abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1590812
De voetbalwedstrijden worden steeds vaker door scheidsrechters beslist

Wat is jullie mening

Ik vind dit een juiste stelling, kijk maar naar de wedstrijden van gisteren... (zaterdag 8 september dus)

Een speler van team 1 krijgt geen kaart voor een lompe overtreding waar rood gegeven zou moeten worden... (waarschijnlijk omdat hij al geel had ofzo)
Een speler van team 2 krijgt direct rood voor een soortgelijke overtreding...
wist ff niet meer om welke wedstrijd het ging...

Natuurlijk, een scheidsrechter kan fouten maken / een verkeerde inschatting maken, maar het gebeurt tegenwoordig zo vaak dat scheidsrechters fouten maken...

.
  Moderator zondag 9 september 2001 @ 01:36:32 #2
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_1590978
Ik denk niet dat het steeds vaker gebeurt. Wel te vaak. Ik ben dus ook een voorstander van het gebruik van videobeelden.

Ook voor buitenspel zijn al verschillende technieken ontwikkeld om dat te constateren. Allemaal gebruiken zou ik zeggen...

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  zondag 9 september 2001 @ 01:38:55 #3
15013 -B-
Persona Non Grata
pi_1590990
Nou ben ik van mening dat de kwaliteit van het voetbal, de laatste jaren schrikbarend achteruit gegaan is. De scheids doet daar dus vrolijk aan mee
Speculeren is andere koek dan speculaas.
  zondag 9 september 2001 @ 01:46:01 #4
11502 nipeng
The last ride is free
pi_1591029
Tegenwoordig wordt er meer op gelet. De belangen zijn toegenomen.

Er zijn meer wedstrijden te zien (samenvatting/live), hierdoor kom je het eerder tegen (een beslissende fout).

pi_1591131
Ik haat scheidsrechters... wij worden altijd genaait met Columbia
Valderie, Valdera , Valderrama
pi_1591604
ik op het nivo van de scheidsrechters in NL.
Vreemd genoeg vindt ik alleen Jol goed
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_3086749
Er is nog steeds niets veranderd zie vanavond :
Ajax 2 - Telstar loopzuivere goal afgekeurd.
Ajax- Groningen een penalty
Ik vraag me af leren die gasten wel iets voor scheidrechter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')