abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1800648
Hoi...

Een week geleden ben ik bij het concert van Linkin Park geweest. Voordat Linkin Park optrad speelde er een band genaamd Cycle Fly.(als ik me niet vergis) Bijna niemand vond ze goed, behalve ik natuurlijk weer...

Ik heb op internet gezocht, maar ik heb niks kunnen vinden. Kent iemand deze band? Weet iemand GOEDE sites waar ik misschien een CD kan vinden van ze?

Sta stil bij elke stap die je zet.
pi_1801525
hey...

Nou was ik er ook bij de 24 ste en heb ik het grootste deel van het optreden gemist van de support acts....(NS bedankt!)
dus kan ik niet echt zeggen of die band goed is...

Maar wat ik nog wel mee heb gekregen was dat die tweede band Psychofly heette...(heb ik ook op een ander forum gelezen)

verder kan ik je niet helpen want op de naam Psychofly is eveneens niks te vinden..

pi_1801658
hmmmm....

zat nog effe verder te zoeken...en wat blijkt het is toch wel weer CYCLEFLY (aan elkaar geschreven welteverstaan)

Als je de volgende url opent en in de search engine Cyclfly invult vind je info http://allmusic.com/

het album heet overigens "Generation Sap",
maar al die info vind je wel op de site.

veel succes ermee

pi_1803024
Super bedankt!!

wat is het toch een heerlijk vaag muziekje!

Zelf vind ik Linkin Park niet zo geweldig... er waren andere redenen waarom ik er naartoe ben geweest. Deze muziek vind ik veel mooier dan Linkin Park. Het is een compleet andere stijl. De zanger is bevriend met de zanger van Linkin Park.

[Dit bericht is gewijzigd door Svart Rose op 03-10-2001 09:51]

Sta stil bij elke stap die je zet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')