Voor diegenen die 'm al gezien hebben... in discussies over de film komen regelmatig mogelijke fouten aan de film aan bod. Vele van die mogelijke inconsistensies kunnen worden weerlegd. Ik heb een aantal zaken die vragen oproepen verzameld. Ik wil deze als vragen voorleggen. Op de meeste heb ik wel een antwoord, maar ik ben heel benieuwd hoe men er hier tegenaankijkt. Eens kijken of we op hetzelfde uitkomen.
Mail (Arcee601@hotmail.com) me maar als je nieuwsgierig bent geworden naar die vragen. Kep ze op verzoek maar niet hier neergezet.
[Dit bericht is gewijzigd door Arcee (Datum 09 Januari 2000).]
Verbal, er was nog geen topic over The Sixth Sense. In die jij noemde werd er wel veel over geluld, maar het was zeker niet specifiek voor TSS bedoeld. Trouwens, van jou verwacht ik ZEKER een E-mailtje.
Ik sta nu te popelen om hem weer te zien. Echter in Apeldoorn is geen goede bioscoop en in Arnhem draait ie alleen om 22.00 dan is er geen mogelijkjheid meer om dan terug naar apeldoorn te komen (met het openbaar vervoer)
Volgende week hoop ik.
De film verdient 't ook wel, want 't is een superfilm! Ik zal 'm eerst op vcd, en daarna pas in een sneak-preview, en daar zal ik pas echt -alles- in de film...
Als je zit te twijfelen; Zeker gaan!
Kut!! Wat een ongelooflijk goede film!!
* Love Mae King excuseert zich voor het schelden, maar soms is het nodig.
quote:
Klopt dat of praat mijn collega poep?
quote:GAHAAAAAAAN
Na goed, ik zie wel...heb toch meer overtuiging nodig nu.
quote:Die hoef je ook niet te verdedigen, lieve schat
Nouja, heeft niet zoveel zin om mijn smaak te moeten verdedigen
quote:Dan ben je tenminste lekker origineel
Helaas ben ik een van de weinigen die er zo over denkt.
Lieve schat....?
Of tegendraads, dat hoor ik ook nog weleens..!
quote:GAHAAAAAAAN/Die hoef je ook niet te verdedigen, lieve schat
op 01-11-2000 om 12:40 PM schreef Verbal het volgende:
[Dit bericht is gewijzigd door BadGirl (Datum 11 Januari 2000).]
quote:
op 01-11-2000 om 12:24 PM schreef BadGirl het volgende: c) ik vond hem echt NIET eng.
De LMK vraagt zich af of BadGirl de film TBWP WEL begrepen heeft. (laatste shot incluis, van doorslaggevend belang in de LMK's optiek)
Dat maakt dat de LMK met een ongemakkelijk gevoel de bios verliet......
Iedereen zat nog op dat beklemmende moment te wachten, maar dat kwam niet. Ik vond het persoonlijk een leuke film. Vanwege het al eerder genoemde hoge "fuck asshole shit fuck motherfuck" gehalte. Geweldig! Maar ja, eng was het voor geen meter.
Nee, dan The Sixth Sense... lekker beklemmend sfeertje met een geweldigde snanningsboog: je voelt gewoon dat het opbouwt naar iets... ja... kijk zelf maar.
Misschien heb jij dingen gezien die ik niet heb gezien hoor maar het eindshot was m.i. zeer voorspelbaar, de stemmetjes, het heen en weer geren....goh, ik zat te bibberen in mijn stoel. Not. Misschien heb ik stalen zenuwen maar ik vond het nogmaals GEEN enge film, verre van dat. Ik vond hem ronduit saai, kort(godzijdank anders had ik me nog langer moeten vervelen) en slaapwekkend.
En dan nog het meest ridiculeuze van de film: het gezoem van vilegtuigmotoren in de lucht. Dat maakt het wel echt hoor, daar ga je je echt door inleven in de film. Elk mens die in een bos verdwaalt weet waar je als je dergelijke geluiden continue hoort op af moet gaan. Maar nee, in de film niet. Tenslotte was het maar een film, toch?
Maarja als het maar een film is moet niet iedereen er zo prat op gaan dat het "zo levensecht is".
Maar then again, iedereen heeft recht op zijn of haar mening en ik verkondig hier dus ook niet het woord ofzo maar gewoon mijn mening.
Geef mij maar the Matrix ofzo.
ik ga dit weekend!
6th sense is een absolute aanrader net als Dogma als die hier een keertje uitkomt.
En heeft iemand American Beauty al gezien??
Trouwens, wie gaat er nou in godsnaam een film in DUITSLAND kijken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |