quote:canarische eilanden dan; 80cm voor maar 40 piek hoogstens!
Op zaterdag 29 september 2001 23:53 schreef Skull-splitter het volgende:
Lokale chinese zaak, op de wallen bv, reken op een gulden of 275 voor een cm of 60 aan staal, als je een echte wil zit je aan de 2500 piek (speciale vergunning nodig)
quote:Dat zijn zeker mooie zwaarden
Op zondag 30 september 2001 11:02 schreef defender het volgende:
Je kunt ook hier eens kijken, staan heeeeeeeeeeele mooie zwaarden bij
quote:Wel een telefoonnummer
Op zondag 30 september 2001 11:18 schreef bossie het volgende:[..]
Dat zijn zeker mooie zwaarden
Alleen jammer dat er geen prijslijst bij zit .....
Die van Highlander zijn wel mooi
hoop er ooit nog meer te kopen, maar zijn idd erg duur.
Binnenkort laat ik een paar zwaarden uit Polen meenemen, daar zijn ze stukken goedkoper (tussen de 80 en 150 piek).
In de trein naar huis had ik overigens best veel zin om m'n zwaard uit te pakken en wat mensen te gaan choppen in de trein.....
ik had zin hè, niet dat ik het gedaan heb
quote:Hebben ze veel keus?
Op maandag 01 oktober 2001 10:50 schreef AlvaK het volgende:
Ik heb een erg goedkope (fl.100) gekocht in een chinees winkeltje in A'dam, maar ik weet niet meer hoe die winkel heet. Hij ligt in ieder geval heel dicht bij 't centraal station.
quote:Nee, totaal niet. Toen ik er was hadden ze er maar 3, en de kwaliteit is best brak. Ik heb er zelf nog een dopje af moeten halen om een moer aan te draaien, zodat het zwaard weer stevig aan het handvat zat.
Op maandag 01 oktober 2001 10:59 schreef Broodje-Ham het volgende:
Hebben ze veel keus?
Maar ik heb hem dan ook niet gekocht om ergens in te gaan hakken ofzo, maar gewoon voor de sier voor aan de muur.
(ik heb hem al een jaar, en het hangt nog steeds niet aan de muur, maar dat is bijzaak )
quote:Heb ik ook vaak, maar heb geen Katana!
Op maandag 01 oktober 2001 10:50 schreef AlvaK het volgende:
Ik heb een erg goedkope (fl.100) gekocht in een chinees winkeltje in A'dam, maar ik weet niet meer hoe die winkel heet. Hij ligt in ieder geval heel dicht bij 't centraal station.In de trein naar huis had ik overigens best veel zin om m'n zwaard uit te pakken en wat mensen te gaan choppen in de trein.....
ik had zin hè, niet dat ik het gedaan heb
quote:mijn zwaard heeft zijn eerste jaar ook liggend moeten doorstaan
Op maandag 01 oktober 2001 11:03 schreef AlvaK het volgende:[..]
Nee, totaal niet. Toen ik er was hadden ze er maar 3, en de kwaliteit is best brak. Ik heb er zelf nog een dopje af moeten halen om een moer aan te draaien, zodat het zwaard weer stevig aan het handvat zat.
Maar ik heb hem dan ook niet gekocht om ergens in te gaan hakken ofzo, maar gewoon voor de sier voor aan de muur.
(ik heb hem al een jaar, en het hangt nog steeds niet aan de muur, maar dat is bijzaak
)
heb intussen nog een antieke bajonet van iemand gekregen. die moet ik ook nog ophangen.
quote:rechts staat PRICELIST... (in een word docje dus nog leuk te printen ook !...
Op maandag 01 oktober 2001 07:12 schreef defender het volgende:[..]
Wel een telefoonnummer
ze weten vast wel de prijzen
quote:Dat zei iemand anders idd ook al. Was helaas niet zichtbaar op mijn tijdelijke 15" scherm met de huidige instellingen
Op maandag 01 oktober 2001 11:09 schreef Caballero het volgende:[..]
rechts staat PRICELIST... (in een word docje dus nog leuk te printen ook !...
quote:Hmm, was ik al een beetje bang voor. Weet iemand iets van de kwaliteit van de zwaarden van Shogun.nl. Niet dat ik ermee wil gaan hakken, maar ik wil geen goedkope imitatie look hebben.
Op maandag 01 oktober 2001 11:03 schreef AlvaK het volgende:[..]
Nee, totaal niet. Toen ik er was hadden ze er maar 3, en de kwaliteit is best brak. Ik heb er zelf nog een dopje af moeten halen om een moer aan te draaien, zodat het zwaard weer stevig aan het handvat zat.
(ik heb hem al een jaar, en het hangt nog steeds niet aan de muur, maar dat is bijzaak
)
Ik vind trouwens alleen de Hikari mooi, de rest is foei lelijk.
quote:Ik merk dat je me een hint wil geve.... Waaro dan?
Op maandag 01 oktober 2001 11:27 schreef Skull-splitter het volgende:
Hikari is idd de mooiste daaro...
verder inderdaad een bagger layout
edit: nog een leuke site: http://www.ingali.com
quote:Lekkere levertijd, Delivery can take several months....
Op maandag 01 oktober 2001 11:53 schreef Caballero het volgende:
ik vind die Dragon Fury Swords wel mooi voor aan de muur... alleen een beetje vage prijslijst en je weet ook niet welke wat is (qua kleur/model)verder inderdaad een bagger layout
edit: nog een leuke site: http://www.ingali.com
Ik ga denk ik maar eens kijken in Beverwijk, heb ik op de terug reis nog wat te doen
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 14:45 schreef Broodje-Ham het volgende:[..]
Lekkere levertijd, Delivery can take several months....
Ik ga denk ik maar eens ga kijken in Beverwijk, heb ik op de terug reis nog wat te doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |