Geen pottekijkers gewenst!
Okay here's the deal het loopt waanzinnig goed met dat makelaarskantoor, probleem is alleen dat er veels te veel zwart geld binnen komt en dat er steeds in natura betaald wordt. We kunnen natuurlijk elkaar hier het leven moeilijk gaan maken maar dat schiet ook niet op.
So (ondertussen etende van een bord spagetti) laten we de krachten bundelen en samenwerken, dan hebben we binnen no time dit eiland op de knieen
Heb nog een bloedmooie secetaresse op de achtergrond die nog niet bekend gemaakt is en die kunnen we mooi inzetten als aanspreekpunt voor de organisatie, niemand zal haar ook maar een haar durven krenken, laat staan ergens van verdenken. Vergunningen is geen probleem meer verder, is allemaal geregeld (beetje vriendjes politiek), verdeling en verhoudingen 33%-33%-33%? Deal?
oohw * jolanda mag hier helemaal niet komen .
najaaaaa, ik moest toch wat he
tenminste als ik 50% krijg
zijn we duidelijk zo of moet ik het nog een keer uitleggen
* speedcore start de kettingzaag voor de eventuele nadere uitleg.
quote:
op 04-25-2000 om 10:49 PM schreef jolanda het volgende:
Blauwe!!!!!
moet ik nou steeds boos op je worden![]()
hier heb je je 80000 fok!euro (stond nog net op mijn rekening) ennu, die 5000 krijg je morgen. Ik denk dat alles nu wel geregeld is, kzie je morgen weeroohw [Jolanda mag hier helemaal niet komen
]
najaaaaa, ik moest toch wat he
![]()
![]()
Toch maar goed dat die 50 zwaarnekken voor de deur stonden en Jolanda tegenhielden, kwistwel dat we nieuwsgierige aagjes zouden langskrijgen , bedankt voor de 85.000 fok euro Jolanda
quote:
op 04-25-2000 om 10:54 PM schreef speedcore het volgende:
[speedcore gaat zitten zwaar geinteresseerd][speedcore gaat straks echt niet naar de wc om een revolver uit de spoelbak te plukken om blauw voor z`n appel te schieten]
[speedcore belooft ook dat er geen afgekapt paardenhoofd (of kont) in je bed zal liggen]
tenminste als ik 50% krijgzijn we duidelijk zo of moet ik het nog een keer uitleggen
[speedcore start de kettingzaag voor de eventuele nadere uitleg]
![]()
See that's what i like 'bout you guys, allways wanting more! 50% is bespreekbaar eigenlijk wel voor ons allemaal, lichten we toch gewoon de rest wat meer op.
So what's the problem?
* blauwe m&m is totaal niet onder de indruk van de kettingzaag en denkt, he! leuk speeltje!? mag ik hem eens vasthouden?.
da`s dus 150 procent van de opbrengst voor iedereen....
deal!
* speedcore denkt ik ziet iets over het hoofd hier .....maar wat......
dit moet gevierd worden compagnon
je mag m`n ring kussen
quote:
op 04-25-2000 om 11:08 PM schreef speedcore het volgende:
3 * 50 procent.....da`s dus 150 procent van de opbrengst voor iedereen....
deal!
[speedcore denkt ik ziet iets over het hoofd hier .....maar wat.....]
Niet belangerijk, die 50% vullen we wel weer ergens op, champagne!
NOG CHAMPAGNE!!!
kijk maar eens in de spiegel
* crackmonkey vindt die andere aap eigenlijk ook wel lelijk.
quote:
op 04-25-2000 om 11:27 PM schreef speedcore het volgende:
het zijn allebei wel heel lelijke apen zeg
Ja je ziet niet eens het verschil, kan nu niet zeggen wie wie is
quote:
op 04-25-2000 om 11:28 PM schreef crackmonkey het volgende:
pffft stelletje gangsterbazen van lek me vestjekijk maar eens in de spiegel
[crackmonkey vindt die andere aap eigenlijk ook wel lelijk]
Bij nader inzien, vind ik die Jolanda aap toch wel iets lelijker hoor
[me doet er maar ff het zwijgen toe..
welke van die pinguins moet ik laten neermaaien om nog meer champagne te krijgen btw?
quote:
op 04-25-2000 om 11:41 PM schreef speedcore het volgende:
"iets???"[me doet er maar ff het zwijgen toe..
![]()
welke van die pinguins moet ik laten neermaaien om nog meer champagne te krijgen btw?
Okay "iets" was een beetje een understatement, ik geef het toe, zeg maar gerust een heleboel....(oei! iets zegt me dat ik hier een beetje te ver ga )
Doe al die "pinguins" maar, een van de zwarnekken kan vast wel ff om de rest van de campagne lopen.
*hoort een bloedmooi geluid van lege hulzen welke vol rook op de grond vallen*
quote:
op 04-25-2000 om 11:46 PM schreef djnelis het volgende:
nog choco!
*leent kettingzaag ff van crackmonkey, dank je, *wrijf over bolletje* braaf aapje, sjezus wat is die andere aap leli...ah forget it
*start kettingzaag, *maaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiii* inderdaad geen choco meer
quote:
op 04-25-2000 om 11:47 PM schreef djnelis het volgende:
hoe kom ik van dat idiote "newbie" af?
Trust me, you're allready are *evil grin*, zie je dat hoofdje daar liggen en je lichaam hier? kee? antwoord gegeven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |