iemand anders em al geluisterd?
alle drie cd's zijn gewoon via internet te zuigen hoor
toen ik flight 643 voor het eerst hoorde dacht ik wel zoiets van hm is dit tiesto? ik vind het iig een bruut nummer, meer richting progressive/techno, en misschien wat al te zware kost voor de doorsnee tranceliefhebber
Flight 643 was mn favo song, maar te veel uitgemelkt en k vind die top 40 versie echt 3x niks.
Daarintegen als k eerst hide vs flight 643 gevolgd door flight 643 helemaal hoor
quote:ik vind 't een zaadnummer eerste klas. er wordt dan inderdaad meteen geroepen 'tiesto gaat de techno kant op' of iets dergelijks, maar techno hoort vette grooves en geluiden te hebben. dit is gewoon een tiesto nummer zonder melodie, een kaal en zoutloos geheel. ik heb absoluut niets tegen minimale house, integendeel, maar bij minimale tracks hoort datgeen wat je _wel_ hoort subtiel en inteligent te zijn. deze track heeft gewoon helemaal niets. die toeter is gewoonweg goedkoop en er zit geen climax of niets in. platgezegd, t'is gewoon troep
Op dinsdag 25 september 2001 21:09 schreef Ener-G het volgende:
flight 643 nix? onderbouw je mening eens :-)toen ik flight 643 voor het eerst hoorde dacht ik wel zoiets van hm is dit tiesto? ik vind het iig een bruut nummer, meer richting progressive/techno, en misschien wat al te zware kost voor de doorsnee tranceliefhebber
quote:Flight 643 blijft continu hetzelfde, het kan slaapverwekkend werken...
flight 643 nix? onderbouw je mening eens :-)toen ik flight 643 voor het eerst hoorde dacht ik wel zoiets van hm is dit tiesto? ik vind het iig een bruut nummer, meer richting progressive/techno, en misschien wat al te zware kost voor de doorsnee tranceliefhebber
Waarom zou dit te zware kost zijn voor mij? Alleen maar omdat ik dit nummer gewoon slecht vind?
[Dit bericht is gewijzigd door Citroentje op 26-09-2001 08:57]
quote:Zware kost, flight 643? Het is weer een suf trance nummer met een dusdanige kleine inbreng aan originaliteit dat DJ TRIESTO gerechtvaardigd is. De rest van het album heb ik nog niet gehoord, maar als je flight hoort vrees je met grote vrezen. Wat een baggernummmer!
En voor degene die zij dat het zo lekker klonk in de discotheek. Met wat drankjes op en een knappe griet aan je zijde vind je waarschijnlijk 'bosje rode rozen' nog een cool nummer!
Nee ik hou het toch bij wat duistere trance...
Psycraft-Night in Kopangan
Maar Fligt 643 vind ik wel oke en de remix van Flight 643 en Hide U van Kosheen vind ik echt super. Maar het nr van Kosheen blijf ik zowiezo kippenvelnr vinden. Ondanks dat ik eik meer Techno ben.
quote:Hehe das toch iets anders
Met wat drankjes op en een knappe griet aan je zijde vind je waarschijnlijk 'bosje rode rozen' nog een cool nummer!
quote:(c) Gabberend Nederland
Op woensdag 26 september 2001 08:53 schreef Tranceptor het volgende:
... DJ TRIESTO ...
Tja hieruit blijkt maar weer, als er Tiesto, of Jean, of Jurgen of whatever voor bekende DJ naam op een plaat staat, dat het al voorbestemd is om een hit te worden.
Als ik zo'n nummer als Flight 643 zou maken, (en dat kan ik zeker), dan zal het zeker geen hit worden, maar het zal worden bestempeld als 'bagger'.
Dit heeft alles te maken met de commerciele neuzen die achter deze DJ's zitten.
DJ Triesto is zo commercieel als de pest. Eentonige, goedkope rotzooi, zoals Flight 643 veranderd er niks aan.
quote:AH nee toch? ik ga het toch niet met je eens zijn
Op woensdag 26 september 2001 17:24 schreef terabyte het volgende:[..]
Tja hieruit blijkt maar weer, als er Tiesto, of Jean, of Jurgen of whatever voor bekende DJ naam op een plaat staat, dat het al voorbestemd is om een hit te worden.Als ik zo'n nummer als Flight 643 zou maken, (en dat kan ik zeker), dan zal het zeker geen hit worden, maar het zal worden bestempeld als 'bagger'.
Dit heeft alles te maken met de commerciele neuzen die achter deze DJ's zitten.
DJ Triesto is zo commercieel als de pest. Eentonige, goedkope rotzooi, zoals Flight 643 veranderd er niks aan.
quote:?
Op woensdag 26 september 2001 17:48 schreef Tranceptor het volgende:[..]
AH nee toch? ik ga het toch niet met je eens zijn
quote:Heb je wat voorbeelden die we kunnen beluisteren dan? Ben wel benieuwd naar wat jij maakt.
Als ik zo'n nummer als Flight 643 zou maken, (en dat kan ik zeker), dan zal het zeker geen hit worden, maar het zal worden bestempeld als 'bagger'.
Ik heb wel iets denk ik. Het zit nog in fase 1 van het productieproces
Ik zal deze week mn FTP server in orde maken, en dan post ik wel een linkje. Okay?
die klinken ook zo, maar dan zonder beat
quote:ole! zeg het ze
Op woensdag 26 september 2001 17:24 schreef terabyte het volgende:[..]
quote:
Op woensdag 26 september 2001 18:36 schreef MaxPower het volgende:[..]
Heb je wat voorbeelden die we kunnen beluisteren dan? Ben wel benieuwd naar wat jij maakt.
Mij flamen doe je maar in een nieuwe topic
[Dit bericht is gewijzigd door terabyte op 26-09-2001 20:24]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |