Heb je in de tussentijd nou nogsteeds niets kunnen vinden?
quote:Een van mijn favoriete Trip Hop acts blijft nogsteeds Red Snapper.
Op dinsdag 02 oktober 2001 22:52 schreef dude het volgende:
Haaaaaaa die Vork.
Opmerkzaam typje ben jij
Wel het 1 en ander kunnen vinden maar ik waag nog even een gokje
Daarnaast kan ik je Sneaker Pimps van harte aanraden, en Lamb, Kruder and Dorfmeister, Coldcut, Dj Food (sommige nrs. dan), Mr. Scuff, Dj Krust, etc. etc. Nu neem ik t genre wel erg ruim, t klinkt dan wel allemaal niet als Spearhead, maar tis zeerzeker de moeite waard.
(of je kijkt tussen de bekendere namen als: Portishead, Massive Attack, Moloko allicht?, Morcheeba, Tricky.. etc.)
Genoeg? Ik ben niet zo'n held met Genre's
quote:of hooverphonic al ga je dan al richting de ondergrens van het genre. vind de tussen haakjes staande voorbeelden wel goed eigenlijk, die ken ik ook de rest niet.
Op dinsdag 02 oktober 2001 23:00 schreef Vork het volgende:[..]
Een van mijn favoriete Trip Hop acts blijft nogsteeds Red Snapper.
Daarnaast kan ik je Sneaker Pimps van harte aanraden, en Lamb, Kruder and Dorfmeister, Coldcut, Dj Food (sommige nrs. dan), Mr. Scuff, Dj Krust, etc. etc. Nu neem ik t genre wel erg ruim, t klinkt dan wel allemaal niet als Spearhead, maar tis zeerzeker de moeite waard.
(of je kijkt tussen de bekendere namen als: Portishead, Massive Attack, Moloko allicht?, Morcheeba, Tricky.. etc.)
Genoeg? Ik ben niet zo'n held met Genre's
quote:
Op zondag 07 oktober 2001 23:11 schreef Webby in een ander vergelijkbaar topic dat reeds op slot zit het volgende:
Ik verzamel al een behoorlijke tijd triphop ... ben hier zegmaar verliefd op geworden toen ik voort eerst protishead hoorde en heb al aardige collectie, maar blijf toch steeds nieuwe dingen vinden ...Laatst nog kreeg ik van iemand cd van sneaker pimps ... hard roelend terwijl ik daar nog nooit van had gehoord
zijn er mensen die hier titels van cd's / artiesten willen posten ?
quote:Hooverphonic is ook leuk
Op dinsdag 02 oktober 2001 23:29 schreef fisico het volgende:
of hooverphonic al ga je dan al richting de ondergrens van het genre. vind de tussen haakjes staande voorbeelden wel goed eigenlijk, die ken ik ook de rest niet.
Die tussen haakjes zijn de wat bekendere acts. Zeker niet slecht, maar ik was in de veronderstelling dat hij (de topicstarter dus) die wel kende ondertussen
portishead
massive attack
sneaker pimps
tricky
unkle
hooverphonic
faithless
moodorama
speeka
moloko
dj shadow
underworld
smoke city
olive
moby
dido
gorillaz
sommige vallen nou niet echt onder triphop, maar worden door triphop mensen ook vast wel gewardeerd of zijn triphop varianten zeg maar ...
nou ik zie wel of er nog toevoegingen komen en ik ga op zoek naar wat ik hier allemaal van jullie al heb gelezen
quote:Waaaat? geen Red Snapper?
Op zondag 07 oktober 2001 23:35 schreef Webby het volgende:
-knip hele lijst-
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |