abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 28 september 2001 @ 00:04:56 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1760668
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in het commentaar-topic: Commentaren op de streamverslagen, deel 3
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op: Streamverslagen 27 september 2001

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 28-09-2001 07:56]

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1760847
0.06 Gert Jan over de battle : De captains mochten niet. Kel had een blessure dus het ging tussen Pascal en Nancy. Coos : Ik heb het scenario gezien. De regisseur ging ervan uit dat Frank zou winnen. Frank verdedigt zich : Hij is jonger, hij rookt niet. Coos over het haar van Frank : Het is net vlas, eraf halen. Heb je een tondeuse hier ? Men vraagt zich af of het mag met een 'rijke' tondeuse. Frank : Gaan we morgen doen Coos. Eerst gaan we het vragen. Coos : Je moet een beetje aan de kijkcijfers denken. Je moet er toch goed uitzien. Coos kan overigens snel praten.

0.13 Coos : Waar is mijn koffer ? Pascal : In de verwenkamer. Ik weet niet of je hem al mag halen. Hij vraagt het via de butlertelefoon. Hij vraagt om antwoord via de postbox (als ik het goed versta). Coos : Wat ga je maken ? Pascal : Kipnuggetjes, lekker. Coos lacht. Coos en Pascal bekijken de slaapkamer. Pascal : Ben je blij dat je er bent ? Coos : Ja, nu wel. Pascal : Ik zal even kijken of we antwoord hebben gekregen.

0.18 Pascal : Het is wel lachen hier. Maar ook de hele dag praten. Coos : Waarover ? Pascal : De kat zijn viool. Coos : Weet je waar ik wel een beetje mee zit ? Douchen. Ik weet niet waarom ik er mee zit. Pascal : Je moet direct in je blote. Dat deed ik ook. Dan ben je er gelijk vanaf.

pi_1760984
0.23 Pascal heeft het over Danielle. Kelly weet even niet wie dat is. Even later : O, sorry.

0.28 Pascal zegt Coos dat hij zijn koffer nog niet mag pakken. Pascal : Ja, streng Coos. Danielle vertelt Coos over de slaapkamer van het arme deel. Frank : Ha Coos. Je lijkt wel intelligent met een brilletje op. Coos : Dat wil niks zeggen. Andries : We doen een wedstrijd wie het meest stinkt 's nachts. Frank : Het was echt een teringstreek van Patty. Zo Pascalletje, jij hebt je koffers net uit gepakt hè. Als ik het goed begrijp hebben ze iets van de percentages gehoord en denken ze dat dat niet de bedoeling was. Frank : Ik heb het best wel naar mijn zin maar ik heb gewoon een aantal kutdagen gehad. Hij ergert zich aan het zoemen van de camera's. Frank : Voor duizenden gulden aan camera apparatuur, maar dat kunnen ze niet regelen. Diane zegt dat Frank de afgelopen twee dagen gezellig was. Frank : Daarvoor niet ? Diane : Daarvoor minder. Frank : Ik ben gewoon mezelf. Coos : Volgens mij heb jij een grote mond en een heel klein hartje. Frank : Dat klopt wel.

0.37 Coos vraagt naar het vertrek van Aldrico. Diane vertelt het verhaal. Frank : Ik vond het een goede gozer. Ik kon met hem lachen. Met iedereen had hij een discussie. Coos : Heel veel mensen die ik gezien heb zitten er toch niet in. Diane heeft Danielle gezien voor het programma, Frank Gert Jan.

pi_1761004
(hehe, mijn streams doen het eindelijk weer Tnx Kris en Cynix )

0:35
Frank legt aan Coos uit dat het niet meevalt aan de arme kant. Maar volgens diane is hij toch al twee dagen in een goed humeur. Frank zegt dat ze hem in ieder geval niet meer afnemen dat hij erin heeft gezeten en als hij weg moet misschien wel met een luchtballonetje over het huis heen gaat. Hij geeft aan dat het niet prettig is om geen spullen voor je persoonlijke hygiene te hebben. Diane beaamt dit.

Vervolgens gaat het over Aldrico. Waarom hij eruit ging vraagt Coos. Diane vertelt dat met name het nieuws over amerika Aldrico dusdanig uit het veld sloeg dat het beter was om te gaan. Diane zegt ook nog dat ze het wel naar vond dat ie ineens weg was. Ze konden niet eens gedag zeggen. Coos zegt dat het toch niet uitmaakt om je emotie te tonen?

Dan gaat het over de mensen die ze tegen kwamen tijdens de selectie. Er was een jongen bij met lang blond haar, soort John de Wolf, maar die zit er niet in. Diane zegt dat ze ook nog iemand heeft gezien toen, die ws transseksueel was. maar die is het ook niet geworden dus. Ze weet niet wat er nog in Spanje zit, bij de psychologische test heeft ze Danielle gezien en dacht meteen dat die er wel in zou komen. Zij was zelf jarig die dag. Ze heeft Coos in ieder geval ook daar gezien. Coos meent dat Frank hem ook gezien moet hebben aangezien ze op dezelfde tijd er waren. Coos zegt dat dat beslist niet zo is.

Diane vraagt of er morgen een battle zou komen. Frank hoopt dat er in ieder geval gauw weer een komt. 'Ja', zegt Coos, 'voor hetzelfde geld zit je hier weer zes dagen'
Frank zegt dat ie met de 40 kilo gewichten had moeten beginnen. Frank zegt dat zowel Pascal als hij het fout hebben gedaan. Ze hebben beiden twee dingen tegelijk gepakt, maar ja, het is iedere keer achteraf, dat moet de volgende keer anders.

Pascal zegt dat Frank stuk zat. Frank zegt: 'Ik was niet stuk, maar ze zeiden tegen mij, stop maar het is over. Het is allemaal weer achteraf gelul, dus ik vind het in ieder geval knap van mezelf dat ik tegen jouw leeftijd nog steeds kan competen. Je rookt niet, je sport altijd, dus.'

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_1761048
Frank zegt dat hij het niet zolang meer vol zal houden als het eten niet snel beter wordt. Andries complimenteerd hem nogmaals met de gedane battle. Hij heeft diep respect voor Frank, die zat helemaal stuk. Andries wordt blijkbaar gemasseerd door Danielle, want hij zegt dat het zeer doet. Hij heeft liever liefdevol.

Richard vraagt of er geen muziek mag. Nee dus.

Frank zegt dat bij de volgende battle Richard op zijn tanden moet bijten, want dan gaan ze 'die fuckers' even aanpakken. Andries zegt dat hij het heel raar vond omdat zij veel meer gewicht hadden.

Frank zegt weer dat hij helemaal gek wordt, 'ze zitten alsmaar aan de rooie wodka, rooie stier is dat. Nou hier ga je aan de drank hoor', zegt Frank, 'Ik ben ook een gezelschapdrinker maar hier ga je echt los'

BATTLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pi_1761067
0.41 Kelly zoekt Gert Jan. Diane : Hij staat buiten te praten met Richard. Frank : Ik hoop dat we snel weer een battle krijgen. Frank over de battle : Ik had met die veertigers moeten beginnen. Pascal : De twintig en de dertig heb ik wel allemaal. En alle kogels. Eéntje verloor ik er. Frank : We zijn allebei fout geweest. We pakten twee dingen. Je mocht maar één ding tegelijk pakken. En altijd zeggen ze er achteraf pas wat van. In het vervolg moeten we dat toch beter doen. Het is allemaal achteraf kijken, koeien in de kont gelul. Ik vind het knap van mezelf dat ik tegen jouw leeftijd nog kan competen. Jij bent kleiner maar ik ben ouder en ik rook. Pascal : Jij hebt meer kracht. Frank : Mijn knie is naar de klote. Pascal : Ik wist gelijk dat ik tegen jou moest.

0.46 Andries : Ik denk dat je heel hoog staat in de favorieten. Frank : Ik denk het niet. Waar baseer je dat op ? Andries : Je staat vooraan in de groep. Je bent opvallend (o.i.d.). Als ik thuis zat zou ik op jou stemmen. Andries is verteld in de dagboekkamer : Je hebt je slecht van je taak als captain gekwijt. Ik kan het niet volgen. Hij had iets met een koffertje moeten doen en zijn team weg moeten sturen. Andries : Ik heb een ernstige waarschuwing gehad. Volgende keer krijg ik een ernstige sanctie. Ik had het gelijk naar de dagboekkamer moeten brengen. Frank : Ik weet niet hoe lang ik het volhoudt hier. Ik ga mee met de groep. Als ze ons dit vreten blijven geven. Andries : Jij was sterk in die battle. Ik had diep respect. Jij hebt afgezien. Zwaar afgezien. Je houdt er een zure nasmaak aan over omdat wij veel meer gewicht hadden.

0.52 Speaker : Willen alle bewoners zich verzamelen voor de battle. Wil Andries naar de dagboekkamer komen ? Kelly : Hebben we net de bedden verschoond. Gert Jan : Daar gaan we. Kelly : Denk je dat het een battle is met modder ?

pi_1761073
GJ en Pascal verzamelen nog gauw wat spulletjes voor als ze naar de arme kant moeten.
pi_1761083
Het is otch niet te geloven dit, wordt er gezegd. Kelly zegt dat ze er wel wweer geweldig zal uitzien en vraagt zich af of het een battle is met modder. Andreis moet naar de DBK.

Pascal zegt dat het niet normaal is zo. Als ze het niet redden wil hij iig een tandenborstel Ook GJ zegt dat hij het niet zo leuk vind. Hij vind het niet te geloven. Pascal roept tegen Frank dat hij hem heus niet bang maakt. Verder is er veel geroezemoes over de kleding die ieder aan moet.

Andries zit in de DBK hevig te knikken.

Nu moet GJ naar de DBK.

Kelly is bezig met wat zaken in te pakken voor in het alarmtasje. Ze moppert wel een beetje. Diane staat zichzelf op te peppen door het flink inademen en door de knieen zakken.

pi_1761124
Battle tussen Richard en Coos.. Dezelfde als vanavond?
pi_1761142
Yep darten
Try anything once, twice to be sure
pi_1761148
0.55 Speaker : Wil Gert Jan naar de dagboekkamer komen ?

0.58 Gert Jan denkt dat Coos en Richard dezelfde battle gaan doen als net. Pascal geeft Coos tips : Het eerste stuk is glad, het tweede drek, je moet zus en zo doen als je eruit klimt. Je moet maar één gewicht tegelijk meenemen. Gert Jan : Wij mogen niet mee. Niet die ronde want die klotsen. Coos : Hoe lang duurt het ? Gert Jan : Vijf minuten. Coos : O. Coos is bang dat zijn schoenen vuil worden.

1.01 De battle begint. Iemand van de redactie : Jullie gaan darten. Hier is een gulden om mee te tossen. Ze moeten drie pijlen werpen. De speler met de hoogste score wint.

pi_1761161
1.03 Richard gooit eerst. Hij scoort 36. Coos dan. Hij scoort 38. Ze wachten nu op de bevestiging van BB.
pi_1761172
GJ is weer uit de DBK. hij moet Coos begeleiden naar de deur van de battle. Die moet hij open maken en dan moet Coos naar de battlefield lopen en het opnemen tegen Richard. GJ geeft aan dat hij denkt dat het dezelfde battle is en geeft Coos tips, maar één ding tegelijk, niks laten vallen. Pascal zegtnog dat het in het eerste gedeelte van het modderbad glad is. GJ zegt dat het belangrijker is dat de aanwijzingen worden opgevolgd dan dat je initiatief neemt. De overige bewoners moeten bij de deur blijven wachten.

Pascal vraagt of Coos zenuwachtig is. De grote ronde vaten klotsen, die zijn dus moeilijk. Coos maakt zich zorgen om zijn schoenen.

De battle gaat beginnen, er is heel hard geschreeuw, ik hoor weinig nu. Ik zie een dartbord.

Niewe bewoners, je komt voor het eerst uit voor je team is dus heel belangrijk.
Jullie gaan darten, drie pijlen, de hoogste score wint, degene die de toss wint begint, je pakt de pijlen gaat achter de streep staan en gooit omstebeurt de pijlen. Als je klaar bent ga je achter het bord staan en telt de score. na het geven van de score aan BB moet deze het kunnen controleren. Daarna mogen de pijlen van het bord verwijderd worden. na het spelen van beide teams moeten de spelers wachten tot BB zegt dat ze terug mogen.

Coos begint, heeft 36 punten. Richard gooit en heeft 38.

[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 28-09-2001 01:20]

pi_1761204
waarom duurt het zo lang .. coos had toch gewonnen ?
pi_1761205
De streams gaan weer naar binnen. Diane en GJ maken een beetje ruzie over het tijdstip van de battle. GJ zegt dat ze een battle krijgen! En dat dat in hun voordeel is, van arm dus. Diane snapt dit niet. GJ zegt dat het dus geen ene fuck uit heeft gemaakt dat Pascal gewonnen heeft. GJ drentelt voor de deur heen en weer.
pi_1761230
De spanning binnen is te snijden, ze vragen zich af hoelang het nog duurt. Met name GJ maakt zich erge zorgen. Hij geeft wel aan dat hij het prettig vind om Coos erbij te hebben, een echt sportmaatje.

(stream gaat op zwart )

pi_1761245
1.06 Gert Jan tegen het arme team : Dit is toch in jullie voordeel, een battle na een uur. Diane : Ik kan niet zeggen dat het het evenaart met het feit dat wij hiet vijf dagen zitten. Gert Jan : Jezus, ik hoop wel dat Coos. Ik slik meteen mijn woorden in als Coos wint. Het wordt niet duidelijk wat hij over Coos gezegd heeft. Gert Jan : Coos is snel. Pascal : Hij heeft een conditie. Gert Jan : Richard ook wel. Pascal : Die heb een buik hoor (ze denken nog dat het de gewichtenbattle is). Pascal : Ik hoor Coos lachen. Gert Jan zucht : Jongen jongens jongens jongens. Je kan een battle in vijf dagen krijgen en een battle in tien minuten krijgen. Pascal : We hebben nog een nuggetje gegeten. Gert Jan : En koffie. Coos is perfect voor het sporten. Ik heb dan een maatje bij het sporten. Nu ben ik alleen aan het sporten. Dan heb ik iemand naast me die net zo goed of beter sport. Als we winnen is het erop en erover. Gert Jan vindt het niks dat ze niet mogen kijken en aanmoedigen.

1.13 Frank begint weer over de gewichtenbattle. Frank : Hier zijn we nou voor gekomen voor dit soort geintjes. Gert Jan : Als jullie winnen hoop ik dat jullie een paar dagen mogen blijven, uit de grond van mijn hart. Frank : Dat vindt ik tof. Gert Jan : Maar als we winnen gaan we het wel vieren met champagne.

pi_1761256
(stream weer terug, gelukkig)

Pascal zegt dat als ze nu winnen dat ze het echt verdienen. GJ zegt: 'Wat is dit voor battle joh, dit is toch geen vijf minuten'.

Frank verheugt zich op het verblijf aan de andere kant, lekker zijn hol wassen. Pascal zegt dat hij wel eens wil weten hoe het aan de andere kant is. Pascal denkt dat Coos op alle fronten beter is dan Richard.

Volgens mij heeft rijk toch weer gewonnen.??????

pi_1761263
rijk heeft gewonnen jah!
pi_1761278
Kelly is ervan overtuigd dat er zo weer een battle komt, ze blijft dit roepen. Ze zou het wel een beetje teveel van het goede vinden als dat gebeurt. Blijft roepen: "Let maar op GJ, er komt er zo weer een"

GJ zegt dat het niet te geloven is, dat ze daar niet weg te rotten zijn uit de rijke kant.

Coos zegt dat hij zo wil gaan slapen omdat het al half twee is. Hij hoeft ook gelijk niet meer te schijten, dat doet hij morgen wel. Pascal vraagt of GJ nog pijn in zijn kies heeft. Nee zegt GJ, hij had wel in de DBK gevraagd of het dezelfde battle was als eerder op de avond. Pascal zegt dat hij het idee heeft dat deze battle is verzonnen om hun aan de andere kant te krijgen.

pi_1761314
1.16 Gert Jan over Coos : Met zo'n grijns komt hij door de poort heen. Pascal : Ja, ik denk dat hij op alle fronten beter is als Richard. Vervolgens hoor ik het geluid van de fontein.

1.17 Team Gert Jan viert de overwinning. Pascal : Wat was de opdracht ? Coos : Darten. Ik heb nog nooit gedart.

1.19 Kelly : Niet nog één hoor, dat zou te gek zijn. We kunnen er toch niet weer één krijgen ? Ze zucht : Let maar op, zo meteen krijgen we weer een battle. Pascal denkt dat ook. Kelly blijft zeggen dat ze zo weer een battle verwacht. Pascal : We hebben echt geluk. Gert Jan : Het is echt niet te filmen dit. Coos : Ik wil wel zo slapen hoor, het is half twee. Gert Jan zegt dat ze al twee dagen lang graafmachines horen.

1.28 Gert Jan : Je ziet nu dat je veel holt in het dagelijkse leven. Hier kun je nadenken, waar zit nu je hart. Pascal zegt dat Coos een wekker moet zetten. Coos denkt dat hij uit zichzelf wakker wordt om negen uur. Coos : Ik ben hier met een bepaalde instelling in gegaan. Zo lang mogelijk volhouden. Ik wil mezelf bezighouden. Gert Jan : Routine is inderdaad belangrijk. Coos vertelt zijn routine in Spanje. Gert Jan zegt dat ze iedere dag zonder muziek aerobiccen. Coos wil dat ze gaan steppen. Coos : Je legt iets op de grond en je gaat er omheen dansen. Gert Jan : Met dat fitness ben ik absoluut je man. Ik moet iemand mee hebben. Met twee of drie vind ik het leuk om te doen. Alleen heb ik er moeite mee. Pascal : Word je niet dronken Kel ? Kelly : Nee, dit is dubbeldrank.

pi_1761319
De rust is een beetje weergekeerd. Ze schijnen er eerder aan te wennen nu.

Coos en Pascal zitten te praten over ditjes en datjes, het scheren van het hoofd. De broer van Coos scheert zijn hoofd ook. GJ gaat filosofisch worden, heeft het over het hollen in het leven, je werkt hebt weekend en het begint weer van voor af aan.

Coos wil naar bed, Pascal vraagt of hij een wekker op zijn horloge heeft. 'Zet hem maar op 9 uur". Coos zegt dat hij heus wel vroeg wakker wordt. Pascal zegt dat hij dat niet redt, omdat het leven aan de rijke kant snel oproept tot luiheid. Coos geeft aan dat hij zichzelf wil gaan bezig houden in het huis. GJ zegt dat er onvermijdelijk snel routine insluipt.

Coos geeft een dagindeling. Volgens GJ gaat dat niet werken, hij vertelt nog dat hij heeft geprobeerd om met Aldrico vanaf dag een heeft geprobeerd om elke dag, zonder muziek te gaan aerobicen. Gewoon zelf zingen, maar het werkte niet. Hij vertelt dat iedere keer als het huis aan kant is er een battle komt en vaak op de raarste tijden. Maar zo raar als vandaag heeft hij nog niet meegemaakt. Hij vertelt nogmaals dat wat fitnessen betreft Coos zijn man is. Hij heeft iemand nodig die erbij staat, in zijn eentje heeft hij het moeilijker.

Pascal vraagt of Kelly dronken aan het worden is. Ze zegt nee, maar ze geniet gewoon van de overwinning. Pascal zegt dat hij het wel vreemd vind dat ze weer hier zitten. GJ zegt dat hij zich toch wat schuldig voelt, hij zit al 8 dagen aan te kijken tegen de mensen aan de andere kant, hij vind het een beetje triest, aan de andere kant vind hij het fijn dat ze deze hebben gewonnen, is goed voor de moraalboost.

Pascal blijft zeggen dat hij denkt dat BB het rijke team graag aan de andere kant wil zien. GJ vind BB juist rechtvaardig, ze zullen heus het ene team niet voortrekken boven het andere. Hij verwacht ook niet snel een nieuwe battle.

(ik neem even pauze)

pi_1761355
Het gesprek gaat nu over de andere nog in Spanje aanwezige bewoners. Audrey is een moeilijk tiep volgens Coos, ze liggen elkaar niet zo. Priscella is een aparte, ze heet keiharde humor, Voorbeeld: Ze heeft een vrij kaal hoofd. Als mensen haar vragen of ze een nieuw kapsel heeft zegt ze : 'nee, chemokuur' GJ zegt dat hij dat soort humor niet kan waarderen.

Richard is in de DBK geweest. Pascal vraagt zich af of hij sancties heeft gekregen. Nee.

Nu moet Coos naar de DBK.

pi_1761358
1.35 Gert Jan : Ze zijn heel erg strict. Met spelletjes zijn ze gewoon rechtvaardig. Ik denk dat wel alles nu scherp wordt gezet, het kan vijf dagen duren of tien minuten. We hebben best wel veel champagne gedronken in twee weken tijd.

1.37 Gert Jan over wie hij dacht dat zou moeten vertrekken : Frank heeft een aantal uitlatingen gedaan waarvan ik dacht, daar kunnen best wel veel mensen over vallen. Hij noemt de opmerking van Frank dat hij zijn kaak er af zou slaan. Gert Jan : Of ik dacht Diane. Ik had echt gedacht dat het aan de overkant zou komen en niet bij ons. Pascal : Dit is klote, nou zitten we met een man minder. Als er weer één afvalt bij ons krijgen we er één van hun. Zij mogen bepalen wie. Gert Jan : Daan is bereslim. Wij lopen niet achter qua fysiek en niet qua intelligentie. Speaker : Wil Richard naar de dagboekkamer komen ? Gert Jan : Ik ben een luxebeest. Die douche is ijskoud. Je scheert je niet, je gaat stinken, je eet niet, daar wordt ik chagrijnig van, ik denk dat dat meer psychisch is als fysiek. Daar ben ik inventiever met het indelen van de dagindeling.

1.45 Gert Jan : Wat kunnen we verwachten uit Spanje ? Coos : Ed is een goede gozer. Audrey, ik heb heel weinig contact met haar gehad. Het is een aardig meisje maar ikke ikke ikke en de rest mag stikken. Sandy, aardig, sportief, fanatiek. Priscella, een hele aparte. Pascal : Die kan je gek maken. Coos : Hele harde humor. Haar hoofd is ook kaal. Iemand zei, ander kapsel, zij zei, nee, chemokuur. Gert Jan : Dat kan ik niet waarderen. Coos : Het gekke is, ik denk dat haar vader daar aan is overleden. Andries : Wij gaan het stro opzoeken.

1.49 Wil Coos naar de dagboekkamer komen ? Pascal : Je spullen denk ik.

pi_1761368
Coos is alweer terug. Hij moet naar de verwenkamer. Ws zijn koffer. Richard zegt dat hij het wel prettig had gevonden als hij had gewonnen, voor hemzelf maakt het niet uit, maar voor het team was het wel prettig geweest als ze nu eens naar rijk hadden gekund.

GJ zegt dat als Priscella komt hij haar zal kiezen in het team. Hij heeft wat opmerkingen van Coos gehoord en vind dan dat hij haar moet kiezen en wel even gaat slopen.

Hij zegt ook dat hij al van alles heeft besteld voor het andere team, voor Anries enzo. Niet gekregen.

Danielle gaat naar bed, ze zoent iedereen. Ze roept Coos voor het avondritueel, oftewel zoenen.

( ik ga ook aan mijn avondritueel beginnen, wie neemt over? )

pi_1761385
1.54 Danielle gaat naar bed. Gert Jan krijgt een nachtzoen. Ze roept ook Coos voor het nachtritueel. Danielle tegen Coos : Ik ben je zusje.

1.58 Gert Jan : Ik heb gehoord dat mensen vorig jaar er helemaal doorheen zaten en dat ze er na een gesprek met een psycholoog weer een week tegenaan konden. En dat vonden ze oneerlijk. Pascal zegt dat hij met Nancy wel een gesprek met een psycholoog heeft gehad. Pascal wil weten hoe populair hij is, Gert Jan niet. Gert Jan : Hee, goede keus. Pascal : Ja, ik wist het. Je moet er wel even aan wennen. Gert Jan : Dat lukt wel. Als ik had kunnen kiezen tussen tussen alle negen had ik ook Richard er bij willen hebben.

2.01 Gert Jan : Heb jij iets nodig Coos ? Coos : Nee.

2.04 Pascal : Het wordt moeilijker aan de andere kant. Ze hebben hetzelfde rantsoen en één man meer.

Er is geen geluid meer.

pi_1763152
[offtopic]
Gebeurt er vandaag helemaal niets??
[/offtopic]
pi_1763471
< tís erg lastig om te streamen...beelden en stemmen lopen door elkaar..er is geen touw aan vast te knopen >
pi_1764690
Coos is zich aan het scheren (zijn hoofd).
C scheert door, P wil ook (is absoluut verliefd op C)

In de tuin:
GJ heeft een zwelling,. Zijn wortel is onstoken. De bacterieen vinden waarschijnlijk zelf een weg naar buiten. Dan ga ik stinken
K: Gatverr.Gatsiedarrie, als je uit je mond gaat stinken doe je een kappie op.
GJ: hij is heel tevreden over wat ie ziet. Er is nu tijd om bepaalde regelingen te treffen (huh) Hij (de tandarts) kan ervoor zorgen dat de apparaten hier komen.
Alles groeit aan, je tanden niet...
Een boksbitje heeft geen zin, omdat het erg achterin zit.
K: nou gefeliciteerd.

-heel verhaal over wie er allemaal tandarts zijn-

GJ: maakt niet uit verder allemaal (inderdaad)
K: Ga nou verder met je verhaal
GJ: Er zit een zwelling (alweer) als dat doorgaat, mocht er dinsdag of woensdag iets gebeuren, heeft hij de dingen in orde dat het hier kan gebeuren. Het wordt geen excit voor mij. Gelukkig dan maar.

GJ is blij met zichzelf. (dat hij er niet uit hoeft)

Ze hebben het over de komende battle:
K laat nog even weten dat ze echt nog niet kan lopen. F verwacht een technische battle. Zorgen dat een PC zosnel mogelijk draait denkt hij.

GJ: Pascal,ik heb je bril gebruikt.
En weer nog eens het hele tandarts verhaal

Terug in tuin:
K op ligbed (waar anders)
GJ weer terug
GJ: ik zie C de badkamer inlopen, met tattoos op zijn zijkant
K: mooi, vind het wel passen
GJ: ik hou gewoon niet van tatoeages
K: ik vind jou wel het typ voor drie stippen op je hand
GJ wat betekenen die stippen
K: ik ben bang voor de politie ofzoiets

GJ: Diane, het goed gaat. Het gaat met een dusdanige langzame snelheid het gaat helemaal goed komen

pi_1764781
k: Ik Nancy d'r spullen pakken
GJ: Ja, er zal ook nog wel in de badkmaer staan
k: I know...
?: Hier staat haar koffer Kel

De mannen zijn op zoek naar alcohol, alles is op

P: Heb jij koffie gezet vandaag Coos?
C: ja hoezo
P: Kijk eens,
hier moeten we echt iets op verzinnen (Waarop in godsnaam?)
Kunnen zo wel even een shoarmaatje bestellen
C: Mooie messen hier zeg
P: Ja, die wil ik ook hebben. Zijn heel duur hoor
C: Is dat zo?
P: Ja.

k: Waar staat haar koffer
P: naast die van Richard volgens mij
Zie je hem staan?
K: JA
P: zonder wieltje

pi_1764883
P en C zijn samen aan het koken, P gaat C koken leren

P:Kijk uien
C: Nee he
P: Twee maar, en dan ga ik er een doen, en dan doe jij de andere. Pak maar even een knoflookpers
C: waar
P: In de la
C: welke la?
P: de bestekla
C: oh ja
P Pak nu maar even een groot mes voor me Coos...
C: Deze
P: Ja

(hakhakperspers)

P: dan doen we dit nu eerst, wat dit duurt het langst
C: oh ja. Zo, kan dit in de schoonmaak...
P: jA
C: ok en wat nou snijden?
P: Ja weet je nog hoe het gaat
C: ja
P: laat zien dan
C: Zo (Snijdt in nagel)
P: Nee, niet raar gaan doen Coos,laat maar
C: Wat dan
P: Ja, ik zie je wel gek snijden hou maar op.
Gooi het maar in de pan erbij.

pi_1764899
{off topic: Pascal is zo duidelijk verliefd op Coos en probeert nu zo schattig indruk te maken !)
pi_1765445
17.40 Rijk:
Zijn eten aan 't koken. Volgens mij doet GJ de vloer met de SWIFFER!
P Ga het vandaag echt niet laat maken
GJ Weet je 't zeker?
Zijn beetje aan het dolle, niet interessant.
GJ Als het hier maar schoon is, eet wat prettiger.
(swifferen lekker door)
P Ga de tafel maar dekken, Gert, doen we allemaal wat
(what about KEL, then?)
P Ik heb zo'n hekel aan commanderen.
P Sta me uit te sloven in de keuken...

17.43 Arm:
Zag dat Frenk wordt gemasseerd... Dat zal stinkuh!
Weet niet door wie.

Rijk:
Geluid van swiffers
K Biefstukken zijn nog niet klaar
P Gaan we straks lekker eten, heel gezellig.

Ik zeg hier met die stok Lamzak!
pi_1765568
17.45 Rijk:
P Moet echt een kleedje op (eettafel) anders wordt het zo slordig
(hmmm...heb de indruk dat P het langzaamaan genoeg vindt met dat eten koken)
Zijn netjes de tafel aan het dekken

Frenk en Coos praten over de schutting (no sound)

P Jammer dat we niks aan de buren mogen geven (eten)

F en C nog steeds in gesprek (no sound)

K Een strakke Italiaans gedekte tafel
P Met een bloempje erop
K Nou wordt het een Thaise tafel (????)
P Het is klaar Diaan
D Ja, ik ben heel benieuwd hoe het eruit ziet.
D Ooooh prachtig!
D *** zucht ***
P He, misschien halen we de laatse zes wel, zitten we met zijn allen in een huis
K Ja mooi (tafel)
GJ Eten is klaar, nog witte wijn open?

pi_1765615
Rijk 17.58

K Wil je rooie wijn bij je eten, Gert?
Iemand Jammer dat ik geen camera heb, ziet er mooi uit.

In Arm zit Frenk blijkbaar nog steeds met een dippie. Volgens mij aait D over zijn hoofd. BAH!

PIEP: Richard naar DBK!

pi_1765883
18.32
Coos: Hij heeft van die camouflage broeken, heel fors is ie, dus heeft hij ook van die dingen en van die batikblousen heeft ie
Kelly: Ah
Patrick: Ik denk dat ie wel bij je past
KellY: Leuk
GJ: En die komt over 3 weken denken jullie
Pascal: Ja

Coos: Het is hier een beetje ingekakt en dat was het daar ook wel, maar ik hou ervan om zo af en toe een opmerking te maken.

GJ: jij bent eigenlijk dus ook wel een naar mannetje
Coos: Valt wel mee
Pascal: Hoezo ben ik dat ook dan

GJ: Die vliegen vind ik niet zo leuk hier
Pascal: Steekvliegen zijn het

pi_1765918
18.38
GJ: ik ga geen advies meer geven over hoe blokjes werken

GJ: Op een een of andere rede heb ik het gevoel dat we niets meer kunnen verliezen

GJ: Ik denk dat we volgende week hier met z'n drieën zitten en dan hebben we een probleem, want dan moet iemand van de andere kant hier zitten. Ik hoop dat iemand van de andere kant weg moet.

Pascal: Zij hebben 66% kans dat er iemand weg moet bij hun en bij ons 44%

pi_1765925
GJ: ze hebben meer kans, maar ik weet niet of jouw getallen kloppen

Nu zegt Pascal wel zij 56% en wij 44%

pi_1765979
Pascal: He daar heb je hem weer
Coos: Wat dan
Pascal: Dat vliegtuig die komt hier iedere keer over Coos, het is iedere keer dezelfde

Coos: Op tv is het uiteindelijk altijd anders, op tv komt ze zo overdreven over, maar volgens mij is ze heel rustig

Pascal: Ze was echt verlegen hoor

pi_1765988
GJ denkt dat het volgende week anders is (dat er een uit gaat) Volgende keer is het weer nieuw. GJ was niet gerust op een goede afloop P wel. P was blij dat hij er als eerste van af was. Coos ging N gelijk huilen. GJ nou ze was wel sterk hoor. GJ mooie griet hoor Nance. GJ iemand die anders is dan de rest in Nederland (met het hoofd boven het maaiveld uitsteekt wordt meteen afgetjakt. In amerika is dat anders dan wordt je toegejuicht hier wordt je gewoon afgemaakt omdat je anders bent.

Er komt een vliegtuigje over.
Coos heeft het over zijn bril en over zijn gesprekje met Patty bij het hek.
Volgens Pascal is Patty in het echt niet zo overdreven als ze op tv doet. Patty is bij Pascal in de kleedkamer geweest. Volgens P was Patty wat verlegen omdat zij met zn drieen waren en zij alleen. GJ vind het knap dat Patty alle schulden heeft afgelost. Coos ook. Ze hebben het over onder curatele staan. P vertelt over een wet waardoor je schuldsanering kan krijgen.

pi_1766035
Bij arm gaan ze koffie zetten.

Coos Pascal en GJ hebben het over internetbedrijven aandelen en uitgifte van aandelen.
Over welke bedrijven hoe hun aandelen hebben uitgegeven uitgebracht. Dat KPN dit niet doet omdat ze te weinig geld ervoor krijgen.
Coos is benieuwd hoe het is gegaan met de beursen met de aanslagen. GJ heeft het erover dat dat in de kranten niet klopte dat de doller niet daalde. Coos heeft er ook een mening over over hoeveel de dollar daalde maar GJ vindt dat hij daar niet over kan oordelen het was zijn vak.

pi_1766161
Ze discussieerden nu wat ze wel of niet kelderen van aandelen vinden Beide C en GJ zijn het er over eens dat het minimaal zes procent moet zijn wil het kelderen heten. Ze discuseren er nu over hoeveel dat dan van de euro moet zijn 1 eurocent 2. GJ vindt 1 niet veel Coos wel. Pascal heeft het over een bedrijf wat in een dag 90 procent van zijn aandeel verloor. GJ dat was een bedrijf wat cds maakte. Toen GJ naar binnen ging stond de AEX op 482 en op vrijdag of wanneer ze nieuws kregen stond de AEX op 492. Coos vond ook dat in de krant die hij kreeg dat daar veel fouten in stonden. Ze hebben het nu over de logistiek van de Telegraaf. Dat je de telegraaf om 5uur s ochtend kan krijgen als je uit de kroeg komt. GJ vind niet dat de fouten komen door de snelheid van schrijven. Bij Lockerbie was de krant ook goed. P denkt nog steeds dat er 10.000 man is dood gegaan. GJ denkt dat BB de bedoeling had met de kranten om te kijken hoe iedereen zou reageren bij een grote ramp. Gewoon om te kijken of er nog iemand uit zou gaan. GJ vindt de foto&#8217;s van dat mensen in een stoel werden weggedragen niet realistisch dat doe je niet. Dat mensen ook nog stonden te kijken terwijl zo iets erg gebeurde vindt hij ook niet realistisch. P denkt dat ze terrorist pakken. GJ vraagt zich af waarop ze hem nu wel pakken en een jaar terug Coos zegt dat dat misschien is omdat het toen nodig was dat die man nog in leven zou blijven. Ze denken dat Saddam in leven is gelaten omdat de amerikanen dan het land in boycot kunnen houden.
GJ heeft dit soort discussies gemist.
pi_1766188
GJ en P denken niet dat er nog een battle komt vandaag. Ze denken dat er geen battle komt omdat het licht op het battle field niet aan is. GJ vindt het ook verneukratief dat ze twee dagen lang op het battlefield het licht aan hebben gelaten zo van er komt zo een battle.
pi_1767384
GJ: Middagdutje het is kwart voor negen muts
Kelly: Naar buiten?
Pascal: Nee
Kelly: Awww mijn voet

Kelly: Muziek?
Pascal: We hebben geen muziek

Kelly: Dit is thee dit is helemaal geen koffie. Oke
Pascal: Als ze hierheen komen, ik vind het niet erg daarheen te gaan

Pascal: Eigenlijk zou je zo'n lange prikker moeten hebben, maar die hebben we niet
Pascal: Moet je het knoppie aan zetten
Kelly: Wat
Pascal: Moet je het knoppie aan zetten
Kelly: Ik weet niet hoe het werkt hoor, koffiezetten bah

vrijdag 28 september 2001 @ 20:55:55 #45
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_1767396
K gaat "iets" klaarmaken voor de heren
(ik val net binnen)
het gaat over ijs of karnemelk
ze vinden iets in de koelkast en ik hoor richard zeggen : dan maak jij het dus klaar
K: ja, nee neheee
R : jawel voor niets gaat de zon op
K: gaat maar in de raam/spiegel dr haar checken
(geluid weg :-( )

GJ: lekker, worden we morgen weer wakker dan ziet het er weer goed uit

GJ die knakworsten ?
C : ja oke
K gaan jullie weer naar buiten ?
R gezellig joh
K auw mn voet

het ziet eruit alsof K inderdaad iets aan het maken is in de keuken

K: dit is thee, dit is helemaal geen koffie
K: oke oke

stream op tuin

R: ik vind het niet erg om die kant op te gaan
GJ : en dan komen ze met een pak speelkaarten wie de rode kaart pakt verliest

blabla

GJ begint uit te leggen dat BB een dusdanige vinger in de pap heeft dat hij er al bijna van overtuigd is dat er weer 1 van hun weggaat, zodat BB het principe kan uitleggen hoe en wanneer er iemand van team moet wisselen

K komt buiten moppert wat": ja het lukt niet joh
R: dan moet je knoppie aanzetten Kel
K: knoppie ? (hoe blond kun je zijn)
K; gaat weer naar binnen : GOFFER moet ik weer koffie zetten zeg

de heren zijn ondertussen marsmellows aan het roosteren

de arme zitten binnen aan tafel en drinken wat (geen geluid)

HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
pi_1767469
20.55
Pascal: Ik heb hele andere dingen aan mijn hoofd Coos kijk!

Pascal: Niet er tegen aan Coos dat vind ik niet lekker

Pascal: Lekker?
GJ: Rotte plank

GJ: Wat is dat voor rotzooi wat erop zit, dat witte
Pascal: Vet

Pascal: Is wel lekker dit
GJ: Ik heb niet zo'n honger

Kelly: Loop je ff met me mee
GJ: met wat
Kelly: Voor de koffie
GJ: Ik heb drie keer gevraagd voor die ...koffie

Pascal: Hij knalde

Pascal: Ik ga eerst Kel helpen
Kelly: Te dikke koffiebonen
Pascal: Kan die er niet af
Kelly: Nee
Pascal: Ah hier kan je wel koffie mee zetten
Pascal: Wie zuipt hier zoveelkoffie dan
Kelly: Gisteren is hier zoveel koffie gedronken door
Pascal: loos Coos (ofzoiets)

Kelly: Hier zit normale koffie in hè?
Pascal: Wat
Kelly: Normale koffie hè?
Pascal: Ja

Pascal: Dat is dan jammer, moet Coos het daar maar mee doen
Kelly: Dankjewel
Pascal: Alsjeblieft

Coos: Het heeft inderdaad met de inhoud van de maag te maken in eerste instantie

GJ: Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat lang niet meer heb meegemaakt
Coos: Wat?
GJ: Dat soort geintjes van school, van doe dit

pi_1767557
21.10
Arm heeft weer een of ander spelltje buiten bedacht
Andries: He joh!

Pascal: Wie was stil vandaag
GJ: Ik, ik lag gewoon lekker in mijn hangmat

GJ: Ik kan bv wel dingen gaan bedenken die ik allemaal nog kan uitvreten

Pascal: Wat zeg je
Kelly: Moet er melk en suiker in

Kelly: Oh moet dat kreng ook weer koffie oh! Ik blijf aan de gang. Je begrijpt me wel he Frank?
Frank: Wil je een lekker bakkie van mij dan?

GJ: Eentje raak?

GJ: Oud Hollands Kegel Gooien

Pascal zingt it is al laat
GJ: kwart over negen en dan is het al laat...

Pascal: Straks lekker stappen
GJ: Gewoon weggaan en de deur uitstappen, taxi naar Amsterdam

GJ: Dat heeft niets met feestvieren te maken
Pascal: En iedereen verteld dat is mijn vriend in BB
GJ: Nee
Pascal: Mijn vrienden zeggen het wel

Pascal: Kel Heb je er nou niks onder aan
KellY: Hou eens op
Pascal: Ik vraag je gewoon wat
Kelly: Je hoeft niet alles te weten

Coos: ik vind niet dat je dat kan zeggen
Pascal: Waarom niet?

pi_1767631
GJ: Melk en suiker, ik heb al 30 keer gezegd dat ik gewoon zwart wil

GJ: Met de oliebollen van mijn tante, dan zei ze neem ern og een neem er nog een en ik ja hoor, ze waren hard en helemaal zwart en ik stopt ze gewoon in mijn jas

Kelly: ohhh wat eerg een splinter, Frenkie ohhhh

Pascal: In de winter helemaal wit hier en dan dat ding aantseken en met z'n allen er omheen hier
GJ: Wel leuk als het hier wit is, zal me niks verbazen als ze hier een sneeuwmachine inhuren. Schansspringen met de buren

Pascal: In Nederland zijn geen giftige spinnen
GJ: Hebben we eigenlijk giftige slangen
Pascal: Nee

GJ: Palingen
Pascal: Die gaan blazen als je ze aan de hengel hebt
GJ: Gaan die blazen?

Pascal: Ik eet helemaal niks, ik eet geen vis

Kelly: Ze vermaken zich wel gezellig
GJ: haha
Kelly: Wat is er?

Pascal: Mis!
GJ: Ja
GJ: Niets aan je haar gedaan vandaag, alleen make up
Kelly: Geen zin in
GJ: Ik geef je gelijk

pi_1767664
Pascal: Mis je thuis ook kel
Kelly: Nee
Pascal: Nee?
Kelly: Jij wel
Pascal: Een beetje
Kelly: Ik mis mijn vader en moeder wel en het bellen en stappen met vriendinnen
GJ: je ex, je vorige ex
Kelly: de eerste oh matthijs
Pascal: Gaat het weer goedkomen denk je of heeft hij een vriendin
Kelly: Hij heeft een vriendin

Pascal: Ik vind het altijd moeilijk vrienden blijven met exen
Kelly: Waarom dan
Pascal: Weet ik niet

pi_1768386
Nee maar steeds die opmerkingen over mijn borsten of ik mijn onderbroek aan heb. kinderachtig
GJ: ik weet niet hoe ik zelf ben
K: ik vind het zo vervelend
Gj: als je ergens last van hebt moet je het zeggen , je bent fel genoeg wat dat betreft.
K: ja dat is zo, is zo irritant
GJ verteld dat hij normaal in een vrouwen wereld leeft.
Ik doe ook aan dingen mee, maar daar moet je gewoon wat van zeggen als het de spuigaten uit loop. hij heeft niet het gevoel dat je het niet leuk vind
K: nee dat denk ik ook
kijk ik vind een lolletje wel grappig maar het moet niet continu dezelfde zijn
gJ: ja heeft iedereen
K: ja maak dan n ander grapje ik heb echt wel zelfspot. Gj begint nu over zijn dekbedhoeds
Klly: kijk eens hier mop
GJ: ook een rare dag gehad,
K: met die tandarts
gj:ja ben blij dat het bijna afgelopen is, met die tandarts, maandag geboord en dan is t afgelopen
K: ze zitten ook met Spanje, wat ze daar aan het doen zijn, en wat is het hier saai
GJ : bring it on
Ze vinden dus dat de nieuwe? bewoners veel zeiken dat het saai is
GJ: ja ik begrijp best dat t gezelliger is met 12 man
K: ja ik mis de andere die aan de andere kant zitten. Ik maak ook grapjes maar zij maken iedere keer t zelfde
GJ ook met t dollen dat heb ik ook genoeg gedaan komen jullie eens
en met dat spanje daar heb ik niets mee.
Is beter dat dan ze tot oktober in hun huis zitten.
k: normaal in dagelijkse leven ga ik nooit met ? om. als ik uit ga dan zie je vaak van die boeren, die domme irritante boerenlullen.
GJ:ja een vrouw word aangesproken een kerel niet.
K: niet om te roddelen
GJ : dit is geen roddelen maar jou situatie
(au mijn oren Kelly zingt opeens keihard)

Gert jan heeft even wat te drinken in geschonken)
(hlaas ben ik mijn tweede gedeelte kwijt geraakt

pi_1768787
Pascal probeert op een subtiele manier Kelly duidelijk te maken dat hij haar naief vind.

P. De mensen achter de schermen vinden het hartstikke leuk om hier aan mee te werken. Maar die hebben verantwoording af te leggen, bazen, bla bla, aandelen.
Je moet niet goed van vertrouwen zijn, de bazen willen alleen maar geld zien.
K. Ik wil gewoon het gevoel hebben dat ze het leuk vinden, en niet alleen maar om geld te verdienen, dan stop ik er mee.
K. Ik heb ervaring met de trav. show
P. maar dat was veel kleiner. we hebben nu te maken met beurzen, aandelen. Is het grootste project van endemol.
K. Ik besef nu pas dat ik echt in bb zit. Ik heb verder niet over nagedavht.
P. De mensen die hier aan mee werken, zijn gevoelige mensen. Maar die hebben bazen, geld verdienen, bla bla.
Kel geloof me maar.
K. Ik heb een gesprek gehad met J. de Mol
P. Ja das een heel aardige man. Maar die denkt ook aan geld, bla bla.
P. Kel luister nou.
K. als het alleen maar om geld zou gaan, dat kan niet. Zonder persoonlijk stukje geen geld.

pi_1768802
Kelly beseft nu pas dat ze aan BB meedoet en wat dat inhoud. Ze is in gesprek met Pascal en ze praten over de kijkcijfers of deze goed zijn, ze vragen zich af wie er populair zijn. Kelly voelt zich een beetje een hoer als ze beseft dat er mensen betalen om naar de streams te kijken. en dat er aan BB geld moet worden verdient. Dit zou een reden voor haar zijn om eruit te gaan. Kelly wil er niet in om bekend te worden maar om te laten zien dat niet iedereen hetzelfde is. Pascal zegt dat iedereen die aan BB meewerkt het beste met je voor heeft als voorbeelden noemt hij hoe bb is omgegaan met de tand van GJ en de voet van K. Kelly zegt dat ze een gesprek heeft gehad met John de Mol en dat ze hem een hele aardige man vindt. Pascal vertelt dat er een baas boven die aardige mensen staat en dat die baas geld wil verdienen. De aandelen moeten stijgen. Pascal vindt dat het alleen om geld draait. Kelly vindt dit een vervelende gedachte en als het alleen om geld zou gaan dan zou ze eruit gaan. Kelly vindt voor zichzelf dat het dan niet alleen om geld gaat.

Kelly en Pascal wensen elkaar Weltrusten.

het is stil in het huis (23.45)

pi_1768853
Al 5 minuten niets gehoord. Op de pictures is ook niets beweegbaars te zien.
  † In Memoriam † zaterdag 29 september 2001 @ 00:05:10 #54
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1769000
En hier weer verder gaarne:
Streamverslagen 29 september 2001
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')