abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 23 september 2001 @ 00:11:23 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1709317
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in het commentaar-topic: Commentaren op de streamverslagen, deel 2
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op: Streamverslagen 22 september 2001

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1709336
0.01 Frank en Nancy bespreken films. Gert Jan praat ook mee. Frank : Hollow man heb hele mooie special effects. Het verhaal slaat nergens op. Nancy : De laatste film die ik gezien heb is Pearl Harbor. Hij was wel mooi maar toen was net een vriendin overleden. O nee, die laatste die ik gezien heb is met Steven Seagal, een politiefilm. Ik zie liever een psychologische thriller. Het einde van Sixth sense had ik echt niet kunnen bedenken. Gert Jan heeft het over een film met Helen Hunt en Kevin Spacey. Kelly : Ken je die film met Michelle Pfeiffer en dat huis ? Green mile vond ze een mooie psychologische film. Nancy : Ik had echt niet het idee dat hij drie uur duurde. Gert Jan : Van Stephen King. De anderen wisten dit niet. Gert Jan : Die moet je echt zien. Frank : Ik hou meer van actiefilms. Frank begint over special effects n.a.v. een dvd met een making of.

0.08 Frank hoort iemand in de slaapkamer en gaat er naar toe. Pascal : Ik neem nog een broodje, ik heb honger. Wat is dit nou, kroketten, hebben jullie dat gezien ? Groentekroketten. Gert Jan : O ja, die hebben we wel gegeten. Kelly gaat zingen. Kelly gaat naar bed : Love you Frankie. Frank : Ga je naar je nest al ? Kelly : Ja, ik moet rusten van de dokter. Nancy tegen Kelly in de slaapkamer : Ik ben blij dat ik mijn make up tasje heb meegenomen, anders had ik geen make up gehad. Nancy is dol op spullen van Dove, ze heeft een droge huid.

pi_1709409
0.16 Nancy maakt iets te eten in de keuken : Ik neem morgen een broodje paté. Ik heb net mijn tanden gepoetst. Ik ga niet weer mijn tanden poetsen hoor. Gert Jan : Wat ben jij recalcitrant. Ik weet niet tegen wie hij praat.

0.19 Stream naar Frank bij de oven. Frank tegen zichzelf : Goh, wat ben ik weer actief. Frank gaat fluitend naar binnen. De stream gaat naar het rijke deel. Kelly is inmiddels weer in de woonkamer. Frank : Jongens, begin eens wat te praten tegen mij. Gert Jan : Moet ik praten met een broodje in mijn mond ? Frank : 's Nachts eten is niet goed. Dit doet me niks dit. Dit is voor mij een kuuroord. Ik heb een hekel aan buikspieren maar hier zonder dat ik er iets aan doe gaat het snel. Pascal : Ik hoop dat we gaat battelen. Frank : Er leggen er al drie op één oor. Pascal : Ik denk dat hij vannacht gaat toeteren. Vannacht komt iedereen terug van uitgaan. Dan gaan ze nog even internet kijken.

pi_1709585
0.25 Frank : Hoe lang kan je osseworst goed houden ? Pascal : Anderhalf a twee dagen. Als je rosbief haalt moet je het opeten, net als filet americain. Nancy : Ik haal altijd te veel. Frank vind een lekkerbekkie 's ochtends lekker, of een Big Mac. Pascal vind een pizza 's ochtend lekker. Gert Jan : Ik vind MacDonalds lekker als ik de avond ervoor een beetje ben doorgegaan. Er volgt een discussie over MacDonalds. Pascal : In de horeca kom je altijd uit met 3,3. De verkoopprijs is 3,3 maal de inkoopprijs. Frank : Op eten wordt niet veel verdiend. Pascal : Op drinken wel. Dan gaat het over belasting in de horeca en het hebben van een horecabedrijf.

0.38 Frank : Wij zitten al drie dagen daar. Pascal : Ik heb Andries vandaag maar twee tellen gezien. Frank : De pest is, je ritme gaat hier naar de klote. Twaalf uur naar bed en half zeven er uit. En 's middags een hazeslaapje, dat doe ik altijd. Als ik nu ga liggen lig ik anderhalf uur. Gert Jan : Als je moe bent moet je slapen. Pascal : Jij hebt toch een alarm op je horloge ? Frank : Daar wordt ik niet wakker van. Pascal : Half zeven vind ik vroeg. Frank : Ik ben soms on vijf uur al op de zaak. En dan ga ik om zes, zeven uur weg. Gert Jan : Dat zou ik niet kunnen. Frank zegt dat hij daardoor soms vrij heeft. Frank : Dat heb ik met dit ook gedaan, want ik had geen vakantiedagen meer. Pascal en Gert Jan zijn twee keer op Papendal geweest, Frank één keer. Ik geloof dat Nancy welterusten zei en dat Kelly ook weer in bed ligt. Gert Jan is vanaf begin juli met BB bezig. Pascal vanaf 11 mei. Frank : Hoezo zo vroeg ? Pascal : Ik ben gescout. Ik moest drie karaktereigenschappen opgeven, mijn naam en mijn telefoonnummer. Ik zei, eigenwijs, eerlijk en sportief. Frank heeft zich 19 juni opgegeven. Een week later vroeg hij hoe het met de centjes zat. Men zei, maak je maar geen zorgen over de centjes. Frank : Het waren best wel pittige gesprekken bij de screentests.

pi_1709671
0.48 Pascal had een interview van tien minuten. Hem werd gevraagd, stel dat Cas Spijkers binnenkomt met een geweldig aanbod, ga je dan mee. Pascal zei, nee, ik wil in BB. Pascal : En toen was ik weer weg. Frank heeft het vervolgens over de regels m.b.t. het nomineren. Pascal : We zijn een keer met zijn veertienen. Gert Jan : Nee, maximaal met zijn twaalven. Frank : Je gaat als we weer met zijn zessen zijn weer naar één team, als er nog vier zijn ga je tegen elkaar. Gert Jan : Word arm en rijk dan afgeschaft ? Frank : Dat idee heb ik wel. Frank legt iets uit m.b.t. de eindprijs dat ik niet kan volgen.

0.54 Gert Jan : Als er nu twee bijkomen is er al één van ons weg. Pascal : Wel een netenstreek, dat je je eigen groep moet uitroeien. Ik kijk eerst of ik iemand mag. Dan kijk ik naar de sterkste. Frank : Die moet er uit ? Pascal : Nee, die blijven. Als je met zwakkelingen over blijft verdien je niks. Gert Jan : Er kan ook een battle tussen zitten die voor een nerd is. Frank : Je kan moeten kiezen tussen mensen die je mag en mensen die sterk zijn. Gert Jan : Of slim zijn. Wat hebben we allemaal gehad, of je stamina hebt om 36 uur wakker te blijven. Vervolgens gaat het gesprek over de wijnbattle.

pi_1709796
0.59 Gert Jan en Pascal hebben het over het incident met Kelly. Pascal : Ik was niet boos. Frank zegt dat hij moppen vergeet. Vervolgens gaat het gesprek over de camera's. Pascal : Ik denk wel dat er dooie hoeken zijn. Gert Jan en Frank denken van niet. Frank : Dat hebben ze helemaal uitgekiend, je mag de meubels ook niet verplaatsen. Frank denkt dat er aparte internetcamera's zijn. Gert Jan : Denk je niet dat dat variabel is ? Frank : Nee, in Engeland was dat wel. Gert Jan wist niet dat er betaalde streams waren. Frank zegt dat je je kunt abonneren voor 25 of 50 gulden per maand. Gert Jan : Ik kan me niet voorstellen dat daar brood in zit. Hoeveel mensen kijken er normaal, 300000, 400000. Op het internet kijkt een fractie daarvan. Frank zegt dat hij bij BB 2 naar de vier streams keek. Pascal begrijpt niet dat er dit jaar geen Mr. Zap is. Zijn moeder wilde dat nemen. Gert Jan gelooft niet dat het betaald wordt aangeboden.

1.08 Gert Jan vertelt dat je in Amerika een vliegtuig kon huren dat d.m.v. een banner een boodschap doorgaf aan de bewoners. Gert Jan : Ik heb vandaag weinig geslapen. Pascal gaat zingen, ik geloof een nummer van André Hazes. Gert Jan vraagt naar de uitzendschema's. Hij vraagt zich af hoe ze met de gebeurtenissen van vandaag een uitzending van 25 minuten kunnen vullen. Pascal : We hebben vandaag alleen maar onzin gepraat. Gert Jan denkt dat het over de handoeken bij het bad zal gaan. Pascal haalt foto's van zijn vriendin uit de slaapkamer. Frank wil ze zien. Ik hoor de dames kletsen in de slaapkamer. Frank : Je hebt een mooi meisje. Daar moet je zuinig op zijn. Woon je al samen ? Pascal : Nee. Ik ben vroeger een ratje geweest met meisjes. Ze is een beetje onzeker hoe ik hier ben met meisjes.

pi_1709908
1.16 Frank tegen zichzelf : Roken, tandjes poetsen, slapen. Gert Jan : Pascal, heb je nog zin in een glas wijn ? Pascal : Nee. Er is even beeld van Pascal in de badkamer. Pascal in de woonkamer : kunnen we alle lichten uit zetten ? Gert Jan : Alleen de sfeerverlichting kan uit. De rest moet geloof ik aan blijven voor de camera, dat ze voldoende licht hebben. Pascal ziet Frank buiten roken. Pascal kan de knop van de sfeerverlichting niet vinden. Gert Jan : Je moet klappen. Pascal klapt. Er gebeurt niets. Pascal : Zitten ze ons een beetje te sarren ? Gert Jan : Overal zitten knopjes en ik heb de ballen verstand of het werkt. Pascal wil de temperatuur op 22 zetten. Gert Jan : Dat is hardstikke warm. Pascal gaat door de ruitjes gluren. Hij ziet een rails. Gert Jan : Binnenkort krijgen we opdrachten. Dan moeten alle raampjes schoongemaakt worden. Pascal : Mooie tv, kunnen we hem niet aanzetten ? Gert Jan : Er zit niets op. Pascal : Hebben we geen videoband ? Gert Jan : Vorige week hebben we videofilmpjes van elkaar gezien. Pascal : Music maestro please. Gert Jan : Ik ga echt niet iedere avond vragen of er muziek wordt uitgedeeld. Pascal : Waarom hebben we geen muziek, nu kunnen we alleen maar praten. Gert Jan : Ze hebben liever dat we praten. Gert Jan : Heb jij een tv op de wc ? Ik weet niet tegen wie hij praat.

1.26 Gert Jan vertelt dat hij een nacht op de bank heeft geslapen omdat Frank zo tekeer ging. I.v.m. het licht heeft hij een handdoek over zich heen gedaan. Gert Jan : Jij bent best wel veel bezig met de camera's. Ik was er na drie gdagen aan gewend. Pascal : Ik vind het leuk. Af en toe mijn middelvinger opsteken. Pascal tegen Frank die van buiten komt : Hoeveel sigaretten zijn er nog ? Frank : Er liggen er nog zat in het bakkie. Gert Jan : Jij bent daar de enige die rookt hè ? Frank : Ja. Pascal : Ik Spanje zit een kettingroker, Audrey. Die heeft zes sloffen meegenomen. In het arme deel krijgen ze er veertig per week, dat gaat dus problemen opleveren.

pi_1710018
1.32 Pascal : We moeten even gaan kijken wat we gaan bestellen. Gert Jan : Ik weet het allemaal niet meer. Gert Jan leest : 994 gulden. Pascal : Mooi hè. Gert Jan leest : Kaviaar 178 per blikje, cola light 2,50 per fles, champagne 50 gulden per fles. Dat is bocht. We moeten Bollinger hebben, dat kost 80 90 gulden per fles, dat is gewoon goed. We krijgen iedere keer van die zooi. Dan vraag je om wodka en dan krijg je Royalty Red, 20 %. Ken jij dat ? Pascal begint weer over het lichtknopje.

1.37 Frank wil misschien een tattoo op zijn arm. Pascal : Je gaat toch niet Big Brother op je arm doen. Dat is net als Frans Bauer op je rug. Dat doe je toch niet. Frank wil Big Brother 6 op zijn arm want hij is nummer zes. Frank gaat naar bed. Pascal en Gert Jan hebben het over de bestellijst. Gert Jan : Kaarsen hebben we niet gekregen. Pascal : Koffie. Gert Jan : Koffie krijgen we wel. Gert Jan en Pascal verzamelen dingen die hen er aan moeten herinneren wat ze moeten bestellen. Gert Jan wil de dubbeldrank nog niet uit de koelkast halen. Pascal : Maar als we een paar minuten voor elf wakker worden. Gert Jan : Dat lukt wel. Pascal : Sigaretten zijn wel binnen gekomen vandaag hè ? Gert Jan : Ja, niet het goede merk. Dat boeit me niet zo erg. Pascal : Mij ook niet. Pascal : Dit is tequila. Gert Jan : Er is nog geen moment geweest voor tequila. Dat neem je niet zomaar. Ik ga naar bed. Tegen de dames in de slaapkamer : Zware gesprekken ? Nancy : Eigenlijk wel. Nancy : Hebben jullie gezopen ? Gert Jan : We zijn straalbezopen. Pascal vraagt Kelly of een ketting van haar is. Vervolgens is niemand meer te verstaan.

1.48 Pascal : Ik vind naaktslakken zo lekker om te eten. Nancy : Gatverdamme. Pascal : Dat zijn alleen maar slakken zonder huisje. Kelly : Ik ben gek op slakken, escargots. En oesters. Mosselen, heerlijk. Nancy : Die lust ik wel.

1.50 Nancy : Mag ik het licht uit doen ? Gert Jan : Tuurlijk. Nancy wil de cameraman zien. Nancy : Ze zijn weg, we zijn alleen. De stream gaat naar de arme slaapkamer. Iedereen slaapt daar.

pi_1710224
Arme gedeelte

2:36 iemand laat een harde scheet en iemand ligt te snurken!

pi_1710497
3.51 uur
Andries wordt wakker en draait zich om, Nancy zegt iets.

This is real life teevee man !!

pi_1710573
5:09 arme gedeelte ligt te pitten, af en toe een snurk,
zelfde wat ik ook ga doen.

(net terug van stappen, beetje gaar)

Malaka!
pi_1710700
Nog steeds slapende mensen in het stro
  zondag 23 september 2001 @ 10:38:30 #13
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_1710718
10.38 het arme gedeelte slaapt
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
pi_1710763
10:48
Rijk is kennelijk al een tijdje wakker. GL haalt vanalles uit de koelkast. Ontbijtje door GJ? Nee hij pakt de telefoon en belt de bestelleing voor vandaag nog net op tijd door.

Kelly moet naar dagboekkamer, dokter komt weer langs. Ze stompelt uit de dbk.

pi_1710825
Kelly is bij de dokter geweest. De dokter wil het zekere voor het onzekere en een foto maken van de enkel. Om erachter te komen of er toch een scheurtje in de enkelband zit. Men gaat proberen de apparatuur naar het BB-huis te krijgen. Anders moet Kelly even naar het ziekenhuis; maar volgens Kelly kan dat niet.
Gert-Jan: "Natuurlijk kan jij even naar het ziekenhuis. Dan regelen ze maar een geblindeerd busje"
pi_1711013
11.45 uur
Kelly en Nancy in de slaapkamer.
Kelly: "Het zal toch niet zo zijn dat ze echt alles uitzenden? Ik bedoel als ik sta te douchen enzo. Ja misschien wel op Internet; maar dan zien ze maar heel even een klein stukje, maar dat zenden ze toch niet uit op TV?"
Nancy antwoordt iets...
Kelly: "Maar ze zullen toch niet uitzenden dat ik sta te douchen en mijn vagina sta te schrobben?"
Nancy: ...
Kelly: "Dan stap ik naar de rechter en ga ik John de Mol aanklagen."

Daarna wat gegiechel

† In Memoriam † zondag 23 september 2001 @ 11:52:34 #17
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1711054
11:50 uur
Ze kleppen nu over Britney Spears. Kelly vind haar leuk: "En Madonna vind ik ook super!". Kelly: "Wat is jouw laatste CD?". Nancy: "Mijn laatste CD was die van Sensation". Kelly: "Oh, van dat feest, bne je daar geweest?". Nancy: "Nee". Er was toen iets met haar vriendin aan de hand, maar ik kan niet helemaal volgen wat.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  † In Memoriam † zondag 23 september 2001 @ 11:58:40 #18
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1711085
11:55 uur
De vriendin waar Nancy het net over had blijkt te zijn overleden, net voordat Nancy te horen kreeg dat ze aan BB3 mee zou doen: "Ik heb veel gepraat met haar vriend, of ik het er wel of niet over mocht hebben hier in huis, maar dat kun je toch niet voorkomen". Kelly: "Nee, natuurlijk niet! Het was niet alleen zijn vriendin, maar ook jouw vriendin".

Het 'arme' team zingt: "Het is stil, aan de overkant. Het is stil, aan de overkant". Kelly (hard roepend): "Nee hoor!". Daarna tegen Nancy: "Kom, wij gaan ook zingen".

† In Memoriam † zondag 23 september 2001 @ 12:00:11 #19
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1711092
12:00 uur
Ze praten nu ineens weer over mensen die ook dood zijn. Silvia Millecam wordt genoemd. Maar net zo gemakkelijk giechelen ze weer over liedjes van Pippi Langkous.
  † In Memoriam † zondag 23 september 2001 @ 12:06:11 #20
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1711125
12:05 uur
Ze hebben het nu over de liedjes van BB3. Nancy: "Je denkt toch niet dat Def Rhymz zich hier zélf voor op heeft gegeven, die was al bekend, de rest zijn onbekende zangers en zangeressen". Kelly vindt het liedje van Quincy wel leuk. Ze blijkt ook de tekst enigzins te kennen.

Kelly: "Als ik mijzelf straks terugzie, lig ik volgens mij alleen maar te janken". Ze vindt het leuk dat Andries populair is. Kelly: "Ik voelde me schuldig, met z'n ouders en zo erbij toen in de studio". Volgens haar vatte Andries het heel goed op toen zij het uiteindelijk vertelde. Nancy knikt begrijpend dat Kelly het niet meteen al zei de eerste dag.

† In Memoriam † zondag 23 september 2001 @ 12:08:24 #21
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1711144
12:10 uur
Nancy twijfelt tussen nog een kwartiertje haar ogen dichtdoen of er toch maar uitkomen. Ze hoopt dat hun team op de dag dat er weer nieuwen komen, in het 'rijke' gedeelte zit: "Dan mogen we toch als eerste kiezen?".
  † In Memoriam † zondag 23 september 2001 @ 12:12:46 #22
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1711181
12:15 uur
Nancy: "Ik heb geen zin om me te douchen. Ik heb echt het idee dat ik me per dag 80 keer aan het douchen ben".
Kelly: "Ben je al ongesteld geworden?" Nancy: "Nee, volgens mij niet"...
pi_1711230
quote:
Op zondag 23 september 2001 12:12 schreef Cynix ® het volgende:

Kelly: "Ben je al ongesteld geworden?" Nancy: "Nee, volgens mij niet"...

eerste bb baby?
  † In Memoriam † zondag 23 september 2001 @ 12:22:22 #24
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1711250
12:20 uur
Kelly heeft ook al geen zin om te douchen.
  † In Memoriam † zondag 23 september 2001 @ 14:09:01 #25
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1711978
14:10 uur
Het team van Gert-Jan ligt buiten te zonnen. Op ligstoelen en in de hangmat. Ze keuvelen wat over voetbal. Ondertussen wat gejoel op de achtergrond van het 'arme' team.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')