en van MisterDre:
Hier kun je commentaar kwijt op de streamverslagen, of melden als de streams plat liggen. In ergerlijke gevallen kun je hier ook melden als die streams het per hoge uitzondering wel doen
Verder staat het alle lezers van de streamverlagen vrij om in dit topic vragen te stellen of opmerkingingen te maken die betrekking hebben op de streamverslagen.
Vervolg van Commentaren op de streamverslagen, deel 2
quote:Bedankt!
Op vrijdag 28 september 2001 02:11 schreef SanSan het volgende:
Dit topic is vol, ik zet er dus een slotje op.
quote:Geeft niet, hoorde ik ook al.
Op vrijdag 28 september 2001 02:05 ongeveer schreef Moessa het volgende in het vorige topic :
Oeps sorry Elizabeth ik hoor net dat ze het zelfde rantsoen krijgen
Je hebt trouwens mail.
Het is voor mij de eerste keer dat bewoners eens van zich afbijten
van die lijertjes van Yorin
Als ik nu al zo lang in rijk had gezeten dan ging ik de regels overtreden hoor! Eten naar de andere kant! Tis toch niet normaal dat Diane heur haar uitvalt??????? Ze zien er ook echt niet uit allemaal!!!
quote:Vind ik ook. Er ontstaat toch een vitaminetekort, en ik vind het behoorlijk onverantwoordelijk van Yo
Op zaterdag 29 september 2001 18:04 schreef fashionably_late het volgende:
Geheime kamer?????????Als ik nu al zo lang in rijk had gezeten dan ging ik de regels overtreden hoor! Eten naar de andere kant! Tis toch niet normaal dat Diane heur haar uitvalt??????? Ze zien er ook echt niet uit allemaal!!!
quote:Joh nog ffies wachten hoor, ik heb nog niemand zo horen blaffen als Cindy vorig jaar deed
Op zaterdag 29 september 2001 19:18 schreef ElizabethR het volgende:[..]
Vind ik ook. Er ontstaat toch een vitaminetekort, en ik vind het behoorlijk onverantwoordelijk van Yo
in om op deze manier met hun sterren om te gaan. Straks wordt er iemand echt ziek!
quote:Sterren?
Vind ik ook. Er ontstaat toch een vitaminetekort, en ik vind het behoorlijk onverantwoordelijk van Yo
in om op deze manier met hun sterren om te gaan. Straks wordt er iemand echt ziek!
Ik ken gezinnen die hun kinderen niet eens een dagelijkse stamppot kunnen voorzetten, die houden het ook al jaren vol... 10 dagen moet dan toch ook te overzien zijn?
quote:Ben het met je eens..en ik kan het amper aanzien,
quote:Ze hebben er zelf voor gekozen, ze wisten wat er zou kunnen gebeuren, no mercy ...
Op zaterdag 29 september 2001 19:18 schreef ElizabethR het volgende:
Straks wordt er iemand echt ziek!
Tja sorry, eigen schuld ?
Flapdrol, wat denk je van jezelf ?
Leert die Gozert het nou nóóit!!!!!!!!!!
quote:Idd....vooral Dianne was errug druk...(dwangmatig bezig)
Op zondag 30 september 2001 18:12 schreef JooB het volgende:
idd...dwangmatig gedrag?:?
quote:Nou ja...behalve Richard dan..die zat de hele tijd op z'n reet!
Op zondag 30 september 2001 18:18 schreef cos-micV het volgende:[..]
Idd....vooral Dianne was errug druk...(dwangmatig bezig)
Maar daarmee dwingt ze in feite de rest om te helpen..
quote:Ja nou! Voor fl 840,- aan patat en saté en spare-ribs bestellen (voor de goede indruk: 13 porties saté!!! Andries en Diana ieder 3 porties spare-ribs -want in 3 verschillende smaken- en natuurlijk ook nog saté enz) Waarvan ze vervolgens nog niet een kwart hebben opgegeten...
Op zondag 30 september 2001 19:39 schreef dot het volgende:
Volgens mij toch wat karakter opgedaan aan de andere kant!
Morgenochtend hebben ze vóór 11 uur dus nog fl 160,- open staan om te kunnen bestellen voor de komende dag.
Sukkels!
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 01-10-2001 01:04]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |