Toen we gisteren besloten naar de film te gaan leek deze film me het beste, en na enig aandringen (wat zijn die Fok!kers toch makkelijk om te praten ) gingen we dus naar Crazy/beautiful.
Het eerste kwartier wist ik niet goed wat ik van de film moest denken. 't Verhaal was naar mijn mening een beetje kunstmatig in elkaar gedraaid om de hoofdpersonen op een "aparte" manier met elkaar in contact te brengen.
Maar toen dat eenmaal een beetje rond was vond ik de film steeds boeiender worden. Op een gegeven moment zat ik er helemaal in. Goed acteerwerk van de twee hoofdrolspelers (Kirsten Dunst & Jay Hernandez) en een bijzonder verhaal.
Maar helaas, het einde maakte de film voor mij weer een stuk minder bijzonder. De laatste twintig minuten vond ik langdradig en ook weer erg kunstmatig in elkaar gezet om de film een "happy end" te laten krijgen. Het einde was zó voorspelbaar dat ik echt tijdens de film al zat te denken dat ze 'm twintig minuten korter hadden moeten maken om zo een open einde te creëren. Maar helaas...
Al met al blijf ik erbij dat de film toch wel de moeite waard is, met name vanwege het mooie middenstuk en het goede acteerwerk. Als ik een cijfer zou moeten geven zou het een 7 zijn.
quote:Ik had voor het afspreken van de meeting nog nooit van deze hele film gehoord...
Op maandag 10 september 2001 11:09 schreef Fannetje het volgende:
Een week of twee geleden zag ik de trailer van "Crazy/beautiful" op tv en werd meteen benieuwd naar deze film. Waarom dat was kan ik niet goed omschrijven, maar hij had iets wat me aantrok. Ik hoorde er echter helemaal niemand over en had nog nergens een review gelezen.
quote:Ik noem dat hoffelijk zijn... (ofzo
Toen we gisteren besloten naar de film te gaan leek deze film me het beste, en na enig aandringen (wat zijn die Fok!kers toch makkelijk om te praten) gingen we dus naar Crazy/beautiful.
quote:Het was idd allemaal te gemaakt... Laat dan bijvoorbeeld van één persoon het begin zien en laat de kijker er later achterkomen wat het verhaal achter de tweede persoon is... Ofzoiets...
Het eerste kwartier wist ik niet goed wat ik van de film moest denken. 't Verhaal was naar mijn mening een beetje kunstmatig in elkaar gedraaid om de hoofdpersonen op een "aparte" manier met elkaar in contact te brengen.
Maar toen dat eenmaal een beetje rond was vond ik de film steeds boeiender worden. Op een gegeven moment zat ik er helemaal in. Goed acteerwerk van de twee hoofdrolspelers (Kirsten Dunst & Jay Hernandez) en een bijzonder verhaal.
quote:Ze hadden het lekker open moeten laten ja... Dit was allemaal veel te rooskleurig enzo...
Maar helaas, het einde maakte de film voor mij weer een stuk minder bijzonder. De laatste twintig minuten vond ik langdradig en ook weer erg kunstmatig in elkaar gezet om de film een "happy end" te laten krijgen. Het einde was zó voorspelbaar dat ik echt tijdens de film al zat te denken dat ze 'm twintig minuten korter hadden moeten maken om zo een open einde te creëren. Maar helaas...
quote:*hier mee instemt*
Al met al blijf ik erbij dat de film toch wel de moeite waard is, met name vanwege het mooie middenstuk en het goede acteerwerk. Als ik een cijfer zou moeten geven zou het een 7 zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |