abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 september 2001 @ 15:10:28 #1
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_1585575
Aldrico

Leeftijd: 38
Burgelijke staat: vrijgezel
Beroep: beleidsmedewerker amateur dans
Trefwoorden: lenig, open, vrolijk middelpunt

Aldrico houdt van dansen, gevechtsporten, skeeleren en aerobics. Als je het hem vraagt, gooit hij zo zijn benen in zijn nek, want deze Antilliaan is ontzettend lenig.

Aldrico houdt ervan om in het middelpunt van de aandacht te staan en zijn vrienden hangen aan zijn lippen als hij vertelt. Aldrico woont al enige tijd in Nederland, maar verloochent zijn afkomst niet. Zijn reden om mee te doen met Big Brother is dat hij andere minderheden wil laten zien dat alles mogelijk is, als je er maar in gelooft.

Wat Aldrico het meest zal gaan missen in het huis zijn de dagelijkse telefoontjes naar zijn ouders en zijn sociale leven.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 07-10-2001 21:06]

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_1586897
  Trouwste user 2022 zaterdag 8 september 2001 @ 19:27:27 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_1587708
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 15:10 schreef Sanne het volgende:
Als je het hem vraagt, gooit hij zo zijn benen in zijn nek, want deze Antilliaan is ontzettend lenig.

Zijn reden om mee te doen met Big Brother is dat hij andere minderheden wil laten zien dat alles mogelijk is, als je er maar in gelooft.

Echt Mohamed, je kunt het, kijk maar, probeer het maar Mohamed, ik gooi ze toch ook zomaar in m'n nek ?

Als je er maar in gelooft Mohamed dan is alles mogelijk.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_1587723
Zong Aldrico vroeger niet bij Boney-M ????
  Trouwste user 2022 zaterdag 8 september 2001 @ 19:34:13 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_1587757
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 19:30 schreef HenriPaul het volgende:
Zong Aldrico vroeger niet bij Boney-M ????

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_1588465
Zoek de homo in het BB huis... Ik heb 'm gevonden!
ex-Graz stalker
pi_1589061
Aldrico heet Felida met zijn achternaam. Zie deze link:
http://www.dansweb.nl/site/inhoud/lca/doc/medewerk/beleidsteam.html

Behalve dansen is hij onlangs ook nog te tijdens Rotterdam Roze bij een themaavond Antillen en Aruba. Hij presenteerde daar het e.e.a.

Verder is hij ook presentator van het meest populaire TV-programma op de Antilliaanse televisie Ki tin Ki tin? Yoyo Tin!

zaterdag 8 september 2001 @ 22:41:13 #8
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1589098
Everybody get on down
Vengaboys are back in town
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  dinsdag 11 september 2001 @ 01:24:14 #9
9976 megamuch
D.I.L.LI.G.A.F.
pi_1607991
DIE gast is echt te vervelend.. Lazer hem er alsjeblieft als 1e uit! godskolere wat een irritant ventje!

laat hem lekker weer op de gayparade blij gaan lopen doen.. damn wat irritant!

pi_1608013
Hij is redelijk frusty zo te zien... Ik heb alleen geen idee wat hij wil vertellen...

Er komen wel woorden uit, heeft iemand de url van de codex om het te ontcijferen? Geen idee waar deze woorden betrekking op hebben..

pi_1611527
Volgens mij probeerde hij vannacht uit te leggen dat hij allochtoon was, tenminste dat woord gebruikte hij tientallen keren. Mooie uitspraak: "ik ben een verstandige neger"
Zuipen zullen ze, dat is wat vast staat.
pi_1611582
Ok wat hebben we al

Een travo of wat het dan ook is
Nu dus een homo

ach nog een bi erbij en we hebben het hele lijstje compleet

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')