abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1713466
Is dit nou seriues of zijn die mensen allemaal acteurs

Het komt elke zondag om 16:55 op V8

pi_1713479
Wat denk je zelf
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_1713505
Nee kijk,
Het gaat over een plek/huis enz waar het spookt.
Daar gaan een groep jongeren heen om daar een nacht door te brengen.
Maar het is seriues camerawerk, dus niet zoals een serie maar Blair Witch-achtig.
En er worden ook intervieuws gedaan.
KIjk anders zelf zo V8 om 16:55
  Redactie Frontpage zondag 23 september 2001 @ 16:38:53 #4
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1713514
Scary, but Treu?
Hm zal wel een hele snuee serie zijn, als ik dat zo bekijk.
pi_1713515
Ik heb er al een deel van gezien en vind het tot nu toe erg ongeloofwaardig mja wie is ik
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_1713527
quote:
Op zondag 23 september 2001 16:38 schreef SunChaser het volgende:
Scary, but Treu?
Hm zal wel een hele snuee serie zijn, als ik dat zo bekijk.
Het is geen serie zoals Beverly Hills ofzoiets
pi_1714718
ik denk dat ie bedoelt dat het Scary, but True moet zijn
pi_1715091
Hoe bedoel je
Hebben jullie het trouwens gekeken ?!?!?!?!
pi_1717636
quote:
Op zondag 23 september 2001 19:19 schreef bossie het volgende:
Hoe bedoel je
omdat Treu niet engels is...
True wel, dûh!
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_1755877
oh ik vind het wel een toffe serie. Het is eigenlijk een soort documentaire, waarbij ze mensen bezoeken die een paranormale ervaring hebben meegemaakt. Hier worden ze over geinterviewd. Ik snap alleen niet waarom V8 dit voor de kids uitzendt.
I'm not paranoid! Which of my enemies told you this?
  donderdag 27 september 2001 @ 23:33:32 #11
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_1760333
ach het is enger dan die godsgeklaagd slechte serie "kippenvel". Ik vind het eigenlijk best geinig... op een kinderachtige manier, wel leuk voor de kids van 12 enzo.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_1760834
En jullie geloven werkelijk dat die pseudo-documentairestukjes echt zijn? Wat lief... Laatst zag ik een stel kindertjes een Vortex-locatie binnengaan (zo noemden ze dat) en de enge lichtvlekken werden zowaar gefilmd door een camerateam dat die kindertjes achtervolgde. Lekker niets van geloven dus. Dit is duidelijk een voorbeeld van een slimme producer die wil meeliften op het succes van Blair Witch. Overigens merk ik keer op keer dat kinderen het erg leuk vinden om bang gemaakt te worden. Dat blijkt opnieuw uit dit programmaconcept. Wat niet wegneemt dat het leuke tv oplevert.

Liefs,
Helga

Ps. Jullie vragen je misschien af: waarom kijkt Helga naar dit soort programma's? Wel, ik heb toch niets beters te doen...

pi_2847534
Is het echt or note?
pi_3566261
*schop*

Is het nou echt of fake??

Ik kijk het weleens en het het ziet het er allemaal wel geloofwardig uit maar ik ben der toch wel een beetje sceptisch over.

pi_3566596
ik geloof wel dat de dingen die ze laten zien wel bestaan of zo maar dat het acteurs zijn die daar overnachten enzo
pi_3566621
ehm ik vind het erg gespeeld lijken hoor!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')