abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1634295
Hierbij wil ik even melden dat ik na vandaag tot in ieder geval 1 november niet meer op Fok! zal verschijnen, tenzij lurkend. Mijn zware Fok!verslaving wil ik even de deur uitgooien.
Ik heb genoeg zelfkennis dat ik weet dat ik wel de boel vol ga posten op het moment dat ik met mezelf afspreek dat ik alleen 'nuttige' posts ga doen; vandaar deze algehele poststop. Hoop dat jullie er begrip voor hebben en anders niet.

mvg

Roönaän

-edit-

[Dit bericht is gewijzigd door Roonaan op 14-09-2001 12:38]

pi_1634342
quote:
Op vrijdag 14 september 2001 12:31 schreef Roonaan het volgende:
Hierbij wil ik even melden dat ik na vandaag tot in ieder geval 1 oktober (chriet: vriendelijk verzoek of ik hier november van wil maken) niet meer op Fok! zal verschijnen, tenzij lurkend. Mijn zware Fok!verslaving wil ik even de deur uitgooien.
Ik heb genoeg zelfkennis dat ik weet dat ik wel de boel vol ga posten op het moment dat ik met mezelf afspreek dat ik alleen 'nuttige' posts ga doen; vandaar deze algehele poststop. Hoop dat jullie er begrip voor hebben en anders niet.

mvg

Roönaän

bwahaahahahahahah eerst zien dan geloven

[Dit bericht is gewijzigd door Chriet op 14-09-2001 12:41]

Een kus die boekdelen spreekt is zelden een eerste uitgave
pi_1634359
Wij zullen scherp opletten of je je hier vertoont voor 1 oktober en als dat zo is ......
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_1634469
We zullen je missen

Als je het volhoudt, that is

We hear the word, we lost ourselves but we find it all [..] free your life, life is a waterfall (SoaD, Aerials)
pi_1634500
quote:
Hierbij wil ik even melden dat ik na vandaag tot in ieder geval 1 november niet meer op Fok! zal verschijnen, tenzij lurkend. Mijn zware Fok!verslaving wil ik even de deur uitgooien.

mvg

Roönaän

-edit-

Jij ook al.
pi_1634659
* Roonaan neemt afscheid met het postinggeile aantal van 8350 posts.

Tot over een ruime maand

-Roönaän-

pi_1634688
Ja, tot morgen he.
pi_1634837
quote:
Op vrijdag 14 september 2001 13:26 schreef Roonaan het volgende:
* Roonaan neemt afscheid met het postinggeile aantal van 8350 posts.

Tot over een ruime maand

-Roönaän-

ik zal je wel missen
jij bent er wel eerder
when you are straight no one remembers your name
pi_1634846
quote:
Op vrijdag 14 september 2001 13:30 schreef zovty het volgende:
Ja, tot morgen he.
Tot Morgen Ja!
Go, Go BITCH!!, It's Ya Birthday... [br] We FUCK YOU Like It's Ya Birthday!
pi_1635167
see you soon
pi_1635181
quote:

mvg

Roönaän

-edit-

Lukt je tonnie!
pi_1635683
doeg
pi_1640918
Roonaan, jij ookal?

Ik vind dit echt niet leuk hoor, Koekepan inclusief al zijn kloons, nu jij!

Ik hoop maar dat dit niet serieus is

Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_1640926
Correctie, ik lees dat je vanaf 1 november weer terugkomt?

Dus je verlaat ons niet om niet weder te keren?

Dat vind ik dan wel weer een geruststellende gedachte.

*Heeft wel begrip voor Ronaan*

*Hoopt toch op een grap*

Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_1641071
Sterkte met het afkicken!!
eigenlijk ben ik een straathond
pi_1737986
*faalt
pi_1738001
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 21:27 schreef AddictedToFok het volgende:
*faalt

Welkom terug

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_1738019
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 21:28 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Welkom terug

bedoelde dat ik dit ook al niet kon. nu nog kijken of rijexamen volgende week en tentamens de week erna, wel gaan lukken
  dinsdag 25 september 2001 @ 21:29:58 #19
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_1738028
zo is maar maar
World domination is my middle name.
pi_1738038
Hoe heet de kloon die je aan gaat maken
.
pi_1738082
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 21:29 schreef AddictedToFok het volgende:

[..]

bedoelde dat ik dit ook al niet kon. nu nog kijken of rijexamen volgende week en tentamens de week erna, wel gaan lukken

Het enige wat je kan doen is een stukje gezonde afstand nemen op de juiste momenten; dan gaat er vast een wereld voor je open

Fok! blijft nog wel ff hoor

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_1738181
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 21:32 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Het enige wat je kan doen is een stukje gezonde afstand nemen op de juiste momenten; dan gaat er vast een wereld voor je open

Fok! blijft nog wel ff hoor

Gezonde afstand? hoe groot is die? de afstand groot genoeg dat als je iets anders moet doen, je dat ook daadwerkelijk gaat doen?
  dinsdag 25 september 2001 @ 21:40:22 #23
2390 JungleMan
Found & lost her..
pi_1738216
Wb Roonaan

Gewoon wat relaxter aan doen, maarja, verslaving he?

Ik vind die van Jungleman erg intens. De blik in die ogen. Echt een gefrustreert, in de jungle rondslingerende, puber op zoek naar seks in zijn meest primale vorm.
pi_1738240
*wil niet praten over 'back' en 'terug' wil even een avondje posten, om te kijken hoe ik dat overleef en hoe ik me daarbij voel.
pi_1738279
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 21:41 schreef AddictedToFok het volgende:
*wil niet praten over 'back' en 'terug' wil even een avondje posten, om te kijken hoe ik dat overleef en hoe ik me daarbij voel.
waarom voel ik hier een nieuwe verslaving opkomen
We hear the word, we lost ourselves but we find it all [..] free your life, life is a waterfall (SoaD, Aerials)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')