abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 19 september 2001 @ 22:18:05 #1
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_1681062
quote:
Peuterleider verdacht van ontucht met tien kleuters

Uitgegeven: 19-9-2001 22:00
Laatst gewijzigd: 19-9-2001 22:03

GRONINGEN - Een 33-jarige peuterleider die de afgelopen zomer in Groningen werd aangehouden op verdenking van ontucht, heeft zich mogelijk jarenlang aan een groot aantal kinderen vergrepen. Het gaat om tenminste tien kleine meisjes die de afgelopen zes jaar door W.K. de V. zouden zijn misbruikt.

Volgens justitie, die dit woensdag bekend heeft gemaakt, gaat het om een ernstige vorm van ontucht waarbij ook sprake is geweest van het seksueel binnendringen bij de slachtoffertjes in de leeftijd van twee tot vier jaar.

Alle kinderen waren als pupil ondergebracht bij kinderdagverblijf Doremi in Groningen waar de man als peuterleider werkzaam was. De V. is na zijn aanhouding begin juli ingesloten en zit nog steeds vast in het Huis van Bewaring in Groningen. Het onderzoek is nog niet afgesloten. Ook wordt de verdachte nog psychiatrisch onderzocht. Het kan daardoor nog een aantal maanden duren voordat hij terecht staat.

woensdag 19 september 2001 @ 22:39:38 #2
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_1681356
quote:
Op woensdag 19 september 2001 22:18 schreef Loedertje het volgende:

[..]
waarbij ook sprake is geweest van het seksueel binnendringen bij de slachtoffertjes in de leeftijd van twee tot vier jaar.

Zucht, je begint haast te geloven dat al die dingen gewoon zijn als je ze elke dag weer leest. Sick asshole
  Milf woensdag 19 september 2001 @ 22:40:36 #3
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_1681371
levenslang opsluiten en nooit meer terug laten keren in de maatsschappij
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_1681378
1 antwoord
pi_1681480
zijn penis er af haken
en langzaam laten kwellen die gast
sorry voor me woorden maar zulke gasten moeten ze op een onbewoont eiland neerzetten en noot meer vrij laten
groet
marcia
  woensdag 19 september 2001 @ 22:55:32 #6
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_1681544
quote:
Op woensdag 19 september 2001 22:18 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Goed gesproken.
  † In Memoriam † woensdag 19 september 2001 @ 22:56:56 #7
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_1681569
quote:
Alle kinderen waren als pupil ondergebracht bij kinderdagverblijf DoReMi aan de Haydnlaan in Groningen, waar de man als peuterleider werkzaam was. De V. is na zijn aanhouding begin juli ingesloten. Hij zit nog steeds vast in het Huis van Bewaring in Groningen. Het onderzoek is nog niet afgesloten.

[Dit bericht is gewijzigd door Loedertje op 19-09-2001 23:28]

donderdag 20 september 2001 @ 00:36:24 #8
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_1682727
Het is walgelijk. Die man die hoeft toch niet psychiatrisch onderzocht te worden om te concluderen dat er iets niet goed is in zijn hoofd? Duidelijk kan hij zijn fantasietjes niet scheiden van de werkelijkheid (als je uberhaupt al zulke fantasieen kunt hebben, maar goed).

Inderdaad, ballen er af draaien en voor eeuwig in een turkse gevangenis pleuruh.

Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_1682781
wat voor nut hebben dit soort topiques eigenlijk? Kijken hoe creatief een Fok!ker iemand doodwenst? Ik weet niet wat vervelender is, dit soort topiques of een allochtonen topique waar iedereen tenminste nog iets weet uit te kramen dan een hoop boze smilies en suffe martelstraffen. Wat is je bedoeling met dit topique Loedertje?
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_1683212
Dit soort berichten geven aan dat pedofielen/pedoseksuelen nog steeds vrij spel 'krijgen' om hun zieke, seksuele frustraties te kunnen botvieren op vaak zeer jonge kinderen, die hierdoor voor de rest van hun leven getekend zullen zijn.

Meer dan eens hebben deze personen reeds een dubieus verleden en/of zelfs een strafblad waaruit blijkt dat hun intenties t.o.v. kinderen in 't geheel niet oprecht zijn te noemen. Toch weten deze mensen dagelijks met kinderen in contact te komen en wel op legitieme basis, met alle mogelijke desastreuze gevolgen van dien.

Zijn er nu werkelijk geen instanties die een degelijke, strenge screening kunnen uitvoeren m.b.t. mensen die met kinderen willen werken?! Hoe lang laat men dit nog oogluikend toe...?

† In Memoriam † donderdag 20 september 2001 @ 09:48:23 #11
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_1683527
quote:
Op donderdag 20 september 2001 00:41 schreef Herald het volgende:
Wat is je bedoeling met dit topique Loedertje?
Of dit soort topics nut hebben weet ik niet Herald, wat ik echter wél weet is dat dit soort dingen in 2001 nog steeds TE vaak voorkomen, zowel in de hulpverlening als kinderopvang als in de vrije tijdsbesteding van kineren werpen "potentieele pedofielen"zich op als "beschermers van kinderen", zelf na duidelijk signalen en soms aangiftes ( zie de "kampleider" die betrokken was bij de moord op Nicky Verstappen..)

p.s: Dat er mensen vanuit hun onderbuik reageren op bepaalde topics kun je trouwens niet vermijden, hier niet en op de FP niet.

pi_1683529
Ik snap niet dat mensen tot zoiets in staat zijn.. tis gewoon
  donderdag 20 september 2001 @ 12:20:56 #13
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1684622
Koning Albert deel van Dutroux netwerk?

Ook in Belgie zijn er weer verdachten!

Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
pi_1684623
quote:
Op donderdag 20 september 2001 03:36 schreef Meaghan het volgende:
Zijn er nu werkelijk geen instanties die een degelijke, strenge screening kunnen uitvoeren m.b.t. mensen die met kinderen willen werken?! Hoe lang laat men dit nog oogluikend toe...?
Ik denk dat kinder(opvang)instanties net zo min intensief naar de achtergrond kijken van een persoon dan menig ander bedrijf. Bij nog geen enkel baantje van mij is gevraagd naar mijn strafblad. En de Fok!kertjes kennende zouden ze heel erg op hun pik zijn getrapt als hun toekomstige baas naar hun strafblad cq verleden zou vragen. Doet me denken aan Afgewezen worden om verleden .
Ook vraag ik me af of de koterinstellingen wel kieskeurig kunnen zijn wat betreft personeel. Als ze moeilijk aan personeel kunnen komen en Bob uit Haaksbergen is erg enthousiast, een ware kindervriend en de enige die solliciteert dan denk ik niet dat ze een onderzoek instellen naar zijn strafblad cq verleden. Denk ook dat er nog steeds wordt beredeneert als "die man ziet er niet uit als potentieel pedofiel". En in hoeverre trek je dat screenen door? Alleen als je met kleine kinderen werkt, of bij alle kinderen, en alle leraren(basisschool/middelbare school) ook? En hoe zit het met de pastoor die regelmatig misdienaars recruteert?
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  donderdag 20 september 2001 @ 12:43:42 #15
15660 chocolatemoeze
pi_1684800
Ja tuurlijk gewoon onderbuikgevoelens. Daarmee druk ik mijn walging uit t.o.v. dat zulke dingen nou eenmaal gebeuren. Niemand hier kent het hele verhaal en kan daar geen oordelen over vellen dus.
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  † In Memoriam † donderdag 20 september 2001 @ 14:11:35 #16
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_1685231
quote:
Op donderdag 20 september 2001 12:20 schreef Herald het volgende:

[..]

Ik denk dat kinder(opvang)instanties net zo min intensief naar de achtergrond kijken van een persoon dan menig ander bedrijf. Bij nog geen enkel baantje van mij is gevraagd naar mijn strafblad. En de Fok!kertjes kennende zouden ze heel erg op hun pik zijn getrapt als hun toekomstige baas naar hun strafblad cq verleden zou vragen. Doet me denken aan Afgewezen worden om verleden .
Ook vraag ik me af of de koterinstellingen wel kieskeurig kunnen zijn wat betreft personeel. Als ze moeilijk aan personeel kunnen komen en Bob uit Haaksbergen is erg enthousiast, een ware kindervriend en de enige die solliciteert dan denk ik niet dat ze een onderzoek instellen naar zijn strafblad cq verleden. Denk ook dat er nog steeds wordt beredeneert als "die man ziet er niet uit als potentieel pedofiel". En in hoeverre trek je dat screenen door? Alleen als je met kleine kinderen werkt, of bij alle kinderen, en alle leraren(basisschool/middelbare school) ook? En hoe zit het met de pastoor die regelmatig misdienaars recruteert?

Lieverd, ik begrijp wat je bedoelde met het bovenstaande stukje alleen voor bijvoorbeeld mijn huidige functie vraagt men netjes om een "bewijs van goed gedrag", indien je inderdaad in aanraking bent geweest met Justitie dan zal je dit "bewijs"niet krijgen MAAR denk je nu werkelijk dat dat zogenaamde "bewijs"iets zegt over die persoon en zijn denkwijze ?

Je kunt dat zogenaamde veilige gevoel wel gaan invoeren voor iedereen die in zijn werk te maken heeft met jeugdigen maar dat lullige papiertje zegt echt geen fuck..

donderdag 20 september 2001 @ 14:13:07 #17
15660 chocolatemoeze
pi_1685245
Toch wel. Het draagt enigszins bij. Het sluit helaas niet uit, maar wil je uitsluitsel van goed gedrag dan kan dat helaas alleen in een politiestaat aangetoond worden ben ik bang.
  † In Memoriam † zaterdag 22 september 2001 @ 22:05:44 #18
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_1708335
SKGS stelt onderzoek in naar DoReMi

Groningen:

De Stichting Kinderopvang Groninger Stad (SKGS) stelt een intern onderzoek in naar de ontuchtzaak DoReMi.
Directeur Cathy Boltje is er volledig van overtuigd dat haar organisatie adequaat heeft gehandeld "maar we zijn heel kritisch op onszelf";Een intern onderzoek is standaard. Als dat nodig is schrikken we ook niet terug voor een onafhankelijk, extern onderzoek.

Ouders die hun kinderen toevertrouwden aan kinderdagverblijf DoReMi beweren dat ze al langer vermoedens hadden van sexueel misbruik. Sommige vragen zich af of de leiding van het kinderdagverblijf wel alert genoeg op deze signalen heeft gereageerd.

De GGD is formeel toezichthouder op de kinderopvang maar die inspectie beperkt zich tot de hygiene en de technische staat van de gebouwen. Inhoudelijk heeft de GGD geen bemoeienis met de kwaliteit van de opvang. Ook de onderwijsinspectie draagt geen enkele verantwoordelijkheid voor het reilen en zeilen op een kinderdagverblijf.
Ontucht op een kinderdagverblijf kun je wat dat betreft gelijk stellen met sexueel misbruik bij de padvinderij verduidelijkt een woordvoerster van de Onderwijsinspectie.

Dit betekent dat niemand kinderdagverblijven op dit vlak controleert.
Is het personeelsbeleid deugdelijk?
Zijn er goede procedures voor vermoedens van sexueel misbruik?

Het wachten is op de wet basisvoorziening kinderopvang, voordat de verantwoordelijkheden haarscherp duidelijk zijn.

Ook particuliere kinderdagverblijven komen straks te vallen onder deze wet.

Bron: Groninger Dagblad

pi_1710628
Ophangen die dader!
pi_2607897
quote:
Op donderdag 20 september 2001 12:20 schreef Herald het volgende:

Bob uit Haaksbergen

Wat bedoel je daarmee?
  woensdag 26 december 2001 @ 00:57:02 #21
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_2608299
Omhoogkicken van oude topics zonder verdere actualiteitswaarde wordt niet op prijs gesteld.

Slotje dus maar.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')