij. Niet dat diepe psychologische gelul, dan ga ik daar wel op het bankie leggen
Richard: Ed heeft ook humor hoor, maar qua battle heb je denk ik weinig aan hem
Andries: En Leo?
Richard: Eerste week gewoon meegelopen, conditioneel is ie sterk, beter dan Ed, die doet helemaal niks
Daan: Audrey is echt een wereldwijf
Richard: Maar conditioneel is ze niks, Ed is totaal onsportief en Audrey ook
Daan: Misschien valt dat best wel mee, ik ga naar bed

Daan mompelt wat over naar bed gaan, mannen blijven zitten

Frank: We zien het allemaal wel Dries, maar er moet toch iemand weg, daar moeten we het toch echt over hebben morgen
Richard: Het liefst blijf ik in deze groep, maar ik kan me voorstellen...
Frank: Wanneer wil jij het hebben over wie er weg moet?
Andries: Morgen?
Richard: Hij wil wachten tot het moment daar is, ik heb daar geen problemen mee
Frank: Daar heb je een goed punt
Richard: Het gaat ook om het evenwicht in de groep
Frank: Ja goed punt, ik heb mijn draai gwevonden in deze groep, heb wel aanlooopproblemen gehad, maar we weten nu wat we aan elkaar hebben. Soms kan het fout gaan, maar soms heb ik zin om te fucken. Gewoon fucken, dat doen ze ook met mij, gaan ze me uit mijn tent lokken, van die teringgeintjes, maar dat vind ik gewoon humor. Dan heb ik schijt aan Diaan. Die is..., dat denkt ze zelf, maar fysiek is ze een sterk wijf. Zoala ze fietst op dat dingetje
Richard: Ja dat is waar
Frank: Daar ben ik heel eerlijk in, als ik donderdag exit ben, kan ik er niet rouwig om zijn. Ik vind het wel jammer, want je zit er een maand, maar dat gevoel heb ik absoluut niet. Maar dat fanatieke, dat is jaren geleden. Ik kan slecht tegen mijn verlies, ik ben een slechte verliezer. In het heetste van de strijd, zoals tegen Gert-Jan... Dat kan ik ook
Richard: Het wordt nog leuk
Frank: Ik hoop gewoon dat ik het mee mag maken dat je twee teams hebt en elkaar mag nomineren. Dan zit je bij de vaste kern van dit huis, dan wordt het heel erg moeilijk. We hebben pas de eerste exit gehad, er komen er nog zes
Richard: Nog drie exits, dan begint het pas echt
Frank: De nominaties, maar je weet natuurlijk nu niet wat er in Spanje is gebeurd
Richard: Er is wel iets gebeurd daar, maar ik weet niet wat
Frank: Dat hadden wij met Aldrico. Je weet nooit wat er in iemands koppie omgaat
Richard: Misschien zijn er wel twee weg, je weet het niet
Frank: Maar als je het met de groep goed kan vinden, dan kan je dingen waar je heimwee naar hebt makkelijker vergeten. Maar ik vind het wel een leuke ervaring
Richard: Daar heb je gelijk in

Iedereen gaat tandenpoetsen. In bed wordt er verder gezmoezeld tussen Andries en Danielle. De rest komt erbij en opnieuw gaat het over de exit van donderdag en wie er zouden komen. Zeggen constant dat ze gaan slapen, maar blijven doorbabbelen...

Als chocola een man was, dan zou ik ermee trouwen
  woensdag 3 oktober 2001 @ 02:20:35 #8
10152 Buffie
There is only one
pi_1802491
2.20

Rijke groep praat nu over Pascal. Mannen denken dat Pascal weinig voorstelt zonder Coos. Dat ie aan hem hangt, maar instort als Coos weg is.

Daan: Onderschat Pascal niet hoor

Mannen roddelen weer over Pascal, dat ie niet veel waard is zonder Coos en erg jong is. Daan is het er niet mee eens.

Frank: Ik mag dat toch wel zeggen? Ik heb meer levenservaring
Andries: Dat ben ik niet met je eens
Daan: Het gaat bij jullie alleen om het fysieke
Frank: Ik respecteer haar mening ook wel, ik vind haar heel lief, maar ik heb gewoon een andere mening
Andries: Diane heeft gewoon veel meer in haar mars, puur fysiek
Frank: Dat ben ik niet met je eens, Diane heeft geen conditie
Andries: Dat zeg ik toch? Je lusitert niet goed
Frank: Iedereen is gewoon een andere persoonlijkheid
Daan: Vind je mij naief?
Frank: Je bent gewoon een allemandsvriendje, als ik het verkeerd zie moet je het zeggen
Daan: Nou ja, verkeerd, dat is jouw mening. Denk je dat ik mezelf niet ben?
Frank: Nee dat zeg ik niet, daar ken ik je te kort voor, maar in sommige gesprekken denk ik... zo... Als ik je op bepaalde manieren prikkel ben je echt een volwassen vrouw
Daan: Hahaha
Frank: Af en toe ben je echt een klein kindje, maar je gaat ook met kleine kindjes om. Niet negatief zien hoor!
Daan: Doe ik ook niet lieverd. Ik vind het gewoon leuk om hem te pesten met dat fysieke, dat vind ik gewoon leuk (tegen Andries, red.)
Frank: Wat vind je van mij dan?
Daan: Een schatje, maar af en toe word ik een beetje moe van je
Andries fluistert : Lelijk, zeg lelijk
Daan: Nee, ik vind het leuk om je haar kort te zien.
Andrie fluistert: Onhandig, zeg onhandig
Daan: Onhandig? Nee, dat ben ik. Maar soms in discussies zit je op een andere golflengte, dan word ik wel een beetje moe van je. Dat is het wel zo'n beetje. Ben je nu boos?
Frank: Nee hoor, je mag alles tegen me zeggen
Daan: We denken gewoon anders over dingen, dat mag toch?
Frank: Tuurlijk

Als chocola een man was, dan zou ik ermee trouwen
pi_1802493
2.00 u. Daan en Andries in beeld, ze liggen in bed intiem te fluisteren. Eerst hebben ze het over de groep, dat Daan het prettig vindt dat ze in deze groep zit, ze vindt het fijn dat de groep zo hecht is. Dan hebben ze het over de dingen die ze missen. Andries zegt dat als hij aan één ding denkt dat hij alles gaat missen (muziek, vrienden van de band, ouders enz.). Dan komt Frank binnen, hij showt zijn condooms met smaakjes als ik het goed begrijp. Dan hebben An en Daan het nog even over Arm en Rijk, Daan zegt dat ze in Rijk hebberig wordt. Frank is inmiddels ook in bed gekropen, er wordt over en weer welterusten gewenst. Andries zegt nog iets tegen Daan, waarschijnlijk over dat zij uit bed rolt, ze noemen elkaar schat en pop. Daan vraagt aan Frank of hij haar rond 10.00/10.30 wil wekken. Dan hebben ze het samen met Frank over de bedindeling, hoe die gaat zijn als er een nieuwe bijkomt. Een fluitgeluid.
Daan vertelt dat ze zo gelukkig en happy is met de cd van Madonna die ze kreeg in de DBK. Ze vindt het gek dat ze daar zo gelukkig van werd. Frank zegt iets over Prince en The Eagles.
D: Die naad hier die wordt steeds dieper of ligt dat aan mij.
Iemand: Nou mijn naad is nog steeds even diep. ...
D: Nou Coos die wordt helemaal gek aan die kant.
Iemand: Nee, die speelt dat.
D: Nee, zo is hij niet. R: Hij is 34.
D: Het is echt een ijdeltuit, grappig vind ik dat.
F: Die gek gaat een bos haar krijgen joh, soo. Iets over Gert-Jan en Coos.
Frank vindt Pascal een broekie van 22 die het mentaal niet gaat redden. Daan is het hier absoluut niet mee eens. Frank noemt haar naïef. Andries is het daar absoluut niet mee eens. Frank zegt dat hij het gewoon op een andere manier ziet, en dat dat niet erg is. Nu gaat het over fysiek sterk zijn, Andries noemt het voetbal als voorbeeld. Andries zegt dat iets over de fysieke staat van Diaan en de Coopertest. Daan vraagt toelichting over het feit dat Frank haar naïef noemt. Hij antwoordt dat zij een allemansvriendje is, en pas haar mannetje staat als ze geprikkeld wordt. Dan is ze opeens een volwassen vrouw. Frank zegt dat hij het niet negatief bedoeld. Frank vraagt wat Daan van hem vindt.
D: Ik vind jou een schatje, en af en toe vind ik je een enorme bromtol. En ik vond het ontzettend leuk dat ik je haar eraf mocht scheren. En ik vond het bijvoorbeeld leuk dat je me het Espresso-apparaat uitlegde. Af en toe in discussies dan merk ik wel dat je op een heel andere golflengte zit, we denken gewoon anders over bepaalde dingen.
A: Ik wil je nooit meer zien.
D 2x: O, wat heb ik nou weer gedaan.
Gelach.
Opnieuw over het fysiek sterk zijn.
Ik begrijp ondertussen dat Diaan al ligt te pitten en Richard af en toe ook deelneemt aan het gesprek.
  woensdag 3 oktober 2001 @ 02:29:35 #10
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1802499
Frank, de IT man, vertelt net aan Andries dat je een mp3 van 8 mb met ISDN download in ongeveer 8 minuten... Met ASDL duurt dat volgens hem 3 minuten en met kabelmodem 4 minuten...

Nou weet ik niet wat voor kabelmodem hij heeft, maar ik download gemiddeld een mp3 van 8 mb in nog geen minuut...
Hij heeft het erover dat je een hele film kunt downloaden van 600 mb in een hele nacht tijd... Nou wil ik niet veel zeggen, maar dat lukt mij meestal wel in een uurtje ofzo...

Is mijn kabelmodem apart snel of "lult" Frank uit zijn nek?

Kort daarvoor hebben Frank en Andries het over Danielle, die ernaast ligt. Volgens Andries is Danielle fysiek niet zo sterk... Hij zegt dat ze eigenlijk alleen maar "twee beentjes, een kontje, twee borstjes en een koppie" is ....
Danielle is hier niet zo blij mee!

pi_1802507
1.03 Andries : Die vlammetjes hoef ik nooit meer. Diane : Ik heb ze weer besteld. Andries : Waarom ligt de blauwe trui van Kelly in de dagboekkamer ? Diane : Die moet naar de andere kant. Andries : Dat mag toch niet ?

1.06 Richard gaat zijn bed uit op stream 2. In de woonkamer stoeien de anderen. Ik geloof dat Andries onder ligt. Er wordt met kussens geslagen. Diane : Ik heb een fitmessmatje besteld. Danielle : O goed, ik lig ook altijd op mijn rug in de blubber. Richard : Ik ben uitgedroogd. Danielle zegt dat ze niet uit dezelfde flessen wil drinken als Richard. Richard : Ik heb er geen zin in eigenlijk, om ziek te worden. Andries zegt dat hij om een dokter moet vragen. Richard : Ik weet wel wat ik moet hebben, dat hebben de meiden ook gehad. Diane : We hebben allemaal last van lucht. Andries zat hier net met vlammetjes. Nou, de vlammen kwamen niet alleen uit zijn mond hoor.

1.12 Frank : Weet jij wat je morgen moet doen, lekker een beschuitje met lauwe thee. Het zijn virussen die je nekken, overdag voel je je lekker en 's avonds voel je je klote. Je moet veel drinken. Ik hoop niet dat het besmettelijk is want ik krijg ook last van mijn spieren nu. Richard : Zo is het bij Audrey ook begonnen. Die heeft het anderhalve dag gehad, echt goed. Nancy had het de laatste twee dagen, en toen hier nog. Ik ben blij dat ik hier zit, en dat ik niet daar (arm) zit. Frank : Wat zijn de symptomen ? Richard : Mijn spieren. Nancy kon op een gegeven moment helemaal niks doen. Frank zegt dat Richard naar een dokter moet. Frank : Die kan een paardemiddel voorschrijven. Het kan besmettelijk zijn. Richard zegt dat Pascal al ziek was toen hij vertrok en dat ook Priscella ziek is geweest. Frank : Wie is de leukste daar ? Richard : Ik zou Sandy kiezen, als ze in haar sas is. Ze kan zingen, heeft humor. Frank : Hoe ziet ze er uit ? Richard : Blond, slank. Frank : Lesbisch toch ? Richard : Ze is op en top vrouw. Ze ziet er niet uit als een lesbische. Met Leo kan je ook lachen. En met Ed ook wel. Hij doet een robot na met zijn arm. Frank : Wie zou je er nog bij willen hebben ? Richard : Sandy en Leo. In de eerste week was Leo niet in zijn sas. In de tweede week is hij helemaal opgebloeid. Frank : Als Tania nou komt met Audrey ? Richard : Ik denk toch wel Audrey. Die heeft meer inhoud en gesprekksstof, ook meer irriteren hoor. Als Tania en Sandy komen, absoluut Sandy. Frank : Hoe vond jij het daar (Spanje) ? Richard : Ik vind het wel lekker dat ik daar begonnen ben. Lekker wennen. Diane : Welterusten. Frank : Kus. Ik krijg toch altijd een kus van je. Diane : Als ik op bed lig. Frank krijgt toch een kus. Richard : Sla mij maar over vandaag.

1.20 Richard tegen de Danielle en Andries : Ik denk dat Sandy met Frank zou gaan botsen. Dat weet ik eigenlijk wel zeker. Danielle : Ik weet niet of dat zo botst met Frank. Frank : Waarom niet Tania ? Richard : Ik heb meer met Sandy. Ik kan het niet verwoorden. Als jij moet kiezen tussen Tania en Sandy ? Danielle : Sandy. Ze is een schatje. Ze doet me denken aan mezelf. Andries : Priscella en Sandy ? Danielle : Sandy. Frank : Priscella ? Richard : Die komt heel raar uit de hoek. Danielle : Toen ik weg ging kwam ze los. Ik denk dat ze hier anders is als daar. Ik weet het wel zeker. Frank : Geef eens vier kenmerken van iedere meid. Objectief. Danielle : Het kan niet objectief. Andries : Waar kunnen we de meeste battles mee winnen ? Richard : Qua intelligentie is Audrey het slimst, dan Priscella, dan Sandy dat Tania. Tania is het sportiefst, dan Sandy, dan Priscella, dan Audrey. Frank : Ik had ook nooit verwacht dat Kel in de modder zou gaan. Richard : Audrey had vier beauty cases mee. Danielle : Je weet het niet. Andries : Wie kan je sociaal er het beste bij hebben ? Richard : Ze zijn allemaal goed in de omgang. Audrey is sociaal het best, dan Sandy, dan Tania, dan Priscella. Andries : En jij ? Danielle : Het ligt er ann wat je wil. Wil je roering Audrey of Priscella, wil je stabiliteit en rust Sandy of Tania. Andries : Het gaat erom dat een team een team blijft. Dat je niet op een gegeven moment niet meer met elkaar aan tafel kunt. Danielle : Dat doet alleen Priscella. Richard : Priscella is een meisje dat zich misschien heel anders opstelt als in Spanje. Danielle : Hier kan je niet vluchten, daar wel. Richard : Daar ging ze naar boven als wij beneden waren en omgekeerd. Maar in de tweede week kwam ze er steeds meer bij. Danielle : Ze heeft zware zwartgallige humor. Ze is grof.

1.31. Richard : Ze heeft heel kort haar. Hij vertelt het chemokuur verhaal weer en dat haar vader kanker had. Ze komt uit Groningen. Frank : Wat is jouw persoonlijke voorkeur ? Andries : Eén naam. Richard : Moeilijk. Ik ben geneigd Audrey te zeggen. Of Sandy. Dan denk ik dat ik toch voor Sandy ga. Danielle : Ik zeg ook Sandy. Voor de groepscohesie. Richard : Coos wil absoluut Audrey niet. Andries : En, Ed en Leo ? Richard : Beide goeie gasten, beide een goed hart. Leo keek de kat uit de boom in de eerste week. Hij vroeg steeds waarom dan. In de tweede week was hij helemaal los, dan kreeg hij een humor joh, toen was hij helemaal op zijn gemak. Aan de andere kant, hij is overspannen geweest. Qua stabiliteit kun je misschien beter Ed hebben. Danielle : Ed is geweldig. Richard : Als ik moet kiezen zeg ik misschien toch Ed. Andries : En Daan ? Diane : Ed. Maar Leo is pas los gekomen toen ik weg was. Andries : Er komen vast twee dames.

1.37 Richard : Aan Ed heb je weinig bij een battle, alleen pure vuurkracht. Leo is wel sportief. Conditioneel is hij wel sterk. Danielle : Audrey is een wereldwijf. Frank : Maar conditioneel is ze niet goed. Richard : Ed is totaal onsportief en dat is Audrey ook denk ik. Als ze een paar peukies puft is ze al moe. Frank : Uit deze groep moet donderdag iemand weg. Daar moeten we het wel over hebben morgen. Richard : Andries wil het er pas de laatste dag over hebben. Hij wil wachten tot het moment daar is. Als één van ons exit is hoef je het er niet over te hebben. Dan hebben we geen nare bijsmaak. Frank : Daar heb ik even niet bij nagedacht. Je hebt gelijk. Ik heb hier mijn draai gevonden bij deze groep. Het gaat steeds beter met Diane. Soms wil het nog wel fout gaan. Soms wil ik gewoon fucken. Maar dat gaan ze bij mij ook doen. Ze gaan me kennen. Die teringgeintjes vind ik ook leuk. Dat hij mijn nest vol legt met ijs. Diane is best een sterk wijf. Ze fietst tien kilometer op dat ding. Ze zet de vertraging wel niet aan. Als ik donderdag exit ben zal ik er niet om rouwen. Ik zal het wel jammer vinden. Ik heb niet het gevoel dat ik hier een maand zit.

1.43 Frank : Ik hoop nog mee te maken dat we elkaar gaan nomineren. Dan hoor je bij de vaste kern van het huis. Dan wordt het echt moeilijk. Richard heeft het gevoel dat Audrey misschien vrijwillig vertrokken is in Spanje. Richard : Er is iets gebeurd daar en ik weet niet hoe het is afgelopen. Ik verwacht hier binnen vier weken ook wel een vrijwillige exit. Omdat het psychisch een hele aanslag is. Frank : Als je het goed met de groep kan vinden kan je het beter aan. Dat is mijn ervaring. Ik ga effen mijn tandjes poetsen.

1.46 Stream naar de slaapkamer. Danielle : Hij kan wel heel erg lachen met Kelly. Met Gert Jan heeft hij meer moeite. Andries fluistert : Ik vind Richard echt een topper. Danielle : Iedereen heeft zijn voorkeuren. Ik heb gewoon heel veel met Coos. Ik vind niet dat ik pech heb gehad. Ik ben heel blij dat ik aan deze kant zit. Andries fluistert : Ik miste gisteren mijn vriendinnetje Nienke en de band en mijn ouders. Dan mis je alles in één keer.

1.51 Frank komt de slaapkamer binnen.

1.55 Andries : Ik voel me hier veel beter als aan de andere kant. Danielle : Ik vind allebei wel wat hebben. Lichamelijk voel je je hier wel beter. Andries : Ik voel me hier geestelijk ook beter. Danielle : Je wordt wel hebberig hier. Frank zegt Richard dat het niet goed is dat hij rauw vlees heeft gegeten en pasteitjes. Men wenst elkaar welterusten.

2.08 Frank : Coos is de drijfveer achter Pascal. Als Coos weg is valt Pascal terug in zijn oude ritme. Danielle : Onderschat Pascal niet. Richard zegt dat vier mensen in Spanje ook zeiden dat Pascal achter Coos aanloopt. Richard : En nu zegt Frank hetzelfde. Danielle : Ik heb een andere mening. Frank : Dat is jou naieviteit. Danielle : Wat is dat nou voor gezeik ? Frank : Jij vindt iedereen lief. Andries : Ik ben het absoluut niet met je eens. Ik vind Danielle absoluut niet naief. Frank : Ik vind het helemaal niet erg dat ze zo is. Danielle : Vertel iets verder Frankie. Je vindt mij naief. Frank : Ik vind je een allemanvriendje. Als ik jou ga prikkelen komt er een heel ander Daantje boven. Dan ben je echt een volwassen vrouw. Weet je wat ik bedoel ? Jij gaat met hele kleine kindjes om. Je moet het ook niet negatief zien. Andries : Frank mag alles zeggen en dat is niet negatief maar als ik één keer iets zeg. Danielle : Maar jij zegt ook nogal wat. Frank : Wat vind je van mij ? Danielle : Ik vind jou een schatje. Af en toe vind ik je een enorme bromtol. Dan wordt ik moe van je. Ik wilde je haar graag afscheren, nu kan je niet meer stuk. En jij legt espresso apparaten uit en zo, dat vind ik leuk. In discussies zitten we op een andere golflengte. Dan wordt ik soms wel een beetje moe van je. Frank : Je mag alles tegen mij zeggen. Daar word ik niet boos om. Danielle : En we denken gewoon anders over dingen. Frank : Als we allemaal hetzelfde dachten. Danielle : Hebben we helemaal niets meer te doen. Frank : Precies.

2.20 Danielle tegen Andries : Als het er hard aan toe gaat tussen Gert Jan en Coos denk je dat Diane daar beter tegen kan als ik. Frank legt aan Andries uit wat ADSL is. Danielle weet ook wat het is. Frank heeft zelf kabel. Hij is er tevreden over.

2.30 Frank : Vlak voordat ik hier in ging heb ik nog een hondje gekocht.

pi_1802526
Frank etaleert zijn kennis over ADSL en Chello.
De veel gemaakte grap (die slaat op Richard) wordt weer geplaatst: Hé, gaan we nu slapen?
Vervolgens noemt Frank Andries een bisexueel mannetje.
Hij moet rectaal, anaal en oraal genomen worden.
Frank: hé, vlak voor dat ik hier inging, heb ik nog een klein hondje gekocht, lief jóh.
Frank: Ben je besneden, ja hè? (tegen Andries).
Jongejonge, ik weet niet hoe zij van gespreksonderwerp veranderen, maar nu hebben ze het over Deventerse koek, Oranje koek, Friesche koek en moorkoppen. Frank vraagt zich af wat de Rotterdamse specialiteit is. Andries heeft het over een haven en bootjes.
F: We hebben 3 Eredivisieclubs: Excelsior, Sparta en Feyenoord.
A: Nee 4, ook nog SVV.
Daan ligt wat te fluisteren, slaapt ze of niet is de vraag.
Iemand zegt: Wat vind je van Andries, Daan?
D; nou dat kan ik beter maar niet zeggen.
A: Daantje de wereldkampioen.
F: De Battle begint.
Effe stilte, wat gezucht en gegaap .
Het lijkt erop dat ze nu allemaal onder zeil gaan.
Iemand snuit zijn neus flink, een lachje.
  woensdag 3 oktober 2001 @ 09:09:47 #13
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_1802889
stream 1HI op Rijk : andries en Danielle in diepe rust er snurkt iemand
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
  woensdag 3 oktober 2001 @ 11:56:27 #14
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1803692
Big Brother schijnt de laatste dagen de forums over BB3 op FOK te hebben gelezen. We kijken nu op stream 1 naar Diane en Danielle in de sauna.. geheel naakt. De twee kletsen wat en Danielle zegt nog "Ik hoop dat hier geen camera staat" (lol)

Dan gaat het tweetal onder de douche... ook nog steeds geheel naakt. Zodra 1 van de mannen op de deur klopt (?????) om wat te pakken uit de douche, gaat de handdoek om en worden ze opeens weer heel preuts.

Na vijf minuutjes pauze gaan ze weer naakt in de sauna zitten (de jongens zijn vanzelfsprekend weer weg).

Voor alle liefhebbers van vrouwelijk schoon: er zaten hele prettige opnames bij van zowel Diane als Danielle... Zal me benieuwen of ze hier iets van uitzenden op tv.

woensdag 3 oktober 2001 @ 12:12:09 #15
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1803775
12:05: De twee meiden staan nog steeds heel ongegeneerd te douchen en lijken even de camera's te zijn vergeten. Big Brother zelf niet trouwens, want zodra Diane aanstalten maakt haar schaamhaar te gaan scheren, wordt de 'No Privacy' policy weer overboord gegooid en zapt de stream weg naar de woonkamer....waar dus helemaal NIETS gaande is!

Jammer Big Brother... speciaal voor de 'little perverts' onder ons...!!!

De meiden laten duidelijk merken vervolgens dat ze NIET willen dat de mannen de badkamer inkomen als zijn nog bloot zijn. Ook Diane, die ik toch in de eerste dagen in ieder geval topless behoorlijk geil tegen Andries aan zag dansen.... maar toen had ze geloof ik wat drank op.

Als de twee onder de douche vandaan komen is het etenstijd!

woensdag 3 oktober 2001 @ 14:08:07 #16
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1804712
14:00 uur... Frank, Andries en Richard in de zon in de tuin. Niet echt interessant. Ik kan nog steeds geen verbinden via bbspy met stream 2 krijgen, dus kan helaas niet switchen naar een ander beeld.
  woensdag 3 oktober 2001 @ 14:45:29 #17
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1805053
Het wordt saai in het bb huis. De rijke kant doet erg weinig meer de laatste dagen. De arme kant is nu wat aan het knutselen in de tuin. Het team van Andries ligt wat te zonnen en half te slapen... en denken over wat ze gaan eten. Het wordt tijd dat er wat gaat gebeuren!
  woensdag 3 oktober 2001 @ 15:17:15 #18
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1805312
Kelly voelt zich ellendig en vind er geloof ik weinig aan in het arme deel. Ze praat er even over met Danielle! Ook baalt ze volgens mij van het feit dat ze het enige meisje is in de groep van Pascal (!!)

(iemand heeft de verbastering "paskwal" bedacht... is wel erg toepasselijk!)

Nog steeds gebeurt er verder helemaal niets in het bb-huis... Kelly schreeuwt af en toe "YESSSS"... verder wordt er zelfs nauwelijks gesproken!

pi_1805375
kelly schreeuwt de hele tijd YESS
andries vraagt zich af wat er in godesnaam zo leuk kan zijn aan de arme kant. Nou zegt Kel, ik kan me toch gelukkig voelen, omdat de zon schijnt, omdat overal om!!
nou zegt Andries, als je je zo gelukkig voelt, zullen wij dan nog een week hierblijven en jullie in Arm?
KEL: Nou van mij mag je daar nog wel blijven hoor, even aansterken enzo..

Richard en Andries hebben het nu over de battle van de vragen.. en nu lacht andries omdat een van de redactie zei: wat is die andries een sukkel, hij is toch leraar? en A wil graag weten wie dat gezegd heeft..
en nu hebben ze het nog steeds over de battle over dat GJ 2 mensen heeft weggespeelt. Kel is nooit aan de beurt geweest.

Babe In Totale Control of Herself
pi_1805454
BLIEB BLIEB batterijen..

andries denkt dat er straks een battle komt, omdat ze batterijen hebben moeten verwisselen. Rich: van donderdag tot zondag middag, vorige week was het ook rond deze tijd een battle.. alle batterijen waren nog vol. dus we krijgen een battle waarbij we geen batterijen kunnen verwisselen voor een lange tijd.

en ze gaan nu naar de keuken..

woensdag 3 oktober 2001 @ 15:43:38 #21
2653 ks_choice
Ja, mijn keus ja!
pi_1805555
[15:40]
Andries: Kunnen we ook niet wallen-weghaler bestellen?
Diane: Patty!
Andries: Patty???
Diane: Sperty!!!! Dat gebruiken alle topmodellen ook!
Andries: Wat is dat dan?
Diane: Aambeienremover!
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan.
  woensdag 3 oktober 2001 @ 15:51:56 #22
2653 ks_choice
Ja, mijn keus ja!
pi_1805611
Diane: Is dit varkensvlees, Frank?
Frank: Wat? Ossenworst?
Diane: Ja...
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan.
pi_1805646
weet iemand nou wat ze precies aan het maken zijn bij die arme kant? zelf krakers?? of wat? en wat is die ombouw patient aan het doen.. oefenen hoe als wijf te lopen?

aan de arme kant zijn de 3 mannen nog steeds druk bezig met wat hout... terwijl de rijke kant lekker aan het snacken is..

pi_1805683
rijk:

ze staan gezellig met zijn allen in de keuken.
ze hebben gisteren 2 kaarsen vergeten uit te doen..

maar wij hebben richard.
R: nog wel ja.
er gaat zowieso iemand van ons weg, of naar huis, of naar de andere kant.
*geluid valt weg*
het is duidelijk dat ze al weer erg met donderdag in hun maag zitten. ze hebben het de heletijd over naar huis gaan en woie naar de andere kant zou gaan.
morgen gaat er een vrouw weg volgens Frank, als er een vrouw weggaat, denk Danielle dat ze weggaat. blablabla

*SAAAI*

kel wil erg graag een vrouw aan haar kant. ze vind dat gewoon gezellig. kel heeft het over haar tas inpakken, dat diane dat moet doen, als kel eruit gaat..
Andries: moeten die dildo's erook bij in??
Kel: hoor ik daar een lama schijten? LOL

*nu wil ik de arme kant zien!!*

pi_1805788
frank : het nieuwe love duo..
andries :hoezo love duo...
diane :ja he schatje..
frank : Tja op een ouwe fiets moet je het leren he..

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')