Door een aantal Fokkers! die zichzelf man en CDA-er noemen (ik noem geen namen) is echter beweerd dat zij niet over deze beide kenmerken beschikken.
Danig in de war gebracht, vraag ik mij nu af:
- liegen zij (omdat ze er niet voor durven uit te komen, dat het wel zo is)
- heb ik dan toch geen gelijk? (deze laatste optie lijkt mij persoonlijk niet waarschijnlijk, maar hypothetisch gezien zou het kunnen)
quote:Arme Japie, maar die scheiding is veelzeggend idd.
Op zondag 30 september 2001 12:28 schreef speknek het volgende:
Jaap de Hoop Scheffer heeft z'n scheiding aan de linkerkant. Maar die is natuurlijk ook weggekicked nu.
hoewel.....
ik draag regelmatig een bril en derhalve heb ik niet een duidelijke scheiding in m'n haar, maar je kan het wel een scheiding noemen.... hmmm.... fokje toch een oubollig wijf?
quote:Ligt er aan wat voor bril natuurlijk..is het zo een met vierkante glazen (veel te groot) en ouderwets doch degelijk montuur?
Op zondag 30 september 2001 12:32 schreef fokje het volgende:ik draag regelmatig een bril en derhalve heb ik niet een duidelijke scheiding in m'n haar, maar je kan het wel een scheiding noemen.... hmmm.... fokje toch een oubollig wijf?
quote:sorry, nee. het is blauw-grijs, ovaal en klein. Maar is inmiddels misschien alweer ouderwets, uiteraard heb ik geen flauw benul van de nieuwste modetrends.
Op zondag 30 september 2001 12:35 schreef RaisinGirl het volgende:[..]
Ligt er aan wat voor bril natuurlijk..is het zo een met vierkante glazen (veel te groot) en ouderwets doch degelijk montuur?
toch een beetje cda dan maar.... ?
quote:nou vooruit, een beetje cda kan geen kwaad
Op zondag 30 september 2001 12:39 schreef fokje het volgende:[..]
sorry, nee. het is blauw-grijs, ovaal en klein. Maar is inmiddels misschien alweer ouderwets, uiteraard heb ik geen flauw benul van de nieuwste modetrends.
toch een beetje cda dan maar.... ?
ben je van plan opnieuw cda te gaan stemmen en wat vind je van Japie? ik vind 'em een beetje zielig
quote:Allebei de kanten. Daarom stem ik ook D66
Op zondag 30 september 2001 12:30 schreef RaisinGirl het volgende:
Aan welke kant heb jij je scheiding ook al weer?
quote:nah, met zo'n achterban kan er toch weinig constructiefs meer uitkomen? Ik vind Japie idd een beetje zielig ja....
Op zondag 30 september 2001 12:42 schreef RaisinGirl het volgende:[..]
nou vooruit, een beetje cda kan geen kwaad
ben je van plan opnieuw cda te gaan stemmen en wat vind je van Japie? ik vind 'em een beetje zielig
Wat voor partij nu? Voor de scheiding-dragende, brildragende en geen-benul-van-tegenwoordige-modetrends potentiële stemmers?
quote:Ja dat trek ik niet hoor. Zķ vooruitstrevend.
Op zondag 30 september 2001 12:46 schreef dutchie het volgende:
Tja, ze kunnen niet allemaal zo'n ruig uiterlijk hebben als Wim Kok.
quote:Tja, dit wordt lastig. Ik raad aan de Christenunie.
Op zondag 30 september 2001 12:48 schreef fokje het volgende:[..]
Wat voor partij nu? Voor de scheiding-dragende, brildragende en geen-benul-van-tegenwoordige-modetrends potentiële stemmers?
Ik ben ervan overtuigd dat het CDA in het bezit is van een tijdmachine en dat die constant op de jaren vijftig staat afgesteld als ze een nieuwe voorman zoeken.
quote:Nee, ik ben geen christen. (! ja, ik weetut)
Op zondag 30 september 2001 12:54 schreef RaisinGirl het volgende:[..]
Tja, dit wordt lastig. Ik raad aan de Christenunie.
Maar als je echt gek wil doen (en waarom niet?) dan natuurlijk Groenlinks. (zo'n Rosenmöller heeft wel iets, vind ik).
quote:! Maar dat dacht ik wel, eigenlijk.
Op zondag 30 september 2001 13:00 schreef fokje het volgende:[..]
Nee, ik ben geen christen. (! ja, ik weetut)
Groen-links denk ik idd aan, maar vrees ook voor de achterban die boven komt drijfen.
quote:Gewoon CDA blijven stemmen... Je stemt toch op ideeen?
Op zondag 30 september 2001 12:48 schreef fokje het volgende:Wat voor partij nu?
quote:Hollandse kneuterigheid, daar hebben ze helemaal geen tijdmachine voor nodig. Maar, is het erg eigenlijk?
Op zondag 30 september 2001 12:54 schreef Maggiblokje het volgende:
Brinkman, Heerma en De Hoop Scheffer.Ik ben ervan overtuigd dat het CDA in het bezit is van een tijdmachine en dat die constant op de jaren vijftig staat afgesteld als ze een nieuwe voorman zoeken.
quote:Eigenlijk wel ja. Ik vind Rosenmuller wel een goeie vent, voor zover ik het kan bekijken.
Op zondag 30 september 2001 13:02 schreef RaisinGirl het volgende:[..]
! Maar dat dacht ik wel, eigenlijk.
Zo'n achterban moest afgeschafd worden (of is dat niet democratisch?)
p.s. ik heb wel bij de vorige gemeente- (of provinciale, weet niet meer) verkiezingen groen-links gestemd.
quote:Ja de vrouw wist tenminste nog wel haar plaats.
Op zondag 30 september 2001 13:04 schreef RaisinGirl het volgende:
Die jaren vijftig hebben natuurlijk ook een bepaalde charme.
quote:ja nou ja.... degelijkheid vind ik toch ook wel een punt hoor.
Op zondag 30 september 2001 13:04 schreef Mike het volgende:[..]
Gewoon CDA blijven stemmen... Je stemt toch op ideeen?
Ben trouwens niet op alle punten met ze eens, tis toch elke keer compromissen sluiten.
quote:...en roken was nog gezond...
Op zondag 30 september 2001 13:12 schreef speknek het volgende:
Ja de vrouw wist tenminste nog wel haar plaats.
quote:Misschien zijn ze eigenlijk wel heel hip!
Op zondag 30 september 2001 13:04 schreef RaisinGirl het volgende:
Die jaren vijftig hebben natuurlijk ook een bepaalde charme.
quote:Mja... maar dat geldt natuurlijk voor elke partij...
Op zondag 30 september 2001 13:12 schreef fokje het volgende:
Ben trouwens niet op alle punten met ze eens, tis toch elke keer compromissen sluiten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |