Vragen, opmerkingen en commentaar graag in het commentaar-topic: Commentaren op de streamverslagen, deel 2
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.
Vervolg op: Streamverslagen 25 september 2001
23.52 Pascal en Gert Jan hebben al enige tijd een gesprek over geld geven aan je vriendin en over wie betaalt bij het uitgaan. Pascal vertelt dat hij automatisch per de eerste van de maand geld overmaakt aan zijn vriendin. Gert Jan : Nu ben ik los van je. Geld overmaken naar iemand die je vijf maanden kent. Pascal : Ik ben helemaal gek van d'r. Ik weet dat het goed komt. Ik weet dat dit niet één of andere sof is, dat het binnen vier maanden weer over is. Gert Jan : Hoeveel vriendinnen heb jij gehad ? Serieuze. Pascal : Vier. Gert Jan : Hoeveel hebben langer geduurd dan een jaar ? Pascal : Geen. Bij niemand heb ik een gevoel gehad als bij haar. Nog niet zo'n stukje ervan.
23.55 Pascal : Ik was hier (BB) al mee bezig toen ik haar nog niet kende. Gert Jan : Het valt mij of dat de mensen hier of net mee bezig of net van hun vriendin af zijn. Pascal : Zij staat hier totaal los van. Ze staat er niet voor 100 % achter maar voor 95 %. Gert Jan : Wat vond zij er van dat je hier naar binnen ging ? Pascal : Ze was er niet blij mee omdat ze dacht dat ik hier een meisje zou ontmoeten. Gert Jan : Niet hier. Pascal : Erbuiten is ze er zelf bij. Gert Jan : Straks heb je helemaal geen controle meer. Pascal : Jawel. Gert Jan : Straks ben jij megapopulair. Pascal : Ik denk dat ze daar trots op is. Gert Jan : Ik denk dat een hoop vrouwen dingen gaan proberen en daar wordt zij helemaal zenuwachtig van. Gert Jan gaat naar binnen. Pascal gaat mee om iets te drinken. Gert Jan : Ik was om negen uur wakker. Jij om elf uur, half één, één uur, ik weet het niet.
0.04 Kelly roept vanuit de slaapkamer : Gert Jan, hoe voel je je ? Gert Jan in de badkamer : Ja, goed. Kelly lakt haar tenen o.i.d. Kelly tegen Pascal : Als Nance slaapt gaan we weer buiten zitten. Pascal : Ik ga zo buiten zitten. Gert Jan komt de slaapkamer binnen. Pascal : Lig je nou in je blote reet Gert ? Gert Jan : Ja. So what ? Pascal : Het geeft niet. Dan valt het geluid weg.
0.19 Nancy : Dit is voor het eerst dat ik denk, hadden we maar muziek. Gert Jan : Ik kan goed dansen. Kelly : Dat wil ik wel eens zien. Heb je nu pijn op dit moment ? Gert Jan : Morgen is het weg.
0.30 Beeld van Pascal die alleen in de tuin zit. Na een minuut gooit hij iets op het vuur waardoor het enorm gaat roken. Twee minuten later gaat hij naar binnen. De stream gaat naar Gert Jan in bed.
0.37 Nancy en Kelly zitten te roken op de bank in de woonkamer. Nancy : Ik hou er ook niet van dat hij tegen hun extra lullig gaat doen. Het is al erg genoeg dat ze daar zo lang zitten. Kelly : Ik kan niet tegen onrechtvaardigheid. Ik vind dat hij opmerkingen maakt die te ver gaan. Ik erger me daar aan. Ik vind dat echt niet tof. Nancy : Zo zit hij gewoon in elkaar. Kelly : Aan de andere kant is het een topper. Of het nou een volwassen kerel is of het is de captain, ik zeg het gewoon. Ik zeg zowiezo altijd wat me dwars zit. Maar ik kan me niet altijd uitdrukken dus dan barst de bom. We moeten ons aan hem aanpassen. Je zus ligt in het ziekenhuis, dan ga je niet zeggen dat iemand binnen vier weken daar aan dood is gegaan. Nancy : Ik zag al ik de headlines, Nance laat zus in de steek. Mijn zus heeft gezegd, wij weten hoe het zit en de rest hebben we schijt aan. Ze heeft mij gepusht erin te gaan. Kelly : Pascal kan er ook niks aan doen als hij binnenkomt, heb ik wat gemist. Nancy : Dan wordt het een sensatieverhaal. Kelly : Ik word daar heel verdrietig van. Ik zag die foto van je zus, dan denk ik positieve dingen zeggen, en dan komt hij. Nancy : Het gaat echt niet gebeuren dat ze dood gaat, dan stort mijn hele leven in. Vrijdag is de operatie. Nancy : Ik had liever gehad dat ze zouden zeggen, het is goed gegaan, maar dat doen ze niet.
/off topic: Je zou er maar een rijksdaalder voor betaald hebben
G-J gaat bestellen...
Kelly neemt een pijnstiller.
Pascal staat op het bubbelbad en roept; zo he; wat is hier aan de hand? het plafon komt naar beneden..
Kelly; ik hoop dat we wel voor 1000,= besteld hebben.
Nancy; nou ik niet, want dan kunnen we vanavond geen eten bestellen,
Kelly; dan nemen we een Mac Donalds; het vlees komt me toch de strot al uit..
Kelly roept om een fysiotherapeut..
[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 26-09-2001 11:06]
Gj en pascal zitten in de tuin op de achtergrond hoor je Frank hout hakken. Gj en P praten over de vragen van de laatste battle.
P zitten we dan Gj goed
P beter als aan de overkant tenminste een schoon huis, is het eten al bijna klaar?
Gj er zijn weinig dingen aan deze kant waar je je druk over kunt maken, als je ze weinig te doen hebt kun je over andere dingen nadenken waar je het normaal te druk voor hebt.
P haalt kusnetjes voor in de stoel er zit een brandgat in.
Gj Laat ons maar een leuk team krijgen en battles We worden verwende nesten niet goed vor de populariteit. Heb je het gezien daar die tegeltjes zijn gewoon smerig.
P ja maar je kunt er wel voetballen, voetbal krijgen we hier niet.
Gj nee zie je al die mooie planten hier schoppen ze gelijk stuk.
Gj Forel gister was goed echt lekker
P staat op Gj Zet da sauna maar aan
P Ik ga niet in de sauna Gj zet de knop maar vast aan.
Gj zit nu alleen buiten.
Ze hebben het over tandartsen en het trekken van verstandkiezen. Ook de verzekeringen komen ter sprake.
GJ heeft bij de tandarts bridgen geleerd.
Frank kan niet bridgen.
GJ vindt het een erg leuk spel, heb je levenslang plezier van. Net als schaken.
Frank kan wel schaken. Ze overwegen om een schaakbord op de schutting te zetten. (zou dat mogen?)
Frank zegt dat ze wel steeds zwakker worden als ze in het arme deel blijven zitten.
GJ: Maar dat schaken vind ik een leuk idee.
Frank: Maar dat verliezen gisterenavond was niet leuk.
GJ: Ja, wij feestten wel, maar dat doen jullie ook, als je wint. We hebben zoveel champagne, dat krijgen we nooit op.
Diaan komt erbij.
GJ: Wij hebben BigBrother, jullie Big Diet.
GJ: Maar we kunnen ook om Monopoly vragen. Kunnen we met zijn zessen monopoly-en.
Beeld op de huiskamer van het rijke gedeelte waar ik niets of niemand zie. Geluiden van potten en pannen uit de keuken.
De keuken is weer te zien. Pascal is bezig met de afwasmachine en Nancy gaat haar "ontbijt" maken.
Ze vraagt of Pascal nog hoofdpijn heeft. Antwoord is onverstaanbaar maar hij zegt dat hij wel erg veel had gedronken.
De vuile vaat wordt in de vaatwasser gezet.
Nancy gaat koffie zetten. Ze loopt nog steeds in haar ochtendjas.
GJ komt in korte broek, wit shirt en schandalen de keuken binnen. Pascal wil de koeling opruimen om te kijken wat ze nog hebben en wat hij ervan kan maken.
Pascal trekt van alles uit de koelkast wat niet koud hoeft te staan.
Nancy zegt dat ze wel een keer sla wil eten. GJ zegt gelijk pijnboompitten, aarbeien en cashewnoten.
Hij zegt nu ook zelf dat aardbeien wat raar is omdat je wat zuurs verwacht, maar dat het wel lekker is.
Nance zet koffie voor 3.
Kelly is aan het zingen!
Pascal is aan het poetsen en opruimen.
Hij vindt de koelkast een zootje.
Nancy zegt dat ze wel eens een keer een salade wil eten. Met pijnboompitten.
GJ pakt zijn koffie en gaat dat buiten opdrinken.
Hij zegt dat ze boffen met het weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |