Vragen, opmerkingen en commentaar graag in het commentaar-topic: Commentaren op de streamverslagen, deel 2
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.
Vervolg op: Streamverslagen 23 september 2001
Pascal voelt zich helemaal niet opgesloten, Nancy wel.
N: nu mis ik niet alleen m'n ouders en zus, maar ook die mensen in Spanje.
P: dat heb ik niet zo. ja, ik vind het wel jammer van Coos.
Jij mist Richard natuurlijk. Je hebt het jezelf wel moeilijk gemaakt. Stel dat jij straks weg moet en Richard komt.
N: dat interesseert hun (redactie) natuurlijk niks.
Het gaat weer over Kelly en Andries.
K: Och, die arme Andries, zijn ouders, zijn vrienden, zijn voetbalclub. Maar misschien hebben ze het wel helemaal niet uitgezonden of misschien vonden ze het wel juist leuk.
11:58 Nancy zegt: Nou kom op met die battle. Stel je voor dat die vandaag weer niet komt.
K: Natuurlijk komt ie wel.
N: Ja, dat zeg je iedere dag!
N: Is er al nieuw brood?
(Wat zou ik die graag in arm zien zitten, red.)
Ze bespreken de verdere gang van zaken, afvallers en nieuwkomers etc...
Het laatste uur spraken ze ook over uiterlijkheden in bepaalde beroepen. Andries was van mening dat hij er als leraar onberispelijk uit moet zien, omdat hij een voorbeeld-functie heeft. Paars haar kan bijvoorbeeld niet.
De meeste andere bewoners zijn het hier niet mee eens.
Ook het roken van een blowtje kan een leerkracht niet maken, vindt Andries, want leerlingen kunnen dan denken dat blowen oké is. 'De meester doet het ook!'
Frank ontkent.
Nance denkt dat het vrachtverkeer is van een nabijgelegen industrie-terrein.
P denkt dat ze ze nog een dag laten zitten.
N wil graag een battle.
P vindt het wel prima zo.
Kelly wil in de Amerikaanse playboy en dan met Hugh Hefner trouwen.
Nance vertelt dat haar moeder 8 jaar ziek is geweest. Was psychisch. Gaat nu al 10 jaar goed, maar Nancy heeft geen onbezorgde jeugd gehad. Ze is er wel sterker door geworden.
Kelly heeft een heel onbezorgde jeugd gehad, maar ze werd wel gepest op school omdat ze meisjes-achtig deed. Als ze nu jongens van vroeger tegenkomt, weten ze niet wat ze moeten zeggen.
Kelly slikt de pil, omdat ze die hormonen niet aanmaakt, maar verder hoeft ze geen medicijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |