mvg
Roönaän
-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door Roonaan op 14-09-2001 12:38]
quote:bwahaahahahahahah eerst zien dan geloven
Op vrijdag 14 september 2001 12:31 schreef Roonaan het volgende:
Hierbij wil ik even melden dat ik na vandaag tot in ieder geval 1 oktober (chriet: vriendelijk verzoek of ik hier november van wil maken) niet meer op Fok! zal verschijnen, tenzij lurkend. Mijn zware Fok!verslaving wil ik even de deur uitgooien.
Ik heb genoeg zelfkennis dat ik weet dat ik wel de boel vol ga posten op het moment dat ik met mezelf afspreek dat ik alleen 'nuttige' posts ga doen; vandaar deze algehele poststop. Hoop dat jullie er begrip voor hebben en anders niet.mvg
Roönaän
[Dit bericht is gewijzigd door Chriet op 14-09-2001 12:41]
Als je het volhoudt, that is
quote:Jij ook al.
Hierbij wil ik even melden dat ik na vandaag tot in ieder geval 1 november niet meer op Fok! zal verschijnen, tenzij lurkend. Mijn zware Fok!verslaving wil ik even de deur uitgooien.
Ik heb genoeg zelfkennis dat ik weet dat ik wel de boel vol ga posten op het moment dat ik met mezelf afspreek dat ik alleen 'nuttige' posts ga doen; vandaar deze algehele poststop. Hoop dat jullie er begrip voor hebben en anders niet.mvg
Roönaän
-edit-
Tot over een ruime maand
-Roönaän-
quote:ik zal je wel missen
Op vrijdag 14 september 2001 13:26 schreef Roonaan het volgende:
* Roonaan neemt afscheid met het postinggeile aantal van 8350 posts.
Tot over een ruime maand
-Roönaän-
quote:Tot Morgen Ja!
Op vrijdag 14 september 2001 13:30 schreef zovty het volgende:
Ja, tot morgen he.
quote:Lukt je tonnie!
Hierbij wil ik even melden dat ik na vandaag tot in ieder geval 1 november niet meer op Fok! zal verschijnen, tenzij lurkend. Mijn zware Fok!verslaving wil ik even de deur uitgooien.
Roönaän
-edit-
Ik vind dit echt niet leuk hoor, Koekepan inclusief al zijn kloons, nu jij!
Ik hoop maar dat dit niet serieus is
Dus je verlaat ons niet om niet weder te keren?
Dat vind ik dan wel weer een geruststellende gedachte.
*Heeft wel begrip voor Ronaan*
*Hoopt toch op een grap*
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 21:27 schreef AddictedToFok het volgende:
*faalt
Welkom terug
quote:bedoelde dat ik dit ook al niet kon. nu nog kijken of rijexamen volgende week en tentamens de week erna, wel gaan lukken
Op dinsdag 25 september 2001 21:28 schreef CartWOman het volgende:[..]
Welkom terug
![]()
quote:Het enige wat je kan doen is een stukje gezonde afstand nemen op de juiste momenten; dan gaat er vast een wereld voor je open
Op dinsdag 25 september 2001 21:29 schreef AddictedToFok het volgende:[..]
bedoelde dat ik dit ook al niet kon. nu nog kijken of rijexamen volgende week en tentamens de week erna, wel gaan lukken
Fok! blijft nog wel ff hoor
quote:Gezonde afstand? hoe groot is die? de afstand groot genoeg dat als je iets anders moet doen, je dat ook daadwerkelijk gaat doen?
Op dinsdag 25 september 2001 21:32 schreef CartWOman het volgende:[..]
Het enige wat je kan doen is een stukje gezonde afstand nemen op de juiste momenten; dan gaat er vast een wereld voor je open
Fok! blijft nog wel ff hoor
Gewoon wat relaxter aan doen, maarja, verslaving he?
quote:waarom voel ik hier een nieuwe verslaving opkomen
Op dinsdag 25 september 2001 21:41 schreef AddictedToFok het volgende:
*wil niet praten over 'back' en 'terug' wil even een avondje posten, om te kijken hoe ik dat overleef en hoe ik me daarbij voel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |