abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 8 januari 2000 @ 21:55:00 #1
862 Arcee
Look closer
pi_142767
Ik vond The Sixth Sense BRILJANT. Zelden heeft een film zo veel indruk op me gemaakt. Wat ongelofelijk goed zit deze film in elkaar. Een MUST-SEE voor iedereen. Ga er zo snel mogelijk heen...

Voor diegenen die 'm al gezien hebben... in discussies over de film komen regelmatig mogelijke fouten aan de film aan bod. Vele van die mogelijke inconsistensies kunnen worden weerlegd. Ik heb een aantal zaken die vragen oproepen verzameld. Ik wil deze als vragen voorleggen. Op de meeste heb ik wel een antwoord, maar ik ben heel benieuwd hoe men er hier tegenaankijkt. Eens kijken of we op hetzelfde uitkomen.

Mail (Arcee601@hotmail.com) me maar als je nieuwsgierig bent geworden naar die vragen. Kep ze op verzoek maar niet hier neergezet.

[Dit bericht is gewijzigd door Arcee (Datum 09 Januari 2000).]

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 8 januari 2000 @ 22:14:00 #2
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_142768
Ik wist nog niet zeker of ik zou gaan maar nu wel Zal mij benieuwen.
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  zaterdag 8 januari 2000 @ 23:20:00 #3
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_142769
Was al een topic aan gewijd (zie 'Beste films van de 21e eeuw).
En haal pleaaaase de spoilers weg... er zullen altijd mensen zijn die ze toch lezen en dat zou heeel jammer zijn. Stel anders gewoon de vraag of mensen per meel met je verder willen discussieren, maar dit vind ik eeuwig zonde zo... (ondanks de waarschuwingen )
V
Ja inderdaad, V. ja.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 9 januari 2000 @ 01:42:00 #4
862 Arcee
Look closer
pi_142770
Wees benieuwd, Machiel, wees benieuwd...

Verbal, er was nog geen topic over The Sixth Sense. In die jij noemde werd er wel veel over geluld, maar het was zeker niet specifiek voor TSS bedoeld. Trouwens, van jou verwacht ik ZEKER een E-mailtje.

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_142771
Ik had al op 22 november in de forum "Must See Movies Part III" (http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum8/HTML/000043.html)
al gemeld dat dit een enorm goede film is.

Ik sta nu te popelen om hem weer te zien. Echter in Apeldoorn is geen goede bioscoop en in Arnhem draait ie alleen om 22.00 dan is er geen mogelijkjheid meer om dan terug naar apeldoorn te komen (met het openbaar vervoer)

Volgende week hoop ik.

zondag 9 januari 2000 @ 12:42:00 #6
2405 vAr
Gimme the casshhhhhhhh!
pi_142772
Mwoa... ik vind deze twee topics toch aardig op elkaar lijken, maar goed...

De film verdient 't ook wel, want 't is een superfilm! Ik zal 'm eerst op vcd, en daarna pas in een sneak-preview, en daar zal ik pas echt -alles- in de film...

Als je zit te twijfelen; Zeker gaan!

FOK!-Schrikkelbaas zondag 9 januari 2000 @ 21:43:00 #7
862 Arcee
Look closer
pi_142773
Wat is dat nou voor gelul steeds dat deze topic op een andere lijkt? Dit is de ENIGE topic over The Sixth Sense.
pi_142774
Ik mocht die Bruce Willis altijd wel, maar ik vond dat hij de laatste tijd een beetje wegzakte in het "Mr Willis red de mensheid" genre maar hier laat hij weer zien waarom ik hem een topper vind. Maar laten we eerlijk zijn het scenario zitgewoon ijzersterk in elkaar. En niet te vergeten de kleine Cole die gewoon een geweldig potje staat te acteren. Al met al een geweldige top film!
Loose all time, Love your mind, Free your soul
pi_142775
De LMK heeft The 6th Sense gisteren gezien, en kan eigenlijk maar één ding zeggen:

Kut!! Wat een ongelooflijk goede film!!
* Love Mae King excuseert zich voor het schelden, maar soms is het nodig.

.:. "I've got feelings, just like you" .:.
  dinsdag 11 januari 2000 @ 11:43:00 #10
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_142776
Ik wilde er eigenlijk van het weekend naartoe tot ik van een collega hoorde dat ie een beetje zoals The Blair Witch is....laat ik dat nou toch een ongelooflijke k*tfilm vinden.
Klopt dat of praat mijn collega poep?
She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  dinsdag 11 januari 2000 @ 12:02:00 #11
136 V.
pi_142777
quote:
Klopt dat of praat mijn collega poep?

Badgirl... jouw collega praat ONGELOOFLIJK poep (zo erg dat IK het vanaf hier kan ruiken)!!! Voor straf mag je hem/haar een klein klapje geven .
Ikzelf vond TBWP een goede film (maar ben dan ook niet uit het oog verloren dat hij nog geen 40.000 dollar heeft gekost), mede vanwege de geweldige mythevorming, en niet puur om de film.
The Sixth Sense is van een HEEEEEEL ander kaliber... Nu al is de beste film van dit jaar bekend, en dat is deze. Gaan zien, Badgirl, en wel voordat je collega je plezier in de film en het prachtige verhaal voor je verknalt.
V
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 11 januari 2000 @ 12:24:00 #12
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_142778
Thanks, Verbal.
Ik denk dat ie dat zei omdat hij TBWP ook heel goed vond en om aan te geven dat ie hem net zo goed vindt. Maarja, DAT zou voor mij een reden zijn om niet te gaan want blijkbaar liggen we niet op dezelfde lijn met smaak.
Na goed, ik zie wel...heb toch meer overtuiging nodig nu.
Btw, ik was ook zeker niet vergeten dat ze moesten werken met dat lage budget maar dat krijg mij niet zover dat ik de film goed begon te vinden. Heb het echt geprobeerd maar a) ik ergerde me verschrikkelijk aan die meid haar penetrante stem b) fuck fuck fuck motherfucker fuck fuck gezeik, deed me een beetje denken aan een Eddie Murphy show en c) ik vond hem echt NIET eng.
Nouja, heeft niet zoveel zin om mijn smaak te moeten verdedigen: ik vond hem zuigen...
Begrijp de hele hype (waar ik sowieso een bloedhekel aan heb, hypes) eromheem gewoon niet. Ook al had deze film wel tien miljoen gekost.
Helaas ben ik een van de weinigen die er zo over denkt.

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  dinsdag 11 januari 2000 @ 12:40:00 #13
136 V.
pi_142779
quote:
Na goed, ik zie wel...heb toch meer overtuiging nodig nu.
GAHAAAAAAAN
quote:
Nouja, heeft niet zoveel zin om mijn smaak te moeten verdedigen
Die hoef je ook niet te verdedigen, lieve schat
quote:
Helaas ben ik een van de weinigen die er zo over denkt.
Dan ben je tenminste lekker origineel
V
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 11 januari 2000 @ 12:54:00 #14
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_142780
Okee, okee, ik ga al!!!!

Lieve schat....?

Of tegendraads, dat hoor ik ook nog weleens..!

quote:
op 01-11-2000 om 12:40 PM schreef Verbal het volgende:

GAHAAAAAAAN/Die hoef je ook niet te verdedigen, lieve schat /Dan ben je tenminste lekker origineel
[/quote]

[Dit bericht is gewijzigd door BadGirl (Datum 11 Januari 2000).]

pi_142781
quote:
op 01-11-2000 om 12:24 PM schreef BadGirl het volgende: c) ik vond hem echt NIET eng.

Zonder lullig te doen,

De LMK vraagt zich af of BadGirl de film TBWP WEL begrepen heeft. (laatste shot incluis, van doorslaggevend belang in de LMK's optiek)

Dat maakt dat de LMK met een ongemakkelijk gevoel de bios verliet......

.:. "I've got feelings, just like you" .:.
  dinsdag 11 januari 2000 @ 19:05:00 #16
3719 risk one
Hypothecaire zekerheid.
pi_142782
Hmmm die laatste shot heeft alles voor mij behoorlijk verpest. Die gaf namelijk aan dat het al afgelopen was.
Ik vond het best een aardige film, maar hij was veeel te snel afgelopen. Daar mee bedoel ik niet alleen dat het maar anderhalf (ofzo)uur duurde. Er was imho nog lang niet genoeg gebeurt.
Het helpt trouwens ook flink als je in een publiek zit dat niks om de film geeft en bij de meest briljant geacteerde stukjes hardop gaat zitten lachen.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 januari 2000 @ 20:12:00 #17
862 Arcee
Look closer
pi_142783
Precies, toen TBWP afgelopen was had de hele zaal zoiets van: Hè? Wat? Afgelopen?

Iedereen zat nog op dat beklemmende moment te wachten, maar dat kwam niet. Ik vond het persoonlijk een leuke film. Vanwege het al eerder genoemde hoge "fuck asshole shit fuck motherfuck" gehalte. Geweldig! Maar ja, eng was het voor geen meter.

Nee, dan The Sixth Sense... lekker beklemmend sfeertje met een geweldigde snanningsboog: je voelt gewoon dat het opbouwt naar iets... ja... kijk zelf maar.

woensdag 12 januari 2000 @ 10:19:00 #18
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_142784
Zonder lullig te doen LMK, valt er wat te begrijpen aan de fuckfilm dan?

Misschien heb jij dingen gezien die ik niet heb gezien hoor maar het eindshot was m.i. zeer voorspelbaar, de stemmetjes, het heen en weer geren....goh, ik zat te bibberen in mijn stoel. Not. Misschien heb ik stalen zenuwen maar ik vond het nogmaals GEEN enge film, verre van dat. Ik vond hem ronduit saai, kort(godzijdank anders had ik me nog langer moeten vervelen) en slaapwekkend.

En dan nog het meest ridiculeuze van de film: het gezoem van vilegtuigmotoren in de lucht. Dat maakt het wel echt hoor, daar ga je je echt door inleven in de film. Elk mens die in een bos verdwaalt weet waar je als je dergelijke geluiden continue hoort op af moet gaan. Maar nee, in de film niet. Tenslotte was het maar een film, toch?
Maarja als het maar een film is moet niet iedereen er zo prat op gaan dat het "zo levensecht is".

Maar then again, iedereen heeft recht op zijn of haar mening en ik verkondig hier dus ook niet het woord ofzo maar gewoon mijn mening.

Geef mij maar the Matrix ofzo.

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 januari 2000 @ 20:19:00 #19
862 Arcee
Look closer
pi_142785
BadGirl, ga nou gewoon naar The Sixth Sense, want dat is WEL een goeie film. Een HELE goeie zelfs...
  donderdag 13 januari 2000 @ 10:05:00 #20
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_142786
okee Arcee...ga je mee ik durf niet alleen

ik ga dit weekend!

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 13 januari 2000 @ 12:28:00 #21
862 Arcee
Look closer
pi_142787
Nou, ik weet nog niet, kep niet zo'n zin... hmm... wacht even, die foto, ben jij dat echt? Nou, okee, vooruit.... ik ga mee.
  vrijdag 14 januari 2000 @ 14:12:00 #22
1656 GEeR+
een schaduw
pi_142788
Ik vond het jammer dat ze er toch nog in slaagden om er wat Hollywood sentiment in vast te leggen. Natuurlijk was hij erg goed, maar de 'ommekeer' was wel erg simpel hoor. Ik hoop dat het echt een slim jongetje is en nu in echt alleen maar hele koele films gaat zitten spelen en dat hij nooit meer met BW samen gaat werken.
Want je kan zeggen van die BW wat je wilt, maar ik ben die kop van hem onderhand ook al wel een beetje aan het zat worden. Hij zit in verdomme zoveel films dat het niet leuk meer is...

6th sense is een absolute aanrader net als Dogma als die hier een keertje uitkomt.
En heeft iemand American Beauty al gezien??

Ik heb een vuur gemaakt, je vindt as als je terukomt, as.
pi_142789

Inderdaad een aanrader, ik zag 'm 2 weken geleden al in Duitsland... Vond het einde toch wat gezocht maar het kon net. Neem vooral je kleine zusje mee!

Jusqu'ici tout va bien...
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 14 januari 2000 @ 16:51:00 #24
862 Arcee
Look closer
pi_142790
Ver gezocht?? Niks vergezocht. Briljant! Alles klopt PRECIES, dus hoe kan het nou vergezocht zijn?

Trouwens, wie gaat er nou in godsnaam een film in DUITSLAND kijken?

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 19 januari 2000 @ 09:39:00 #25
862 Arcee
Look closer
pi_142791
Voor die mensen die een topic voor The Sixth Sense willen creeëren... die is er dus al en wel deze.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')