quote:You Gotta Be Kidding Me
Op donderdag 10 april 2003 12:23 schreef GsUs-styly het volgende:
N E R D is the shit!!! Ook het nummer beautifull met ´SNOOP D-O-dubble-G´ is erg goed!
quote:En hier blijkt dat gelijkgestemde zielen het op sommige fronten toch niet met elkaar eens kunnen zijn.
Op zaterdag 1 februari 2003 15:26 schreef Tony_Montana67 het volgende:
En ik me maar afvragen waarom dat laatste album van Noreaga zo slecht was..., blijkt dat die Neptunes nogal wat van die bagger op hun geweten hebben! Irritant gebliep en meer niet
Ik vind de Neptunes namelijk de shit! En ik heb zelfs die Noreaga-cd in mijn wisselaar zitten, alleen voor die Neptunes tracks!
Ach ja, verschil moet er zijn he Tony?
Later!
AA
quote:Hoe kun je anders een discussie voeren he ?
Op donderdag 10 april 2003 12:51 schreef AboruAsli het volgende:En hier blijkt dat gelijkgestemde zielen het op sommige fronten toch niet met elkaar eens kunnen zijn.
Ik vind de Neptunes namelijk de shit! En ik heb zelfs die Noreaga-cd in mijn wisselaar zitten, alleen voor die Neptunes tracks!
Ach ja, verschil moet er zijn he Tony?
Later!
AA
Ik heb het echt geprobeerd, maar langer dan 5 minuten luisteren lukt me echt niet
Maar ze zijn iig vernieuwend
quote:Dat moet toch kunnen, we liggen allemaal voor een groot deel op een lijn, maar er zijn gewoon toch wat smaakverschillen, moet kunnen toch, respect for that. Oh ja Tony ik weet je antwoord nu ook, daar had je die link dus voor geplaats. Ik ben nou eenmaal niet zo'n computer smartass.
En hier blijkt dat gelijkgestemde zielen het op sommige fronten toch niet met elkaar eens kunnen zijn.
Ik vind de Neptunes namelijk de shit! En ik heb zelfs die Noreaga-cd in mijn wisselaar zitten, alleen voor die Neptunes tracks!Ach ja, verschil moet er zijn he Tony?
Later!
AA
quote:jazeker!
Op donderdag 10 juli 2003 23:27 schreef Loek-B het volgende:. Dat nieuwe nummer met Jay-Z... Geweldig!
.
ben helemaal benieuwd naar dat album (neptunes & startrak - clones)
Busta Rhymes doet er op mee en Nas en Ol' Dirty Bastard en nog veel meer!
De Neptunes zijn gewoon supergoed bezig!
quote:Klopt niet helemaal wat je daar zegt...
Op vrijdag 11 juli 2003 03:17 schreef aierwin het volgende:
N*E*R*D (=neptunes)
Ben trouwens ook erg benieuwd naar dat Clones album, heeft iemand daar meer info over?
voor 7,99 bij VanLeest
da's geen geld natuurlijk
te vette producties en als NERD ook super! Alleen vind ik present clones echt tegenvallen
Maar ja verder zijn:
N.E.R.D. (The Neptunes) - In Search Of...(New Version) (2002)
Neptunes Best - 2002 - 2CDs (verzamelaar)
geweldig
en ook The Clipse - Lord Willin album! wow! ook veel tracks komen van de hand van Pharrell en Chad Hugo!
quote:ok
Op donderdag 28 augustus 2003 12:42 schreef Lurcker het volgende:
Zojuist het album In Search Of... gekocht...voor 7,99 bij VanLeest
da's geen geld natuurlijk
maar goed...
Ik rijd straks op de terugweg denk ik ook maar even langs Van Leest,
want dit feest wil ik niet missen...
(/me heeft de eerste versie in 'echt', de 2 versie alleen als gebakje)
en StefanFM:
Die Best Of Neptunes die jij hebt, da's denk ik geen origineel uitgebrachte he? kan iig niets vinden
maar kan je even zeggen welke nummer er bij jou opstaan?
ik heb de volgende tracklist gevonden op t net, misschien dat t een beetje overeenkomt... denk dat ik dan maar mn eigen lijstje daaruit met Chillz's Neptunes-fav's maken ofzo...
quote:
The Best of ... The Neptunes1 I Just Wanna Love You (f/ Jay Z)
2 Southern Hospitality (f/ Ludacris)
3 Lap Dance (f/ N.E.R.D.)
4 Cross The Border (f/ Philly's Most Wanted)
5 Shake Ya A** (f/ Mystikal)
6 Flashback (f/ Kelis)
7 Superthug (f/ Noreaga)
8 What It Is (f/ Busta Rhymes)
9 I Don't Know (f/ Usher and P. Diddy)
10 Best U Can (f/ Tha Liks)
11 Fatty Girl (f/ LL Cool J, Ludacris, & Keith Murray)
12 I'm A Slave 4 U (f/ Britney Spears)
13 Diddy (f/ P. Diddy)
14 Knock Yourself Out (f/ Jadakiss)
15 Formal Invite (f/ Ray J)
16 I'm Serious (f/ TI and Beenie Man)
17 Radikal (f/ Philly's Most Wanted)
18 Young'n (f/ Fabolous)The Best of ... The Neptunes Pt. II
1 Candy (f/ Foxy Brown)
2 Grimey (f/ Noreaga)
3 Truth or Dare (f/ N.E.R.D.)
4 Take Ya Home (f/ Lil' Bow Wow)
5 Please Don't Mind (f/ Philly's Most Wanted)
6 U Don't Have To Call (f/ Usher)
7 Danger (f/ Mystikal)
8 Girlfriend (REMIX f/ N`Sync and Nelly)
9 Pass The Courvoisier Pt. 2 (f/ P. Diddy & Busta Rhymes)
10 Grindin' (f/ Clipse)
11 Lookin' At Me (f/ Mase)
12 Hot In Herre (f/ Nelly)
13 Philly Celebrities (f/ Philly's Most Wanted)
14 Emotions (REMIX f/ Destiny's Child)
15 Girls Dem Sugar (f/ Beenie Man & Mya)
16 Wait A Minute (f/ Ray J and Lil' Kim)
17 Bouncin' Back (f/ Mystikal)
quote:Die best off is idd niet officieel maar een soort verzamelaar van geproduceerde neptunes nummers dus Kelis, Mystikal, The Clipse etc. etc.
Op donderdag 28 augustus 2003 15:31 schreef Chillz het volgende:
wow, grote kick voor een topic van bijna 2 jaar oud...
en dat terwijl er de laatste tijd denk ik wel genoeg N*E*R*D dingetjes zijn geweest waar dit nieuws bijkon...maar goed...
Ik rijd straks op de terugweg denk ik ook maar even langs Van Leest,
want dit feest wil ik niet missen...
(/me heeft de eerste versie in 'echt', de 2 versie alleen als gebakje)en StefanFM:
Die Best Of Neptunes die jij hebt, da's denk ik geen origineel uitgebrachte he? kan iig niets vinden
maar kan je even zeggen welke nummer er bij jou opstaan?ik heb de volgende tracklist gevonden op t net, misschien dat t een beetje overeenkomt... denk dat ik dan maar mn eigen lijstje daaruit met Chillz's Neptunes-fav's maken ofzo...
[..]
en Pharrell's stem
Er zou een nieuwe cd uit kome van N*e*r*d*, kan haast niej wachten. Weet iemand misschien waneer ie uitkomt?
das volges mij nog niet bekend heh, maareh de cd gaat geloofik 'fly or die' heten en het zal wel niet lang meer duren.
hopelijk
quote:Hun site is vernieuwd
Op woensdag 3 december 2003 17:47 schreef Pharrell het volgende:
a-ahdas volges mij nog niet bekend heh, maareh de cd gaat geloofik 'fly or die' heten en het zal wel niet lang meer duren.
hopelijk
quote:* Chillz gelooft toch dat jij 1 sterretje te veel in je sig. hebt
Op woensdag 3 december 2003 20:19 schreef K-elso het volgende:
Hun site is vernieuwdhehe eindelijk. De nieuwe cd komt in maart uit. Nog 4 maanden dus
ach het is vast wel het wachten waard
zou het graag alsvolgt zien:
N*E*R*D
Gwen Stefani, Aids Allstar World song feat. Pharrell/Bono/Beyonce, Method Man, P. Diddy, Jay-Z, Nas, N.O.R.E., Rosco P. Coldchain, FAM-LAY, Kelis, Super Cat, Vanessa Marquez, Clipse, NERD, Ricky Martin, Alicia Keys
mooie vooruitzichten (behalve ricky martin dan)
quote:ja man, die cd van clipse is echt enorm goed, ze gebruiken hun beste beats daar zo'n beetje
Op dinsdag 9 december 2003 23:09 schreef Timo20 het volgende:
ja hoop dat t wat gaat worden ja met al deze artiesten. maar eigenlijk t enige waar ik naar uitkijk is die cd van Vanessa Marquez en natuurlijk van The Clipse!!!! die cd Lord Willin` vind ik nog steeds errug lekker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |