abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 september 2001 @ 00:45:13 #1
13759 tweety_sweet
The bad girl in the bad world
pi_1647024
dit is een verhaal dat ik vanavond op de computer over mezelf heb geschreven, en dat moet ik gewoon ff kwijt:

Hoi mezelf,
ik weet dat ik niet lekker in me vel zit, en ik weet niet waardoor dat komt.
maar ik ben sagerijnig als ik weet niet wat, en tegen alles en iedereen.
Ik heb niet echt et gevoel dat mensen mij serieus nemen, dus wat heeft me leven nog voor zin!
ik weet dat ik zo jong nog niet aan zelfmoord moet denken, en dat ben ik ook zeker niet van plan.
ik zou veel te veel mensen pijn doen in hun hart, zelfs richies hart zou ik raken, al heb ik ruzie met em.
ik vraag me wel es af of hij wel een goed iemand voor mij is, we hebben volgens mij veel te vaak ruzie...
Ik gebruik dit nu als een soort dagboek, maar ik sla het niet op, het is om het eenmalig opteschrijven op de computer, en verder niks.
Mijn gevoelens voor Richie zijn 100% naar hem toegericht. en dat hoort eigenlijk niet.
En mijn geduld, ja, die raakt ook nog es op. Ik krijg veel te veel veranderingen in me leven nu... bijvoorbeeld school en de groei en me gevoelens.
Ik ben een heel gevoelig meisje, dat weet ik van mezelf.
Dat is opzich goed, dan weet ik tenminste wanneer mensen moeten stoppen, maar Richie ziet niet in dat ik een keer kwaad op em word omdat hij gewoon te ver gaat.
Ik weet dat dit een heel groot stom onzin verhaal is, maar ik lucht nu wel me hart, bij de computer...
Ik doe dit soort dingen niet vaak, maar ik kan er niet met me ouders over praten, ik durf dat gewoon niet...
Me vader zal me rare dingen gaan aanraden waar ik toch niks aan heb, en me moeder gaat zich teveel met me bemoeien... Me zus... dat is een ramp, ze bedoeld alles goed en ze wil me alleen maar beschermen, maar dat doet ze niet goed.
Ik hou heel veel van haar, maar ze moet me wel me eigen gang laten gaan.
Eigenlijk ben ik een enorme doos, ik maak flauwe grappen, ik ben eigenwijs en ik wil alles zelf oplossen of doen.
Terwijl ik dat niet kan...
Aan de ene kant voel ik me lekker bij Richie, maar aan de andere kant................
ik kan em niet goed vertrouwen, hij heeft zo'n ongelovelijk raar karakter.
ik voel me soms ook niet veilig bij hem.
Genoeg gezeurt over Richie, al kan ik er niet mee stoppen, hij is eigenlijk één groot probleem, al houd ik wel van em.
Al mag dat ook niet >:(
Ik heb eigenlijk nooit gedacht dat ik zo'n groot verhaal kon typen over mij en Richie.
Wat eigenlijk ook een groot probleem is, is Amerika en Afganistan, ze zijn gezellig in oorlog >:(
Ik vraag mezelf wel es af, waarom ik nog chat met Richie, hij doet me zo vaak pijn, en dan hebben we WEER ruzie
Eigenlijk is me leven 1 grote puinhoop!!!
Ik heb er een rotzooi van gemaakt, een ROTZOOI >:(
ik ben boos, op iedereen en zelfs op mezelf.
m'n hele leven is veranderd nadat me moeder in het ziekenhuis heeft gelegen.
ik kan er nog steeds om huilen, als ik er goed over nadenk...
Ik denk dat ik dit verhaal naar mezelf ga mailen, steeds doorsturen en doorsturen en keer op keer lezen.
En dan goed over me leven nadenken

veel leesplezier

I'm Superman motherf*cker without the 'S' on my chest!!!
pi_1647187
Ik vind het nogal wat... Voor (met alle respect) iemand van 12 jaar...

Hoe moeilijk het ook is, probeer iemand te vinden om erover te praten... Praten is altijd beter dan een bericht posten op het forum... Met praten kun je ook beter je emoties kwijt, je kunt het er met iemand over hebben...

Succes iig!

.
  zondag 16 september 2001 @ 01:08:41 #3
13759 tweety_sweet
pi_1647207
quote:
Op zondag 16 september 2001 01:06 schreef Tackleberry het volgende:
Ik vind het nogal wat... Voor (met alle respect) iemand van 12 jaar...

Hoe moeilijk het ook is, probeer iemand te vinden om erover te praten... Praten is altijd beter dan een bericht posten op het forum... Met praten kun je ook beter je emoties kwijt, je kunt het er met iemand over hebben...

Succes iig!

jeetje van ben jij een lieverd!!!
dit lucht iig al veeeeeeel meer op echt waar
  zondag 16 september 2001 @ 01:09:31 #4
15949 Aleksejev
fulltime bikkel
pi_1647214
idd! ik ben het helemaal eens met Tackleberry
suc6 ermee
I don't suffer from insanity, i enjoy every minute of it! | To seek out new bikkels and new bikkelisations, TO BOLDLY BIKKEL WHERE NO MAN HAS BIKKELED BEFORE!
pi_1647215
Zoals ik het lees kun je beter aan jezelf denken .. je bent jong en je hebt alles nog lang niet gezien ! Zorg eerst dat je jezelf veilig en comfortabel voelt, denk daarna pas aan iets anders.
  zondag 16 september 2001 @ 01:11:49 #6
13759 tweety_sweet
pi_1647233
quote:
Op zondag 16 september 2001 01:09 schreef gelly het volgende:
Zoals ik het lees kun je beter aan jezelf denken .. je bent jong en je hebt alles nog lang niet gezien ! Zorg eerst dat je jezelf veilig en comfortabel voelt, denk daarna pas aan iets anders.
ik zal eraan denken
  zondag 16 september 2001 @ 01:13:43 #7
15013 -B-
Persona Non Grata
pi_1647249
Je bent blijkbaar nog het ziekenhuisbezoek van je moeder nog niet helemaal te boven en dat is vrij normaal. Daarnaast heb je ook nog last van een vriendje wat naar eigen zeggen" met je gevoelens speelt" terwijl je dat er eigenlijk er gewoon niet bij kunt hebben. Het is dan ook niet vreemd dat de recente ontwikkelingen in de VS de welbekende druppel zijn. Ik kan je twee dingen aanraden. Geef jezelf niet de schuld van dit alles en vooral praat er met zoveel mogelijk mensen over. Zij kunnen je helpen om weer de juiste richting aan je leven te geven.

sterkte en

Speculeren is andere koek dan speculaas.
pi_1647265
Op zich goed dat je dit verhaal aan anderen laat lezen en er zo (als je het niet met een goed gesprek kunt) een beetje aandacht aan schenkt. Ik denk alleen dat je het beter aan een bekende kunt laten lezen want wij kunnen je denk ik niet echt helpen zo. Iemand die weet wat richie voor een persoon is en hoe je achtergrond thuis is bijvoorbeeld. Ik denk dat je aan zo'n persoon veel steun kunt hebben.

Succes iig.

Imi

Ik denk dat ik het wel eens eerder vergeten ben.
  zondag 16 september 2001 @ 01:15:09 #9
13759 tweety_sweet
pi_1647267
quote:
Op zondag 16 september 2001 01:13 schreef -B- het volgende:
Je bent blijkbaar nog het ziekenhuisbezoek van je moeder nog niet helemaal te boven en dat is vrij normaal. Daarnaast heb je ook nog last van een vriendje wat naar eigen zeggen" met je gevoelens speelt" terwijl je dat er eigenlijk er gewoon niet bij kunt hebben. Het is dan ook niet vreemd dat de recente ontwikkelingen in de VS de welbekende druppel zijn. Ik kan je twee dingen aanraden. Geef jezelf niet de schuld van dit alles en vooral praat er met zoveel mogelijk mensen over. Zij kunnen je helpen om weer de juiste richting aan je leven te geven.

sterkte en

eindelijk begrijpen mensen me
iedereen zegt dat ik moeilijk in elkaar zit
terwijl dat helemaal niet zo is
  zondag 16 september 2001 @ 01:16:56 #10
13759 tweety_sweet
pi_1647289
quote:
Op zondag 16 september 2001 01:15 schreef Imi het volgende:
Op zich goed dat je dit verhaal aan anderen laat lezen en er zo (als je het niet met een goed gesprek kunt) een beetje aandacht aan schenkt. Ik denk alleen dat je het beter aan een bekende kunt laten lezen want wij kunnen je denk ik niet echt helpen zo. Iemand die weet wat richie voor een persoon is en hoe je achtergrond thuis is bijvoorbeeld. Ik denk dat je aan zo'n persoon veel steun kunt hebben.

Succes iig.

Imi

ik reageer op alle reacties en ik bedank nogmaals jou en de rest echt
maar ik voel me vaak niet op me gemak als ik het er met iemand over wil hebben, en dat is best wel een probleem
pi_1647314
quote:
Op zondag 16 september 2001 01:16 schreef tweety_sweet het volgende:

[..]

ik reageer op alle reacties en ik bedank nogmaals jou en de rest echt
maar ik voel me vaak niet op me gemak als ik het er met iemand over wil hebben, en dat is best wel een probleem

bedenk wel dat wij alleen in het algemeen kunnen reageren... wij kennen jouw precieze situatie helemaal niet, hoe goed je het ook omschrijft...
Zorg dat je er met iemand uit je omgeving over praat, die kunnen je dan veel beter begeleiden erin...

Succes en sterkte meis!

.
  zondag 16 september 2001 @ 01:21:40 #12
13759 tweety_sweet
pi_1647345
quote:
Op zondag 16 september 2001 01:18 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

bedenk wel dat wij alleen in het algemeen kunnen reageren... wij kennen jouw precieze situatie helemaal niet, hoe goed je het ook omschrijft...
Zorg dat je er met iemand uit je omgeving over praat, die kunnen je dan veel beter begeleiden erin...

Succes en sterkte meis!

ik denk dat ik volgende week met me ma ga praten
pi_1647351
quote:
Op zondag 16 september 2001 01:21 schreef tweety_sweet het volgende:

[..]

ik denk dat ik volgende week met me ma ga praten

moet je ook echt gaan doen meis, daar zijn moeders voor
sterkte he!
.
  zondag 16 september 2001 @ 12:05:08 #14
13759 tweety_sweet
pi_1649056
quote:
Op zondag 16 september 2001 01:22 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

moet je ook echt gaan doen meis, daar zijn moeders voor
sterkte he!

thnx voor de 100.000.000ste keer
pi_1649736
Meissie toch wat een verhaal!!

Ik weet precies hoe je je voelt, ik heb het zelf ook gehad , je bent in de pubertijd denk ik !
Het komt vanzelf wel goed, maar je meot er wel veel over blijven praten, des noods met mij

sterkte meid

kussies Mellow

Quiet!!
Shhh, hush your mouth
Silence when I spit it out, ... in your face
Open your mouth, give you a taste
  zondag 16 september 2001 @ 13:56:26 #16
13759 tweety_sweet
pi_1649764
quote:
Op zondag 16 september 2001 13:52 schreef -Mellowdy- het volgende:
Meissie toch wat een verhaal!!

Ik weet precies hoe je je voelt, ik heb het zelf ook gehad , je bent in de pubertijd denk ik !
Het komt vanzelf wel goed, maar je meot er wel veel over blijven praten, des noods met mij

sterkte meid

kussies Mellow

via internet begrijpen mensen me blijkbaar veel beter
pi_1650148
Aan de vorige reacties heb ik eigenlijk niet veel toe te voegen.

Ik wens je nog veel sterkte!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')