Vragen, opmerkingen en commentaar graag in het commentaar-topic: Commentaren op de streamverslagen, deel 2
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.
Vervolg op: Streamverslagen 22 september 2001
0.08 Frank hoort iemand in de slaapkamer en gaat er naar toe. Pascal : Ik neem nog een broodje, ik heb honger. Wat is dit nou, kroketten, hebben jullie dat gezien ? Groentekroketten. Gert Jan : O ja, die hebben we wel gegeten. Kelly gaat zingen. Kelly gaat naar bed : Love you Frankie. Frank : Ga je naar je nest al ? Kelly : Ja, ik moet rusten van de dokter. Nancy tegen Kelly in de slaapkamer : Ik ben blij dat ik mijn make up tasje heb meegenomen, anders had ik geen make up gehad. Nancy is dol op spullen van Dove, ze heeft een droge huid.
0.19 Stream naar Frank bij de oven. Frank tegen zichzelf : Goh, wat ben ik weer actief. Frank gaat fluitend naar binnen. De stream gaat naar het rijke deel. Kelly is inmiddels weer in de woonkamer. Frank : Jongens, begin eens wat te praten tegen mij. Gert Jan : Moet ik praten met een broodje in mijn mond ? Frank : 's Nachts eten is niet goed. Dit doet me niks dit. Dit is voor mij een kuuroord. Ik heb een hekel aan buikspieren maar hier zonder dat ik er iets aan doe gaat het snel. Pascal : Ik hoop dat we gaat battelen. Frank : Er leggen er al drie op één oor. Pascal : Ik denk dat hij vannacht gaat toeteren. Vannacht komt iedereen terug van uitgaan. Dan gaan ze nog even internet kijken.
0.38 Frank : Wij zitten al drie dagen daar. Pascal : Ik heb Andries vandaag maar twee tellen gezien. Frank : De pest is, je ritme gaat hier naar de klote. Twaalf uur naar bed en half zeven er uit. En 's middags een hazeslaapje, dat doe ik altijd. Als ik nu ga liggen lig ik anderhalf uur. Gert Jan : Als je moe bent moet je slapen. Pascal : Jij hebt toch een alarm op je horloge ? Frank : Daar wordt ik niet wakker van. Pascal : Half zeven vind ik vroeg. Frank : Ik ben soms on vijf uur al op de zaak. En dan ga ik om zes, zeven uur weg. Gert Jan : Dat zou ik niet kunnen. Frank zegt dat hij daardoor soms vrij heeft. Frank : Dat heb ik met dit ook gedaan, want ik had geen vakantiedagen meer. Pascal en Gert Jan zijn twee keer op Papendal geweest, Frank één keer. Ik geloof dat Nancy welterusten zei en dat Kelly ook weer in bed ligt. Gert Jan is vanaf begin juli met BB bezig. Pascal vanaf 11 mei. Frank : Hoezo zo vroeg ? Pascal : Ik ben gescout. Ik moest drie karaktereigenschappen opgeven, mijn naam en mijn telefoonnummer. Ik zei, eigenwijs, eerlijk en sportief. Frank heeft zich 19 juni opgegeven. Een week later vroeg hij hoe het met de centjes zat. Men zei, maak je maar geen zorgen over de centjes. Frank : Het waren best wel pittige gesprekken bij de screentests.
0.54 Gert Jan : Als er nu twee bijkomen is er al één van ons weg. Pascal : Wel een netenstreek, dat je je eigen groep moet uitroeien. Ik kijk eerst of ik iemand mag. Dan kijk ik naar de sterkste. Frank : Die moet er uit ? Pascal : Nee, die blijven. Als je met zwakkelingen over blijft verdien je niks. Gert Jan : Er kan ook een battle tussen zitten die voor een nerd is. Frank : Je kan moeten kiezen tussen mensen die je mag en mensen die sterk zijn. Gert Jan : Of slim zijn. Wat hebben we allemaal gehad, of je stamina hebt om 36 uur wakker te blijven. Vervolgens gaat het gesprek over de wijnbattle.
1.08 Gert Jan vertelt dat je in Amerika een vliegtuig kon huren dat d.m.v. een banner een boodschap doorgaf aan de bewoners. Gert Jan : Ik heb vandaag weinig geslapen. Pascal gaat zingen, ik geloof een nummer van André Hazes. Gert Jan vraagt naar de uitzendschema's. Hij vraagt zich af hoe ze met de gebeurtenissen van vandaag een uitzending van 25 minuten kunnen vullen. Pascal : We hebben vandaag alleen maar onzin gepraat. Gert Jan denkt dat het over de handoeken bij het bad zal gaan. Pascal haalt foto's van zijn vriendin uit de slaapkamer. Frank wil ze zien. Ik hoor de dames kletsen in de slaapkamer. Frank : Je hebt een mooi meisje. Daar moet je zuinig op zijn. Woon je al samen ? Pascal : Nee. Ik ben vroeger een ratje geweest met meisjes. Ze is een beetje onzeker hoe ik hier ben met meisjes.
1.26 Gert Jan vertelt dat hij een nacht op de bank heeft geslapen omdat Frank zo tekeer ging. I.v.m. het licht heeft hij een handdoek over zich heen gedaan. Gert Jan : Jij bent best wel veel bezig met de camera's. Ik was er na drie gdagen aan gewend. Pascal : Ik vind het leuk. Af en toe mijn middelvinger opsteken. Pascal tegen Frank die van buiten komt : Hoeveel sigaretten zijn er nog ? Frank : Er liggen er nog zat in het bakkie. Gert Jan : Jij bent daar de enige die rookt hè ? Frank : Ja. Pascal : Ik Spanje zit een kettingroker, Audrey. Die heeft zes sloffen meegenomen. In het arme deel krijgen ze er veertig per week, dat gaat dus problemen opleveren.
1.37 Frank wil misschien een tattoo op zijn arm. Pascal : Je gaat toch niet Big Brother op je arm doen. Dat is net als Frans Bauer op je rug. Dat doe je toch niet. Frank wil Big Brother 6 op zijn arm want hij is nummer zes. Frank gaat naar bed. Pascal en Gert Jan hebben het over de bestellijst. Gert Jan : Kaarsen hebben we niet gekregen. Pascal : Koffie. Gert Jan : Koffie krijgen we wel. Gert Jan en Pascal verzamelen dingen die hen er aan moeten herinneren wat ze moeten bestellen. Gert Jan wil de dubbeldrank nog niet uit de koelkast halen. Pascal : Maar als we een paar minuten voor elf wakker worden. Gert Jan : Dat lukt wel. Pascal : Sigaretten zijn wel binnen gekomen vandaag hè ? Gert Jan : Ja, niet het goede merk. Dat boeit me niet zo erg. Pascal : Mij ook niet. Pascal : Dit is tequila. Gert Jan : Er is nog geen moment geweest voor tequila. Dat neem je niet zomaar. Ik ga naar bed. Tegen de dames in de slaapkamer : Zware gesprekken ? Nancy : Eigenlijk wel. Nancy : Hebben jullie gezopen ? Gert Jan : We zijn straalbezopen. Pascal vraagt Kelly of een ketting van haar is. Vervolgens is niemand meer te verstaan.
1.48 Pascal : Ik vind naaktslakken zo lekker om te eten. Nancy : Gatverdamme. Pascal : Dat zijn alleen maar slakken zonder huisje. Kelly : Ik ben gek op slakken, escargots. En oesters. Mosselen, heerlijk. Nancy : Die lust ik wel.
1.50 Nancy : Mag ik het licht uit doen ? Gert Jan : Tuurlijk. Nancy wil de cameraman zien. Nancy : Ze zijn weg, we zijn alleen. De stream gaat naar de arme slaapkamer. Iedereen slaapt daar.
(net terug van stappen, beetje gaar)
Kelly moet naar dagboekkamer, dokter komt weer langs. Ze stompelt uit de dbk.
Daarna wat gegiechel
Het 'arme' team zingt: "Het is stil, aan de overkant. Het is stil, aan de overkant". Kelly (hard roepend): "Nee hoor!". Daarna tegen Nancy: "Kom, wij gaan ook zingen".
Kelly: "Als ik mijzelf straks terugzie, lig ik volgens mij alleen maar te janken". Ze vindt het leuk dat Andries populair is. Kelly: "Ik voelde me schuldig, met z'n ouders en zo erbij toen in de studio". Volgens haar vatte Andries het heel goed op toen zij het uiteindelijk vertelde. Nancy knikt begrijpend dat Kelly het niet meteen al zei de eerste dag.
quote:
Op zondag 23 september 2001 12:12 schreef Cynix ® het volgende:Kelly: "Ben je al ongesteld geworden?" Nancy: "Nee, volgens mij niet"...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |