abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1774690
Hoi allemaal,

wat ik graag zou willen weten of er mensen zijn (vooral vrouwen) die hun ervaring willen delen over anale sex.
Mijn vriend wil dit al vrij lang en ik eigenlijk ook wel, maar ik durf het nog niet echt.
iedere keer als hij het weer probeert, wordt ik er aan de ene kant erg geil van , maar aan de andere kant ben ik erg bang dat het pijn doet.
Dus wat ik zou willen weten, hoe zijn jullie ermee begonnen en is het echt lekker als ik eenmaal door de zure appel heen ben.
graag echte reacties waar ik wat aan heb.

Zijn er nog meer meiden of vrouwen die het ook wel willen maar ook niet echt durven ?

pi_1774709
jaaaaaa, daar is ie weer. Het heeft even op zich laten wachten, maar er is weer een heus anale sex topique. Nou, zal mij benieuwen of Equilan zich weer geroepen voelt om een grafische uitleg te geven zoals we gewend zijn van haar.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  zaterdag 29 september 2001 @ 21:03:25 #3
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_1774720
Ik durf het wel maar wil het niet.. maja ik ben dan ook geen vrouw.
De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
pi_1774755
Ga gewoon eerst oefenen met iets anders, dan weet je meteen of je dat wel lekker vind enzo, en mocht het je bevallen dan kun je als je het echt gaat proberen, je beter ontspannen..

Heb ik ook maar ooit ergens gelezen

zaterdag 29 september 2001 @ 21:13:01 #5
8372 Bastard
Persona non grata
pi_1774801
weer zon topic

Nou ja, je zal het eens voorzichtig moeten proberen niet?
Eerst een vinger, kijken of je het lekker vind.

The truth was in here.
pi_1774863
is dit 007 weer?

Vampier

Free people own guns! Slaves do not!
pi_1774892
ok, misschien was het niet duidelijk, maar graag reacties van meiden/vrouwen die ervaring hebben of die hetzelfe ervaren als mij.
natuurlijk zijn andere reacties ook welkom (het is niet voor niets een forum)maar daar heb ik niet zo veel aan.

begrijp me alsjeblieft niet verkeerd

Nicole

pi_1774935
Als je echt lekker ontspannen bent is het lekker heel lekker zelfs. Ik ben een man een heb mijn vriendin gevraagd een vibrator te kopen. gewoon een gemiddelde maat en met wat glijmiddel gaat het best makkelijk. Eerst voeld het wat wreemd en lijkt het of je moet, maar daarna is het echt heel lekker en na een paar keer, word het al beter.
pi_1775986
Mijn vriendin vindt het echt ontzettend geil en lekker als ik haar anaal neuk

Het punt is wel dat je goed moet oprekken, eerst met 1 vinger erin, liefst met glijmiddel, en dan heel rustig opbouwen en dan 2 vingers, en weer later de penis proberen.

Ontspannen is vrij belangrijk, maar als je eenmaal zover bent, kan ze enorm lekker klaarkomen!!!

Maar dat oprekken is zeker belangrijk!

Succes

'What' ain't no country I ever heard of... they speak English in 'What'? <[Pulp Fiction]>
pi_1775993
quote:
Op zaterdag 29 september 2001 21:01 schreef Herald het volgende:
jaaaaaa, daar is ie weer. Het heeft even op zich laten wachten, maar er is weer een heus anale sex topique. Nou, zal mij benieuwen of Equilan zich weer geroepen voelt om een grafische uitleg te geven zoals we gewend zijn van haar.
Jij blijft zielig heej.
  zondag 30 september 2001 @ 01:05:50 #11
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_1776755
Search doet wonderen, ik denk dat in dit topic alles staat wat je wil weten:

Anale sex

Down[br]Under
pi_1776927
quote:
Op zondag 30 september 2001 01:05 schreef MacBeth het volgende:
Search doet wonderen, ik denk dat in dit topic alles staat wat je wil weten:

Anale sex

Koel
  zondag 30 september 2001 @ 01:35:30 #13
331 Merel
Be here now.
pi_1777029
quote:
Op zondag 30 september 2001 00:06 schreef Garrett het volgende:
Mijn vriendin vindt het echt ontzettend geil en lekker als ik haar anaal neuk

Het punt is wel dat je goed moet oprekken, eerst met 1 vinger erin, liefst met glijmiddel, en dan heel rustig opbouwen en dan 2 vingers, en weer later de penis proberen.

Ontspannen is vrij belangrijk, maar als je eenmaal zover bent, kan ze enorm lekker klaarkomen!!!

Maar dat oprekken is zeker belangrijk!

Succes

wat een onzin
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_1777047
quote:
Op zondag 30 september 2001 01:35 schreef Merel het volgende:

[..]

wat een onzin

Je hebt natuurlijk mensen die een anus hebben waar je een vrachtwagen in kunt parkeren.
  zondag 30 september 2001 @ 12:07:09 #15
8526 Garrett
Master Thief
pi_1778706
quote:
Op zondag 30 september 2001 01:35 schreef Merel het volgende:

[..]

wat een onzin

Jij trekt volle zalen zeker, zaadhoofd!
'What' ain't no country I ever heard of... they speak English in 'What'? <[Pulp Fiction]>
  zondag 30 september 2001 @ 19:07:38 #16
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_1781621
bah
World domination is my middle name.
  zondag 30 september 2001 @ 19:53:09 #17
331 Merel
Be here now.
pi_1781871
quote:
Op zondag 30 september 2001 12:07 schreef Garrett het volgende:

[..]

Jij trekt volle zalen zeker, zaadhoofd!

"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_1782797
quote:
Op zaterdag 29 september 2001 21:01 schreef Herald het volgende:
Pfff laat er toch....mag niemand dan een vraag stellen hier?? Wellicht kom je hier echt al te lang als je alle vragen al weet.....
Ze wil een persoonlijke reactie op haar situatie...
gezeur...
I see dumb people....
pi_1784532
lekker geen anale sex bedrijven..
  maandag 1 oktober 2001 @ 00:23:57 #20
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_1784749
Oe, ik zat al te wachten op de kottsmilie...

En jaaaaa....daar issie weer...

Nicht ärgern, nur wundern!
pi_1784811
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 00:06 schreef Reda het volgende:
lekker geen anale sex bedrijven..
Wrom nie
  maandag 1 oktober 2001 @ 09:04:20 #22
11782 mad26
--==geen==--
pi_1785446
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 00:23 schreef Hooghoudt het volgende:
Oe, ik zat al te wachten op de kotsmilie...

En jaaaaa....daar issie weer...

Even lekker oftoppik: Kotsen en Smilen tegelijk is eigenlijk best knap...

En dan nog even ontoppik: Anale sex is lekker, maar zorg dat je goed opgerekt bent, door eerst een, twee vingers in te brengen, eventueel gevolg door een (anaal)vibrator, en vervolgens door 'the real thing'. Gebruik voldoende lube (spuug of op waterbasis), want natuurlijke smering is niet echt aanwezig.

Vu ja dé, the odd feeling nothing has ever happened before...
pi_1785471
quote:
Op zaterdag 29 september 2001 20:58 schreef nicole het volgende:
Hoi allemaal,

wat ik graag zou willen weten of er mensen zijn (vooral vrouwen) die hun ervaring willen delen over anale sex.
Mijn vriend wil dit al vrij lang en ik eigenlijk ook wel, maar ik durf het nog niet echt.
iedere keer als hij het weer probeert, wordt ik er aan de ene kant erg geil van , maar aan de andere kant ben ik erg bang dat het pijn doet.
Dus wat ik zou willen weten, hoe zijn jullie ermee begonnen en is het echt lekker als ik eenmaal door de zure appel heen ben.
graag echte reacties waar ik wat aan heb.

Zijn er nog meer meiden of vrouwen die het ook wel willen maar ook niet echt durven ?

Vind er niks aan..... als je het doet, doe het op de manier van egeltjes...........
  Admin maandag 1 oktober 2001 @ 09:26:21 #24
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_1785498
quote:
Op zondag 30 september 2001 01:38 schreef Juup© het volgende:

[..]

Je hebt natuurlijk mensen die een anus hebben waar je een vrachtwagen in kunt parkeren.

ROFL

Oprekken is voor veel mensen inderdaad belangrijk. Gebruik voldoende glijmiddel en laat je vriend eerst voorzichtig een vinger inbrengen. Laat deze even rusten zodat je anus eraan went. Dan langzaam in en uit bewegen en vervolgens voorzichtig een tweede vinger en het proces herhalen.
Als je de twee vingers zonder ongemak kunt hebben dan kan hij zijn penis proberen, op dezelfde wijze als de vingers.
Lukt de penis (nog) niet, dan kan hij altijd nog eerst even een derde vinger proberen. Belangrijk is dat hij de tijd neemt en niet ineens tot zijn ballen naar binnen ramt (Sommige vrouwen kunnen dat misschien WEL prettig vinden, maar zeker als je nog onervaren bent in anale sex zou ik je adviseren het rustig op te bouwen)

Suc6

Zie wat ik kijk: trakt.tv
  maandag 1 oktober 2001 @ 12:18:35 #25
11782 mad26
--==geen==--
pi_1786507
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 09:26 schreef Danny het volgende:

Oprekken is voor veel mensen inderdaad belangrijk. Gebruik voldoende glijmiddel en laat je vriend eerst voorzichtig een vinger inbrengen. Laat deze even rusten zodat je anus eraan went. Dan langzaam in en uit bewegen en vervolgens voorzichtig een tweede vinger en het proces herhalen.
Als je de twee vingers zonder ongemak kunt hebben dan kan hij zijn penis proberen, op dezelfde wijze als de vingers.
Lukt de penis (nog) niet, dan kan hij altijd nog eerst even een derde vinger proberen. Belangrijk is dat hij de tijd neemt en niet ineens tot zijn ballen naar binnen ramt (Sommige vrouwen kunnen dat misschien WEL prettig vinden, maar zeker als je nog onervaren bent in anale sex zou ik je adviseren het rustig op te bouwen)

Suc6

Waar je wel rekening mee moet houden is dat vingers vrij hard zijn, en dat nagels scherpe randjes kunnen hebben wat erg pijnlijk kan zijn. Je kunt dus ook die vingers achterwege laten en oprekken met, nou kijk 's in het groenterek, een worteltje, een kaars, een dildo of wat dan ook... Nadeel daarvan is weer dat die attributen koud zijn, en een vinger is dat niet Naja, je begrijpt de boodschap wel: eerst rekken, dan neuken
Vu ja dé, the odd feeling nothing has ever happened before...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')