abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 28 september 2001 @ 02:14:27 #1
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_1761403
Hier kun je je commentaar, opmerkingen en vragen over de streamverslagen kwijt.
Je kunt hier ook melden als de streams het (weer) niet doen.
Vriendelijk verzoek om alleen hier de commentaren etc te plaatsen, om zo de streamverslagen leesbaar te houden.

en van MisterDre:
Hier kun je commentaar kwijt op de streamverslagen, of melden als de streams plat liggen. In ergerlijke gevallen kun je hier ook melden als die streams het per hoge uitzondering wel doen
Verder staat het alle lezers van de streamverlagen vrij om in dit topic vragen te stellen of opmerkingingen te maken die betrekking hebben op de streamverslagen.

Vervolg van Commentaren op de streamverslagen, deel 2

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_1761428
quote:
Op vrijdag 28 september 2001 02:11 schreef SanSan het volgende:
Dit topic is vol, ik zet er dus een slotje op.
Bedankt!
't gaat om hoe je ermee omgaat
pi_1761431
quote:
Op vrijdag 28 september 2001 02:05 ongeveer schreef Moessa het volgende in het vorige topic :
Oeps sorry Elizabeth ik hoor net dat ze het zelfde rantsoen krijgen
Geeft niet, hoorde ik ook al.

Je hebt trouwens mail.

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_1772726
"BB heeft commentaar op hetgeen Andries over zijn vorige bezoek aan de dagboekkamer tegen de anderen heeft gezegd"

Het is voor mij de eerste keer dat bewoners eens van zich afbijten
van die lijertjes van Yorin

pi_1773318
Let op mijn woorden: de geheime kamer zit achter het houthok verborgen
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_1773459
Geheime kamer?????????

Als ik nu al zo lang in rijk had gezeten dan ging ik de regels overtreden hoor! Eten naar de andere kant! Tis toch niet normaal dat Diane heur haar uitvalt??????? Ze zien er ook echt niet uit allemaal!!!

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_1774011
quote:
Op zaterdag 29 september 2001 18:04 schreef fashionably_late het volgende:
Geheime kamer?????????

Als ik nu al zo lang in rijk had gezeten dan ging ik de regels overtreden hoor! Eten naar de andere kant! Tis toch niet normaal dat Diane heur haar uitvalt??????? Ze zien er ook echt niet uit allemaal!!!

Vind ik ook. Er ontstaat toch een vitaminetekort, en ik vind het behoorlijk onverantwoordelijk van Yo in om op deze manier met hun sterren om te gaan. Straks wordt er iemand echt ziek!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_1774035
quote:
Op zaterdag 29 september 2001 19:18 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Vind ik ook. Er ontstaat toch een vitaminetekort, en ik vind het behoorlijk onverantwoordelijk van Yo in om op deze manier met hun sterren om te gaan. Straks wordt er iemand echt ziek!

Joh nog ffies wachten hoor, ik heb nog niemand zo horen blaffen als Cindy vorig jaar deed
I'm getting too old for this....
pi_1774154
quote:

[..]

Sterren? Wannabe's!

Ik ken gezinnen die hun kinderen niet eens een dagelijkse stamppot kunnen voorzetten, die houden het ook al jaren vol... 10 dagen moet dan toch ook te overzien zijn?

pi_1774568
quote:

[..]

Ben het met je eens..en ik kan het amper aanzien,
ze zien er vreselijk slecht uit.
maar in het contract met de bewoners staat dat ze moeten kunnen overleven met de vitamine tabletten.
  zaterdag 29 september 2001 @ 20:44:38 #11
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_1774587
quote:
Straks wordt er iemand echt ziek!
Ze hebben er zelf voor gekozen, ze wisten wat er zou kunnen gebeuren, no mercy ...

Tja sorry, eigen schuld ?

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 29 september 2001 @ 21:00:32 #12
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_1774700
Andries over Kelly: Ik vind het lullig voor haar dat 'het' gebeurt is.

Flapdrol, wat denk je van jezelf ?

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_1776603
0.33 Frank vertelt over de captainsbattle en de keuze van de groepen. Hij zegt dat hij teleurgesteld was dat hij geen captain werd. Frank vindt Patty een lekkere vrouw, zijn type. Richard vindt Patty niet geschikt voor het programma, Frank wel. Richard had Gordon wel wat geleken. Frank : Die had er een zootje van gemaakt. Richard : Of Carlo Boshard. Of Irene Moors. Richard vond Patty niets op grond van twee afleveringen van Before the battle die hij gezien heeft.

-----------------
Puntje voor Richard!!
(Van Frenk had ik nix anders verwacht)
pi_1776978
Buswatcher bedankt!!!
Je versloeg weer een goeie frenkuitspraak!!!!
------------
Richard : Ik had meer vrijgezellen verwacht, dat ze meer gingen matchen. Frank : Dat dacht ik ook. Ik dacht in het bad dat wordt een orgie maar dat viel tegen. Ik dacht, ik neuk een rondje mee
-------------

Leert die Gozert het nou nóóit!!!!!!!!!!

zondag 30 september 2001 @ 02:17:15 #15
16339 Klep
Pardon lul
pi_1777251
Het verbaast me dat niemand reageert op 't feit dat Andriesje-pik de laatste twee dagen al zo'n 4 of 5 keer door Hummy op het matje is geroepen. Telkens krijgt het ventje een waarschuwing, maar een sanctie is nog niet in zicht. Wat een slap zootje! Straffen die hap! Geen koolraap meer voor deze mislukte 'Captain'! (HEHEHEHEHE!)
Ik zeg hier met die stok Lamzak!
pi_1777348
hmm, weer interressante stream. Zit al meer dan een half uur in kelly's kontgat te kijken. Ze snurkt iig niet, al een hele opluchting. Wel gooit ze steeds meer dekens van zich af.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_1781333
Wat een stelletje sukkels ....Het team van Andries...
Zitten ze eindelijk in rijk...gaan ze schoonmaken. i.p.v. dat ze het er eerst ff van nemen en de boel laten tot morgen..
  zondag 30 september 2001 @ 18:12:00 #18
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_1781339
idd...dwangmatig gedrag?:?
Nou doe je het weer!
pi_1781375
quote:
Op zondag 30 september 2001 18:12 schreef JooB het volgende:
idd...dwangmatig gedrag?:?
Idd....vooral Dianne was errug druk...(dwangmatig bezig)
Maar daarmee dwingt ze in feite de rest om te helpen..
  zondag 30 september 2001 @ 18:26:03 #20
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_1781413
quote:
Op zondag 30 september 2001 18:18 schreef cos-micV het volgende:

[..]

Idd....vooral Dianne was errug druk...(dwangmatig bezig)
Maar daarmee dwingt ze in feite de rest om te helpen..

Nou ja...behalve Richard dan..die zat de hele tijd op z'n reet!
Nou doe je het weer!
pi_1781432
Nou zeg dat wel! Ik had verwacht dat ze zich juichend op bubbles en wijn zouden storten, maar nee... De sukkels gaan schoonmaken en lijken niet vrolijker dan ze waren aan de andere kant van het hek.
  zondag 30 september 2001 @ 19:39:55 #22
5793 dot
Uit het stof getrokken user!
pi_1781787
Volgens mij toch wat karakter opgedaan aan de andere kant!
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.
  zondag 30 september 2001 @ 20:04:27 #23
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_1781948
Danielle in d'r bikini...:P
Nou doe je het weer!
pi_1783233
quote:
Op zondag 30 september 2001 19:39 schreef dot het volgende:
Volgens mij toch wat karakter opgedaan aan de andere kant!
Ja nou! Voor fl 840,- aan patat en saté en spare-ribs bestellen (voor de goede indruk: 13 porties saté!!! Andries en Diana ieder 3 porties spare-ribs -want in 3 verschillende smaken- en natuurlijk ook nog saté enz) Waarvan ze vervolgens nog niet een kwart hebben opgegeten...

Morgenochtend hebben ze vóór 11 uur dus nog fl 160,- open staan om te kunnen bestellen voor de komende dag.

Sukkels!

† In Memoriam † maandag 1 oktober 2001 @ 00:49:42 #25
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1784897
Even testen.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 01-10-2001 01:04]

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')