Vragen, opmerkingen en commentaar graag in het commentaar-topic: Commentaren op de streamverslagen, deel 2
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.
Vervolg op: Streamverslagen 14 september 2001
[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 15-09-2001 01:14]
[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 15-09-2001 01:16]
Ze praten over het risico dat BB meebrengt ten aanzien van het verliezen van je baan.
Frank steekt een heel verhaal af over zijn werk. Hoe hij naar Amerika moest om van alles te regelen. In Amerika vonden ze het geweldig dat hij meedeed aan BB en kreeg hij groen licht. Mailtjes gehad van iedereen, tot en met de hoogste baas aan toe om hem succes te wensen.
Vervolgens zegt Diane dat ze zich daaraan ergert, omdat het nou net ging om eventuele risico's en dat zij niks hoeft te horen dat het bij Frank wel goed gaat.
Frank reageert gepikeerd: 'nou dan hou ik voortaan mijn mond wel'
GJ zegt dat ie van Kelly meer verwacht. 'O ja' zegt Kelly?? 'Ja, zegt GJ, 'er zit bij jou een heel verhaal achter volgens mij, maar dat komt nog wel als de tijd rijp is'
GJ zegt dat ie weet dat ie arrogant overkomt, mede naar aanleiding van het filmpje dat de medebewoners hebben kunnen zien, waarop zijn BMW cabrio en nog wat zaken.
Frank zegt dat ie inderdaad arrogant is.
GJ weerlegt dat ie heeft gevraagd of zijn cabrio niet in beeld hoefde omdat hij deze reacties wel had verwacht. Hij wil niet gezien worden als de miljonair.
Hij geeft als voorbeeld dat hij ook als eerste wegging uit de auto van de battle. Die auto maakt hem niet uit bij wie die terecht komt maar het maakt hem wel uit dat hij wordt aangevallen, op een hoge toon, met veel wijzen en intimidatie, vind hij wel vervelend.
Hij vind het naar, en wil een stukje cohesie creeeren.
Frank zegt dat ie op zijn hoede is voor GJ. Heeft dat zelfs in de DBK te kennen gegeven. GJ zegt dat als hij nooit had verteld dat ie miljonair was Frank zo niet zou reageren.
Frank vraagt of GJ weet waarom hij door de mand is gevallen?
GJ zegt dat ie dat niet weet. Frank zegt dat hij enorm fout bezig was met het beoordelen van de kranten en tv beelden over amerika. Dan mag GJ nog zo'n verantwoordelijke baan hebben maar hij valt door de mand omdat hij niet wenst te geloven dat Amerika echt is. GJ zal altijd zijn maatje blijven maar hij is voortaan erg op zijn hoede voor wat GJ bettreft.
Andries gaat vragen stellen over zijn eigen filmpje en de rest mag alleen met ja of nee antwoorden.
Weten jullie nu waar ik woon en waar ik geboren ben??
Iedereen zegt ja. Kelly vraagt of hij dat erg vind. Andries geeft aan dat hij dat inderdaad liever niet had gehad. Met name voor een stukje anonimiteit na BB.
Achtereenvolgens wordt het gezicht uitermate goed schoongemaakt, een uitgebreide douche genomen, het hele lichaam ingesmeerd, de oksels be-deodeerd, een vleugje parfum over het hele lijf.
Daarna gaat ze zich in de spiegel bekijken en is niet tevreden, diverse ooohs en aaahs en andere krachttermen zijn het gevolg.
Dit alles duurt bij elkaar zo'n 30 minuten inmiddels.
Ze loopt naar de woonkamer en ploft op de bank. Zit alleen.
Ze wrijft wat over haar benen en zucht af en toe hartgrondig. Vervolgens staat ze weer op en gaat naar de keuken?? (geen direct beeld, alleen een lege huiskamer, maar ik hoor wat gerommel)
Ik hou het dus voor gezien verder
Neem ik maar aan, ik hoor niks en ik zie niks
edit: o nee, ze waren weer terugverhuisd. Hou het ook allemaal niet meer bij
[Dit bericht is gewijzigd door REC op 15-09-2001 08:48]
Diane wil de keuken nu ook opruimen, het moet er gezellig uitzien
Diane klaagt nu over de laatste Battle....ze kon 4 uur lang niet eten
Diane vindt dat ze nu veel meer rust en bewegingsvrijheid heeft nu Aldrico weg is.
Frank staat ontbijt te maken in de keuken.
GJ zegt dat als er een klap wordt uitgedeeld het natuurlijk uitgezonden wordt. De anderen zeggen dat je er dan meteen uitvliegt. F zegt dat hij nooit slaat, maar vroeger wel agressief was. Nu telt hij eerst tot tien en blaast stoom af als hij weer die neiging krijgt.
Nu hebben ze het over radio in de auto, ze luisten naar Jensen in de ochtend.
Het gesprek komt Kerstmis. F vindt Kerst heel leuk maar het boeit hem niet. Hij vindt het huichelarij. D heeft meerdere keren Kerst alleen gevierd (op schiphol misschien?).
D begint 'vrede op aarde' te zingen...
GJ en F zijn aan het sporten (wat ze doen is niet te zien op mijn stream). GJ zegt tegen F dat ie ontzettend onaardig tegen D doet sinds F is afgewezen door D.
Ook Kelly is nu aan het sporten. Vanwege het geluid lijkt het een hometrainer.
K:'goh leuke zwembroek heb je aan'
GJ legt uit waarom hij in BB is gegaan. Voor de exremen, brood bakken met boter wat uit de vuilcontainer is gehaald, de koude douche. K is bang voor het ongedierte in het arme gedeelte.
Kelly weet het niet,
Diane" ben je blond of zo? Zeeuws meisje is natuurlijk uit Zeeland.
Iedereen lacht.
Voor dit intelligente gesprek hadden ze het over wanneer het huis het best schoongemaakt kan worden.
(Diane was nameliijk een beetje aan het commanderen.)
GJ stelt voordat ze beter na of om 12.00 kunnen schoonmaken.
Dit omdat ze maar 2 uurtjes kunnen sporten (in het hok kunnen komen) van 10.00- 12.00
Het gesprek gaat nu over gebrek aan handdoeken.
(ze zitten eigenlijk op een battle te wachten, die had b.v Diane al eerder verwacht daarom had ze gezorgd dat ze vroeg klaar was.)
weer een leuke Kelly opmerking.
Diane komt uit Haarlem (ik ook) en ze hebben het over bepaalde accenten. Over ABN
Kelly: ABN? Wat is dat? :-)
Ze hebben een zonnebank besteld.
wat is Diane vergeten te bestellen vraagt GJ
Vlees en sap?
Ja opeens hoorde ik Kelly roepen " zonnebank" toen was mijn concentratie weg.
Diane" ik ben heel gevoelig voor pigmnt dus de zonnebank zal heel lastig worden voor mij"
Diane " gewoon maar 10 minuutjes.
GJ" waar komt die eigenlijk staan?
Maakt toch niet uit waar die staat volgens Kelly.
Frenk verteld dat hij JDM tegen kwam, en die vroeg hem of hij er zin in had,
Frenk vertelde hem dat hij wel een zonnebank wilde bestellen.
JdM vond het heel interessant wat de bewoners zouden bedenken.
Diane " ik denk dat ik elke dag een raampje pik, om schoon te maken.
GJ" o ik dacht dat je aan Andries dacht, zou maar uitkijken want anders houd je met hem geen raampie over"
(ik hoor niemand lachen)
ze zouden alles willen zien wat zij in een week gedaan hebben.
GJ: ja of een compilatie van de mensen achter de schermen.
grappig hoe t nu is gebeurt, je krijg t nu rare ogen.
D: hoe bedoel je?
GJ: ja we hadden niets moeten afspreken,als we echt met zijn vieren hadden geprobeerd hadden we irritaties gekregen
K" Ja ik had ook zo graag die auto willen winnen"
daarna, maar n auto interesseert me niet, kan net zo makkelijk met de trein.
GJ: verteld hoe gek hij op zijn auto is.
K: vroeg waarom hij (GJ) niet in de auto bleef zitten.
GJ: omdat hij het aan zijn familie wilde geven
K" Maar ik zou zo graag die auto hebben willen winnen.
GJ Zo een ding kost 21.000 gulden.
Dat is een mega bedrag.
GJ kan zich voorstellen dat mensen echt denken wat zijn jullie een stelltje klootzakken.
K" interesseert me niet, i dont give a shit, wat ze uitzenden maakt me niet uit.
(GJ heeft het maar over als ik dan had ik)
Het enige wat je ziet is een slapende Gert-Jan. Het enige wat je hoort is Kelly die zich afvraagt of mensen het leuk vinden om naar haar te kijken...
14:26
Frank snapt niet dat mensen van Big Brother zo'n hype maken. Andries twijfelt aan het aantal kijkers, maar Frank denkt dat het toch wel behoorlijk zal zijn omdat er zo veel is gebeurd. Frank is erg tevreden met het huidige concept, al zijn er wel aanloopproblemen
14:28
Frank zegt dat hij meteen al iets in de gaten had bij Kelly. Maar toch is het wel gewoon een lekker wijf...
Volgens Frank is GJ de enige die nog van niets weet omtrent Kelly, hoewel hij waarschijnlijk wel iets in de gaten heeft. Frank geeft ook aan dat hij weet dat Kelly het heel erg moeilijk vond om met Andries te praten. Andries kan zich dat goed voorstellen. Hij verteld dat hij ooit naar een disco is geweest en daar met Kelly heeft staan dansen, onderwijl denkend: 'Wat een lekker wijf'.
De vriend van Frank vroeg of hij wel wist met wie hij had staan dansen, dat dat miss Travestie was. Frank reageerde: 'Dat meen je niet joh'.
Even later hebben ze het over het concept van BB. Dat ze eigenlijk de pilot zijn voor het nieuwe concept. Zet zes gekken in een huis en je hebt bingo.
Kelly loopt langs: 'Heej lekker wijf', roep Frank, 'Of mag ik dat niet zeggen?'
Het gesprek gaat weer verder over Kelly. Frank verteld nogmaals dat hij Kelly een lekker wijf vind maar wel meteen zag dat er 'iets' aan de hand was.
Andries vraagt zich af wat er nu gaat gebeuren, wat de volgende stap is. Of er iemand bijkomt. Frank denkt dat ze vandaag met rust gelaten zullen worden, even mogen chillen. Dat ze morgenochtend uit bed worden getrommeld en dan een battle voorgeschoteld krijgen die best te halen valt. Althans, dat hoopt hij want hij wil het liefst in het rijke gedeelte blijven. Hij vind het arme gedeelte ook leuk, op zijn tijd en heel kort, maar zit het liefste hier. Andries verwacht dat iedereen nog een persoonlijke battle krijgt, net zoals hij zijn 'wakkerblijfsessie' al heeft gehad. Hij vind het knap hoe BB al die battles bedenkt. Frank beaamt dat. Hij vind het geweldig dat hij erin zit. Dit nemen ze hem nooit meer af, een ervaring voor het leven. Ook al moet hij er als eerste uit. Ze geven beiden aan dat als ze heel snel eruit moeten ze zeker naar de tv gaan kijken.
Andries geeft aan dat hij Diane helemaal niet mag. Ze loopt maar een beetje te trutten enzo. Diane roept: 'Wat isser? Ik hoor mijn naam?" 'Nee',zegt Andries, ' dat heb je verkeerd verstaan, we hadden het over dia's. En als je dit later terughoort dan meende ik het niet hoor, het was maar een grapje'
De beelden en het geluid was even zoek
Stream 2 functineerd alleen nog maar hier.
Kelly : Ik vraag me af of mensen het leuk vinden om naar mij te kijken. Heb jij (Diane) dat niet af en toe ?
Andries : Jongen, we moeten even voetballen.
Frank : Nee, vandaag even rustig. Morgen mogen ze me om 07.00 u. roepen voor een Battle of zo.
Frank stelt voor om in het prieeltje te gaan zitten.
O jee, Frank mist zijn sigaretten
(Frank weer met zijn fluitje)
Frank : Makkelijk dat ik mijn sigaretten heb meegenomen he ? Daar heb ik goed aan gedacht he ?
Frank : Ik heb het wel naar mijn zin hier hoor !
Andries : Gisteren had ik het wel even gehad hoor !
Frank : Hij denkt op een ander niveau. Wij zitten wel op hetzelfde niveau. Toen ik hem zag (G-J) dacht ik, wat een balletje. Dat had ik bij jou niet.
Andries : Hij zit niet op een ander niveau hoor
Frank : Ik zie Kelly niet als een transsexueeltje. Zij ziet er puik uit. Zij is een goed voorbeeld van een mooie transsexueel.
Andries : Ik vind het goed, maar zij had het wel eerder mogen vertellen van mij.
Frank : Ik zag het gelijk (NIET DUS !!!).
Frank : Zij was Miss Holland he ?
Andries : Het is niet mijn ding, maar ik accepteer het zoals het is.
Frank : Ik accepteer iedereen, maar dan moet iedereen moslim enzo, zich ook aan ons accepteren.
Andries : Ik weet niet of er veel kijkers meer zijn nu.
Frank : Er is veel te doen geweest om dit verhaal. Hetconcept vind ik nu wel goed in elkaar gezet. Wij zijn de pilot van dit nieuwe projekt. Straks wordt het over de hele wereld uitgerolt.
Kelly komt erbij.
Frank : Ik zeg net dat jij gewoon een lekker wijf bent.
Kelly glimt en loopt weer weg.
Andries : Vindt ze leuk om te horen hoor ! (klopt).
Frank : Vroeger was het een taboe. Denk maar dat ze door een hel is gegaan hoor. O o o o .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |