abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 september 2001 @ 10:53:17 #1
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1752728
quote:
De opvolger van Big Brother is alweer bekend. 'The Master Plan' is het nieuwste verzinsel uit de stal van productiemaatschappij Endemol. De nieuwe real-lifesoap belooft nog extremer te worden dan zijn kleine broertje. "Het is de ultieme Big Brother", aldus Endemol-topman John de Mol.

In 'The Master Plan' worden vijf mensen, die hun leven en privacy een jaar lang laten controleren door de producenten, gevolgd. Alles wordt uiteraard weer geregistreerd door diverse camera's en microfoons. De deelnemers mogen thuis blijven wonen, maar alles wat ze doen wordt door een 'goddelijk wezen' bepaald via smsjes.

Of de kandidaten na afloop van het programma een financiële beloning krijgen is ook nog niet zeker. Een jaar na de start beslist de onbekende 'meester' of de deelnemers uitbetaald worden en wat dat bedrag dan zal zijn.

Volgens De Mol is de belangstelling voor het programma, dat vanaf januari in ons land is te zien, enorm. Er zouden ook plannen bestaan om een gelijkaardige show in Portugal, Scandinavië, Duitsland en Zwitserland te lanceren.

We krijgen in de eerste helft van 2002 dus errug veel Real Life Soaps...

- Big Diet 2
- Survivor 2
- Wie is de mol 3
- Starmaker 2 (?)
- The Master Plan

Gezellig!

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_1752777
Hmm doet me wel heel erg denken aan The Truman Show...
Alleen weten ze dat ze gevolgd worden door de camera.

Het ultieme BB bereik je alleen als je iemand filmt zonder dat diegene ut weet.

Voor de camera gedragen ze zich altijd anders..

pi_1754653
Komt er ook een DeHunt 4 in januari weer?? Zou wel leuk zijn!
pi_1754664
pi_1763378
Hmmmm does EdTV ring a bell with some people??
Ik denk van niet, maar stiekum toch.
pi_1768511
nou ik ben echt een reality fan maar Big diet hoeft voor mij niet.
vond ik echt een saai programma.
  Redactie Frontpage vrijdag 4 januari 2002 @ 14:36:41 #7
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_2703189
quote:
Op vrijdag 04 januari 2002 14:33 schreef SunChaser het volgende:
Endemol probeert nu alweer adverteerders warm te maken en binnen te halen voor BB: The Masterplan. Dit keer geen huis, maar 5 jongeren die gedurende 1 jaar (!) worden gevolgd door de camera en worden geregiseerd door het 'opperwezen'.

Hoewel BB3 niet zoveel kijkers had als vorig jaar, is de doelgroep 20 - 34 qua aandeel groter dan bij andere omroepen.

Reality en internet blijft nog lastig. De knaak voor een half uur streams kijken was zelfs niet kostendekkend. Toch deden 1000 tto 1500 mensen dit dagelijks.

(bron: Adformatie 45 9-11-01)

vrijdag 4 januari 2002 @ 14:44:07 #8
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_2703275
quote:
dat vanaf januari in ons land is te zien, enorm.
Ik zie nog niets
quote:
Hmmmm does EdTV ring a bell with some people??
Valt me nog mee dat het zo lang geduurt heeft voordat ze dit in de praktijk zouden brengen... (alhoewel we wel al docu's hebben gehad volgens een soortgelijk principe)
pi_2703658
Sab zegt: het is een beetje de Meiden van Vijf en dat is ook mislukt!
Mie luf joe long taim
  maandag 4 februari 2002 @ 12:09:47 #10
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3043591
* schop

Is dit ook gecancelled ofzo?

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  maandag 4 februari 2002 @ 21:08:02 #11
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_3049252
Zal wel niet doorgaan. Ik denk dat ze in plaats van dit programma gaan beginnen met The Bar.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_3049265
quote:
Op maandag 04 februari 2002 12:09 schreef Marble het volgende:
* schop

Is dit ook gecancelled ofzo?

jah, en terecht
  maandag 4 februari 2002 @ 21:10:35 #13
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3049274
Ik ben er niet rouwig om, het leek me toch niks.

Maar weet je ook waarom ze het hebben gecancelled?

pi_10022342
De Holland Media Groep heeft het nieuwe Endemol-programma Masterplan gekocht, dat in het nieuwe seizoen bij Yorin op de buis zal verschijnen. Het is nog onduidelijk of er nog afleveringen komen van de populaire reallife soap Big Brother.

Masterplan, dat eerder al succes had in Portugal, borduurt volgens een HMG-woordvoerder voort op de reality-trend, maar stijgt uit boven de formats die we tot nu toe kennen. Kandidaten aan het programma meedoen, geven volgens haar voor een bepaalde periode de regie van hun leven uit handen aan de 'master'.

"Het is dus meer dan alleen registreren, we beïnvloeden het leven van de kandidaten ook. Voor hen wordt de scheidslijn tussen werkelijkheid en hun gecreëerde leven daarmee onduidelijk. Dat maakt het heel spannend en uitdagend." Hoe het programma er precies uit gaat zien, wil de zender voorlopig geheim houden.

Dat Idols, net als in de Verenigde Staten en Groot-Brittannië, een tweede serie krijgt, is al duidelijk. Vanaf december brengt RTL4 opnieuw het talentenprogramma dat een popidool moet voortbrengen. Idols 2 heeft dezelfde opzet en presentatoren, Reinout Oerlemans en Tooske Breugem, als de debuutversie.( www.telegraaf.nl )

Ik ben benieuwd,al had ik liever nog één keer een extreme Big Brother als afsluiting willen zien
(Misschien kan de topictitel worden veranderd in Masterplan)

[Dit bericht is gewijzigd door ilona-scuderia op 26-04-2003 02:15]

pi_10416185
Ik heb hier gisteren een filmpje van gezien waarin ze om kandidaten vragen. Het zag er allemaal nogal SM' erig uit qua aankleding! Zo van: luister naar je master...

Lijkt me echt 10x niks om aan mee te doen.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 14 mei 2003 @ 08:52:05 #16
2053 Jezebel
pearls before swines
pi_10416190
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 08:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb hier gisteren een filmpje van gezien waarin ze om kandidaten vragen. Het zag er allemaal nogal SM' erig uit qua aankleding! Zo van: luister naar je master...

Lijkt me echt 10x niks om aan mee te doen.

mij wel
-= It's like wiping your ass with silk... I love it. =-
pi_10416217
Waarom lijkt het je leuk dan. En dan als man of als vrouw zijnde?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_10416275
Gewoon SM dus:
quote:
Terwijl de kandidaten in Masterplan 24 uur per dag door een camerateam worden gevolgd, moeten ze opdrachten uitvoeren die de Master hen opdraagt. En niet de minste: zeg je baan op, maak je verkering uit, stop met roken. Doet men wat er gezegd wordt, dan lonkt een etmaal rust in een vijfsterrenhotel, verstiert men de boel, dan moeten minder aangename opdrachten worden uitgevoerd. Zo toont de pilot van het programma een van de deelnemers, die op zijn knieen wcs aan het schrobben is. De hoofdrolspelers van Masterplan ontvangen hun instructies per sms; de kijker belt of smst wie de zak geld wint aan het eind van de rit."
  zondag 25 mei 2003 @ 18:41:20 #19
22772 muizz
www.muizz.nl
pi_10671084
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 08:54 schreef Isabeau het volgende:
Waarom lijkt het je leuk dan. En dan als man of als vrouw zijnde?
Dan wordt het een soort webmeiden ofzo
- vroeger was ik gek, toen ging ik veel geld verdienen, nu ben ik excentriek... www.muizz.nl
  woensdag 18 juni 2003 @ 00:59:37 #20
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_11183647
zie net de promo
Peter Tuinman roept iedereen op te reageren (gaat het presenteren?)
je kan bellen om je op te geven als Player
0909 8855
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_11371698
de promo doet mij heel erg denken aan de master van dehunt mwhuhahaha
het lijkt me echt wel cool
maar helaas ik doe niet mee
mijn prive leven hoeft niet over heel nederland bekend te zijn
pi_11388004
En op welke zender komt deze kutkloon??
** www.devildoll.nl ** Op 8 juli 2003 14:48 zei K-Ne het idee maakt me wel wild , maar ik weet niet hoe ik zou reageren op zo'n moment, en jij butt-plug _O_ butt-plug is god
  woensdag 9 juli 2003 @ 18:30:19 #23
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_11669314
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 12:09 schreef Butt_Plugg het volgende:
En op welke zender komt deze kutkloon??
Yorin.

http://www.rtl.nl/shows/masterplan/

Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_11697818
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 18:30 schreef static het volgende:

[..]

Yorin.

http://www.rtl.nl/shows/masterplan/

joepi....t zoveelste programma erbij dat ni leuk is...
Ik wil niet dood, maar niet meer voelen
  vrijdag 11 juli 2003 @ 00:16:56 #25
37817 Wutangtony
I'll Fok You Up!!!!!!!
pi_11697830
How's the man with tha................
Wat moet je anders?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')