Als ik een flash-button heb ingevoegd wil ik aan gaan geven in welk frame een pagina geopend moet worden.
Maar ik kan alleen kiezen uit:
_blank
_self
_top
_parent
Ik verwachtte hier een invoerveld...
Kan ik dit alsnog ergens in de broncode implementeren, zo ja waar (lijkt me stug, aangezien je een .swf file aanroept en daarin alles verwerkt is)
HELP!
je kunt in de html bij het hyperlink gedeelte dan ook gewoon zetten target="naam"..
[Dit bericht is gewijzigd door P.C.Simonis op 12-09-2001 20:21]
Selecteer frames en je zult zo'n schermpje krijgen waar je de frames kunt selecteren. Ook zie je staan Framename. Hier kun je de namen invullen. Top, Bottom, Leftframe, whatever.
Vervolgens bij het maken van een link zullen dan ook de framenamen in het selectiemenutje verschijnen.
[Dit bericht is gewijzigd door P.C.Simonis op 12-09-2001 20:28]
quote:Ik heb de frameset in notepad gemaakt... heb eik alle bestanden in eerste instantie in notepad gemaakt...
Op woensdag 12 september 2001 20:20 schreef P.C.Simonis het volgende:
P.C.Simonis het volgende:[/b]
Als je je frameset een naam hebt gegeven in de index file, dan zou automatisch de frame selecteerbaar moeten zijn en anders kun je het handmatig wel veranderen, maar of het dan werkt weet ik niet (als je geen namen hebt gegeven aan je frames)je kunt in de html bij het hyperlink gedeelte dan ook gewoon zetten target="naam"..
maar thanx for the info... ik ga ffies met DW stoeien...
quote:aha... kijken of ik dit ook tevoorschijn kan toveren...
Op woensdag 12 september 2001 20:20 schreef P.C.Simonis het volgende:
Even ter illustratie:[afbeelding]
Selecteer frames en je zult zo'n schermpje krijgen waar je de frames kunt selecteren. Ook zie je staan Framename. Hier kun je de namen invullen. Top, Bottom, Leftframe, whatever.[afbeelding]
Vervolgens bij het maken van een link zullen dan ook de framenamen in het selectiemenutje verschijnen.
*noot: ik heb vrij weinig ervaring met Dreamweaver*
ik had het htm bestand zelf geopend IPV het framebestand...
nu laat DW dus meteen het gehele window zien en kan ik de aanpassing doen die ik wenste...
Sorry voor de overlast en bedankt voor alle hulp...
quote:had ik ook gedaan in het frame bestand, maar als je dat niet opent weet Dreamweaver ook niet waar hij het moet zoeken natuurlijk
Op woensdag 12 september 2001 20:40 schreef P.C.Simonis het volgende:
Ook in flash kun je de knoppen targeten inderdaad, maar dan wel framenames geven aan je frames
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |