Vragen, opmerkingen en commentaar graag in het commentaar-topic: Commentaren op de streamverslagen, deel 1
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.
Vervolg op: Streamverslagen 10 september 2001
0:08
Frank is toch maar teruggekomen omdat z'n batterij bijna leeg is en denk m'n zo te moeten wisselen
0:11
Frank gaat toch maar naar bed
[Dit bericht is gewijzigd door misterDre op 11-09-2001 00:12]
Frank en Diaan lullen wat over het wisselen van de batterijen. Frank vraagt BB "mogen we alstublieft nu batterijen wisselen, dan kan ik naar bed."
"Ik ga nu gewoon die zender daar neerleggen..." (Frank)
Diane zingt Mariah Carey (I'll be there)
Aldrico gebruikt wel erg vaak het woord "bitch", ook tegen en ivm Diaan.
Diaan wil gaan slapen.
Aldrico: "Ken je dat nummer van 'She's a bitch?". Diane reageert niet, ook niet na herhaling van de vraag. Ze zegt tenslotte: "Ik wil naar bed, is dat goed?". Natuurlijk niet voordat ze in de badkamer nog eens uitbarst in een coupletje van het een of ander.
Kelly dreutelt ook nog steeds rond nu weer in de tuin.
0:17
Kelly nu weer in de Badkamer zegt tegen Diane dat ze morgen in de sauna gaat.
Diane: ik ben niet zo'n saunamens
Kelly: ik vind het heerlijk
Kelly: ik vond het wel fijn dat je vanmiddag ff bij me was
Diane: ik vond het ook wel een fij moment
[Dit bericht is gewijzigd door misterDre op 11-09-2001 00:19]
GJ ligt op de bank te lezen, de rest ligt in bed.
(ik ga nokken, suc6 verder)
Beetje lullen over A's Alter-Ego (wat doet die daar?
)
GJ:"nee ik ben niet geirriteerd"
Hij zegt minstens drie keer 'alter ego' in een zin. GJ: "Maak nou je verhaal af, ik heb moeite je te volgen". (Ik ook. Red.) Aldrico houdt vol en gaat weer door met z'n ge**** over alter ego's. Ze kleppen volledig langs elkaar heen, maar Aldrico stoort zich nergens aan: "Ben je geirriteerd?". GJ zegt nee, maar bedoelt ja.
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 11-09-2001 00:52]
GJ zegt tegen Aldrico dat hij hem niet kan volgen, omdat hij van de hak op de tak springt, en de verbanden niet ziet.
(vermoeiend om te volgen)
Ze praten behoorlijk langs elkaar heen. GJ vindt dat Aldrico geen antwoord geeft op vragen, maar met lange verhalen aankomt. Ze hebben het over alter ego's.
Aldrico begint weer met een vaag antwoord, en GJ lijkt geirriteerd te raken en vraagt Aldrico om z'n verhaal nu af te maken.
Aldrico huppelt naar de bank waar GJ zit en GJ vraagt hem of hij weer terug naar z'n plek kan gaan (andere bank).
Aldrico: 'Ben je geirriteerd?'
GJ: 'Nee, ik ben niet geirriteerd.'
Kelly loopt even binnen.
Intussen loopt Kelly met een stoffer in de huiskamer rond en maakt de parketvloer schoon.
Aldrico probeert fysiek contact te krijgen of fysiek dichter bij GJ te komen. Die is er niet van gediend.
A: 'Vind je het erg als ik je aanraak?'
GJ: 'Daarom vraag ik je ook om op die bank te blijven zitten'
GJ: "Je bent niet te houden, je begint te wouwelen!". (Begint? Red.)
(red.: ik weet niet waar dit over gaat Aldrico blijft maar doorgaan over een fles cola, over dat GJ ingevuld heeft dat hij tegen alcohol kan, over foto's van vrienden, en dat GJ zich iets niet kan herinneren, en dat hij zich daaraan stoort)
GJ denkt dat Aldrico dronken is. Aldrico doet een of ander standje en zegt dat hij dat niet kan als hij dronken is.
GJ: 'Je begint allerlei dingen door elkaar heen te wauwelen'
Nu gaat het over het geheugen van Aldrico.
Afijn, GJ probeert het nog één keer: "Jij bent een ster op de Antillen...". En Aldrico valt hem alweer in de reden. Dit gaat niet lukken.
GJ: 'Ik heb zin om met Kelly te praten'
Aldrico snapt niet waar die opmerking vandaan komt (red.: ik wel )
[Dit bericht is gewijzigd door Valkyre op 11-09-2001 03:03]
Het blijkt nu toch geen fotografisch geheugen maar een chronologisch geheugen te zijn.
GJ heeft het nu behoorlijk gehad. Hij wil gaan slapen, wil dat Aldrico gaat slapen en GJ wil zelf met Kelly gaan praten.
Aldrico blijkt een celebrity (pardon typetje volgens Aldrico) op Curacao geweest te zijn. Daar gaat het alter-ego verhaal kennelijk over.
En het gaat maar door...Nederlands is voor mij een buitenlandse taal...Net als....en Russisch....
GJ: Ken jij Russisch?
Aldrico: Fuck you, je wilt toch antwoord op die andere vraag.
GJ is goed bezig Aldrico het vuur aan de schenen te leggen.
Stream 2 (High)
Kelly laat haar badjas zakken en kruipt weer naakt in bed naast Andries.
1:19
Het magische moment is daar: GJ heeft antwoord op z'n vraag. Een zichtbaar opgeluchte GJ: 'THANK YOU'.
Vervolgens begint Aldrico weer over iets wat samenhangt met die foto's. Hij praat nu met overdreven nadruk op de klem-to-nen.
GJ: Dit is best wel leuk, hier kunnen ze een leuke compilatie van maken.
A begint weer over de foto. GJ probeert het misverstand aan A uit te leggen.
GJ: Als je weer gaat schreeuwen gaan we naar buiten
A was in de veronderstelling dat GJ van mannen hield ipv van vrouwen.
GJ: 'Ik wil je afkappen. Ga nou je tanden poetsen'
Aldrico loopt weg en zegt nog: 'Trots doet een mens vergaan'
GJ: 'Neem een saridon mee'
GJ neemt een kom chips (nootjes?) en gaat zitten lezen op de bank.
Aldrico komt weer binnen: 'Mag ik je wat zeggen?'
GJ: 'Nee, morgen!'
Aldrico maakt weer problemen.
Nu breekt hij in gesnik en gehuil uit. Hij zakt op z'n knieen op de grond en doet dramatisch
GJ: 'Je kan goed acteren'
Aldrico stopt accuut met huilen: 'Fuck you!'
Hij loopt boos weg: 'Morgen ben ik gewoon een sportman voor jou, geen mens'.
Hij loopt de tuin in en mompelt in zichzelf: 'Acteren! Gaat allemaal om geld. Stomme westerse k*tmaatschappij'.
1:38
Hij ijsbeert door de tuin en rookt een sigaret.
[Dit bericht is gewijzigd door Valkyre op 11-09-2001 03:03]
GJ: Je kan goed acteren
A: wanneer?
GJ: Nu
A is onmiddelijk uitgesnikt en wordt weer boos. Hij mompelt dat GJ voor het miljoen in het huis zit en begint te foeteren over de maatschappij die alleen om geld draait. Hij staat alleen buiten in de tuin in zichzelf te praten.
A: WÁT!!!! Acteren?!?!?!
GJ: Ja doei........! (A. naar buiten)
Aldrico gesticuleert wat in de tuin, is pissed! "Is het de moeite waard om aan dit project mee te doen...Je bent geen alcoholist, je bent niet dronken, elke grime, elke make-up..."
Hij zei zoiets: Ik gooi het niet over je heen maar hierin.
[Dit bericht is gewijzigd door Katie op 11-09-2001 01:41]
GJ vraagt hoe vaak hij al heeft gehuild...
A: Dus je pakt me, trapt me, vernedert me en nu ga je slapen.
GJ probeert uit te leggen waarom hij zei wat hij zei
A: Ik heb je een confessie gedaan uit het diepste, uit mijn penis, uit mijn hart....
Ze beginnen een gesprek over het feit dat A al een aantal keer gehuild hebben. Ze zijn het niet eens over hoe vaak A gehuild heeft
(Ondertussen ligt 'ie op z'n buik z'n excuses aan te bieden)
"Het is een geweldig concept. Je raakt me en ik hou van je."
En weer een huilbui
Aldrico huilt dat hij eerlijk is en open en niet acteert. Hij speelt op het gemoed van GJ omdat hij vind dat hij met GJ een stukje van zichzelf kan delen. En hoe kan GJ dan zeggen dat hij acteert!!
'Je raakt me zooo diep!!'
GJ: Maar kan je me begrijpen? Ik geef je de kans om te zeggen dat ik je me begrijpt, maar dat doe je niet! Wat ben je in godsnaam aan het doen? Ik wil slapen, kun je dat respecteren? Kun je je voorstellen dat als je zo goed acteert dat ze je adoreren op een eilandengroep dat ik soms twijfel? Ik wil nu slapen, ja?"
Ik begrijp het, prettige nacht, god zegene je
GJ: Ik wil slapen, kan je dat respecteren
A: Ja, maar.......
GJ legt uit dat hij moeite heeft om het 'normale'gedrag van A te onderscheiden van het acteren van A.
A laat GJ eindelijk naar bed gaan, hij gaat in zichzelf staan praten.
GJ loopt de tuin in: 'Dat was ongepast, sorry'. Aldrico barst weer bijna in gesnik uit, en wil weer praten.
GJ wil echter naar bed. Aldrico: 'Je hebt me geschopt, geslagen en vernederd en nu ga je naar bed!'
(red.: tjonge wat een drama allemaal)
Aldrico: 'Ik heb hier maar een keer gehuild'
GJ maakt hem duidelijk dat hij net ook gehuild heeft. Dat het niet bij 1 keer is gebleven vandaag.
Aldrico: 'Ik ben een neger met verstand'
GJ: 'Wat heeft dit nou met neger zijn te maken!?'
Aldrico: 'Ik ben een mens met verstand'
1:45
Aldrico zegt dat hij van GJ houdt. 'Absorbeer het nou, ik absorbeer jou ook'
Hij begint weer te huilen en springt van de hak op de tak. Hij vindt het erg dat GJ heeft gezegd dat hij acteert. GJ veert mee (red.: die wil volgens mij gewoon naar bed )
GJ staat er nogal rustig bij, luistert naar het drama van Aldrico en drinkt rustig een glaasje water.
GJ probeert langs Aldrico te lopen, naar de slaapkamer toe. Aldrico blokkeert. GJ maakt een snelle move en loopt met grote passen naar de slaapkamer. Aldrico zegt dat hij dit erg vindt. Dat hij de volgende 48 niet meer kan slapen als er niet gepraat wordt.
1:47
GJ loopt weer weg en zegt dat hij wil slapen. Aldrico: 'Prettige nacht. Misschien ben ik hier morgen.'
(Stream 1 High)
GJ is in z'n bed geklommen.
Camera zoomt in op Andries en Kelly, die wat dichter tegen elkaar aan gaan liggen. Ze zijn allebei wakker. Kelly frunnikt aan het gezicht van Andries. De camera zoomt naar GJ, die nog wakker is. Ik hoor Kelly zeggen: 'Dat is echt lekker'. Gekreun.
Stream 2 Low
Ik zie daar Diane door de woonkamer lopen. Diane ploft neer op de bank en staart voor zich uit.
Stream 3 Low:
Aldrico zit in de dagboekkamer. Hij wacht ergens op? Ik zie zijn mond bewegen, maar het geluid is weg (red.: ik hoor het geluid van stream 2, geloof ik)
(red.: Help! Het is bijna 2 uur, en er gebeurt vanalles )
Stream 3 Low
Aldrico zit nog steeds in de dagboekkamer.
Het lijkt alsof hij nu niet meer in zichzelf praat, maar tegen iemand (red.: dit is niet te zien).
Stream 2 Low
Diane rommelt wat in de keuken
2:12
Andries komt terug.
Stream 3 Low
Aldrico zit nog in de dagboekkamer. Hij praat en gebaart druk erbij (red.: geluid is er niet)
Stream 2 Low
Andries is naar de woonkamer vertrokken, en praat nu met Diane.
2:20
Stream 3 Low
Aldrico loopt de dagboekkamer uit. Hij gaat bij Diane en Andries zitten. Hij stort z'n hart uit, al snotterend. Het is onsamenhangend.
Op Stream 2 schrikken Kelly en GJ op van het harde gepraat van Aldrico.
BB komt tussendoor gepiept en vraagt of alle bewoners even de batterijen komen wisselen.
Aldrico begint weer over het geweldige concept van BB......
De aanzet wordt ruw verstoord: TUUT TUUT 'Willen alle bewoners hun batterijen inwisselen?'
En ja, Aldrico en GJ komen elkaar tegen bij de batterijwissel. Aldrico begint weer tegen GJ aan te zeuren: 'Ik had nooit gedacht dat iemand zoveel bij mij teweeg zou kunnen brengen'. Andries luistert er naar.
Aldrico zegt dat hij in de DBK 'heel duidelijke beleidsmatige zinnen geponeerd heeft' ( ) en nog wat van die vage uitspraken.
Vervolgens vraagt hij of hij iets in kan schenken..
Andries, Diane en Aldrico zitten in de woonkamer. Aldrico wil een vraag stellen aan Diane. Hij maakt er een heel ritueel van (*stilte*, 'ik wil mijn vraag goed formuleren', *stilte*).
(red.: ik hou het voor gezien. Ik ben niet meer wakker genoeg voor Aldrico )
Diane snapt de vraag niet (ik ook niet trouwens)
[Dit bericht is gewijzigd door Rubbertje op 11-09-2001 02:39]
Aldrico begint een heel wazig verhaal over de camera's, dat het op tv komt en dat hem dat niks uitmaakt, maar dat hij niet geschaad wil worden als zijn medebewoners nu (diane en Andries) de info die hij nu prijs geeft naar buiten brengen.
En Aldrico wil ook een abroller bestellen......
(red: ik kan er geen touw aan vast knopen en ga mooi slapen.....)
[Dit bericht is gewijzigd door Rubbertje op 11-09-2001 02:41]
'Belemmer ik jullie in je persoonlijk doel wat je wil bereiken met dit project'
(red: knap dat zij het wel snapt, ik ga nu echt naar bed)
[red: Is't al zo laat?]
[red: ik denk het laatste.... wat een BS]
uhh zit ie wel goed?
of gaat het programma verder als starmaker2?
Kelly had juist te horen gekregen dat ze niet meer op vakantie mocht. Ze vroeg wel 3x aan GJ of ze hem dat dan niet hadden gezegd.
Ze hebben het over discotheken waar Kelly graag naar toe wil om te entertainen/dansen, Kelly is er nog niet geweest. GJ wel 3 x.
GJ gaat daar van ma.t/mvr. uit en drinken. En dat ie als ie thuis is weer moet acclimatiseren.
Kelly zegt dat zij het niet leuk zou vinden als haar vriend in zijn eentje naar Ibiza zou gaan. Maar over zichzelf wil ze niet praten.
Ze hebben het over een vriendin van Kelly wiens vriend ook in zijn eentje naar Ibiza is geweest. Maar daar mag ze natuurlijk niet te veel over zeggen vanwege privacy.
Vorig jaar is Kelly naar Alanya geweest. Het was ranzig en ze gaat er niet meer heen. De Turken hier zijn wel aardig, maar daar niet. Het is daar van kopen kopen kopen erg opdringerig.
En nu over de vakantie van GJ vorig jaar in het Westerse deel van Istanbul. GJ vond het er wel leuk.
Kelly reageert heel normaal daarop.
Kelly vraagt of GJ op Aruba is geweest. GJ is niet daar geweest op de ABC-eilanden. Hij wil liever naar een land waar hij helemaal geen Nederlandse invloeden meekrijgt en daar is hij bang voor daar.
Kelly zegt dat hij dan maar naar Thailand ofzo moet gaan in een boomhut met luxe dingen erin. Daar moet GJ om lachen.
(He he eindelijk een normaal gesprek! )
Of GJ al in Thailand is geweest. GJ zegt dat hij nooit die kant op gaat. Alleen naar Amerika. Daar is hij al vaak geweest voor werk en vakantie.
Kelly: Naar Miami? GJ: Ja al een paar keer. Nu gaat het over Assassins (de film). die volgens GJ ook in Miami is opgenomen.
Kelly vindt het vliegveld in Miami (huh?) erg mooi. Met de wind en geblindeerde ramen en grote auto's. Nu gaat het over het weer. Nu over de douane die de koffers open wil maken.
[Dit bericht is gewijzigd door Katie op 11-09-2001 02:55]
[Dit bericht is gewijzigd door Rubbertje op 11-09-2001 02:49]
Begrijpt iemand van de streamvolgers (hetgeen mij niet lukt via de site overigens) waarom dit NU niet op tv is, hoe kunnen we deze hele kennismakingsslag over een paar dagen inhalen???
[off-topic]
(advies over hoe ik de streams te pakken krijg zijn ook welkom)
quote:Denk niet dat Patty NU nog wakker is
Op dinsdag 11 september 2001 02:57 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[off-topic]Begrijpt iemand van de streamvolgers (hetgeen mij niet lukt via de site overigens) waarom dit NU niet op tv is, hoe kunnen we deze hele kennismakingsslag over een paar dagen inhalen???
[off-topic]
quote:Kijk eens op FAQ2: Tijden, regels, bewoners, links, viewers
(advies over hoe ik de streams te pakken krijg zijn ook welkom)
Staan goede tips over hoe je de streams te pakken krijgt
Download een spy en kijk
//offtopic//
Ze hebben het nu over The More(???) Daar is GJ ook al geweest, maar het had een hoog VIVA-gehalte daar.
GJ en Kelly maken een date voor na BB.
Diane komt binnen en is moe volgens eigen zeggen van een half uurtje met Aldrico praten. Je moet veel geduld hebben.
Ja zegt Kelly maar soms kan ik dat niet, dan wil ik gewoon zeggen hou nou g*dverdomme je mond dicht.
Kelly wil niet dat hij nog met haar praat over haar leeftijd. Dat gaat ze 'm ook vertellen.
Andries is zo te zien aan zijn tweede persoonlijke battle begonnen. Hij is met Aldrico achtergebleven in de woonkamer.
Ik heb Frank nog steeds niet in beeld gehad.
Diane gaat slapen, ze is te moe om nog iets terug te zeggen. De rest zegt welterusten.
Kelly zegt nog iets over BB 24 uur en GJ doet moeite om er nog iets over te zeggen maar hij vindt het zelf toch belachelijk wat hij wil zeggen, dus hij doet het niet maar het gaat over mensen die gefascineerd zijn door het programma.
[Dit bericht is gewijzigd door Katie op 11-09-2001 03:12]
quote:Ik heb Windows media-player gedownload???(kan geen kwaad toch?)
Op dinsdag 11 september 2001 03:00 schreef Knarfy het volgende:
//oftopic//
Cosma kijk eens op:
FAQ2: Tijden, regels, bewoners, links, viewersStaan goede tips over hoe je de streams te pakken krijgt
Download een spy en kijk
//offtopic//
Het lukt nu dus wel, hopelijk heb ik het zo goed gedaan want ik ben echt een wanhopige pc gebruiker.
Het gaat over GJ, Aldrico legt uit hoe moeizaam de gesprekken met GJ zijn, Gj begrijpt Aldrico niet echt volgens Aldrico.
Nu zegt Andries dat Aldrico erg beweeglijk ( ) is, en nu gaat het weer over bepaalde doelen.
Ik kan er geen touw aan vastknopen!
Ik heb hier Windows-XP, ik heb fokbb gedownload en dit werkt goed uit:
FAQ2: Tijden, regels, bewoners, links, viewers
FOK BB Battle viewer
Voor Hirews gebruik ik:
http://home.hetnet.nl/~swart345/
en druk op breedbandstream, de media player opent zich dan automatisch
//offtopic//
Er wordt heel haaaaard gelachen.
Aldrico komt binnen en moet een trucje doen van de rest waar heel hard om gelachen wordt.
Jeetje, Frank ligt gewoon al de hele tijd in bed en vraagt nu pas of het licht uit mag. Aldrico heeft dat namelijk aan gedaan. Het licht wordt niet uitgedaan door Aldrico.
Iedereen praat gezellig door elkaar.
Behalve Frank nu, want die is pissig (vreemd) en hij zegt ouwe pleurishoer en dan neemt Diane haar sorry terug. Frank moet nu uitleggen dat het om geouwehoer gaat en dat het niet persoonlijk is.
GJ zegt rustig en Frank verstaat triestig dus weer bijna een confrontatie.
Aldrico moet zich weer in olien want hij heeft een droge huid dus dat gaat hij nu doen in de badkamer en nog honderd andere dingen. Gelukkig smeert hij ook goed in zijn onderbroek
In de slaapkamer is het rustig. JP doet iets geheimzinnigs onder zijn dekentje en de camera zoemt daar meteen op in. Volgens mij probeert hij alleen maar zijn dekentje goed te krijgen, niks bijzonders.
Iemand knipt weer vol het licht aan. Het is Aldrico. Frenk heeft het gehad en gooit kussens naar Aldrico. Frenk knipt een klein lichtje aan en Aldrico grapt dat hij in de DBK is geweest en dat de volgende opdracht 6 uur en 10 minuten duurt.
Frenk vraagt of hij even 5 minuten zijn mond ken houden. Andries zegt dat dat waarschijnlijk de
volgende opdracht is. GJ zegt dat ze dan hun spullen maar vast beter kunnen pakken.
Aldrico gaat weer het bed uit en moet plassen. Hij loopt wat rond in de woonkamer.
Kelly en Andries gaan maar weer wat dichter bij elkaar liggen.
[Dit bericht is gewijzigd door Katie op 11-09-2001 03:47]
Kelly heeft buikpijn. Ze denkt dat het de kikkerbillen waren. Kelly moet de hele tijd gewoon weer lachen om Aldrico.
Kelly babbelt maar door over in stro slapen en dat het koud is en airco. Maar gaat nu toch slapen.
Aldrico is even kwijt, ik zie 'm niet meer op de streams en heb ook niet meegekregen dat hij is gaan slapen.
Hij moet het hoorntje met een papiertje afpoetsen om dat hij zo olieig is.
Volgens mij heeft hij niemand gesproken.
Hij rommelt in allerlei dingen, ik snap niet wat hij aan het doen is. En nog even rekken en strekken. En weer iets schoonmaken. Hij zegt niets
Hij maakt sinaasappelsap, maar ik geloof dat het stopcontact het niet doet. En doet nog wat rek en strek. En maakt weer sinaasappelsap.
Hij wast ook een schoon glas dat hij uit de kast pakt nog een keer af voordat hij het gebruikt .
In de slaapkamer is iedereen in diepe rust. Onee, Kelly is toch nog wakker en beweegt wat. Andries tukt rustig verder.
Kelly gaat uit bed en weer er in (?)
Aldrico perst een sinaasappeltje zo te horen.
[Dit bericht is gewijzigd door Katie op 11-09-2001 04:10]
[Dit bericht is gewijzigd door Knarfy op 11-09-2001 04:19]
Aldrico is nog steeds rond aan het lopen in de keuken. Hij loopt en beweegt nu ineens een stuk rustiger zo in zijn eentje. Haast normaal.
4.20
En hij gaat de slaapkamer in en gaat zo te zien daar nog even rondlopen.
Kelly woelt nog steeds.
Aldrico loopt nog steeds.
(Grote zoom in op Kelly, dus de rest van de slaapkamer is niet meer te zien, en Aldrico dus niet meer te volgen - is weer eens wat anders dan verbaal niet te volgen)
Hij is kennelijk toch weer even de slaapkamer uitgelopen en is nu weer terug.
Ligt ie nu dan echt in bed? Kennelijk. Om 4.26 diepe rust in het BB huis. Iedereen in bed.
[Dit bericht is gewijzigd door Katie op 11-09-2001 04:27]
[Dit bericht is gewijzigd door Knarfy op 11-09-2001 04:35]
En iedereen slaapt nog steeds.
(Ga nu zelf ook tukje doen. Trusten)
[Dit bericht is gewijzigd door Katie op 11-09-2001 06:53]
Stream 2: woonkamer.....stilte
Stream 3: woonkamer.....stilte
Stream 4: woonkamer.....stilte
(geniet van deze post tot Aldrico weer wakker is )
9:12
Diane nog steeds als enige wakker...is bezig met de voorbereiding van het ontbijt.
[Dit bericht is gewijzigd door misterDre op 11-09-2001 09:13]
9:29
Kelly gaat weer terug naar bed
Er wordt kleine discussie gehouden over brood bestellen of brood maken
Kelly: wat een avond gister zeg
Frank: doe je toch allemaal zelf
........
Frank:ik heb wel m'n nachtrust nodig (Koos )
Inmiddels is Aldrico ook wakker en is in de badkamer
Aldrico is bezig in de badkamer zich aan het scheren.
Frank is nog steeds een beetje pissed
Frank is een beetje sjaggie loopt op alles te mopperen
Frank: voel me hier net ome Koos
[Dit bericht is gewijzigd door misterDre op 11-09-2001 09:55]
Aldrico en Kelly lopen maar wat door huis te nixxen
Diana is helaas niet te volgen in de DBK, geen stream beschikbaar daarvoor
quote:klinkt als een gezellig stel mensen daar
Op dinsdag 11 september 2001 09:56 schreef Laurens het volgende:
Relnicht is zich nog aan het wassen.
Ombouwexperiment zit op de bank te lezen.
ze vraagt om iets kleins om op af te reageren (balletje denk ik ofzo)
Diana krijgt wat te horen van BB (wat ik helaas net heb gemist)
Diana vraagt uit naam van GJ of zijn horlogebandje gemaakt kan worden omdat hij dit erg belangrijk vind. Hij moet dit zelf doorgeven van BB
De bestelling was dus niet doorgekomen volgens Diana. Volgens BB is er niet veel besteld behalve brood en BB raad ze aan of ze het nu eens goed willen doorlezen (regelement).
Ze moeten hun boodschappenlijstje compacter maken
(en bb zegt dat hij het opgenoteerd heeft
)
Ze heeft last van alle invloeden die ze krijgt, ze vind dat iedereen al behorlijk uitgesproken is, en het is erg intensief.
Ze krijgen commentaar dat ze de batarijen van de zendertjes sneller verwisselt moeten worden
En het bestellen via telefoon ging ook fout, ze bestelde dingen die niet te bestellen waren
Ze moeten duidelijker worden met bestellen van spullen...
En G.J. zijn horloge bandje is kapot
Diane zit in de DBK. Ze zegt dat "het" een excuus was om er een hele boel dingen uit te brallen. Ze zegt dat ze veel invloeden krijgt, BB is pittig, uitgesproken en intensief. Ze vindt het wel prachtig
De bewoners moeten goed opletten, de batterijen omwisselen en zenders omdoen moet snel en streng gebeuren. Het bestellen via de telefoon gaat niet goed, ze moeten goed kijken hoe 't werkt.
Diane wilt een huishoudelijke mededeling doen. Gert-Jan's horlogebandje is stuk hij zou het prettig vinden als het vervangen kan worden. GJ moet het zelf komen vragen.
Diane vraagt wat er is doorgekomen van de bestelling en wat er mogelijk is. De stem zegt dat er muziek is besteld, maar das niet mogelijk.
Brood is een standaard voorraad, ze kunnen niet meer bestellen. BB heeft een standaard pakket, die steeds weer aangevult kan worden.
Diane herhaalt de dingen zie ze gehoord heeft. Diane gaat brood uit de verwenkamer halen. Ze moeten het reglement van de bestelling doornemen en zo compact mogelijk dat ze het geheel kunnen bestellen. Zenders moeten sneller. Eten moet voor 11 uur besteld worden.
[Dit bericht is gewijzigd door Laurens op 11-09-2001 10:07]
BB legt nog wat regeltjes uit omtrend de bestellingen, batterijen wisselen e.d.
BB heeft i.i.g. voor brood gezorgt
Er kan in princiepe van alles besteld worden maar wel volgens de regels.
Diane wil nog ff samenvatten:
brood uit de voorraadkamer
regelboek weer doornemen
zenders
bestellingen avondeten voor 11:00uur
Diane verlaat DBK
*uitlegt
10:13
Aldrico begint weer een discussie nadat Diane gevraagt heeft of hij in het vervolg de citruspers wilt schoonmaken
Kelly staat te douchen op stream 1
Aldrico ratelt alweer door tegen GJ
GJ vind alles best
[Dit bericht is gewijzigd door misterDre op 11-09-2001 10:16]
Frank is broodjes aan het bakken
Kelly nog steeds aan het badderen
Andries slaapt nog (wordt rond 12 uur wakker gemaakt)
GJ in de keuken maakt een sappie
GJ heeft een beetje ruzie met de sinaasappelpers.
Ze hebben inmiddels de gebruikershandleiding erbij genomen en nu denken ze het te snappen.
rest kijkt beetje verbaast toe
(andries slaapt nog steeds)
Frank tegen GJ: jij bent hier de enige waarbij een badjas echt past (GJ loopt nog steeds in badjas rond)
Diane loopt te mopperen op van alles met name over de bestellingen
Diane nu in woordenwisseling met Kelly
Diane: het enige waar jij mee bezig bent is mooi zijn
[Dit bericht is gewijzigd door misterDre op 11-09-2001 13:49]
ruzie-achtig kelly-diane
diane "alles gaat langs je heen, je denkt alleen maar aan je mooi zijn, dat kan gewoon niet"
gert-jan sust
Diane is pissig op Aldrico en Kelly omdat ze niet aktief meedenken
Aldrico maakt zich druk om zijn wallen, heeft nu ijsklontjes op zijn ogen. diane is opstandig :"Ik bestel gewoon wat ik wil, maar ik wil die verantwoording niet op me nemen"
kelly: "Ik zit er nu wel bij, maar ik mag me toch wel opmaken?"
Diane:"Maar je stelt je prioriteit nu, waarom wil je niet bestellen?"
Kelly:"Ik zit er toch bij?"
pfffff
kelly-Diane... ruzieachtig. Gert-Jan sust wederom.
BB bepaalt wanneer er muziek gedraaid wordt, dat kunnen de bewoners niet bepalen/bestellen. Zegt Diane.
Diane: "ik zou wel een lekker biefstukje willen"
Frank: "Ik ga wat voor jullie maken!"
Frank wil koken voor de groep.
FRank zegt iets over het gefrutsel van Kelly
Kelly : ik vind van alles best maar ik wil niet gecommandeerd worden
(ik ga er ff tussenuit)
KElly,Frank,GJ en Diana zitten aan tafel te eten.
(diane vond de aardbeien jam niet die kelly zo voor g-j uit de koelkast weet te halen)
Wat een rotstem heeft die Kenny zeg, echt zon helium stemmetje
ondertussen staan kelly en gert-jan af te wassen (tijd voor een afwasmasjien??)
(Frank heeft weinig goeds over kelly te zeggen is het duidelijk eens met diane.)
12.16 Frank in de tuin : Ik hoop dat we vandaag gewoon één dag mogen chillen. Hij praat tegen zichzelf of tegen BB. Hij loopt te ijsberen door de tuin en gaat vervolgens op het bankje zitten. Frank over de tuin : Er is echt wel goed over nagedacht. Het ziet er wel heel leuk uit dit. Het enige dat ik mis is een asbak of zo. Het is wel rustgevend zo, het water kletteren. Ik vind het echt mooi. Als ik een huis met een tuin zou hebben zou ik het ook zo inrichten, mooi. Heel goed in mekaar dit. Frank gaat voor de tuindeur staan en zegt dat hij in de tuin tot rust komt en dat hij tegen zichzelf kletst. Een man : Waarom zeg je dat ? Frank : Dat je niet denkt dat ik maf ben of zo.
12.24 Er wordt een close up van Kelly getoond terwijl Frank over tuinen en in de tuin zitten kletst. Hij zegt tegen de anderen dat hij hoopt dat ze één dag mogen chillen van BB. De camera zoomt uit en ik zie nu dat Kelly zit te praten in de dagboekkamer.
Narrowbandstream 2.
12.40 Een gesprek tussen Gerrit-Jan en Aldrico. Gerrit-Jan ligt op de bank en Aldrico zit er bij. Aldrico : Ik heb moeite, nee, ik heb nergens moeite mee. Ik voel me happy. Ik geniet van de bomen, van alles om me heen, ik hoop dat de anderen dat ook zien vandaag. Vervolgens gaat het gesprek over een misverstand m.b.t. Bacardi en lemon. Frank komt langs met het huishoudelijk reglement : Dan heb je wat te lezen op het toilet. Aldrico zegt dat hij zich ingehouden heeft toen Diane zei dat Kelly alleen maar mooi wilde zijn. Aldrico : Ik ben te vroeg opgestaan, ik ga straks weer slapen. Aldrico : De strekking van mijn verhaal is dat ik niet zo snel conclusies trek over mensen. Gerrit-Jan : Jij zegt dat je niet zo snel conclusies trekt. Ik wil graag eventjes van Aruba weten, hoe gaat dat ? Aldrico : Bedoel je, emotioneel gezien, gevoelsmatig ? Moet ik antwoorden. Wat denk ik als ik aankom op Aruba ? Ik denk helemaal niks. Je vraagstelling laat ruimte voor zoveel interpretaties. Gerrit-Jan : Mijn vraag is wat beleef jij als je aankomt. Aldrico : Als ik op Aruba ben denk ik, ook een thuis. Ik snap je vraag niet helemaal. Ik reis mijn hele leven al. Voor mij is het niets bijzonders als ik vandaag vanuit het BB huis naar New York vlieg. Ik ben er al zo vaak geweest. Gerrit-Jan : Zie je geen palmen, geen water ? Zie je geen verschil tussen de Noordzee en de Caribbean ?
Diane vind wel dat zolang ze het niet verteld heeft niet met Andries moet zoenen
Diane: Je hoeft niemand wat te vertellen maar zodra je met iemend een emotionele band aangaat dan moet je met die persoon je geheim delen.
Mooi gesprek! Lastig te verslaan.
Diane heeft erg veel begrip voor Kelly en vind haar erg moedig.
Kelly hoopt eigelijk dat de andere er achter komen zonder dat ze het hoeft te vertellen.
[Dit bericht is gewijzigd door misterDre op 11-09-2001 13:17]
Ze praten weer over ditjes en datjes...
13.05 Kelly en Diane praten in de tuin. Diane : Ik was zo emotioneel omdat ik zo met je meevoelde. Als je later de band terug ziet. Ik heb in het begin gezegd dat je net een man bent. Kelly vind het helemaal niet erg.
Ik heb mijn pc opnieuw gestart.
13.12 Diane : Als ik eraan toegeef wordt ik heel emotioneel. Wil ik dit wel ? Kelly : Dat is waarom je hier zit, de spanning, de elementen. Diane : Ik kom dingen zo vaak tegen in mijn leven en hier kun je niet weglopen. Ik maak duidelijk wat ik wil zeggen, ze hoeven er niks mee te doen, als ze me maar begrijpen. Kelly : Voor mij is het normaal dat ik me op zit te maken voor het ontbijt. Dat vind ik gewoon lekker. Diane : Waar het mij om ging, we hadden een soort crisis, maar het ging helemaal langs je heen. Als het aan jou lag gebeurt er niets. Kelly : Ik begrijp het heel goed, de volgende keer zal ik mijn best doen. Als je je rot voelt kun je naar me toekomen. Diane zegt dat ze niet in de slaapkamer over gevoelige onderwerpen moeten praten omdat dat argwaan wekt. Kelly denkt dat dat juist argwaam kan wekken. De dames gaan naar binnen. Diane : Wie wil er allemaal een kopje thee ?
Diane:Kelly ik weet niet wat ze in Spanje over ons laten zien. Starks komt er hier een nieuwe die alles gaat vertellen.
Kelly: wanneer komt de eerste
Diane: ik dacht 20 sept.
Kelly:Oowww dan heb ik het al geregeld
Ze gaan weer verder...
13.27 Kelly : Een vriendin van mij heeft hetzelfde meegemaakt als ik en die heb ik geadviseerd, gelijk vertellen, en nu zie ik dat het wel anders is. Ik vind hem (Andries) heel leuk. Diane : Hij is rustig, sociaal, hij kan het mooi onder woorden brengen en hij ziet er goed uit. Ik kan het me goed voorstellen. Kelly : Ik heb gisteren mijn teenagel gestoten. Ik vind Frankie ook een topper. Diane : We hebben allemaal iets bijzonders waarvan ik zeg, wouw. Ik cijfer mezelf niet weg, ik vind mezelf ook heel bijzonder. Kelly : Dat ben je ook. Diane : Ik ben niet extreem, ik ben ook niet anders als anderen. Dan komt Aldrico binnen om Diane te vragen naar wat BB gezegd heeft.
13.35 Diane in de woonkamer : Ik was vanmorgen gewoon een beetje chagrijnig omdat, ik heb gewoon een heleboel meegemaakt in die paar dagen. Maar wel lekker hoor. Ik heb ook gedacht, ga ik hier mee door ? Frank : Meen je dat nou, dan ben je de tweede. Diane : Maar ik heb er juist voor gekozen dit te ondergaan. En ik kan het terug zien. Frank : Was dat een grapje gisteren Aldrico ? (dat hij weg wilde) Aldrico : Nee. Ik wil nu 100 dagen blijven. Ik wil niet rijk worden. Maar ik wil andere mensen niet belemmeren.
13.39 Frank : Ik heb nog geen moment gehad dat ik weg wilde. Ik vind het alleen maar leuker worden. Diane : Dat vind ik ook. Hier kan ik niet weglopen. Ik woon al zo lang alleen. Dus het is heftig. Ik ga er voor voor de volledige 100 %. Ik had, ga ik door of niet. Maar ik ga door. Vervolgens bespreken ze een incident waarbij het woord 'hoer' gebruikt werd. Frank : Dat is rotterdams. Diane : Ik hoorde twee keer pleurishoer. We moeten elkaar nog ontdekken dus het zal wel vaker gebeuren. Frank : Als ik denk, ik vind je een trut, dan zeg ik dat. Diane : Je mag me alles noemen, maar geen hoer.
Kelly zegt daarop: ik ben net een man, ik sta gewoon te plassen (zegt het lachend!)
Of hij is psychisch gestoord of hij is zo stoned als 10.000 man. Raar gastje man.
Ik werd gebeld dus ik kon de stream niet volgen.
14.26 In de woonkamer. Frank : Ik ben financieel helemaal naar de klote geweest. Mijn ouders hebben me daar heel erg in gesteund. Ze hebben het niet allemaal betaald maar ze hebben me geholpen het op orde te brengen. Gert-Jan : Had jij dat zelf willen regelen ? Frank : Ik had steun nodig. Ook met mijn scheiding en mijn kind. Je kunt dan vluchten in de alcohol of de drugs maar ik ben gevlucht in mijn studie en en in sporten. Ik geniet van kleine dingetjes. Zoals het broodbakken. Daar heb ik zo van genoten. Eén het brood, twee wat ik moet doen om het te maken, drie als ik jullie het zie eten. En als ik gisteren dat voor 500 gulden zie bestellen, de helft daarvan gooien we weg. Andries : Ik heb er een probleem mee als er wat weggegooid wordt. Ik snij de randen wel van de kaas af, dat vind ik niet zo lekker. Frank : Ik ook. Vlees, al kost het twintig gulden per kilo, ik gooi het weg, want je kunt er ziek van worden.
14.32 Frank : Ik zou zo'n keuken willen hebben. Amerikaanse keukens vind ik zo gigantisch. Andries : Het keukeneiland idee vind ik ook leuk. Maar het past niet bij mij.
Dit was het voorlopig van mij.
Ze zit te huilen. Waarvan zou dat toch komen?
Andries zegt dat hij niet erg zou vinden als ze bv vanavond bij frank in bed zou kruipen.....
K vertelt dat ze niet heeft verwacht dat het zo snel zo gaan. Ze vind A aantrekkelijk. Ze heeft 3 jaar een relatie gehad die moeilijk liep in het begin. Hij wilde niet gelijk met haar naar bed. K wil eerlijk tegen A zijn, ze vond gisteren superlekker maar A kent haar helemaal niet A beaamt dat het gisteren snel is gegaan maar ze hebben er allebei geen spijt van. Ze vonden het lekker om elkaar vast te houden. K zegt dat ze dat nodig had. K heeft toch spijt dat het zo snel is gegaan. Ze wil A iets vertellen maar weetniet hoe ze het moet zeggen. A wil weten wat ze wil zeggen. K zegt dat ze gewoon nog graag even had willen wachten.
A denkt dat ze beiden gewoon een beetje de controle kwijt waren. Ze hebben het over een videoband van de vorige bewoners die ze hebben gekregen voor ze het huis in gingen en dat relatief kleine dingen breed worden uitgemeten. Ze hebben het over Belgische Betty met haar vibrator. Ze denken dat gisteren door de spaning kwam.
A vertelt dat zijn ouders keurige mensen zijn en dat die trots aan iedereen vertellen dat hij aan BB meedoet. Die mensen gaan allemaal kijken........
K stelt voor te vragen of BB de tape terug wil spoelen en wissen en of ze opnieuw kunnen beginnen zodat niemand ziet wat ze hebben gedaan........ A wil dat niet, hij hoopt alleen dat het incident niet al te erge gevolgen heeft en dat ze er geen andere mensen mee beschaamd hebben.
Ze hebben allebei geen behoefte aan een relatie. K zegt dat ze niet van plan is met iedereen het bed in te duiken. A zegt dat ze hem daarmee niet voor het hoofd zal stoten. Als K de behoefte heeft om vanavond tegen Frank aan te kruipen heeft A daar geen problemen mee. K geeft aan hier geen behoefte aan te hebben. Ze vinden elkaar heel mooi en lief.
A vraagt wat K in de Dagboekkamer heeft besproken. Hij vraagt zich af of het wat met hem te maken heeft. K zegt dat ze daar alleen voor zichzelf is geweest en dat ze niets slechts over A heeft gezegd. A zegt dat hij dat niet bedoeld en vraagt of er iets is wat hij kan zeggen om K op te beuren. K begint vervolgens over de broek van A te kletsen.
andries zegt dat hij dat zelf niet kan zeggen hij had niet meer alles onder controle....
Kelly haalt weer hun verleden naar boven, maar krabbelt weer terug ze zegt alleen dat ze hem nog wel wat moet vertellen maar dat komt dan wel een ander moment.
Andries weet niet wat ze wil vertellen mar vind het prima te wachten (ik zou gek worden van nieuwsgierigheid;)
Andries verteld dat als hij moest kiezen met wie hij in een twee persoonsbed moet liggen had hij haar gekozen want hij valt niet zo op mannen en moet niet denken aan 2 van die harige benen tegen je aan.....
A begint over een uitzending van BB before the Battle. Patty had toen gezegd dat er een aantal mensen in het huis kwamen die wel leuk samen gingen.
K begint weer over het feit dat ze elkaar niet kennen. K zegt dat er wat is en dat ze niet weet wanneer en hoe ze het aan A moet vertellen. K geeft aan het niet nu te willen vertellen. Ze wil weten of A wel naast haar blijft slapen. A vindt het prima, hij heeft heerlijk geslapen en als hij moest kiezen met wie hij in bed moest liggen hij toch K had gekozen. Hij wil niet naast een kerel liggen. A moet er niet aan denken om met harige benen in bed te liggen. A voelt zich duidelijk niet gemakkelijk wanneer hij met een vent in bed moet liggen, daar slaapt hij slecht van. K giechelt een beetje. K vraagt of hij nuchter is en goed kan relativeren. A beaamt dit en vraagt waarom K dit wil weten. K geeft geen duidelijk antwoord. Volgens A zijn friezen over het algemeen nuchter.
K vraagt of A leuke ouders heeft. A vindt van wel.
(en toen viel het geluid weg.......)
16.31 :
Na bijna 10 minuten weer beeld.
Andries en Kelly hebben het over pedagogische aspecten van kinderen.
Frank komt binnen : mag ik love-duo zeggen ?
Frank : straks onder he teten wil ik iets belangrijks vertellen.
Andries : Je wilt nu niet een tipje van de sluier oplichten ?
Frank : Nee, maar als jullie het straks horen dan denk ik dat het wel een goed punt is wat
we moeten doen.
Ze praten nu over de agressie van Frank in vroegere tijden.
Frank wil niet als kickbokser de boeken in gaan.
Frank : Andermans spullen kapotmaken, daar hou ik niet van.
Frank stelt voor om de slaapkamerdeur open te laten om te luchten.
Andries wil de deur dicht te hebben.
Ze praten weer vertrouwelijk nu.
Andries wil straks wat eten opwarmen.
Andries : Weet je wat je vannacht zei ? Ik wil het voor jou bescherming nu niet noemen.
Kelly : Zeg het maar alsjeblieft !!
Andries : Dat weet je zelf denk ik wel. Frank heeft er 's middags nog een vraag over
gesteld. Over een aspect van je lichaam.
Kelly : Ow dat ? Ja, ik heb silliconen !
Andries : Misschien wilde je dat niet benoemen. Ik kan er gemakkelijk over praten.
Kelly : Ik geef gewoon antwoord. Ik heb ze zelf betaald. Heb je nog nooit een meisje
gehad met silliconenborsten ?
Andries : Niet waarvan ik het wist.
Even wat gemist...
Andries : Ik wil het van mezelf niet en jij ook niet. Er kan een bepaalde saaiheid
optreden in dit huis. Dat zie je in het dagelijks leven ook. Stelletjes worden niet gauw
gebeld om uit te gaan bijvoorbeeld.
Kelly : Jij denkt vanuit de regie...
Andries : Ze denken dat er iets groeit of bloeit, en dat is niet zo.
Kelly : We spreken met elkaar af dat we dit niet meer doen. Normaal hou ik hier niet van ;
zo klef. Maar bij elkaar vind ik wel lekker.
Kelly kruipt tegen Andries aan.
Kelly : Ik kan nu even niet lekker met m'n vriendin praten. Ik mis dingen als bellen, t.v. of
mijn moeder bellen als ik ergens net als nu mee zit.
Andries : De DK is wel fijn he ? Het is leuk om daarover te praten.
Kelly : Daar heb je gelijk in.
Nu over de eerste Battle...
Bron : fan.clubs.nl/Big-Brother-2001
Achtereenvolgens werden Kelly en Diane naar de Dagboekkamer geroepen. Toen Diane in de DBK zat kreeg Kelly aan de eettafel een ontzettende huilbui. Frenk troostte haar. GJ zei dat hij het gevoel had naar Jerry Springer te zitten kijken.
Even later zitten ze allemaal bij elkaar. Kelly leest een brief van BB voor waarin wordt uitgelegd hoe de punten verdient kunnen worden bij de Captain-Battles. (heeft iemand dit? ik was niet van plan te streamen dus geen aantekeningen gemaakt). BB zal aangeven of het een gewone Battle of een Captain Battle betreft.
Even later leest Kelly een tweede brief van BB voor. Vanaf morgen is de verwenkamer ingericht als fitnessruimte; hier mag alleen 's morgens twee uur gebruik van worden gemaakt. Aldrico gaat uit zijn dak.
Nog wat later krijgen de bewoners video. Ze zien het introductiefilmpje van GJ. GJ met zijn moeder en GJ met zijn interieurverzorgster. Na het filmpje komt er een gesprek los. GJ is miljonair geweest, maar heeft belegd in de telecom dus alles verloren. Frenk zegt veel respect voor hem te hebben.
[Dit bericht is gewijzigd door Sanshine op 11-09-2001 22:01]
Aldrico: "Frank, ik ben mezelf, dat ben ik altijd geweest. Jouw vriendin, dat 'gezellige wijfje' zoals jij haar noemt, is dat één van je vriendinnen of je beste vriendin?". Frank: "Dat is een hele goeie vriendin". Aldrico: "Ik weet genoeg". (Ik niet. Red.)
Frank: "Dat stukje dat jullie zagen is helemaal geknipt. Relatie is leuk, maar ik heb geen zin om als ik thuis kom te horen 'waar ben je geweest? wat heb je gedaan?'. Als ik thuis kom gooi ik mijn kleding neer en die ligt daar de volgende dag nóg. Ik hou best van een lat-relatie, begrijp me goed, maar ik ben gewoon niet iemand die een vaste relatie wil hebben op dit moment. Op dít moment, bedoel ik".
Frank: "Als ik ergens heen ga, ga ik liever alleen, iedereen mag mij of iedereen mag mij niet. Klaar".
aldrico is z'n vraag kwijt.. hele discussie daarover natuurlijk.. beetje moeizaam.
g-j: als je een vraag wilt stellen ga dan zitten.
a: ik zit op een alochtonen manier; ik lig.
kelly vindt 't maar jammer dat ze haar video niet laten zien (ikke ook
Frank zegt dat ie de zaak voor 2 1/2 uur achter heeft gelaten zonder collega's om de video op te nemen.
Ze hebben 't erover of ze de rest van de video's nog gaan zien. G-J denkt van wel omdat 't anders niet eerlijk zou zijn bij 't kiezen van een captain.
Frenk denkt dat deze video's (diana, G-J en frenk) getoond worden omdat dit de kanditaten voor captains zijn.
Aldrico is boos, andere reageren daar op, aldrico: dat is emotie. Kelly: dat is geen emotie. Aldrico: DAT IS WEL EMOTIE, IK WORD KWAAD.
Diana is nu erg boos...
Aldrico gaat weer zeiken over vragen, wat hij vroeg en wat hij had willen vragen..
Frank: "In de dagboekkamer is aan ons allemaal de vraag gesteld: zou je graag captain willen worden?. Omdat we nu 3 filmpjes hebben gezien, denk ik dat dit de 3 mensen zijn die hebben gezegd dat ze graag captain willen worden. Kán toch?".
Aldrico wordt weer eens kwaad. Hij wil natuurlijk weer zoveel mogelijk alleen het woord hebben, terwijl de anderen daar anders over denken. Aldrico: "Mag ik nou eens antwoord op mijn vraag?". Diane: "Je hébt antwoord gekregen op je vraag! Als jij daar geen genoegen mee neemt, is dat jouw probleem!". Aldrico: "Verdomme! Als ik zin heb om dingen kapot te gooien dan doe ik dat!! En ik ben niet agressief van aard!!". (Yeah right. Red.)
Diane (tegen Aldrico): "Ik denk dat jij de band ook maar eens terug moet zien". Diane: "En ik ben jouw stem even helemaal zat"! Ik wil even alleen zijn, neem me niet kwalijk". Ze loopt weg. Kelly: "Ik ga zo maar mijn nest, ik ben helemaal bekaf. Frank: "Ik word hier helemaal niet warm of koud van".
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 11-09-2001 23:02]
De rest blijft erg rustig onder het woordenvuur van Aldrico, dat verbaast me enigzins, maar dat terzijde.
Diana gaat naar de slaapkamer en zegt dat ze er ff geen zin in heeft.
Kelly zegt dat ze wil gaan slapen.
Frank en GJ praten op de bank over hoe Aldrico zich uit.
Andries vind dit, zoals hijzelf zegt, "machtig"
Frank: "Wat ik alleen hoop, is dat er een stukje nazorg is voor de mensen". Andries: "Van wat ik gehoord heb, is die niet bijzonder".
Andries: "Ok, ik ga plassen, genoeg voor vandaag. Doen we de volgende keer een discussie over dat geld gelukkig maakt". Frank: "Hoho, geld maakt niet gelukkig, dat zeg ik niet".
Frank onderbreekt hun met de mededeling dat de keuken een rotzooi is. Aldrico bied zijn excuses daarvoor aan en gaat zelfs op de knieen(niet gezien maar frank zei dat).
De afwasmachine blijkt vol te zijn en Aldrico zal dit zometeen regelen.
Aldrico en Andries gaan verder met praten en Andries probeert er echt een eind aan te breien omdat hij graag de keuke wil opruimen en daarna naar bed wil.
Aldrico probeert de woorden/punten/tips van Andries samen te vatten maar dat lukt niet echt ( Red.)
Ondertussen zitten GJ en Kelly in bad (Red: die conversatie heb ik niet kunnen volgen)
Badderen met je badpak aan. Het blijft apart.
quote:En ze gebruikt daarmee een grote borstel om de niet bedekte huid 'schoon' te maken.
Op dinsdag 11 september 2001 23:48 schreef Cynix ® het volgende:
[afbeelding]Badderen met je badpak aan. Het blijft apart.
Aldrico vraagt aan Andries, die nu de keuke staat op te ruimen en afwassen terwijl aldrico geen poot uisteekt, of hij verliefd is op Kelly. Antwoord is dat hij het eerst aan Kelly zou vertellen en dan pas aan de rest.
het lijkt alsof Kelly in de badkamer wacht op Andries ofzo, dat gevoel krijg ik. ze zit maar wat om te hannessen (ofzoiets)
<off topic>
Cynix ®, tijd voor stream reports 12 sep??
</off topic>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |