abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 20 september 2001 @ 23:58:32 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1690339
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in het commentaar-topic: Commentaren op de streamverslagen, deel 2
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op: Streamverslagen 20 september 2001

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 21-09-2001 22:15]

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † vrijdag 21 september 2001 @ 00:00:01 #2
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1690350
Effe off-topic:
Weet iemand nog ergens een fotootje van de huidige 8 bewoners?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 21 september 2001 @ 00:03:26 #3
15428 Wurmie
En dit is Aika!
pi_1690371
Edit: off topic geklets.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 21-09-2001 00:16]

Don't worry about life, you're not going to survive anyway!
pi_1690382
Kelly heeft schijnbaar haar enkelbanden gescheurd...
pi_1690384
Kelly heeft dus haar enkelband gescheurd..
pi_1690400
Kelly is terug van haar dokterbezoek:

GJ: en??
K: enkelbanden gescheurd.
GJ: NEE!
K: in ieder geval eentje.

Kelly nu hard aan het huilen.
Frank: rustig nou wijffie.
K: ik mis jullie nu al! Ik moet pijnstillers. Als het zo blijft moet er morgen een dokter komen.

Vreemd

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  vrijdag 21 september 2001 @ 00:09:47 #7
314 centa
Tis wat hoor!
pi_1690402
Toch sneu!
Waar ben ik?
  vrijdag 21 september 2001 @ 00:10:39 #8
15428 Wurmie
En dit is Aika!
pi_1690410
Enkelbanden???

Hebben ze die niet verwijderd dan???

Don't worry about life, you're not going to survive anyway!
pi_1690416
Kelly: dat ik jullie nu niet bij me heb.... Laat me maar ff, ik ben misselijk.

GJ: alles wordt geregeld Kel.

GJ naar de DBK.

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_1690422
Met zo'n blessure ben je toch wel een tijdje zoet mee..

Ms moet ze wel afhaken

pi_1690441
Net een enge scene in de winnende slaapkamer, GertJan spreekt zijn manschappen toe. 'Wij spreken af dat we nooit op elkaar zullen stemmen' 'Zelfs als je wint maar toch op je team gestemd hebt dan ben je gewoon een lulletje' dat soort dingen. Gadver GJ ik hoop dat het weer een spelletje van je is want anders stijgt het leiderschap je wel erg snel naar het hoofd. Hij had het ook over zijn 'familie', hij leek de godfather wel.
= godverdikkie hee =
pi_1690444
GJ vraagt Frenk om paracetamol van de arme kant; Frenk is bang voor problemen maar GJ weet hem te overtuigen.

GJ: daar gaan ze niet over lopen kutten, mijn verantwoording

GJ wordt naar de DBK geroepen....

pi_1690446
23.59 Gert Jan zegt in de slaapkamer dat Nancy wel kleding van een Kelly kan pakken. Gert Jan : We gaan douchen. We kunnen nu toch niets doen. Laat het bad maar vollopen. Eerst even douchen want we zijn vies. Nancy : Waar bewaart ze haar onderbroeken ? Gert Jan : Ze heeft wel 30 onderbroeken. Je mag niet van de tegenpartij pakken. Gert Jan : Als er twee van de andere partij wegvallen moet er één van ons naar het andere team. Daar wil ik keiharde afspraken over maken. Als er één van ons naar de andere kant gaat zullen wij hem niet gaan nomineren. Ook al krijgen we een tyfushekel aan elkaar. Anders ben je straks de fucking loser die zijn team in de steek heeft gelaten. Nancy : Je mag toch geen afspraken maken over het nomineren ? Gert Jan : Niet specifiek. In het algemeen mag je wel wat zeggen.

0.05 Pascal : Wat heb je ? Kelly : Ik heb mijn enkelbanden gescheurd. Tenminste ééntje. Gert Jan : Ik ben aan mijn enkelbanden geopereerd. Nancy : Dan moet je in het gips. Kelly ligt inmiddels op de bank. Kelly roept om Frankie. Frank : Wat is er kanjer ? Kelly huilt : Ik heb pijn, ik mis jullie nu al. Gert Jan : Doet het pijn ? Wat heb de dokter gezegd ? Kelly : Het is gescheurd. Frank : Is het ingetaped ? Kelly : Ja. Frank : Rustig blijven. Kelly : Ik heb pijnstillers nodig. I love you. Frank : I love you. Kelly : Als het pijn gaat doen vannacht moet er een dokter komen.

0.10 Kelly : Dat ik jullie nou niet bij me heb. Het is toch anders. Het doet zeer. Ik ben misselijk. Gert Jan fluistert tegen Kelly. Kelly : Laat me maar effen. Speaker : Wil Gert Jan naar de dagboekkamer komen ? Pascal : Paracetamol en alcohol gaat niet goed samen. Mogen we van jullie (arme gedeelte) paracetamol ? Mag dat wel ? Gert Jan : Tuurlijk. Frank : Gaan ze daar niet kuttig over doen ? Pascal : Ja. Niks vragen. Het is mijn verantwoording. Gert Jan wordt weer naar de dagboekkamer geroepen.

pi_1690461
Rozengracht 166, daar woont Danielle/Nancy (weet niet zeker welke)
pi_1690501
TOP Opmerking van Gert-Jan tegen Kelly:

" Morgen ben je weer het VENTJE..."

lol

Kelly: " Pardon???????"

pi_1690503
GJ: Morgen ben je weer het ventje
K: Pardon????!!!!!
GJ: He gvd GEINTJE Kel, laat je niet gek maken.

Pascal: Wat een teringbende is het hier
GJ: Hoezo???
P: Nou, is hier altijd zo'n bende
GJ: Waar heb je het nou over.

pi_1690505
Kelly: morgen ben ik er weer helemaal bij hoor, maak je maar geen zorgen.

Pascal: jaaa, morgen ben je weer helemaal het ventje!

Kelly: PARDON???

Pascal: Godverdomme, geintje Kel!!

Kelly houdt haar mond dicht.(Good for her.)

[Dit bericht is gewijzigd door CartWOman op 21-09-2001 00:55]

pi_1690524
0.17 Gert Jan : Ik heb geen berisping gekregen. Jullie koffers zijn er. Kel, rustig blijven. Er komt een dokter. Pascal : Ik zei het hè, geen alcohol. Kelly : Hè jammer, het feestje is bedorven. Pascal : We hebben morgen een hele dag. Gert Jan : Ik ben weken lang uit de roulatie geweest. Het is echt megamegafuck. Kelly : Ik ga echt niet naar huis. In Amerika was er iemand zonder been. Kelly wil iets te eten, een broodje of zo.

0.20 Pascal : Ik kan een ei voor je bakken. Kelly : Doe mij maar een kale croissant ? Pascal : Een kale croissant ? Kelly : Ja. Hé Andries lieverd, alles goed ? Gert Jan blijkt toch een soort berisping gekregen te hebben. Hij denkt dat het een optelsom is, als het te veel gebeurt heeft het consequenties.

0.23 Kelly : Ik heb dit nog nooit gehad. Ik heb nog nooit iets gebroken. Gert Jan is op Ibiza een keer van het podium afgedonderd en heeft met een mitella rondgelopen. Gert Jan : Als we een battle krijgen waarbij we moeten lopen verliezen we. Kelly : Morgen loop ik weer. Pascal : Morgen ben je weer het ventje. Kelly : Pardon ? Pascal : Gewoon een geintje Kel. Wat een teringbende. Is dat normaal ? Mag je je tasje halen ? Gert Jan : Ja. Kelly : Ik heb pijn en ik ben gestressed. Gert Jan : Wil je een deken ? Kelly : Ik wil een sigaret. Dat jij niets hebt gebroken. Gert Jan : Je weet niet hoe diep het is. Kelly : Ik wist hoe diep het is maar ik ben er met mijn stomme kop ingesprongen.

0.28 Beeld van Nancy die in de slaapkamer haar koffer uitpakt. Pascal komt even binnen.

pi_1690579
0.30 Pascal is weer in de slaapkamer. Nancy : Ik ga vanavond echt even in mijn warme kleertjes want ik heb het koud. Pascal : Ik pak het morgen wel uit. Ik ga slapen zo, het is niet gewoon. Nancy : Ik ook. Ik weet zeker dat ik mijn zus erg trots heb gemaakt. Pascal : Ja ? Pascal verlaat de slaapkamer, even later is hij weer terug. Pascal : Waar ben ik in terecht gekomen ? Nancy : Ja. Jij wilde zo graag. En nu nog ? Pascal : Ja. Nancy : Ik ga douchen. Pascal : Ik ga echt niet douchen in mijn bikini.

0.35 Stream even naar de woonkamer. Dan beeld van Gert Jan en Pascal onder de douche. Ze zijn naakt. Ik hoor Nancy even : Werken de pillen al ?

0.37 Speaker : Wil Kelly naar de verwenkamer gaan ? Er is een dokter voor haar. Nancy ondersteunt Kelly. Kelly : Een drama. Nancy op de terugweg naar de slaapkamer : Wat een zootje. Ze gaat verder met haar koffer.

0.39 Stream naar de badkamer.

pi_1690598
Pascal vertelt aan GJ dat er in Spanje iemand uit het huis is gezet...omdat zij/hij.? een telefoon geleend zou hebben van een bewaker en daarmee naar buiten heeft gebeld.

Kelly is terug van de dokter...en er is niets aan de hand met haar enkel...

pi_1690633
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 00:47 schreef cos-micV het volgende:
Pascal vertelt aan GJ dat er in Spanje iemand uit het huis is gezet...omdat zij/hij.? een telefoon geleend zou hebben van een bewaker en daarmee naar buiten heeft gebeld.
Volgens Pascal ging het om een meisje, met wie hij overigens niet zo goed kon opschieten..
pi_1690668
Pascal en Gert Jan kletsen onder de douche. Ik kan het niet goed volgen.

0.44 Ik geloof dat Nancy tegen ze zegt : Niets aan de hand.

0.49 Stream naar de slaapkamer. Kelly kamt haar haren in een ruitje en klaagt dat ze alweer vieze voeten heeft. Nancy : Ik ben helemaal gesloopt. Ik moet wachten op de douche. Kelly : Hou oud ben jij eigenlijk ? Nancy : 25. En jij ? Kelly : 21. Nancy : Ik had je ouder geschat, 24, 25. Kelly : Dat zeggen veel mensen. Nancy laat Kelly foto's zien. Nancy heeft een indische moeder. Kelly vraagt wat ze van haar gezien hebben. Nancy : We hebben gister één bandje gezien. Het ging snel. Later kregen we nog een bandje van de jongen die weg is. Het geeft geen goede indruk van hoe mensen zijn. Ze vroegen ons ook, bij wie wil je in de groep. Daar kan je niks van zeggen. Ik had het wel goed. Kelly laat een foto van haar zus zien. Nancy : Is die jonger ? Die lijkt ook ouder.

0.55 Nancy vertelt dat ze veel met Danielle optrok. Haar beste vriendin heet Daan en die van Danielle Nancy. Kelly vraagt of er veel pers was. Nancy : Helemaal niet. Ook geen familie. Ik ben blij dat de koffer er is, heerlijk. Kelly : Zaten er nog leuke mannen daar ? Nancy : Die heb ik al ingepikt. Richard. Normaal gesproken val ik absoluut niet op blond. Ze hebben het constant over Richard. Die is wel heel erg leuk. Niet in eerste instantie mijn type. Koos is Pascal zijn maatje. Hij is 34 of 35. Die twee bij elkaar, dat is feest. Die hebben het meeste ruzie en discussies. Hij oogt donker en is kaal. Hij kan soms best wel hard zijn. Ze weten precies bij wie ze een geintje uit moeten halen. Kelly : Zo ééntje hebben wij ook, Frank. Best leuk, maar af en toe seksistisch. Nancy : Verder hebben we Audrey en Sandy. Sandy valt op vrouwen. Een onwijs knap meisje. Toen ze het vertelde had ik iets van wat, dat past helemaal niet bij jou. Ze zegt het openlijk. Er is ook niks mis mee. Wie nog meer, Leo, ook een apart verhaal. Ik wil niet zoveel zeggen. Een aardige vent, maar een beetje anders. Altijd heel psychologisch. Kan heel langdradig zijn. Kelly : Alternatief zeker. Nancy : En Ed. Ed is echt een scheetje. Zo'n beer. Hij vond het echt niet leuk dat ik weg ging. Hij is echt groot. Hij zegt dat ik een toppertje ben, dat is hij ook. Kelly : Ik heb pijn in mijn hoofd. Hoe kun je nou hoofpijn krijgen, door de spanning of zo ?

1.03 Speaker : Willen alle bewoners hun zender checken ? Nancy : Kel, wat moet ik dan doen ? Pascal : Zullen we een lijstje maken van de dingen die we gaan bestellen. Kelly : We hebben geen pen en papier. We leggen dingen in een schaal om ons eraan te herinneren wat we willen bestellen.

pi_1690759
1.08 Kelly ligt nu op de bank in de woonkamer. Gert Jan : Wat zeiden ze ? Kelly : Het is gewoon een beetje gekneusd. Mijn kop ziet er ook gekneusd uit. Ik wil iets eten. Gert Jan : Kipkluifjes voor in de oven. Of we laten de shoarma langs komen. Doe de kipkluifjes er maar in. We hebben kipkluifjes genoeg. Gert Jan legt uit : Voor 11 uur kun je vers bestellen. Verder kun je één keer bij een restaurant bestellen.

1.13 Pascal en Gert Jan kletsen met de bewoners van het arme gedeelte. Gert Jan : Ik heb net een reprimande gehad voor de paracetamol. Je krijgt gewoon ... Frank : ... een rug minder. Pascal : Is het bed een beetje denderend daar ? Frank : We hebben luchtbedden en slaapzakken. Je slaapt goed maar het is onwijs koud. Pascal : Ik zou die onwijze spinnenwebben weghalen. Frank : Dat is decoratie. Diane : Weet je wat ik jammer vind, Patty zegt, neem het er lekker van, en dan komt de battle. Kelly : Zing een liedje voor mij. Diane doet het.

1.18 Kelly : Fuck, ik ga er uit. Gert Jan : Je gaat er niet uit. Iemand : Geniet er maar van diva. Kelly : Ik ga er heus niet uit. Gert Jan : Gelukkig. Diane : Ik hoop dat de volgende drie denk battles zijn. Kelly : Ik gun het jullie ook dat jullie hier zitten. Andries, nauwelijks verstaanbaar : Je mag echt niks doorgeven.

1.21 Kelly : Nancy komt naast me slapen, vind je dat goed ? Andries grapt : Nee, dat vind ik niks. Diane wil haar bruine laarzen hebben. Haar gympen moeten ook naar een andere kant. Diane : Die kan ik nooit meer gebruiken. De reden is mij niet duidelijk.

1.24 Speaker : Willen alle bewoner hun zenders checken ? Diverse mensen klinken inderdaad erg zacht. Gert Jan : Op de één of andere manier begrijp ik niet hoe het met de kleding zit. Andries : Dat weten ze zelf ook niet. Gert Jan : Je kunt het beste in je blote reet naar het battlefield gaan, dan zit je in ieder geval goed. Kelly : Een bende hè, hier. Pascal : Ongelooflijk. Kelly : Wat hebben jullie eigenlijk gezien van mij ? Pascal : Eigenlijk niks. Alleen dat je bij de stoof zat met Frank. Kelly : Het zag er zeker niet uit ? Pacal vraagt naar de battles die ze gehad hebben.

1.28 Beeld van een lege dagboekkamer.

pi_1690789
andries in de dagboek kamer kan het niet verstaan

frank met diane in de tuin aan de arme kant
frank voelt zich klotuh omdat hij heeft gehuild met het afscheid van aldrico en ze dat gezien hebben in spanje
Ook denk hij dat hij te hard is,en wil volgende week wel een exit(lol van mij mag die gaan)
Snap diane niet nu zit ze hem weer te troostuh.
En schatje dit en je gaat er niet uit.
Het geluid iss nu weg hoor alleen nog de fontein

pi_1690822
1.30 Speaker : Wil Andries naar de dagboekkamer komen ? Wil Gert Jan naar de dagboekkamer komen ? Als Gert Jan binnen is gaat de stream naar de woonkamer. Het geluid is nu zo zacht dat ik niets versta.

1.36 Gert Jan : Diane, jij hebt dingen laten liggen die je wil hebben. Welke zijn dat ? Diane : Blauwe broek en bruine schoenen. Gert Jan : Dit zijn dingen waar ik problemen mee hebt. We hebben beiden verloren. We hebben het niet goed gelezen. Ik hing onder de container en ben dus gedisqualificeerd. Jij (Diane) ook, dus ze hebben het zo gelaten. Ik had op de container moeten gaan staan. De positie zoals het nu is blijft zo. We zijn beiden gediskwalificeerd. Frank : Maak dan het hek maar open. Andries : We kunnen daar niet met zijn allen slapen.

1.40 Andries : Ik heb net ook dingen gehoord in de dagboekkamer. We (captains) krijgen in het vervolg beiden in dagboekkamer de regels van de battle. Het is al vaker gebeurd dat we ons niet aan regels houden. We moeten geen eten in onze mond proppen maar rustig gaan zitten. We mogen echt geen dingen doorgeven. De captains spreken af dat ze niet te veel lucifers gebruiken en de houtblokken droog houden. Andries : Het heeft ook geen zin want je weet niet wie de battle gaat winnen. Frank : Kanjer. Kelly : I love you.

1.45 Kelly reageert heftig omdat de dacht dat ze voor klein kind werd uitgemaakt. Gert Jan : Ik bedoelde dat wij kleine kinderen zijn t.o.v. BB. Kelly : Hoe zit het eigenlijk met die kip ? Gert Jan : Het gaat goed met de kip. Kelly : Sorry dat ik zo gestresst ben. Frank : Ik ben genaaid door de videoclip. Ze hebben alleen maar gezien dat ik stond te huilen om Aldrico.

1.47 Frank : Ik heb nooit geen voorkeur uitgesproken. Ik heb alleen gezegd, het zou leuk zijn als ik bij Andries zat.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')