En sinds wanneer hoor jij bij mannelijk Nederland?
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 15-09-2001 14:25]
in dat opzich ben ik conservatief
gadverdamme...
quote:
Op zaterdag 15 september 2001 14:24 schreef SunChaser het volgende:
Ik lees alleen de interviews.En sinds wanneer hoor jij bij mannelijk Nederland?
je ziet meteen dat het een man is geweest
ik word er in ieder geval niet opgewonden van
Laat maar komen !
Ik vind haar er als transsexueel eigenlijk erg goed uitzien. De operatie is prima geslaagd. Maar ik hoef haar toch op een of andere manier niet 'kamerbreed' in de Playboy. Noem me ouderwets of conservatief, maar nu ik het eenmaal weet, geef ik tóch de voorkeur aan een 'natuurlijke' vrouw. Sorry, Kelly.
quote:Wel eens goed naar dat lichaam in het geheel gekeken ?
Op zaterdag 15 september 2001 15:28 schreef fashionably_late het volgende:
Ik snap er nix van.... Ik vind haar erg mooi!
Jammer dat iedereen weet dat ze transsexueel is....nu komen we er nooit achter of jullie niet beinvloed zijn door het 'weten'....
(ook al weet je dat het ooit een man was)
wat een gezeik hier, stelletje piskijkers. Er moet betaald worden voor de internet, o, o, o! Wel drie ruggen neerlegen voor een doevakantie in Plampos Manjefikos en drie uur op je hoofd aan een touw gaan hangen maar gaan lijeren als er een joetje moet worden betaald voor BB. Als je voor een paar mijer naar een vozende bouwdoos mag kijken, wat zeuren jullie dan.
Attelenooje, wat een lijertjes hier. Maar verder wel gezellig, pikkies. kan er nog es iemand een foto maan en puleren in dat gedoe met die feek fotoos, dat je zeg maar de kop van andries op dat van loeki de leeuw plakt en dat hij aan zijn vingers ruikt en zegt: asjemenou!!
Ik kom meer. Geinige tyfuszooi hier.
quote:BA !
Op zaterdag 15 september 2001 16:54 schreef attelenooje het volgende:Ik kom meer. Geinige tyfuszooi hier.
quote:Kijk, als je het zo stelt
Op zaterdag 15 september 2001 16:32 schreef speknek het volgende:
Willik best zien in naam der wetenschap
quote:Eeuh... nee. Tenminste... niet meer...
Op zaterdag 15 september 2001 14:35 schreef fashionably_late het volgende:
Dus jullie zitten niet aan de buis gekluisterd als ze naakt door het beeld huppelt???
quote:Ze is zeker niet lelijk, maar ik sla die Playboy toch maar over
Ik snap er nix van.... Ik vind haar erg mooi!
quote:Daar ben ik inderdaad door beinvloed, ja. Kan er niets aan doen, sorry
nu komen we er nooit achter of jullie niet beinvloed zijn door het 'weten'....
quote:Ik had het niet door, nee. Nah, is ook moeilijk op een stream ter grootte van een overmaatse postzegel
Op zaterdag 15 september 2001 16:31 schreef Cynix ® het volgende:
ik ben ook benieuwd hoeveel mensen haar, in het geval ze het niet vrij snel zélf gezegd zou hebben, direct doorgehad zouden hebben.
quote:
Op zaterdag 15 september 2001 16:54 schreef attelenooje het volgende:
kan er nog es iemand een foto maan en puleren in dat gedoe met die feek fotoos
quote:dat is makkelijk zat, zoena. je moet het zien als een naar binnen geklapte rosbief gevuld met spier, tenminste zo ziet het er bij Tante Sjaan uit die vroeger hier in de Jordaan nog Dikke Tonnie hatte. Dikke Tonnie heb mij toen gezegd dat hij een gevangenis in zijn lichaam had of zoiets. En dat hij daargevangen in zat maar de sleutels kon hij niet vinden, zoiets. Ik zeg, man lul niet, pik, hier neem nog een tanussie, maar hij maar doorzeiken over zijn klootzak en dat ze dan van de stukken huid heel mooi schaamflappen kunnen maken. Affijn, kom hem twee jaar later tegen had ie tieten en een poedel. ik zeg, krijg nou de teer, Tonnie. Ik mee naar huis, moest ik kijken. Hij met zijn reet omhoog op die roze driezits en ik moet zeggen, keurig gedaan. broodje halfom maar dan met allemaal haar er omheen, zo moet je het zien.
Op zaterdag 15 september 2001 18:31 schreef Soena het volgende:
Wel heel ordi maar liever in zo'n boekje waar ze met de benen wijd gaan
Niet omdat t me zou opgeilen maar dan kan ik es goed bekijken hoe zoiets nu gemaakt is
ik heb er ook wel fotoos van. dus niet feek maar riel. ik hoor het wel. De balle, lijertjes. de teer, geinig forum hier
De serieuzere Fokkers en diegene die zich op een beetje willen verdiepen in transsexualiteit wil ik er op wijzen dat er as maandag op NED1 om 23:00 uur een programma over is: 'De jongen die een meisje werd'
Het is niet te vergelijken met de situatie van Kelly want dit gaat over een jongen die tegen zijn wil(!) een meisje werd. Maar ik denk dat het wel meer helderheid zal geven in de psyche van transsexuelen en wellicht wat begrip zal kweken bij degenen die dat nog niet hebben.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |