Soms wil je plotseling iets weten en laat het je niet meer los!
Ik hou niet van Conny van den Bos (Ik geef je een roosje m'n roosje..... ).
Maar al zippend zagen mijn vriend en ik haar net in een talkshow en we begonnen haar leeftijd te raden. Mijn vriend zegt 60 en ik zeg 75.
Nu heb ik op internet gezocht, maar ik kan echt niets vinden.
Ik kan niet meer rusten (tik) voordat ik het weet.
Dus wie weet hierop een antwoord of een website waarop het antwoord is te vinden?
Reuze bedankt!
quote:Heej! Dat heb ik ook wel 'ns! Zo vraag ik me vandaag al de hele tijd af of Katrien Duck nou wel of niet borsten heeft!?
Op vrijdag 21 september 2001 23:38 schreef Thorka het volgende:
Hoi,Soms wil je plotseling iets weten en laat het je niet meer los!
quote:mmmm, eendenborst lekkerrrr
Op zaterdag 22 september 2001 00:01 schreef El-Lupe het volgende:[..]
Heej! Dat heb ik ook wel 'ns! Zo vraag ik me vandaag al de hele tijd af of Katrien Duck nou wel of niet borsten heeft!?
quote:Google:
Op zaterdag 22 september 2001 00:06 schreef Kozzmic het volgende:
Het is Conny Vandenbos!!!of is het nu Vandenbosch??
Voorzichtige conclusie: Al zo oud dat er niet eens iemand is die een fanpage heeft gemaakt. En dat zegt toch wat.
quote:64 dus.
Conny van den Bos - later is de schrijfwijze aangepast - wordt op 16 januari 1937 in Den Haag geboren. In haar jeugd krijgt ze zang-, ballet- en spraaklessen en in 1960 is ze al op de radio te horen met Franse en Engelse liedjes. Ze wordt echt bekend met Nederlands repertoire als 'Paleis met gouden muren' en 'Ik ben gelukkig zonder jou'. In de jaren zeventig scoort ze met 'Een roosje mijn Roosje' en 'Sjakie van de hoek'.
quote:http://www.google.com/search?hl=nl&q=vandenbosch+conny&btnG=Google+zoeken&lr=lang_nl
Op zaterdag 22 september 2001 01:53 schreef Cynica het volgende:
"connie vandenbosch" fan No hits.
quote:Voorzichtige conclusie: Je moet wel weten hoe je een naam schrijft voordat je gaat zoeken.
Voorzichtige conclusie: Al zo oud dat er niet eens iemand is die een fanpage heeft gemaakt. En dat zegt toch wat.
conny dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |