Pascal: "Ik vind jou een beetje Sjonnie-tiep. Is niet negatief hoor".
Gert-Jan: "Giechel".
Pascal: "Ik hoop dat er gauw weer een battle komt, ik denk dat we die weer gaan winnen".
quote:Is dat niet een onderdeel van de hangmat?
Op zaterdag 22 september 2001 01:37 schreef Cynix ® het volgende:
Ze zijn bezig om een houten constructie inelkaar te zetten. De stemming is redelijk jolig.
0.24 Bij de oven. Diane is blijkbaar in de dagboekkamer geweest. Diane : Ze zegt, Andries heeft hele wijze dingen gezegd. Laat maar zien wat je nog meer in je mars heeft. Ze zei, heerlijk om je te horen zingen, dat vond ik wel heel leuk. Vraag steun aan je medebewoners, dat ze op je letten. Diane wordt emotioneel. Diane : Daarom heb ik ook een éénpersoonsbed gekozen. Niet alleen voor mezelf. Ook voor de kinderen van mijn zuster. Ze zegt, als je er uit wil hou ik je niet tegen, denk er heel goed over na en zoek een veilige plek op in het stro. Andries : Je kan met Daantje van plek wisselen als je niet naast Frank wil liggen. Diane wil dat niet, Andries geeft haar gelijk. Andries : Er is één ding in het verhaal dat ik niet begrijp. Ik vind dat ze (BB) het moeten zeggen. Blijkbaar hebben ze gezegd dat ze het niet weten. Diane : Ze zei, we kunnen duidelijk zien dat er gevreeen is. Ik zei, hebben we seksueel contact gehad, ze zeiden, we kunnen niet zien wat er onder de dekens gebeurd is. Andries : Dat vind ik een diplomatiek antwoord. Ze kunnen het niet zien maar je kunt dekens wel op een bepaalde manier in beeld brengen. Diane : Dat zegt hij ook, ik heb op je gelegen. Dat kan ik me niet herinneren. Andries vertelt dat Frank de volgende dag zei dat het vlug was maar dat hij er wel heel erg van heeft genoten. Andries : Misschien niet 2 minuten maar 5 of 10 minuten. Diane : Heeft hij gezegd hoe ver het gegaan is ? Dan zou ik toch sporen moeten ontdekken ?
0.31 Diane : Dat ik met hem gezoend heb vind ik al heel intiem, dat vind ik al heel erg. Het is niet zo dat ik het niet wil toegeven. Ik vind hem echt totaal niet aantrekkelijk. Hij zegt, zal je me missen als ik weg ga, ik zeg dat weet ik pas als je weg gaat. Ik ga aan Gert Jan vragen ... Andries onderbreekt : Gert Jan geeft je daar geen uitsluitsel over. Ik heb hem er geen uitlatingen over horen doen. Toen jullie aan het zoenen of vrijen waren had hij zoiets van, zoeken jullie het maar uit, toen is hij weggelopen. Diane : Ik wil natuurlijk helemaal niet weg maar ik wil niet in situaties komen waarover ik geen controle heb. Andries : Ik vind dat op dit moment de zwakste keus. Diane : Dit wordt dan ook mijn laatste herinnering. Andries : Dat beeld blijft dan ook bij de mensen hangen. Je kunt altijd nog weg. Eerst moet je laten zien wie je nog meer bent. Met zingen en toneelspelen. Danielle hangt al aan je. Als je nu weg gaat denk ik dat je er spijt van krijgt. Snap je dat ? Diane wordt weer even emotioneel : Heel goed. Ik ben heel blij met jou. Jij weet het allemaal zo goed te vertellen. Dank je wel.
0.38 Diane : Jij zegt dat ik het maar niet aan Gert Jan moet vragen. Andries : Dat kan best. Diane : Kan het niet escaleren ? Andries : Op wat voor manier ? Diane : Dat het gaat rondzingen. Andries : Je hoeft niet tegen Gert Jan te zeggen wat er speelt. Diane : Jij bent een slim mannetje. Slim ventje ben jij. Ik zou bijna moeten oppassen voor je. Wat doe ik nu met Frank ? Ik wil wel dat nare gevoel bij hem weghalen. Andries : Je moet morgen met hem praten. Ga er van uit dat het zo is, hoe moet hij zich voelen ? Andries zegt dat toen Diane tegen hem zei, ik hoop dat het niet gebeurd is, dat ze dat zei omdat ze niet wist dat Frank aan hem verteld had dat er wat gebeurd was. Andries zegt dat alcohol een goed excuus is al beweren veel mensen anders. Diane : Ik word nooit dronken, ik weet altijd precies mijn grens. De overgang van arm naar rijk beangstigt mij. Ik hou er van bij iemand in bed te kruipen. Ik weet alleen dat we twee keer bij elkaar in bed zijn gekropen, dat hij wilde zoenen en dat ik nee heb gezegd.
0.44 Danielle komt er bij. Diane : Ik wil dat het binnen ons team blijft.
0.48 Frank komt er bij. Diane : We gaan morgen even praten. Andries en Danielle vertrekken. Diane : Ik weet echt niet wat er gebeurd is. Frank : Zal ik precies vertellen wat er gebeurd is ? Je weet, ik geef heel erg veel om je en je bent mijn maatje. Ik voel me heel erg op mijn pik getrapt. Diane : Dat snap ik. Frank fluistert. Frank : Weet je dat niet ? Ik zal je vertellen wat er gebeurd is. Frank : We liggen allebei te huilen, lepeltje lepeltje, ik zei ik hou van je, een kus, friemelen, ik kan je bij je borsten, ik pak je beneden, ik begin te vingeren, één vinger, twee vingers, jij pakt mijn lul en je douwt hem er zo in. Je hoeft niet bang te zijn. Ik ben niet klaargekomen. Je zei, ik wil dit niet. Diane : Dat weet ik. Frank : Dat weet je wel, eh, dat weet je dus. Diane : In mijn hoofd heeft het niet langer geduurd dan twee minuten. Frank : Het was tien a vijftien minuten. Laat me nou verder vertellen. Toen draaide jij je om en toen ging ik bovenop je liggen. Toen zei je, ik wil niet. Ik heb niet doorgedouwd, want zo ben ik niet. Diane : Ik weet er nul komma nul nul nul van. Niet zozeer omdat jij het bent. Ik voel me niet seksueel tot je aangetrokken. Ik vind het heel eng voor de toekomst. Frank : Luister, ik ben nog niet klaar. Ik zei, wil je bij me blijven leggen, je zei nee, toen ben je gegaan, later heb je je broekje nog gehaald. Diane : Je overviel me echt. Ik wilde je niet voor leugenaar uitmaken. Een nummertje maken is voor mij minder als zoenen. Dat met Kelly was anders. Met een man moet het wat betekenen. Diane wordt even emotioneel : Ik kan het me echt niet voorstellen. Frank : Ik zit echt niet te liegen. Op de achtergrond hoor ik o.a. Andries praten. Frank : Ik heb gezegd, het moment dat ik gehad heb, dat koester ik. Diane : Het is nog erger dan het scenario dat ik in eerste instantie in mijn hoofd had. Ik ga in de dagboekkamer precies vragen wat ik gezegd heb. Frank krabbelt wat terug. Diane : Jij zegt dat je alle details precies weet. Frank : Ik weet wat ik gedaan heb, niet wat ik precies gezegd heb. Diane : Ik weet echt niks, noppes. Frank : Hoe kan dat dan ? Ik heb het Andries gezegd. Diane : Waarom zeg je dat überhaupt ? Andries weet het eerder als ik. Frank : Ik wist niet dat jij het niet wist. Diane : Ik heb gezegd ik ga eruit. Speaker : Wil Frank naar de dagboekkamer komen ? Diane : Ik weet het gewoon niet. Als ik het had geweten had ik er misschien nog van kunnen genieten. Voor hetzelfde geld had ik er van kunnen genieten. Frank : Wat een gekkie ben je toch. Speaker : Frank, ogenblikkelijk naar de dagboekkamer, Frank, ogenblikkelijk naar de dagboekkamer. Volgens mij Hummie : Dag Frank. Zo, leg jij mij eens uit wat je a.... Dan wordt het geluid weggedraaid.
1.02 In de slaapkamer. Andries : Het licht was net uit. We doen het weer aan. Diane : Er gebeurde iets heel raars. Frank is met spoed naar de dagboekkamer geroepen. Het scenario is nog erger dan ik gedacht had. Andries : Het (dagboekkamer) heeft er iets mee te maken. Het kan niet missen. Diane : Ze (dagboekkamer) heeft me beloofd dat ze me in de gaten houdt. Met de dingen die ik bespreek. Dit is echt heel bizar, ik ben nog nooit zo ver heen geweest dat ik iets niet wist. Ik wist ook niet dat ik hem geslagen heb. Ik weet wel dat ik de colafles gegooid heb. Dat was ook terecht, hij trok aan mijn haar in het bad. Wat hij heeft verteld, ik wou dat ik het had meegemaakt. Wist ik het maar. Dit voelt zo debiel. Het wordt steeds erger. Diane : Moet het licht uit ? Andries : Laat maar rustig aan. Diane vertrekt. Andries fluistert tegen Danielle. Danielle : Dat zie je ook wel. Als je hoort hoe hij over haar praat. Danielle fluistert, ik versta het niet. Danielle : ... ik ga er weer niet op in, want ik ben geen dief van mijn eigen portemonnee. En daar geef ik hem geen ongelijk in. Andries : In dit geval is Frank niets te verwijten. Ik geloof hem. Hij liegt niet. Danielle : Dat denk ik ook. Andries : Ik ben heel benieuwd naar de dagboekkamer. Wat een escalatie in één keer. Ze (Diane) is nu rustig. Zo'n gesprek in de dagboekkamer kan je humeur in één keer veranderen. Een paar dagen geleden werden we in het rijke gedeelte allemaal naar de dagboekkamer geroepen. Hoe voel je je, die ruzie met Gert Jan, gaat dat vaker gebeuren. Een stem die je al vaker gehoord hebt. Daar kom je vrolijk uit. Vanmiddag zat er iemand die liever lui dan moe is. Koptelefoon op, zeg het maar. Overal op gewezen, alle regels overtreden. Naar de dagboekkamer komen en dan ga je en dan zeggen ze dat je niet om ieder dingetje naar de dagboekkamer moet gaan, dat het geen babbelbox is. Gert Jan is vandaag ook drie keer naar de dagboekkamer geroepen. Ik wilde hout van de rijke kant. Voor hetzelfde geld moet je drie dagen lang in het arme gedeelte blijven. Ik heb het gevraagd in de dagboekkamer. We mochten het hout uit het rijke gedeelte hebben. Ik heb ook gevraagd van dat balletje. Alles moet blijven waar het is. Dan kom ik klote uit de dagboekkamer. Andries fluistert iets als : Heel vaak zit Martijn er, dan voel ik me op mijn gemak. Hij kan wel kwaad zijn. Jij bent nog niet geweest hè ? Danielle : Nee.
1.13 Andries : Zullen we nog een keer proberen het licht uit te doen ? Voor hetzelfde geld zitten ze er nog twee uur. Hij doet het licht uit. Andries : Heb je het een beetje naar je zin ? Danielle : Ja hoor. In Spanje zijn ook wel dingen gebeurd. Danielle zegt dat ze zich nog de vreemde eend in de bijt voelt. Andries : Na drie dagen groei je al naar elkaar toe. Danielle : Het is toch anders. Andries : Je stapt binnen in een bestaande groep. We hebben nog een week of vijf om ons goed neer te zetten. Het is net als dat je elf bent en je ouders verhuizen en je moet naar een nieuwe school. Andries zegt dat de dagboekkamer tegen Diane gezegd heeft dat de nieuwelingen haar kunnen helpen.
1.22 Frank komt binnen : Zo, alles weer goed. Het licht gaat weer aan. Ook Diane komt binnen : We gaan het er niet meer over hebben. De stream gaat naar het rijke gedeelte. Men heeft het over de bestellijst. Speaker : Willen alle bewoners hun zenders checken ?
[Dit bericht is gewijzigd door Big Brother op 22-09-2001 01:48]
1.59 In de slaapkamer. Pascal vertelt dat hij de eerste regel van het gesprek tussen Hummie en Frank heeft gehoord en dat het geluid toen weggedraaid werd. Later zeiden Frank en Diane hem dat er niets aan de hand was. Pascal : Maar als je op zo'n toon toegesproken wordt moet er wel wat aan de hand zijn. Later zag ik Diane huilen. Ik weet het niet zeker hoor. Nancy : Als hij (Frank) maar geen regel overtreden heeft. Pascal : Nee.
2.03 Stream op de tuin.
morgen is er weer een dag
* Pjederdy vindt dat de sensatiewaarde van BB3 nu toch echt wel de pan uit kookt, hier kunnen ze toch niet met een half uurtje per dag mee wegkomen?
2.37 uur anderhalve seconden slaapkamer rijk
2.38 uur inzoemen op de ramen van de regiekamer(?)
2.40 uur beeld van het toegangshek
2.40 uur close-up (en dan heel close van de eettafel van rijk)
2.40 uur geluid van electromotoren (?)
2.41 uur en weer beeld van het hek
Ze zitten behoorlijk met de camera te spelen....
2.49 uur Blaffende honden.... (maarja, die bijten niet..)
[Dit bericht is gewijzigd door Pjederdy op 22-09-2001 02:48]
Ik heb zo'n beetje het hele terrein gezien met zwiepende en zoomende camera's.
en alles met dat pisdrang opwekkende geluid van kolerefontijn.
FONTIJN met tuin....
K: misschien dat ik jouw dit daarom vertel, omdat ik .... bij je heb.
P: als iemand me iets vraagt geef ik gewoon eerlijk antwoord.
P: ben je moe
K: nee hoofdpijn
P: das weer een gulden (?)
...
K: m'n grote teen, de binnenkant van mn knieholten
P: vlak diane niet uit, die heb unne zchaafkut (?), die gasten lieten het touw zwieren en toen lag zijn d'r op, toen had ze zich geschaafd.
K: oho Diane
...
K: kom ns hier staan, kijk, als je hier kijkt, dan zie je daar die drie stipjes
P: ik zie het echt niet
K: jawel
P: ja. Ik zag het witte
K: witte of blauwe
...
K: zijn je ouders nog bij elkaar
P: ja, al 26 jaar
K: leuke moeder
P: perfecte moeder
K: leuke vader
P: perfecte vader
FONTIJN met tuin....
[Dit bericht is gewijzigd door Pjederdy op 22-09-2001 03:37]
[Dit bericht is gewijzigd door Pjederdy op 22-09-2001 13:28]
Nancy gaat praten met Danielle.
Tgaat over de groepen (dat ze in een nieuwe zitten) en de verhalen. Ook over hoe het is in arm enzo.
Ze omhelsen elkaar.
Nu zitten Nancy en Kelly te praten. N vindt het zielig voor Daan die in arm zit. Ze willen weten wat er daar is
gebeurd, want Daan wil dat niet vertellen.
Kellly is niet te verstaan.
Door de batterijen!
Er zijn geen rare dingen gebeurt, volgens Frank.
De batterijen wisselen gaat niet goed. Ze zijn allemaal leeg volgens Kelly. Ze hebt eindelijk een goede. Er lag al een nieuwe in de DBK.
Kelly en Nancy buiten. GJ (volgens mij) ook.
Diane en Kelly.
Kel d'r blessure is dik en opgezwollen. Ze vergelijkt het met iets.
Diane heeft lang, maar onrustig geslapen. Ze komt er net uit. Alles was al gedaan.
Nancy en Pascal zitten te praten over wat ze moeten doen voor Kelly.
Pascal en GJ in de keuken. Over eten en drinken en bestellingen enzo.
Frank vindt het allemaal niet zo erg, maar hij vindt wel dat BB daarom wel wat meegaander mag zijn en de arme kant wat meer moet geven.
Het gaat ook nog even over de sex-scene. Frank zegt dat het achter de rug is en dat ook hij nog steeds vanalles moet leren, maar hij vindt dat er maar niet meer over gesproken moet worden. Voor Diane.
Pascal denkt dat er vandaag een intelligentie-battle gaat komen. Frank vindt het jammer dat ze niet om een battle mogen vragen.
Pascal merkt op dat de mensen in de arme kant niet in vorm kunnen blijven, waardoor ze een fysieke battle makkelijker zullen verliezen. Aan de rijke kant staan namelijk wel fitness-toestellen, en zij hebben voldoende voedsel.
Pascal ziet nu al dat ze de horloges om mogen houden.
Frank en Pascal praten over het verschil tussen de arme en de rijke kant. Pascal vindt dat Big Brother wat meer had na mogen denken over een van de basisbeginselen: de hygiëne. Frank vindt het wel meevallen en zegt dat het vergeleken met de rijke kant 0 is, maar niet bar slecht.
Nancy komt erbij. Pascal vindt dat het fitnesshok wat vaker open moet. GJ komt erbij en vertelt dat ze alles hebben besteld wat je maar kunt bedenken: wodka, gel, scheermesjes, voetbal enzo.
GJ is er ook bij komen zitten. Ze praten over de vloer in het arme deel. Die is erg stoffig en niet goed schoon te maken. In het rijke deel ligt parket, wat eenvoudig te reinigen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |