quote:dat je altijd zo geweest bent komt misschien doordat je altijd een te laag serotine gehalte hebt gehad????
Op vrijdag 21 september 2001 21:35 schreef UrgoanElsa het volgende:[..]
Ik ben altijd al zo geweest, "Ach, alles op ze`n tijd" Maar ik moet studeren, heb totaal nergens geen zin meer in, en afhankelijk worden van medichijnen, nee dat doe ik niet.
Bepaalde mensen worden geboren met een te laag serotine gehalte, net zoals suikerpatienten ook te weinig van bepaalde stoffen hebben.
Afhankelijk wordt je van de meeste medicatie niet , en zeker niet van de seroxat.
Als je xanax gaat gebruiken dan ben je wel afhankelijk omdat het super verslavend is.
[Dit bericht is gewijzigd door illusion op 21-09-2001 21:38]
quote:Het valt me steeds meer op dat er veel mensen zijn die het gebruiken of gebruikt hebben. Terwijl ik echt dacht dat dat een uitzondering was.
Op vrijdag 21 september 2001 21:35 schreef illusion het volgende:[..]
gelukkig zijn medicijnen alleen via professionele hulp te krijgen in Nederland, na een diagnose wordt er een beslissing genomen.
quote:En roken heeft geen zin? Meen toch echt dat ik gelezen had dat als je rookt je lichaam meer stoffen aanmaakt.
Op vrijdag 21 september 2001 21:37 schreef illusion het volgende:[..]
dat je altijd zo geweest bent komt misschien doordat je altijd een te laag serotine gehalte hebt gehad????
Bepaalde mensen worden geboren met een te laag serotine gehalte, net zoals suikerpatienten ook te weinig van bepaalde stoffen hebben.
Afhankelijk wordt je niet van medicatie, en zeker niet van de seroxat.
Als je xanax gaat gebruiken dan ben je wel afhankelijk omdat het super verslavend is.
quote:seroxat is populair
Op vrijdag 21 september 2001 21:38 schreef Miesjel het volgende:[..]
Het valt me steeds meer op dat er veel mensen zijn die het gebruiken of gebruikt hebben. Terwijl ik echt dacht dat dat een uitzondering was.
Voorbeeldje...in mijn vriendengroep ken ik al 2 personen die het gebruiken, en dan ook nog de vader van een van mijn vrienden. Verder kennen die mensen ook weer mensen die seroxat innemen.
Het is niet zo dat ik een depressieve vriendengroep heb, maar als je door het leven bepaalde negatieve dingen meemaakt waar je mee zit en waar je niet uitkomt dan helpt het gewoon.
Om een negatieve gedachten spiraal te doorbreken.
quote:Roken voorziet in je behoefte voor nicotine..heeft niets te maken met serotine.
Op vrijdag 21 september 2001 21:38 schreef UrgoanElsa het volgende:[..]
En roken heeft geen zin? Meen toch echt dat ik gelezen had dat als je rookt je lichaam meer stoffen aanmaakt.
je had toch geen behoefte meer aan sigaretten??? waarom wil je niet meer roken als je denkt dat sigaretten je goed doen voelen?
quote:Ik heb sins vandaag niets meer gerookt, ben echt in rouw, geen lol geen fun geen lekker eten, geen leuke mp3`tjes er nou op aleen maar verdrietig. Ik dacht dat het er iets mee te maken had, dus niet.
Op vrijdag 21 september 2001 21:42 schreef illusion het volgende:[..]
Roken voorziet in je behoefte voor nicotine..heeft niets te maken met serotine.
je had toch geen behoefte meer aan sigaretten??? waarom wil je niet meer roken als je denkt dat sigaretten je goed doen voelen?
quote:is een goed idee ja...hoewel een aantal leraren vaak de neiging hebben om te zeggen van.." kom op joh...ff doorbijten..lukt je wel"
Op vrijdag 21 september 2001 21:45 schreef Miesjel het volgende:
UrgoanElsa, ik denk dat het belangrijk is om wat andere mensen in te schakelen. Ik weet dat ik nu aan het drammen ben, maar ik zou het zonde vinden als je stomme dingen gaat doen. Kunnen we afspreken dat je maandag met een leraar gaat praten?
Daar schiet je dan ook niets mee op..en dan moet je het ergens anders zoeken..
Dat je iemand moet zoeken is duidelijk..alleen kun je het niet...en zeker niet op jou leeftijd.
Dat ik dipjes heb gehad op de middelbare school ..das waar...maar ik ben nooit depressief geweest in die periode.
quote:Wees gerust ik ga nergens heen... Mijn montor zit altijd op een ander kantoor waar ik niet naar toe mag lopen, verder is het een beetje een rommel week ze gaan op kamp dus ik kan dit niet afspreken.
Op vrijdag 21 september 2001 21:45 schreef Miesjel het volgende:
UrgoanElsa, ik denk dat het belangrijk is om wat andere mensen in te schakelen. Ik weet dat ik nu aan het drammen ben, maar ik zou het zonde vinden als je stomme dingen gaat doen. Kunnen we afspreken dat je maandag met een leraar gaat praten?
quote:Ik ben zeker niet deprie ofzwo, maar ik wil eigelijk niets meer...
Op vrijdag 21 september 2001 21:50 schreef illusion het volgende:[..]
is een goed idee ja...hoewel een aantal leraren vaak de neiging hebben om te zeggen van.." kom op joh...ff doorbijten..lukt je wel"
Daar schiet je dan ook niets mee op..en dan moet je het ergens anders zoeken..
Dat je iemand moet zoeken is duidelijk..alleen kun je het niet...en zeker niet op jou leeftijd.
Dat ik dipjes heb gehad op de middelbare school ..das waar...maar ik ben nooit depressief geweest in die periode.
quote:Doe mij een plezier en vertel me binnenkort nog eens hoe het gaat.
Op vrijdag 21 september 2001 21:52 schreef UrgoanElsa het volgende:[..]
Ik ben zeker niet deprie ofzwo, maar ik wil eigelijk niets meer... [afbeelding]
[EDIT]
Ook ben ik nu aleen een paar droevige mp3 tje`s aan het luisteren, en het is al 10 uur zo maar eens gaan slapen, en dan kan de weg naar morgen weer beginen.[afbeelding]
quote:als je niets meer wilt ben je depri....wat is het anders dan?
Op vrijdag 21 september 2001 21:52 schreef UrgoanElsa het volgende:[..]
Ik ben zeker niet deprie ofzwo, maar ik wil eigelijk niets meer... [afbeelding]
[EDIT]
Ook ben ik nu aleen een paar droevige mp3 tje`s aan het luisteren, en het is al 10 uur zo maar eens gaan slapen, en dan kan de weg naar morgen weer beginen.[afbeelding]
is het normaal dat je niets meer wilt dan??? dat is het dus niet
Ik kan je niet beloven dat alles beter gaat worden, maar dood gaan kan altijd nog, de kunst is het zo lang mogelijk uit te stellen.
Laat binnenkort nog ff wat van je horen.
quote:Ja, ik lach bijna, nou ja tot nooit hoop ik.
Op vrijdag 21 september 2001 22:13 schreef Miesjel het volgende:
UrgoanElsa ik moet nu echt gaan, de RSI doet me bijna de das om (auw auw)
Ik kan je niet beloven dat alles beter gaat worden, maar dood gaan kan altijd nog, de kunst is het zo lang mogelijk uit te stellen.
Laat binnenkort nog ff wat van je horen.
quote:Tja, moest er een beetje bij huilen...
Op zaterdag 22 september 2001 09:02 schreef kasper het volgende:
Goeiemorgen UrgoanElsa. Gaat 't iets beter vandaag?
Hartstikke leuk gedaan dat web-icontje.
[Dit bericht is gewijzigd door UrgoanElsa op 22-09-2001 13:02]
quote:Bedankt voor de tip.
Op zaterdag 22 september 2001 13:20 schreef DDD het volgende:
Ik had ook erg last van puisten maar die zijn weggegaan door biergist te slikken kun je gewoon bij de apotheker halen. suc6
quote:Ik denk niet dat mensen hier op het forum heel veel kunnen doen om je beter te doen voelen, niemand die je hier echt even een knuf kan geven of je kan troosten. En dat heb je wel eventjes nodig toch?
Op zaterdag 22 september 2001 10:48 schreef UrgoanElsa het volgende:
Kan iemand of iets mij helpen om me wat beter te voelen? Ik voel me echt k*t ik ben iets heel erg waardevols kwijt, zal het ooit nog goed komen?
Ook mij lijkt het een goed idee als je een keer in het echt met iemand zou gaan praten over alles wat je bezighoudt. Er is vast wel een aardige leraar of lerares op school, of een vertrouwenspersoon ofzo. En die mensen zullen heus naar je luisteren en je advies en hulp geven, en dat kunnen zij waarschijnlijk beter dan wij hier.
Succes! Je slaat je er wel doorheen uiteindelijk!
quote:Laat dat geen reden zijn om geen hulp te gaan zoeken hoor! Er is heus wel iemand die tijd voor je heeft, misschien wel tidj voor je wil maken!! Kom op
Op zaterdag 22 september 2001 14:12 schreef UrgoanElsa het volgende:
Aleen die hebben het een beetje druk
quote:Wat kan diegene doen dan? Juist, helemaal niets.
Op zaterdag 22 september 2001 14:15 schreef Merel het volgende:[..]
Laat dat geen reden zijn om geen hulp te gaan zoeken hoor! Er is heus wel iemand die tijd voor je heeft, misschien wel tidj voor je wil maken!! Kom op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |