abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1784632
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in het commentaar-topic: Commentaren op de streamverslagen, deel 3
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op: Streamverslagen 30 september 2001

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 01-10-2001 02:06]

pi_1784735
Breedbandstream 2

0.00 Coos : Volgens mij lopen ze te zuipen hiernaast. Ik hoor Frank alleen maar over Cocktails. Kelly : Weet je hoe Richard praat ? Zoals Danny Rook. Coos : Ik vind hem lijken op Iwan van De Bus. Kelly : Dat vind ik zo'n stom programma, De Bus. Zou jij je daar voor opgeven, De Bus ? Coos : Nee, ik heb er een beetje spijt van dat ik me niet heb opgegeven voor dat eiland. Kelly : Ja, Expeditie Robinson. Zullen we zo gaan slapen ? Coos leest inmiddels weer in de krant.

0.06 Coos zegt tegen Pascal dat hij morgen wel verder kan lezen. Kelly : Ik ga het licht uit doen. Men wenst elkaar welterusten. Kelly : Het is hier echt bloedheet.

0.15 Kelly gilt hard : O yes. Kelly : Kijken wat ze zeggen. Gert Jan : Kelly kappen. Kelly : Sorry Gert, dat was de laatste keer.

0.19 Kelly : Word jij 's ochtends wakker met een stijve ? Pascal : Ja, negen van de tien keer. Negen van de tien keer laat ik hem dan ook weer instorten. Dat is heel normaal hoor bij mannen. Werd jou vriend nooit wakker met een hard dingetje ? Kelly : Altijd. Pascal : Als ik er aan denk denk ik godverdomme ik mis het wel de seks.

maandag 1 oktober 2001 @ 00:41:25 #3
16339 Klep
Pardon lul
pi_1784873
Arm, 00.33

K heeft een hele verhandeling gegeven waarom ze A zo leuk vindt.
K vertelt nog eens over de bewuste avond (bubblebad).
K Ze vertelt dat A tussen haar benen keek(?)
P Je flamoes?
K vertelt verder over de kus met Diaan.
K Frenk werd helemaal gek. Daarom heb ik dat spelletje gedaan.
K Ik gaf D een colafles en die gooide ze zo naar frenk toe
K Vertelt over ruzie Diaan met Frenk
K En toen lagen ze met zijntweeën weer in bed te praten en te vrijen.
K Frenk vond dat Diaan aanleiding gaf.
P Dat is wel weer wat anders dan kipkluifjes

K O wat was dat erg zeg.
K Iedereen zuipen.
Ze hebben het nu denk ik over Aldrico

K Die zat de hele dag te mediteren, ging ie slapen en toen ging ie weer in bad en kwam eruit. Ging Zwanenmeer dansen. Was zo idioot, maar ook leuk. Was een topper, heel apart. Dacht dat ie homo was.
K Hij was heel vrouwelijk.
P Hield ie ook van mannen?
K Was gewoon een leuk type, wel vrouwelijk.

Volgens mij hebben ze 't wel leuk in Arm...
Op de achtergrond geluiden uit Rijk.

Ik zeg hier met die stok Lamzak!
pi_1784875
0.25 Het geluid wordt steeds zachter. Coos tegen Kelly : Was het de tweede dag al ? Daarna niks meer ? Kelly : Ja, daarna heb ik het hem verteld. Coos : Maar je mag toch niet onder de dekens ? Kelly : Hij zei, ik dacht wel dat je siliconen hebt. Hij vond me nog steeds hetzelfde. Hij had het niet verwacht. Ik zei dat ik me rot voelde. Ik zei, hoe vind je het als je ouders of je vrienden vreemd reageren. Hij zei, ik denk dat mijn vrienden wel leuk reageren. Pascal : Wist niemand het in het begin ? Kelly : Nee. Ik word verkouden hier. We hebben afgesproken, als we hier uit komen gaan we een keertje wat leuks doen. We hadden beiden iets van we gaan hier geen relatie beginnen. Daar ben ik hier niet voor gekomen. Wat vind je van hem ? Coos : Ik val niet op jongens. Kelly : Je kunt toch wel zeggen wat je voelt. Coos : Tot nu toe heb ik niks met hem.

0.31 Kelly : Ondanks dat is hij gewoon één van de populairste bewoners. Kelly vertelt vervolgens dat ze in het bad met Diane heeft gezoend, dat Frank Diane op haar mond wilde kussen en dat Kelly met een colafles heeft gegooid. Kelly : Die hele avond was gewoon een drama. Op een gegeven moment lagen ze met zijn tweeen weer in bed en toen dacht ik, wat is dat nou. Die avond is alles in één keer gebeurd. O wat was dat erg zeg, maar wel gezellig. Kelly verteld dat Aldrico 's nachts met whisky en een sigaar in bad zat te mediteren. Kelly : Het was gewoon zo'n idioot maar zo leuk. Ik vind het jammer dat hij weg is. Ik dacht dat hij homo was. Hij was heel vrouwelijk. Volgens mij hield hij ook gewoon van mannen. Hele grote ogen en heel donker, en hij had altijd een petje op. Pascal : Maar dat mag helemaal niet. Kelly : Een soort Def Rhymz maar dan vrouwelijk.

maandag 1 oktober 2001 @ 00:52:20 #5
16339 Klep
Pardon lul
pi_1784904
Oei oei, aanvaring GJ en K:

K schreeuwt heel hard in euforie: YEEEEEAAAAH!
GJ Komop, Kel, ik was bijna in slaap.
K Wat maakt dat nou uit man?
GJ Nou ik wil gewoon slapen.
GJ Vind het wel gezellig, maar nou effe niet.
K Oh sorry.

GJ en K werkt niet meer, geloof ik

Geluiden vanuit rijke kant: Yes, yes, yes.

K Ik kan het veel harder: YES YES YES YES YES FREEEEEEENK!!!
P of C: vraag of-ie nog een beetje geil is. (Frenk)
K Neeeeeeeeh!

GJ slaapt, rest heeft veel plezier.

Hebben het over 'zo groot, en zo dik'.....

K Jij wil (Pascal) dat ik van alles zeg voor de TV
P Nee, echt niet (NOT!)

Lache!

Hebben het nu over Aldrico.

K Had zich al drie keer opgegeven, en nu na drie dagen eruit!
K En dan zag ie camera's en ging ie huilen.
P Waarom?
K Omdat ie echt verdrietig was. Wilde veel aandacht, het was allemaal een zootje, vond ie. En dan ging ie lopen. En dan zei hij: nee we moeten opnieuw beginnen.
K Volgens mij vond BB het ook vervelend dat hij zo deed.
K Volgens mij hebben ze (BB) hem omgepraat.
K Ze zeiden ook tegen mij: vind je het nog wel leuk Kel? En toen dacht ik, ze willen mij ook weghebben. (Hmmm, Hummy???)

Ik zeg hier met die stok Lamzak!
pi_1784935
0.42 Kelly gilt toch weer : O yes. Gert Jan : Ik vind het asociaal. Kelly : Gert, niet zo chagrijnig. Je sliep toch niet. Hoe laat lig je normaal in bed ? Wij zijn met zijn drieen, een meerderheid. De anderen lachen. Coos : Wat een redenering. Kelly : Sorry als ik je heb laten schrikken. Ik dacht dat je wakker was.

0.44 Kelly : Stel dat ik donderdag wordt genomineerd dan ga ik even naar de rijke kant om mijn haar te wassen en mijn koffer in te pakken. Pascal : Ik denk het niet. Vanuit rijk roepen diverse mensen nu ook : O yes. Kelly : Ik kan het veel harder. Ze gilt : O yes. Kelly vertelt dat Aldrico zat te huilen en dat hij stopte om te zeggen dat de camera's uit moesten omdat dit niet uitgezonden mocht worden. Kelly : Ik dacht dat de psycholoog in de dagboekkamer zo op hem heeft ingepraat dat hij is gevlucht. Ze lacht. Kelly : Die vrouw in de dagboekkamer kan zo streng zijn. De vrouw vroeg aan haar, vind je het nog wel leuk Kelly. Kelly : Toen dacht ik, ze willen me weg. Daar wordt je heel onzeker van.

0.56 Kelly vraagt waar Patty stond afgelopen donderdag. Vervolgens vraagt ze wie nog meer aanwezig waren. Coos zegt dat het alleen mensen van de redactie waren. Kelly : Het valt me op dat we het veel hebben over BB 1 en 2, wat daar allemaal gebeurde.

Breedbandstream 1.

1.00 Frank, Andries en Richard hebben het over voetbal. Frank zegt dat John de Wolf ten onrechte is beschuldigd van vals spelen. Frank : Ik moet een scheet laten maar ik doe het niet want dan zit mijn broekje vol. Zullen we luiers bestellen ?

pi_1784980
1.04 Frank zegt dat hij op zijn vingers is getikt door BB omdat hij zei dat BB naar hun heeft geluisterd toen het extra eten werd bezorgd in het arme gedeelte. Frank : Vandaag en morgen doe ik lekker gek met eten maar daarna niet meer. Een gebakken eitje zou ik wel iedere dag willen maar dat kan niet. Toen ik trainde at ik veertig eieren per week. Gekookte, zonder eigeel. Daar ga je wel van stinken. Maar ik voelde me wel lekker. Frank over het voetbal : Mijn kruisbandjes zijn een beetje stijf nu. Frank gebruikt Aphrodite tegen spierpijn, dat is alleen verkrijgbaar op doktersrecept. Hij wil het morgen bestellen. Richard vraagt of ze met zijn vijven in het bad kunnen. Frank : Het kan wel, dan zit je wel over elkaar heen. Ik doe dan wel mijn zwembroekkie aan. Richard : Weet je dat ik hem heb zitten na twee bacootjes ?

1.11 Stream naar de badkamer waar Andries het bad vult. Vervolgens naar de slaapkamer waar de mannen zich uitkleden. Richard ligt als eerste in het bad. Andries en Frank volgen. Andries heeft een fles drank meegenomen.

[Dit bericht is gewijzigd door Bus watcher op 01-10-2001 01:53]

maandag 1 oktober 2001 @ 01:23:07 #8
11738 Zworld
Fok!Food Master
pi_1784994
1.22

Ze zitten met zijn allen Champagne te drinken in het bubbelbad.

Dikke en Zworld zijn de Fok!FoodMasters[br]>>>Forum!<<< [br]MPEG FAQ!
  maandag 1 oktober 2001 @ 01:32:33 #9
9976 megamuch
D.I.L.LI.G.A.F.
pi_1785027
er wordt gezongen: 'tis stil aan de overkant' en 'we zwaaien met ze allen naar gert-jan'

btje plagen..

en dit alles vanuit het bubberbad..

pi_1785029
1.18 Diane zit nu ook in het bad. Danielle steekt haar haar op. Andries opent de champagne. Frank hoeft niet, hij heeft zijn eigen drankje. Ze zingen We are the champions. Danielle stapt ook in het bad.

Ze zingen o.a. Streets of London. Ook Kelly's 'O yes' wordt weer geroepen. Frank zingt een variant op 'Het is fijn om een klootzak te zijn'. Vervolgens 'Het is stil aan de overkant' en 'En we zwaaien met zijn allen naar Gert Jan'.

Dit is het voorlopig van mij.

maandag 1 oktober 2001 @ 01:50:40 #11
9976 megamuch
D.I.L.LI.G.A.F.
pi_1785071
opvallend is wel dat nu wel ineens iedereen MET kleding in bad zit..
pi_1785092
Frank heeft zojuist een nieuwe fles sjampoepel opengetrokken en vult de glazen bij, ze worden steeds luidruchtiger, vooral Diana hoor je overal bovenuit schreeuwen (ze krijst echt als een viswijf )

De liedjes richting het arme gedeelte worden iets minder vriendelijk: gert jan dat is een lul, hij zit daar met het hele spul, de rest vd tekst gaat op in gejoel en kan ik niet verstaan, het laatste klinkt als: ze voelen zich niet thuis in dat gekke armenhuis..?

Het is stil aan de overkant wordt nu ingezet.

(het wachten is nu alleen nog op het moment dat het uit de klauwen gaat lopen, red.)

† In Memoriam † maandag 1 oktober 2001 @ 02:01:58 #13
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1785098
02:00 uur
Dolle pret aan de 'rijke' kant. De heren liggen in het bubbelbad en de dames staan nu te douchen. Er wordt flink gelald en gezongen: "We willen sex met die blonde! We willen sex met die blonde!". Diane: "Met wie eerst?". En meteen zingen de jongens: "We willen sex met die rooie!".

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 01-10-2001 08:15]

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1785100
andries tongt met richard (wat drankt wel niet kan doen)
  † In Memoriam † maandag 1 oktober 2001 @ 02:05:18 #15
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1785102
De heren staan nu ook onder de douche en/of drogen zich af.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_1785106
De meiden zijn uit bad gestapt en worden toegezongen door de jongens die nog in bad zitten: "ik wil een zoen van die blonde, we willen sex met die rooie"

Diana loopt naar Andries en geeft hem een zoen.

Ik hoorde maar telkens een gek geluidje, maar dat blijkt dus het gieberige lachje van Richard te zijn.

† In Memoriam † maandag 1 oktober 2001 @ 02:08:38 #17
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1785107
Richard houdt z'n zwembroek aan, maar Frank en Andries lopen ongegeneerd bloot rond.
  † In Memoriam † maandag 1 oktober 2001 @ 02:09:37 #18
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1785110
Frank gaat z'n tanden poetsen. Het lijkt er helaas op dat ze 'gewoon' gaan slapen.
pi_1785117
De mannen zijn zich aan het douchen ik wordt getrakteerd op beelden van een naakte Andries in "volle glorie" en Frank die z'n ster uit staat te baggeren.

Frank staat nu poedeltjenaakt de badkamervloer met een trekker droog te maken.

pi_1785129
Ze zitten in de huiskamer, Diana zit haar benen in te smeren, Frank zegt continu, lekker he, is dat lekker, tegen Diana, gaat ie lekker schatje.

Andries komt ineens melden dat hij 2 kurken en een leeg flesje in zijn kastje gaat doen, dit als aandenken...?

Iemand zegt dat je niks mee mag nemen uit het huis waarop Andries zegt dat hij het toch gaat proberen.

Je lijkt Gert-Jan wel met dat badjassie zo, zegt Frank tegen Richard.

pi_1785141
Andries zegt: ik probeer nu al de hele avond om contact met ze te krijgen, dat bandje zou steeds afgeluisterd worden.

Nu gaat het gesprek over de bestelling die ze morgen op gaan geven, Andries heeft uitgerekend dat ze nog 168 gulden hebben van het budget van vandaag.

Dat is niet genoeg voor de bestelling die ze willen plaatsen, mega veel dingen voor de frituur en ze besluiten dan ook om tot 11 uur morgenochtend te wachten met de bestelling want dan hebben ze weer 1000 piek om op te maken.

pi_1785154
Andries zeurt door over rode t-shirts die hij toch echt uit de mand wil hebben, Frank zegt, man zeur toch niet zo.

Andries zit met het been van Diana over zich heen en masseert haar tenen.

Volgens Andries moet de arme kant alles kunnen horen wat ze nu zeggen, joh die slapen allemaal zegt Frank, nee zegt Andries ik verwacht dat er minimaal 2 wakker zijn en liggen te luisteren.

pi_1785168
Andries komt binnen met een winterwortel? die uit zijn badjas steekt, dit tot grote hilariteit van Diana, Frank zegt dat hij er een zonnebrilletje op moet zetten.

Richard meldt dat hij weer moet (hij schijnt aan de race te zijn) Frank vraagt of hij een sateetje mee wil.

Andries zegt helemaal weg te zijn van Hans Teeuwen, het flesje wat hij uit het huis wil "smokkelen" is voor een vriend, Andre? die zou alles voor hem opnemen dus dat flesje is voor hem.

pi_1785186
Andries vraagt aan Frank of hij kippeboutjes heeft gegeten, nee zegt hij, beetje verwarring, Frank heeft hem niet goed verstaan en Andries zegt, heej ben je doof ofzo en begint vervolgens een doof iemand na te doen maar dan heel erg overdreven. Frank zegt, ben jij nou leraar Nederlands

Er komen onsmakelijke geluiden vanaf het toilet, gaat ie een beetje brult Frank, zo volgens mij scheurt z'n anus uit.

Neem nog een biertje joh zegt Frank tegen Andries, dan loop ie lekker licht en hij meldt dat ze over 10 min naar bed moeten want dan zijn de batterijen vd zenders leeg.

pi_1785205
Andries en Diana zijn elkaar nu ijs te voeren en zitten elkaar met geile blikken op te hitsen.

Gert-Jan is uit bed gestapt en gaat met een stoel bij het hek zitten, hoe gaat het roept iemand, GJ zegt dat het niet zo goed met hem gaat, hij heeft pijn in zijn keel zegt hij.

Richard vraagt of hij dicht bij de airco ligt, daarna babbelen ze gewoon door en laten GJ min of meer links liggen, de camera zoemt in op GJ, van zijn gezicht lees ik af dat hij enorm zit te balen, hij staart somber voor zich uit en is in diep gepeins verzonken.

Richard gaat zijn tanden poetsen.

pi_1785212
Frank zegt dat hij z'n lenzen op sterk water gaat zetten.

Ze maken nu allemaal aanstalten om naar bed te gaan, er wordt nog even bij GJ geinformeerd of het met hem gaat, hij zegt weer last van z'n keel te hebben, maar zo heb ik elke keer wel wat zegt hij. Ze wensen hem welterusten en hij meldt dat hij nog een blok op het vuur gaat gooien.

Stream op de slaapkamer:

Danielle kruipt bij Andries in bed, stapt er dan weer uit want wil haar knuffel bij het bed, dan gaat ze een t-shirt showen, my first t-shirt staat er geloof ik op.

Ze stapt weer in bed maar vliegt er meteen weer uit om plaatjes, foto's te pakken die ze Andries laat zien.

Het gesprek komt nog even op Gert-Jan, Frank zegt dat hij denkt dat GJ toneel speelt maar als hij dat niet doet en echt last van z'n keel heeft dan vind ie dat vervelend voor 'm maar dat is het dan ook.

[Dit bericht is gewijzigd door Tante Bep op 01-10-2001 03:48]

pi_1785216
Frank is het nu zat en wil gaan slapen, hij commandeert iedereen z'n lampie uit te doen, anders gooit hij er een baksteen doorheen. Ze gaan gewoon door met kletsen en moeten hun kop houwen van Frank en anders moeten ze maar lekker in de kamer verder gaan ouwehoeren.

Ze wensen elkaar welterusten, Diana geeft Daniele nog een nachtkus en duikt in bed, heej worden wij weer overgeslagen zegt Frank. Danielle geeft iedereen een kusje en zingt een slaapliedje.

Ineens een ijselijke kreet!! (schrik me het leplazerus) wie het deed weet ik niet maar diegene deed daarmee Kelly na wordt er gezegd.

Andries zegt dat Kelly bang was voor de camera, (intussen blijft Frank maar vragen of ze stil willen zijn) Andries laat zien dat er een raam is waar het gordijntje soms niet voor gesloten wordt en dat Kelly daar bang voor was.

pi_1785222
De cameraman doet aan de andere kant van het raam ineens een zaklamp onder zijn gezicht, ze gillen het uit, grote hilariteit, dit tot ongenoegen van Frank die maar weer eens vraagt of ze stil willen zijn.

Bob, (zo noemt Frank Andries) morgen weer gewoon lekker een frisdrankje he, je bent een beetje druk.

Hoe laat is het vraagt Andries, Frank brult verontwaardigd HALF VIER, waarop Andries achter elkaar blijft vragen, waaaat is het al half vier? echt waar, halluf vier?

Azzie nou gewoon effe lekker een halluf uurtje je muil dichthoudt zegt Frank, half vier? vraagt Andries, waarop Frank uit bed springt en bovenop Andries duikt.
Danielle gilt meteen, ik doe niet meeeeeeee. Ze dollen effe en dan gaat Frank, nu quasi boos z'n bed weer in.

pi_1785234
Ze zijn nu eindelijk allemaal stil, de stream aan de arme kant toont Coos en Pascal die met de gezichten naar elkaar toe heel knusjes bij elkaar liggen, Kelly ligt naast Coos ook in diepe rust.

Het camerabeeld reikt niet verder dus ik kan niet zien of Gert-Jan of hij nog steeds in het woongedeelte zit of dat inmiddels ook weer in bed ligt.

(Ik wou net aankondigen dat ik m'n bed ook maar eens op ga zoeken, maar...)

Ineens hoor ik een doffe dreun, Danielle is uit bed gevallen, Andries zegt aaaach poepie en begint dan te lachen, Frank zegt wat doe jij nou, wat een gek wijf ben je toch ook. God wat maken we hier toch rare dingen mee, dat zal je toch 4 keer op een nacht meemaken dat ze uit haar bed lazert, morgen kopen we een babyboxie voor je en anders plakken we je gewoon vast aan het bed met 2-componenten lijm.

Andries begint zachtjes te lachen en kan er niet mee stoppen, hij heeft echt de slappe lach, Frank vraagt of hij zuurstof nodig heeft, maar pak het dan effe zelf voegt hij er aan toe en laat gelijk de hond uit.

pi_1785239
Danielle valt uit haar bed op de grond dit tot grote hilariteit van de anderen (ze hebben volgens mij echt teveel gedronken)
pi_1785256
(hoi Kavu, wat een timing )

Frank meldt nog even dat het zweet in z'n bilnaad staat zo warm is het in de slaapkamer waarop Richard vraagt, jongens zullen we nu gaan slapen.

Frank zegt nog iets, Richard roept dan geirriteerd, hou nou godverdomme je muil eens dicht, hebbie het tegen mij of tegen je buurman vraagt Frank, tegen jou zegt Richard, waarop Frank zegt, ach fuck off.

(en Bep zegt FOK! off want gaat ook haar mandje eens opzoeken)

pi_1785292
5.24 uur
Haha, ik denk ik kijk nog us ff op de stream en zie net Danielle wer uit d'r bed donderen !!
Vervolgens kruipt ze weer in bed lekker dicht tegen Andries aan.Verder alles rustig...
pi_1785302
6.32 uur
Andries gaat plassen. Komt terug, zegt iets tegen Richard, trekt Danielle van het randje van het bed (shit, had net m'n Snag-It klaarstaan), krijgt iets van Richard naar z'n kop gesmeten en gaat weer slapen met Danielle praten/fluisteren.

[Dit bericht is gewijzigd door Pjederdy op 01-10-2001 06:43]

† In Memoriam † maandag 1 oktober 2001 @ 08:52:48 #34
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1785424
08:50 uur
Nog geen beweging in de slaapkamers. Alleen wat gehijg en gezucht van de slapende bewoners.
pi_1785568
9:37
Diane ruimt het rijke gedeelte op. Erg stil in huis (behalve het gezoom van de camera's)
blabla
pi_1785712
Pascal en Coos in het arme gedeelte staan nu op.
Kelly wenst ze goeiemorgen.
Frank tegen de 2 meiden...jullie hebben je zenders niet om.
Dianne: Jezus wat een gezeik op de vroege morgen.
Frank; dan moet je bij Andries zijn..die zei er wat van.
Dianne: dat kan wel zijn..maar dit is niet het eerste wat is s'morgens wil horen...en nu opzouten..ik heb je alweer genoeg gezien.
stem;frank naar de dagboekkamer komen.
Daar is gezegd dat hij gelijk had wat de zenders aanging...
Dianne blijft mopperen op Frank.
Ze zitten nu lekker aan de koffie.
Frank heeft last van zijn knie en wil daarom niet sporten vandaag...wel wil hij hout hakken voor de arme kant....ook dat is sport..merkt Andries droog op.

[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 01-10-2001 10:22]

pi_1785889
rijk

Andries Frenk en Richard zitten de afgelopen nacht te bespreken en dan vooral over danielle die uit het bed is gevallen. Frenk stelt voor dat ze in Diane der bed gaat liggen. R:"ohjah, dan heeft ze tenmiste 1 muur" R:"Of we bestellen een hek!, ja hahaha zo'n kinderhekje, weetjewel"

Kelly komt er ook tussendoor, mompelt wat. Ze (A & F, Richard ging tegen Coos zeggen dat ie het vuur niet zo hoog moest opstoken) vragen nog of Kelly nog iets heeft gehoord afgelopen nacht. Ze heeft heerlijk geslapen. Frenk:"ja, gert-jan zag ik nog wel zitten. Zat er bij als een dood vogeltje"

Nu overleggen ze een mogelijk scenario wie er zal moeten vertrekken komende donderdag. F & A zijn overtuigd dat het iemand uit hun team is.

En de stream weer op de tuin

Gert-Jan: "Kel was de ster, Kel was glamour"
  † In Memoriam † maandag 1 oktober 2001 @ 10:52:25 #38
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1785970
10:50 uur
Frank is in de keuken aan het rommelen. Hij heeft thee gezet. Diane loopt ook al weer rond, enigzins verlept en verlopen.

Frank: "We moeten een oplossing verzinnen voor Danielle".
Diane: "Ja, ze flikkert er steeds uit he?".
Frank: "Anders moet ze maar bij jou in bed gaan liggen".
Diane: "Dat maakt geen verschil, ze valt er nu heus niet uit omdat ze bij Andries ligt".
Diane: "De matras zou ook op de grond kunnen liggen, maar het is zo'n smerig en stoffig huis".

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 01-10-2001 11:06]

† In Memoriam † maandag 1 oktober 2001 @ 10:55:23 #39
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1785990
10:55 uur
Kelly is ook op de achtergrond te horen, in het 'arme' gedeelte dus. Diane praat even wat met haar.

Frank rommelt ondertussen gewoon door. En mompelt zo nu en dan wat. Hij gaat koffie zetten.

† In Memoriam † maandag 1 oktober 2001 @ 11:01:06 #40
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1786023
11:00 uur
Frank gaat het koffiezetapparaat eerst schoonmaken. Met de franse slag en een stuk toiletpapier. Hij is er lekker mee onder de pannen voor een tijdje.

In het 'arme' gedeelte zit alleen Kelly aan de tafel, stilzwijgend voor haar uit te staren. Coos komt langslopen maar zegt ook al niet veel, behalve dat hij buiten wil gaan zitten.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 01-10-2001 11:08]

† In Memoriam † maandag 1 oktober 2001 @ 11:06:19 #41
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1786050
11:05 uur
Kelly is weer even in haar slaapzak gekropen. Ze reutelt wat met Gert-Jan en moppert over de airconditioning die aan of uit was.

Zodra Gert-Jan vanuit z'n slaapzak iets mompelt klaart ze wat op. Ze is blij dat Pascal zo goed slaapt en vindt het jammer dat GJ er wat problemen mee heeft.

† In Memoriam † maandag 1 oktober 2001 @ 11:07:52 #42
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1786059
11:10 uur
Coos zit inmiddels buiten, ook alweer voor zich uit te staren. Het leven in het BB-huis moet duidelijk nog op gang komen.
  maandag 1 oktober 2001 @ 11:36:14 #43
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_1786200
GJ heeft kleine aanvaring met Kelly.
Over handdoeken of zo.
GJ: wat doe je stug.
K: Ik mag het toch wel zeggen.
GJ: Maar ik kom net aan bed.
K: Het is al half een.
GJ: Half twaalf.
K: Normaal zit je al vijf uur op je werk.
Kelly loopt weg.
GJ loopt naar buiten.

Coos vraagt of GJ het nog wel naar zijn zin heeft.
GJ ontkent, hij vond alleen de poep en pies grapjes niet zo leuk midden in de nacht.
Coos: maar gisteren ook.

Daarna legt Coos uitgebreid uit waarom hij GJ geen goede captain vindt. In mijn oren heeft Coos geen gelijk, maar GJ kan toch niet goed tegen hem op. Coos vindt o.a. dat hij niet goed coordineert, en weinig in het huishouden doet.
GJ zegt wat hij heeft gedaan allemaal, en ook dat hij orders heeft gegeven. Dat vind Coos niet goede manier; orders wil hij niet.
GJ: dat zijn niet mijn orders, maar van BB, dat moet ik doorgeven.

Etc, etc. GJ heeft misschien gelijk, maar verliest de discussie.

pi_1786392
Rijk is aan het ontbijten/lunchen met zijn allen. Het ziet er gezellig uit. Ze blijven herhalen hoe heerlijk het is.
pi_1786407
Ze beginnen te bleren. Gert Jan is de lul lalala (onverstaanbaar) freggelgrot, arme fregelhuis!

Niet echt duidelijk maar goed, Kelly vindt het super en begint te klappen!

pi_1786623
12.35 In de arme kant kijkt koos onder de tafel en vind daar een kaart vastgeplakt onder de tafel met de tekst:
Sandra wil je met mij trouwen liefs Hans. Hilariteit alom. Pascal legt de kaart wel gelijk in de dagboek kamer.
Als je gaat door filosoferen over iets, kom je altijd uit tot niets....probeer het maar, klopt altijd!
pi_1787156
Frenk en Andries hangen op de bank.
F: heb je die zus van Richard gezien, lekker ding he?
A: neuh, niet mijn type.
F: mijn nicht wel he?
A: nou, die vind ik te volwassen.
F: maar qua type wel toch?
A: jawel, maar ik val op jonger, 18/19.

Gert-jan en Richard hebben buiten een gesprek over golfen, wat ze beide graag doen.

Frenk en Coos praten door het hek, over Coos z'n zoontje.

Kelly en Pascal hebben een gesprek over de relatie van Pascal.
(alle gesprekken gaan door elkaar heen, nauwelijks goed te volgen helaas)

pi_1787257
Kelly en Gertjan hebben een discussie over het gepraat 's nachts. Gertjan irriteert zich aan het gepraat, Kelly vindt dat onredelijk van hem, hij hoeft toch niet vroeg op ofzo.
Kelly: jij doet het overkomen of wij jou elke keer wakker laten schrikken ofzo. Wij willen gewoon lol en gezelligheid.
GJ: ik wil niet vroeg slapen, maar opeens slaap ik gewoon. En opeens schreeuw jij dan.
Kelly: ja, maar zo ben ik, op dat moment voel ik me lekker en dan roep ik Ohh YES! Het gaat mij er niet om dat ik het vervelend vindt dat jij vroeg gaat slapen, maar dat kletsen 's nachts vind ik gewoon gezellig. Je kunt toch ook meekletsen en lachen en gek doen enzo, je hebt toch geen deadline.
GJ: nee, ik heb absoluut geen deadline.
Kelly: ik snap wel dat je geirriteerd bent als je net in slaap bent.
GJ: ik vind het best leuk allemaal om naar te luisteren, ik doe alleen niet mee, want het is mijn humor niet, een harde scheet lachen en daarom gieren. Maar jullie moeten dat zelf weten. Ik vind het echt prima, maar niet de hele week.
Kelly: maar we hebben hun net leren kennen, en dan is het gewoon gezellig.
Kelly en GJ knuffelen even.
pi_1787298
Danielle scheert Frenk z'n haar af.
iedereen vindt het beter staan.
Pascal: Frenk, moet je zo ook die bril van Coos op doen.
Richard: het is echt veel beter, ik meen het serieus.
Frenk: sorry Connie, maar ik kom niet meer langs.
Iedereen bemoeit zich met het scheren, die pluk hier nog enz.
pi_1787320
pi_1787345
  maandag 1 oktober 2001 @ 14:33:39 #52
3542 Gia
User under construction
pi_1787432
Andries is in de keuken bezig met de afwas.

GJ zit bij het hek te kletsen. Iemand vraagt wie er koffie wil. GJ wil wel koffie. Ze gebruiken wc-papier als filterzakje.

Pascal denkt dat er zo een battle aankomt.
(ik hoop van niet)

maandag 1 oktober 2001 @ 14:39:01 #53
3542 Gia
User under construction
pi_1787452
Coos is koffie aan het zetten.

Pascal gaat er vanuit dat ze vanavond weer aan de andere kant zitten.
Kelly zegt: Wie zegt dat we de volgende battle niet weer verliezen.

Kelly wordt geïrriteerd doordat Pascal zo vaak zeurt over wanneer er een battle komt en wat er uitgezonden zal worden.

Kelly zegt dat BB dat uitmaakt en dat ze maar gewoon moeten afwachten. Ze zegt dat BB het ook niet zo leuk zal vinden dat Pascal het steeds over hetzelfde heeft.

maandag 1 oktober 2001 @ 14:49:07 #54
3542 Gia
User under construction
pi_1787491
Coos is klaar met koffie malen.
Daan geeft aanwijzingen hoe je koffie zet aan de arme kant.
D: 1 velletje wc papier horizontaal en 1 velletje verticaal. En 2 juslepels gemalen koffie.

Kelly vraagt of er iemand wat hout kan zagen, want het vuur is bijna uit.
Pascal pakt een paar blokken hout.

maandag 1 oktober 2001 @ 14:53:48 #55
3542 Gia
User under construction
pi_1787517
Pascal meent te weten hoe BB denkt met het battle-beleid. (jawel alweer dat stokpaardje)
P: Het staat allang vast wanneer die battles komen, maar wel zoals het hun uitkomt. Maar de data zijn vooraf geprikt. BB maakt het niet uit wie wint of verliest, want je kunt toch geen 4 battles achter elkaar verliezen.
De volgende battle zal geen fysieke zijn.

(Hoe weet die jongen dat? )

maandag 1 oktober 2001 @ 14:58:02 #56
3542 Gia
User under construction
pi_1787543
Coos merkt op dat ze maar weinig naar de DBK moeten komen.
P: Ze zijn content met ons.
Ze zijn weer bezig op het battle-field.
K: Echt waar?
P: Ze zijn een stellage aan het maken. Volgens mij moeten we abzeilen.

(volgens mij is dit flauwekul. red.)

pi_1787605
de oven in arm is kapot. GJ is naar de dagboekkamer geweest om dit te melden.
pi_1787616
Arm zit rond de oven. En komen tot de ontdekking dat de kachel kapot is, een steen is eraf en het ruitje stuk. GJ gaat naar de dagboekkamer om te vragen. Hij krijgt te horen dat ze het eerst zelf moeten proberen op te lossen. Dit lukt waarschijnlijk niet, volgens de arme kant. Rijk drijft de spot ermee door te zeggen: Diane(?): Jullie ziten er 1 dag een en meteen mollen jullie al de boel.
Altijd sprankelend.
  maandag 1 oktober 2001 @ 15:08:23 #59
3542 Gia
User under construction
pi_1787618
Kelly vindt GJ niet goed als captain. Volgens haar doet hij te weinig en is hij te zeurderig.
Ze wil Coos of Pascal als captain.

GJ is erbij komen staan. Pascal zegt dat hij het eigengebakken brood erg lekker vindt.

Er ging iets niet goed in de oven.
K: Dat glas breekt. Actie captain.
Andries! Is dat het laatste wat jullie besteld hebben?
Geen vibrators.

GJ in de DBK: De oven is nu stuk. Het glaasje is eruit.
BB: Zie jij de mogelijkheid om er zelf iets aan te doen?

Beeld weer naar buiten.

Als GJ weer buiten komt zegt hij wat BB zei.
Coos: Je moet dat glaasje naar de DBK brengen en dat moeten ze namaken. Dan kunnen wij het er wel weer inzetten.

Kelly denkt dat het asbest is.
P: Als dat zo is stap ik er meteen uit. Asbest is hartstikke verboden en kankerverwekkend. Dat is bewezen.
Ik denk dat we dat na moeten vragen.

Ze doen het kapotte onderdeel in een bak water.

GJ gaat weer naar de DBK.
P: Ze moeten dat namaken en je moet gelijk vragen wat dat spul is dat er achter zit.

maandag 1 oktober 2001 @ 15:15:57 #60
3542 Gia
User under construction
pi_1787663
Coos vertelt over zijn vakanties met zijn vriendin.
Slapen in de auto, hele dagen surfen.
Coos zegt dat hij heel serieus is in relaties.

Pascal heeft eigenlijk nog nooit een lange relatie gehad.
10 Maanden is het langste.

GJ staat er bij. Coos vraagt of hij al naar de DBK is geweest.
GJ: Nog niet, ik wil die verhalen effe horen.

Coos bemoeit zich met de schoonmaakwoede aan de rijke kant. Daar willen ze een kleed uitkloppen en dat doen ze volgens Coos niet goed.

pi_1787670
GJ, Pascal en Coos zitten in de tuin te praten bij de oven.
Pascal drinkt voor het eerst zijn koffie zwart, meld dit ook zijn Mama.

Het gaat verder over relaties. Pascal stelt voornamelijk vragen aan Coos over zijn relatie en geeft zijn visie op de lange duur van relaties in zijn omgeving. GJ staat erbij en kijkt ernaar.

Coos meld nog dat hij het overdreven vind dat ze aan de rijke kant nog steeds (of weer) aan het schoonmaken zijn.

maandag 1 oktober 2001 @ 15:18:29 #62
3542 Gia
User under construction
pi_1787684
Pascal vertelt dat hij niet altijd zo netjes met meisjes omging. Op school was hij een echte pestkop.

Ze vinden Frank zijn kale bol erg mooi. Veel netter.

(Ik stop nu.)

pi_1787710
Arm begint toch meer aan elkaar te hechten door hun gesprekken. Het schijnt dat Pascal en Coos gezamenlijke kennissen hebben. Ene Jeanette. P heeft het over zijn lagere schooltijd. Knikkertijd.:X
Altijd sprankelend.
pi_1787740
Kelly, Pascal en Coos zitten nu in de tuin te praten. (weet niet waar gj zit...)

Kelly vertelt dat zij vier jaar geleden heeft gevochten op de kermis en ook behoorlijk was toegetakeld (aan haar getrokken, klap op neus etc). Lag op grond, mensen erom heen. Toen werd ze boos, en heeft ze kopstoten e.d. gegeven. Daarna is ze weggelopen. Iedereen keek naar haar.

pi_1787779
Nu verteld Coos een verhaal dat hij een jonge in elkaar heeft geslagen omdat deze jongen zijn broertje op een spijker had gehangen (dmv zijn kleren). Veel schade aan de auto van de buren. Na dat hij de jongen in elkaar had geslagen ging hij gewoon weer verder tennissen. Pascal vraagt maar door en kijkt bewonderend naar Coos. Kelly praat leuk mee, verteld ook dat zij terwijl ze aan het vechten was op de kermis gewoon aan het plassen was ondertussen van alle zenuwen.

Frank en Kelly staan over de schutting te praten. Kelly zegt tegen Frank dat ie zo lekker ruikt.

pi_1787826
GJ schijnt al een half uur in de dagboekkamer te zitten.

Pascal vraagt aan Coos of hij de 1e in rang is (???). Coos zegt dat hij hierover moet nadenken. Coos vraagt aan Kel of zij niet Captain wil worden. Ze zegt van niet. GJ net terug uit dagboekkamer. Zaterdag komt iedereen om zijn kies te verhelpen. Oven kunnen ze met onderdelen zelf maken.
Over GJ zijn functioneren in team hebben ze het gehad in de dagboekkamer. Dit vertelt hij aan zijn teamleden.
Hij (GJ) vertelt dat hij nix heeft met de simpele humor van zijn teamleaden (over schijten enzo > zijn eigen woorden).
Discussie tussen de drie en GJ, voornamelijk gevoerd door Pascal. Het gaat voornamelijk erover dat de drie gister simpele humor hadden en dat GJ zich hieraan stoorde. Pascal voert het woord en is redelijk in de aanval. Coos en Kelly houden zich stil.

Gj geeft aan dat hij er geen problemen mee heeft als een ander captain wordt. Hij voelt zich niet meer geroepen om deze rol op zich te nemen.

Coos zegt dat hij (GJ) het goed doet tijdens de battles (zijn rol als captain vervullen dan). Maar geeft ook aan dat het daar niet om draait, slechts van ondergeschikt balang. Pascal praat Coos na, en vertelt nog een keer hetzelfde aan GJ.

pi_1787849
Coos geeft aan dat zowel hij als Pascal Captain willen zijn.

Een captain moet volgens Coos zorgen dat iedereen eensgezind is om alles uit te voeren. Pascal stemt hier wederom mee in, en herhaalt dit ook weer.

Gj zegt dat deze rol niet aan hem besteed is en zegt dat het misschien beter is als een ander deze rol overneemt.

pi_1787877
Kelly staat nu over de schutting te ouwehoeren met Rijk. Frank informeert hoe het met de oven staat.

Coos zegt tegen Andries dat hij zijn pruik uit zijn kasje moet pakken en opzetten. Waarschuwt wel dat dit ding stinkt!

pi_1787911
Kelly zingt, de rest zit bij de oven. Het gaat nu nergens meer over, ze zijn slap aan het ouwehoeren. Gesprek over nieuwe Captain is dus niet meer aan de orde. GJ betrekt zichzelf wat meer bij het gesprek. Diane vraagt aan Coos waar die pruik nou ligt.

Arm is slap aan het lullen, en GJ zit sip met zijn hoofd naar beneden.

Coos zegt tegen GJ dat het BB wel alles goed in de gaten houdt over wat er gebeurd (hij doelt op het gesprek met GJ over zijn niet tevreden zijn met zijn captainsrol)

pi_1787955
Kan iemand het weer overnemen want ik moet ff weg...
pi_1788019
Diana en Danielle zitten te miepen dat het niet fijn vinden dat als ze uit het huis moeten dat de anderen haar koffer moeten pakken. "Ik heb hier m'n hele leven bij me" zegt Diana. Danielle: ik heb thuis helemaal niks meer, niet een smake up. Richard lult een beetje mee.
Diana vindt dat ze de kans moeten krijgen om even een koffer te pakken, dat hoeft niemand te weten, dat hoeven ze niet uit te zenden en dan ga ik blij weg. (in woorden van die strekking )
pi_1788030
Coos is brood aan het maken en Pascal staat erbij en kijkt ernaar. Kel geeft aan dat ze blij is dat ze mocht blijven ondanks haar voet en wat BB voor haar gedaan heeft.

Gaarne overnemen want dat gedoe over een event. nieuwe captain is errug spannend!

(ps: dit was mijn 1e keer, hoop dat jullie het oke vonden)

pi_1788040
...
Diana: ok, we gaan dus een playback show doen
Richard: soort van
Danielle : wie gaan we na doen?
... (shit, niet gehoord)
Richard: we moeten ook vrouwenkleren hebben
Da: en een babydoll
Di: die hebben alleen de eerste bewoners gekregen.
Verder een verhandeling over hoe dat is gegaan met de kleurtjes en wie welke wilde.
pi_1788089
arm:
16.02 Ik zie Kelly die het regelboek voor zich heeft.
zZij zit aan de tafel samen met Pascal en Coos.
Kelly leest zachtjes dde regels om een goede captain te zijn op.

GJ ondertussen heeft het met Frank nog steeds over zijn nieuwe haardos

pi_1788111
sorry maar op dit moment is Frank een verhandeling aan het houden over pompen halffabrikaat tegels enzovoort.
Daar heb ik weinig trek in
pi_1788128
Arm:
Kelly is de regels aan het lezen van wat de captain allemaal moet doen.
Coos overlegt even of ze het brood zullen laten rijzen (jaja, overlegstructuur).
GJ heeft er met Frank over hoe Frank zijn haren moet gaan dragen als het weer aangroeit. "ik had ook zo'n bos haar hoor als jou, maar ik heb een tijdje in de petrochemische industrie gezeten als...(moeilijke woorden alert) + een uitleg wat dat hij precies deed. Zeven, pompen, spedraaier met een nozzel met 16.000 rmp, met 450-500 graden inblazen, daardoor krijg je hele fijne korreltjes en die gaan naar de keramische industrie. En hij eas de menger van die rommel. Boeien!!
Later storingsmonteur. Dat is zo'n 12 jaar geleden.
pi_1788273
Arm:
Het gaat vooral over niks op het moment.
Rijk:
Diana is aan Richard aan het vertellen over haar werk en wat ze graag wil gaan doen (jahaa stemmetjes inspreken bij tekenfilms)en zit ook weer wat te zeuren over hoe het met de koffers gaat. Ook over de impact van het 24 uur per dag bij elkaar zijn. De vriendschap die onstaat en hoe je met elkaar omgaat.
pi_1788959
Gesprek tussen GJ en Kelly over het captain zijn:
GJ geeft aan dat hij het onzin vindt om te discussieren over het eten van een appel. Hij vindt het belangrijker dat de captain er is op momenten dat het echt belangrijk is. Tegen Kelly: toen jij met je enkelbanden zat dat er voor je gezorgd wordt. Kelly: ja toen was je er ook voor mij. (puntje voor GJ).
GJ geeft ook nog duidelijk aan dat hij niet zonodig Capt. hoeft te zijn en dat iedereen die taak op zich mag nemen als hij/zij dat wil. Voor de groep gesplitst werd werd hem gevraagd of hij capt. wilde zijn en naar eigen zeggen heeftie gezegd dat Dries dat fijn mocht zijn. daarna hebben de kijkers beslist dat hij ook capt. werd.

GJ: Als iemand anders capt. wil zijn dan mag dat van mij, dan ga ik gewoon lekker mijn eigen ding doen en dan mag die ander het regelen.
Nu gaat het over het floppen van Planet Hollywood.

pi_1788992
17:45
Arm: Kelly en Gert-Jan in gesprek over leiderschap (captain). O.a. het appel-incident wordt weer bovengehaald.

Gert-Jan vindt zaken als eten verdelen totaal niet interessant en wil hiervoor ook niet optreden als captain. Hij hoeft helemaal niet alle touwtjes in handen te hebben. Voor de captain verkiezing heeft hij al aangegeven geen captain te hoeven zijn. Hij had ook niet verwacht dat hij verkozen zou worden door het publiek, en zag zichzelf al in een team met Andries als captain.

Hij geeft ook aan dat als iemand graag captain wil zijn, hij gelijk afstand zal doen van deze funcite. Kelly reageert door te zeggen dat zij in ieder geval geen captain wilt zijn.

pi_1788998
Rijk:
Frank, Daan en Dries zijn door de ruitjes naar de cameras aan het gluren.
(is dit geen contact zoeken met de buitenwereld? Sanctie: terug naar arm!)
Verder niet veel interessants te melden.
pi_1789021
GJ zit Kelly op te hemelen over dat ze met haar woordenschat geen Bimbo is.
GJ: Jij kan reageren als een zakenman van 50 die door de wol geverfd is." Je kunt soms ook heel hard zijn.
Kelly: tegen het criminele
GJ :ik zie jou meer als een heel lief beest dat als het gevaarlijk wordt heel vals kan zijn.
K: zie mij maar als Kelly, ik hoef niet geassocieerd te worden met iets anders.
blablabla,
Ik ga eten Doewie!
pi_1789978
Arm zit nog steeds buiten en heeft nog niet gegeten. GJ is met de oven bezig, alleen, hij praat op een redelijk sippe monotone toon. Pascal probeert continue de aandacht van Coos te trekken. Coos vind dat er eigenlijk weer wat moet gebeuren.
pi_1790016
Frank is een mascara een cdtje en nog wat dingen aan het bestellen.

Andries zegt dat het bestellen beter moet gaan, want er werd door het bestellen heen gegild en dat wil BB niet.

Diane: Jij ging daar heen en zei dat je een dvdtje ging bestellen, geen cdtje

Frank: Als jullie me zoeken ben ik
Hier volgen enige reacties op van Diane en Daniëlle

Nu zingen ze een liedje over Koos op de Freggeltune!

pi_1790079
19.52
Andries: Binnen 1 dag al het fruit op (8 stuks)dat vind ik knap
Vanuit arm: we zitten hier al twee dagen
Andries: Zo dat doen jullie goed
Frank: Zitten jullie met z'n allen buiten

Frank: Het is ook de ambiance daar natuurlijk
Diane: Het is wel gezellig
Coos: Ik moet zeggen dat ik hier beter heb geslapen
Frank reageert hier op dat hij daar dan wel mag blijven als hij daar beter slaapt

Nu is er een discussie over wat het verschil over stro is
Andries: We zitten lekker op niveau want niemand weet wat stro of hooi is, maar ik weet het zelf ook niet
Coos: Jij zou het moeten weten
Andries: Hoezo ben ik soms een boer?
Coos: Dat hoor je mij niet zeggen
Andries: Ik kom uit Friesland, maar ik noem de plaats niet want ik heb besloten dat niet te vertellen

pi_1790094
In arm zitten nu GJ en Pascal samen te roddelen bij de kachel. Ze praten over de verwachtingen van donderdag. Ze denken dat er een man uitgaat en dat de vrouwen zich geen zorgen moeten maken. Ze roddelen voornamelijk over Frank, ze vinden hem wel een aardige doch rare jongen, en verwachten dat ie nog een keer knapt (wat ook zeker zal gebeuren, gnagna). Na zijn uitlatingen krijgt GJ er spijt van dat ie loopt te roddelen, Pascal gaat hier hier braverig en (naar zijn idee) moederlijk en wijs opin (dat iedereen wel over de anderen praat etc).
pi_1790108
19.58
Andries: Richard heeft mij proberen te zoenen ik kon nog net wegduiken

Diane: Nee ik vind het gewoon een heel aantrekkelijk mens
Coos: En dan ga je tongen
Diane: Ja
Coos: Maar was het drank of lust?

Coos: Maar hoe lang sta je al droog
Pascal: Heb je hier dan ook liefdespraktijken gehad?
Diane: Nee

Coos: Maar je hebt er geen spijt van
Diane: Nee

Andries: Oh wat vind ik dat mooi, die stilte die nu valt

pi_1790130
Coos confronteert Rijk met het feit dat Andries en Richard gister gezoend hebben en verteld dit ook aan Kelly.
pi_1790135
Coos: Richard heeft gisteren gezoend
Kelly: Met wie?

Veel gegil van Kelly op de achtergrond!

Pascal: Wat wie heeft gisteren gezoend?

Coos: Wat mij opvalt er komt altijd sex naar voren hoe komt dat
Pascal: Hebben jullie echt getongzoend?

(veel geklets door elkaar)

En ik ben weer even weg

pi_1790172
Coos en Richard vragen aan Diane of ze zich gepasseerd voelde toen Andries Richard zoende, en denken dat zij toen jaloers was en het ook wel wilde [iedereen heeft het nu door dat Diane Andries wel errug leuk vind...]. Diane giebelt schaapachtig.

Pascal vraagt hoe Richard zijn baas zou reageren op deze ontwikkelingen, of hij nog wel terug zou mogen komen.

Er komen steeds meer bewoners bij en ze hebben de grootste lol.

Ohh wacht, Andries ontkent het nu!!!! Maar de rest trapt er niet in.

pi_1790289
Alle bewoners van arm zitten op een stoel bij het hek, terwijl rijk lachend de verhalen omtrent de mannelijke-zoenscene vertellen. Wat opvalt is dat Kelly errug stil is..

Arm zit nu weer in de tuin, ze gaan koffie zetten. Er wordt tegen Kelly gezegd dat ze stil is, ze reageert hier niet echt op.

pi_1790386
Correctie: meest van arm zitten nog steeds bij het hek met de buren te praten (kelly zit erbij, kijkt behoorlijk sjago en zegt werkelijk waar helemaal nix). GJ is al 10 minuten in zijn eentje koffie buiten aan het zetten, ook hij kijkt alles behalve vrolijk...
pi_1790560
Het onderwerp waar "de buren" gezamelijk over praten is: het leven na BB, wat ze zeggen is van weinig inhoud: voornamelijk Pascal is aan het woord.

De koffie is klaar, beide teams zitten bij het hek. Gert Jan wordt al weer spraakzamer en doet vrolijk mee. Zelfs Kelly zegt ook al weer wat (weliswaar op gematigde toon).

Ze vragen zich nu af of ze er financieel op vooruit gaan als ze eruit zijn. Kelly en GJ denken en verwachten van niet en willen straks weer gewoon lekker verder met hun eigen leventje.

Frank weet al wat hij met het geld wil doen als hij wint maar hij geeft zichzelf weinig kans. Pascal springt hierop in dat iedereen gelijke kansen heeft om te winnen.

GJ vermeld dat "de regel" ervoor is dat alles betaald kan worden tijdens hun verblijf in het huis (gas,water,licht,hypotheek). En dat is maar goed ook, geeft hij aan, want anders zou het programma "verkeerde" mensen volgens hem aantrekken.

Men vraagt nu naar Andries zijn mening. Hij geeft aan dat hij nix van het hele gesprek heeft meegekregen. Andries denkt wel dat hij na dit programma er financieel op vooruit gaat! Hij denkt dat hij na dit programma ieder weekendje met zijn band zal kunnen spelen, omdat hij dan "Andries van BB is"! [wat een optimist...].
GJ vraagt zich af of dit juridisch gezien wel mogelijk is. Andries heeft dit al gevraagt van te voren aan BB, en dat is geen probleem, hij mag alleen niet zijn eigen naam aan de naam van BB koppelen (dus niet: dit is Andries van BB)

pi_1790702
In Rijk zijn de pizza's gearriveerd, in het arme gedeelte zijn Pascal en Coos aan het sporten.
pi_1790742
GJ vermeld nog wel ff dat het (of je succes hebt na BB) er vanaf hangt van hoe je je hier opstelt.

Het eten van Rijk is klaar: stem roept om dat de pizza's in de verwenkamer staan.

Diana zingt en fluit WEER het lied van de freggles...

GJ vertelt dat BB geen goed imago heeft bij ouderen en in het bedrijfsleven.

GJ verteld dat hij het jammer vind dat Rijk nu gaat eten, omdat ze net zo gezellig te praten zaten.

Arm (GJ, Pascal en Coos) willen nu gezamelijk gaan trimmen, daarna gaan douchen en dan gaan slapen. GJ stelt zich nu heel vriendelijk en een beetje onderdanig op.

Ze kleden zich nu om voor de sportieve sessie. GJ vraagt vriendelijk aan Andries of hij zijn sportbroek mag lenen. Dit mag uiteraard. Ze hebben trouwens nu foeilelijke gele Big brother reclame t-shirts aan.

Ze (arm) grappen tegen Kel dat de battle begint. Ze heeft gelukkig snel door dat dit niet zo is.

Rijk heeft een hoop lol.

De trimsessie is begonnen. Zelfs nu probeert Pascal continue de aandacht en goedkeurig van Coos te krijgen. Pascal vraagt werkelijk waar alles aan hem (COOS): "Hoeveel keer koos", "leuke broek Coos", "je moet je zender om Coos", "dit is een heel kort stukje hoor Coos", etc.

Ze willen dit (rondjes rennen in de tuin van arm) een half uur volhouden. En Pascal praat maar door tegen Coos.

Kelly staat ondertussen onder de douche en gilt/giebelt wat.
Ze probeert de heren aan te moedigen.

pi_1790942
Rijk zit te genieten van de pizza's. Diane voert weer voornamelijk het woord.

Vol bewondering spreekt Rijk over de conditie van Coos, daarna verteld Diane over haar sportieve activiteiten op de sportband vannochtend, dat ze heel erg aan het zweten was.

Andries speelt de hele tijd met het budlerbelletje, de rest irriteert zich er (nog) niet aan.

Andries vind dat Frank op Rob Kamphuus lijkt zo met zijn kale hoofd. Frank geeft aan dat hij deze meneer Rob graag een keer wil ontmoeten.

Discussie over het feit of conditie afhankelijk is van de soort activiteit die je uitvoert (of je trimt of squashed).

Frank zegt dat er maar 1 is waar Diane zich aan irriteert, aan hem. Diane geeft aan dat ze zich ook aan zichzelf ergert [wat ik me goed kan voorstellen hoor...]
Frank vind het niet zo erg dat Diane zich aan hem ergert.

Richard stelt voor om van tafel af te gaan.

Frank wil maar doorgaan over het irritatieonderwerp, de rest heeft daar blijkbaar niet zo'n behoefte aan, want iedereen praat door elkaar.

Ze zijn nu aan het opruimen in Rijk. Volgens de berichten vanuit Rijk, zijn ze in Arm nog steeds aan het trimmen.

pi_1791106
Rijk is erg te spreken over de reactie van Arm over het mannelijke-zoen-incident! Diane begon hierover. Ook Rijk zelf maakt er grapjes over.

....en natuurlijk wordt het fregglesdeuntje WEER gefloten...
[dat ze er zelf niet moe van worden zeg]

Ze zijn nu koffie aan het zetten, Frank schijnt de koffiespecialist te zijn, hij zal de rest morgen uitleggen hoe het apparaat werkt. Diane hangt eromheen en zingt, gilt, yelt, fluit, praat [ze probeert dus op diverse manieren om aandacht te krijgen, ze is erg nadrukkelijk aanwezig, en bemoeit zich overal mee]

Frank informeert vriendelijk bij Kelly hoe het met haar gaat. Het gaat wel redelijk met haar. Ze klint al weer wat vrolijker en bemoeit zich weer met de rest; ze is haar sportieve teamgenoten aan het aanmoedigen.

Rijk bemoeit zich met de trimactiviteiten aan de arme kant.

En...Diane zingt weer.. (haar repertoire bevat voornamelijk nederlandstalige hoempapa meezingers)..en jawel...diverse bewoners haken hierop in!

Dilemma in Rijk momenteel: koffie of capuchinno

Diane zingt nu... koffie, koffie...lekker bakkie koffie..

Alles wat ze zegt zingt ze nu, of ze doet het met rare stemmetjes. (dit laatste doet Danielle volgens mij ook steeds vaker)

Frank legt nu aan Diane uit hoe je koffie zit, dit doet hij op een manier ala "klussen met kijkers", maar hij past zich waarschijnlijk aan aan het niveau van zijn medebewoners...
(het uitleggen over hoe je koffie zet, duurt nu al ruim 5 minuten). Het apparaat zoemt irritant hard.

pi_1791255
Frank is nu nog steeds op dezelfde manier aan het uitleggen hoe het koffieapparaat werkt (nu al 15 minuten)!!!

Kelly heeft haar pyamapakje al aangedaan.

Andries geeft aan dat hij Katja Schuurman een lekker wijvie vindt. Andries verbeterd Danielle op taaltechnisch gebied (het betreft het woord interumperen).

Neeeeeeeeeeee, Frank is nog steeds bezig met de uitleg van het apparaat. Nog steeds aan Diane.

pi_1791741
Heel ironisch, Diane zingt heel vrolijk het volgende lied: ... Er zijn meisjes die doen het met tegenzin, ...er zijn meisjes die vinden het fijn..

Het gaat er nu over of Andries besneden is (volgens de bewoners wel). Iemand vraagt nu aan Kelly of zij ook aan Andries zijn "swans" heeft gezeten. Ze lacht..

Andries moet nu naar de dagboekkamer komen. Ging over het niet mogen betreden van de verwenkamer.

Frank oppert (in een gesprek met Danielle) dat Andries en Diane wellicht een nieuw liefdesduo worden. Hij vermeld ook nog ff dat Andries nu BI-seksueel is.

Diane's taalgebruik laat te wensen over, ze heeft het al menigmaal over "schijten".

pi_1791793
Ohh nee, ze fluiten aan de rijke kant WEER het freggles-deuntje.

Danielle geeft aan dat ze de tegeltjes in de badkamer mooi vind.

Coos moet nu naar de dagboekkamer komen!!!

[Wil iemand ff de streams van Arm gaan bekijken, kan wellicht interessant worden gezien de ontwikkelingen van vanmiddag!!!]

pi_1792006
Andries gaat thee zetten voor Danielle (hoop gesluim over en weer).

Coos is weer terug uit de dagboekkamer. Ik weet niet wat er besproken is. Waarschijnlijk dus niet interessant geweest..

Iemand vraagt aan Kelly of ze sjago is. Ze zegt op sippe toon van niet.

Arm en Rijk communiceren weer met elkaar.

Coos verteld een verhaal over dat hij een tijdje bij de ouders van zijn vrouw hebben gewoond, omdat ze in afwachting waren van een huis. Ze hebben toen iets gegeten, vonden ze heel lekker, maar het bleek het hondeneten te zijn geweest. Zijn vrouw schijnt erg lekker te kunnen koken.

In Rijk zijn ze weer bezig met de pruik van Coos.

Richard heeft darmproblemen. De andere bewoners hebben het erover omdat hij zo veel op het toilet zit. Zijn vriendinnetje (nutteloze nancy) scheen ook veel last te hebben van haar buik en veel op het toilet te zitten, hier hebben ze het over.

In arm wisselen ze het eten af. De ene twee eten de ene dag chili, de andere 2 eten dan zuurkool, en dit wisselen ze om de dag af, volgens pascal is dit een goed systeem, omdat ze zo niet elke dag hetzelfde eten.

Coos vind de douche in arm niet koud, want als je eruit komt, dan heb je het warm, zegt ie.
Coos geeft aan dat hij ook heerlijk geslapen heeft!
Pascal ervaart dit uiteraard hetzelfde...en geeft dat ook aan. Pascal zegt zelfs dat hij echt vol zat, en totaal geen honger had. Coos zegt dat het ook komt doordat ze daar sporten, dat ze het daarom beter uithouden.

Rijk (Frank) zegt dat ze het nu nog wel leuk vinden, maar over een paar dagen niet meer.

Pascal zegt dat hij een lapdance totaal niet op prijs zou stellen, en dat hij haar meteen keerwaartsom zou sturen. (dit naar aanleiding van een opmerking van Danielle over een event. lapdance van Diane).

Danielle doet rare stemmetjes... (de rest schijnt het wel leuk te vinden)

Iemand in Rijk is verkleed en showt dit aan de rest.

pi_1792168
Danielle (of Diane) had anderhalf jaar geleden paars haar, dat vond ze erg leuk. Kelly zit te slijmen dat ze haar huidige haarkleur zo mooi vindt.

Diane doet verbaasd over het feit dat iedereen vindt dat ze rood haar heeft. Diane is met spierwit haar geboren zegt ze.

Ze praten nu allemaal over haarkleuren en kleurspoelingen.

Diane zingt weer.

Het gaat weer over wie een scheet heeft gelaten.

pi_1792254
Kelly moet nu naar de dagboekkamer komen.
pi_1792319
Diane tijdens haar Keetje Tippel act:

pi_1792333
Rijk zit nu in de sauna. Typisch dat ze (sinds de komst van de nieuwe bewoners) allemaal in badkleding zitten.

Ze hebben het over BB, dat zei bepalen wat er uitgezonden wordt. En ze praten over de regels van de sauna.

En... ze zingen weer.

pi_1792517
Rijk zit nu in het bubbelbad te genieten. Gepraat wordt er niet echt, of het gaat nergens over. Er gebeurt verder echt helemaal nix bijzonders.

[Ik ga er dus ook mee stoppen, als iemand het wil overnemen, graag!]

maandag 1 oktober 2001 @ 23:21:50 #106
5724 MarcoTC
Professional Mindfucker
pi_1792574
Rijk zit in zwemkleding in het bubbelbad.

Ik heb wat problemen met de streams maar als ik me niet vergis zat ik net in een gapend gat te kijken. Volgens mij ligt GJ in de stoel van een tandarts.
Op die 4*4 stream kan ik na veel turen zien dat er een complete tandartsruimte in ingericht in de fitnessruimte(?).
Als dat zo is zit GJ dus even aan de rijke kant.
De tandarts zit zo'n beetje boven op z'n hoofd.

There are 10 kinds of people in this world. Those who know binary and those who don't.
  maandag 1 oktober 2001 @ 23:26:44 #107
5724 MarcoTC
Professional Mindfucker
pi_1792639
GJ zit nog met de tandarts te praten. Kan het alleen zien op de 4*4 stream. Heb dus geen geluid.

Diane en Danielle zitten in de sauna. Danielle gooit een kwak water op de stenen.
Diane zingt weer iets uit 1 of andere musical.

There are 10 kinds of people in this world. Those who know binary and those who don't.
  maandag 1 oktober 2001 @ 23:35:56 #108
5724 MarcoTC
Professional Mindfucker
pi_1792745
GertJan is kennelijk klaar bij de tandarts want ik zie hem nu op z'n (lucht)bed liggen. Aan het gesnotter te horen heeft hij het moeilijk.
  maandag 1 oktober 2001 @ 23:38:53 #109
5724 MarcoTC
Professional Mindfucker
pi_1792783
GJ heeft het zwaar. Hij ligt op bed te huilen.

Andries en Danielle zitten samen in de sauna.

maandag 1 oktober 2001 @ 23:46:29 #110
5724 MarcoTC
Professional Mindfucker
pi_1792846
Kelly, Coos en Pascal (arm) zitten om de oven.
Kelly vraagt aan Coos of hij wel eens stoned is geweest. Coos vindt er niks aan. Hij heeft een keer voordat hij ging slapen een hele spacecake opgegeten omdat hij zo'n honger had.
Kelly: 'wist je niet dat het spacecake was?'
Coos: 'jawel, maar ik had gewoon honger.'

Pascal is natuurlijk ook wel eens stoned geweest en vond er ook niks aan.

maandag 1 oktober 2001 @ 23:46:35 #111
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_1792849
Rijk: lopen naakt door de badkamer, gaan in bubbelbad/sauna etc.

Arm: proberen in de regen met capuchon op de kachel aan te houden

maandag 1 oktober 2001 @ 23:47:22 #112
16245 CarOnline
met lange O
pi_1792862
Gert-Jan is naar de tandarts geweest inderdaad *)en gaat met een verdoofde mond naar bed. Hij neemt een pijnstiller en vraagt of het 1 nacht wat rustiger kan. Hij is er een beetje daas van. Kelly zegt dat ze rekening met hem houden.
Volgens mij ligt hij te huilen in bed.
Frank Diane Andries en Richard zitten in het bubbelbad, Danielle in de Sauna denk ik maar kan ik niet zien. Het geluid is niet denderd. Ze zingen af en toe in het bbad. Everyone is gonna be allright tonight 4 stemmig.
Andries gaat ook de sauna in. En gooit wat water erop. Danielle gaat eruit
Pascal en Coos zitten buiten bij het vuur. Gebeurt niet echt wat. Kelly vraagt wie er water wil, niemand. In de badkamer staan ze allemaal te douchen in hun badkleding.
Als BB veel wordt bekeken, en ze komt er uit gaat Kelly naar de supermarkt om te kijken hoe de mensen reageren. Ze gaat gewoon bij de kassa staan. Direkt de volgende dag. Coos kan zich niet voorstellen dat je een bekende nederlander bent, dat mensen je een ster vinden. Dat mensen gaan kijken. Coos (??) is nooit stoned geweest, hij heeft 1x spacecake gehad, in dienst omdat ie honger had. Iedereen lol, hij sliep.Verder nooit. Pascal is wel stoned geweest, en dan heeft ie heel erge honger. Kelly ook, eet ze de koelkast leeg. Pascal wordt moe en slaperig en hoofdpijn, Coos ook. Op school rookte Kelly in de pauze stiekum een jointje met een paar vriendinnen. Maar toen werd ze naar huis gestuurd. Ze heeft het nooit verteld. Harddrugs nooit gebruikt en drank is de grootste harddrug die er is vind ze.
Pascal vind het klerestoelen, en Kelly is elke week dronken.

(en dit was mn eerste keer, ik dacht laat ik ook ff wat opschrijven, lees het wel namelijk bijna elke dag )

Screw them.
We're going home.
  maandag 1 oktober 2001 @ 23:48:24 #113
5724 MarcoTC
Professional Mindfucker
pi_1792869
Danielle ligt nu in haar eentje in het bubbelbad.

Kelly, Coos en Pascal praten over vanalles (rijbewijs halen, dronken zijn, stappen e.d.)
Niet veel spannende dingen dus.

(sorry, moet weer weg)

pi_1792973
23.38 Breedbandstream 2 toont de rijke tuin met het geluid van de fontein. Op breedbandstream 1 zit Andries in de sauna. Zijn rug wordt getoond. De andere vier staan onder de douche.

23.41 Breedbandstream 2. Pascal en Kelly bij de oven. Kelly rookt. Pascal : Ik heb één keer spacecake gegeten toen ik in dienst zat omdat ik zo'n honger had (de dienstplicht is toch van voor zijn tijd ?). Als ik niet genoeg eet ben wordt ik slaperig, moe en krijg ik hoofdpijn. Kelly vertelt dat ze op school in de pauze een joint ging roken. Ze is naar huis gestuurd. Kelly : Ik ben altijd eerlijk. Ik heb nooit hard drugs gebruikt. Alleen drank, drank is de ergste hard drug die er is. Coos komt er ook bij. Pascal zegt dat hij niet veel alcohol drinkt, af en toe raakt hij hem. Kelly zegt dat ze altijd dronken wordt als ze uit gaat. Pascal : Jij gaat elke week uit. Dat kost toch veel geld ? Kelly : Ik krijg veel aangeboden. Vervolgens gaat het gesprek over rijles. Dan vertelt Kelly over de Smartbattle. Pascal : Ik was net zo lang blijven zitten tot ik hem had. Pascal over het zoenincident : Richard ging aan zijn lippen likken. Wat zal Nance balen. Mijn vriendin zou me niet meer terug willen als ik dat zou doen.

23.52 Kelly zegt dat ze een vrouw zoals zijzelf mist. Pascal denkt dat Audrey zo'n type is. Pascal : Zullen we lekker een uiltje gaan knappen ? Coos : Zullen we dat ding (oven) even vol gooien ? Pascal : Maak het egaal, dan past er meer in. Zo, er komt een hitte vandaan.

† In Memoriam † dinsdag 2 oktober 2001 @ 00:06:04 #115
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1793017
Hij gaat lekker, mensen!

En hier weer verder:
Streamverslagen 2 oktober 2001

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')