quote:Ik denk dat Duck bedoelt dat het al een paar maanden zo is...
Op donderdag 13 september 2001 20:44 schreef juss het volgende:
hm Amerika heeft er denk ik ook mee te maken, kep nie echt zin om onzin te gaan posten op dit moment..
quote:ik ben er net 2 maanden
Op donderdag 13 september 2001 20:45 schreef Mike het volgende:[..]
Ik denk dat Duck bedoelt dat het al een paar maanden zo is...
quote:juist
Op donderdag 13 september 2001 20:45 schreef Mike het volgende:[..]
Ik denk dat Duck bedoelt dat het al een paar maanden zo is...
quote:zieke ondertitel
Op donderdag 13 september 2001 20:45 schreef TheProphet het volgende:
onzin met een verlengsnoer
2 halen 1 betalen..
quote:oorzaak gevonden
Op donderdag 13 september 2001 20:53 schreef RICK17 het volgende:[..]
ik ben er net 2 maanden
quote:
Op donderdag 13 september 2001 20:59 schreef Duck het volgende:
oorzaak gevonden
quote:ik weet het niet... maybe niet, maar maybe ook wel..
Op donderdag 13 september 2001 20:42 schreef Duck het volgende:
of komt het door die coyote bar die de hele sfeer verpest?
kan best een oorzaak zijn.. als ong. de helft van de onzinners in de bar zit, en daar al zijn/haar onzin kwijt kan komen er minder loze, maar o-zo-gezellige topics langs... men kan het immers al kwijt in de bar..
quote:Persoonlijk vind ik die coyote bar irri, duikt steeds maar op in de topic list en ik ga er toch niet heen.
Op donderdag 13 september 2001 20:41 schreef Duck het volgende:
Scarefreak, G-spotter2001, skymaster en ik zijn het er zat het is niet meer gezellig. Hoe komt het? Zijn er te veel klonen of zieke geesten op dit forum? Wat is het ik kom er niet uit?
Maar jullie zijn met z'n 4-en, dan moet er toch genoeg creatief talent aanwezig zijn om onzin weer nieuw leven in te blazen... Dus handen uit de mouwen heertjes!
quote:Ah! Verliefd?
Op donderdag 13 september 2001 20:44 schreef FLIPNEUS het volgende:
Niks, maar ik vind het niet leuk meer...
.
quote:Te veel klonen, te veel kinderlijke humor, slome slowchattopics die me nog sneller laten kokhalzen dan het opdrinken van 1 liter Jenever, Fok!-moe "an sich", oude en grappige garde laat zich niet meer zien, "been there, done that".
Scarefreak, G-spotter2001, skymaster en ik zijn het er zat het is niet meer gezellig. Hoe komt het? Zijn er te veel klonen of zieke geesten op dit forum? Wat is het ik kom er niet uit?
Te veel om op te noemen.
quote:Er zijn zoveel topics in de topic list waar ik niet heen ga, maar me ook niet aan erger. Er is altijd maar 1 coyote topic actief, dus lijkt me geen reden om je daar aan te ergeren.
Op donderdag 13 september 2001 21:03 schreef zovty het volgende:[..]
Persoonlijk vind ik die coyote bar irri, duikt steeds maar op in de topic list en ik ga er toch niet heen.
Maar jullie zijn met z'n 4-en, dan moet er toch genoeg creatief talent aanwezig zijn om onzin weer nieuw leven in te blazen... Dus handen uit de mouwen heertjes!
quote:Sorry, bij deze wil ik mijn excuses aanbieden voor het eventueel verpesten van de sfeer hier in Onzin.
Op donderdag 13 september 2001 21:04 schreef SkyMaster het volgende:
Te veel klonen, te veel kinderlijke humor, slome slowchattopics die me nog sneller laten kokhalzen dan het opdrinken van 1 liter Jenever, Fok!-moe "an sich", oude en grappige garde laat zich niet meer zien, "been there, done that".
quote:In de bar zijn vooral users van de laatste maanden actief. Er komen zelden onzinners van de "oude garde".
Op donderdag 13 september 2001 21:00 schreef iroQuai het volgende:[..]
ik weet het niet... maybe niet, maar maybe ook wel..
kan best een oorzaak zijn.. als ong. de helft van de onzinners in de bar zit, en daar al zijn/haar onzin kwijt kan komen er minder loze, maar o-zo-gezellige topics langs... men kan het immers al kwijt in de bar..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |