[Dit bericht is gewijzigd door Mike op 10-09-2001 20:56]
En die Aldrico, komt geen einde aan he.
quote:hahahahaha die aldrico heeft vorig jaar niet gekeken, ik krijg opeens allemaal van die terugblikken van een steeds maar doorzeikende Darius............ AHHHHHHHHH
Op maandag 10 september 2001 20:55 schreef Mike het volgende:
Hoe hoog kun je je irritatiegrens optrekken? Een uit z'n nek lullende Aldrico met daar tussendoor een zingende Diane...
Hoe lang zal het duren voordat Diane Aldrico aanvalt?
Place your bets please...
Even voor de statistieken hoeveelste keer was dit nu?
quote:Diane ook..
Op maandag 10 september 2001 23:40 schreef misterDre het volgende:
Kelly gedraagt zich behoorlijk sletterig zeg!
quote:Heb ik ff niet op gelet werd er een beetje hyper van
Op maandag 10 september 2001 23:42 schreef Loedertje het volgende:[..]
Diane ook..
DAT ZINGEN, PLZ, CUT IT OUUUHOUT!
Ik zou het niet vreemd vinden als Adrico binnenkort per ambulance het huis verlaat. Dit kan toch niet goed voor je hart zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door Katie op 11-09-2001 01:00]
Allesjesus
een paar quotes binnen een kwartier luisteren:
"ik ben ook een intelligente man, ik kan spelen als een kind van 2"
"het is geen misverstand, het is een kwestie van moeheid"
"het is geen teken van kritiek, ik bedoel het als een eye-opener"
die kerel: "kijk naar mij, je bent toch nuchter nu?"
de ander:(gj "ja jij loopt ook verdomme de hele kamer door"
ik mag toch hopen dat ie binnen een paar weken uit het huis is.
Laat maar eens je fotografisch geheugen zien! Dit gaat de goeie kant op, en ik dacht dat het vannacht heel saai zou worden.
GJ is toch wel een goeie kerel. Ik vond 'm hiervoor een beetje saai, maar hij is de enige die Aldrico een beetje tegengas geeft. Ik snap niet dat de anderen zo aardig tegen 'm kunnen blijven.
quote:Dat denk ik ook, die kerel (is 't nu gert-jan
Op dinsdag 11 september 2001 01:02 schreef Cynix ® het volgende:
Ik voorspel dat er binnenkort klappen gaan vallen. Wat is die Aldrico een lichtgeraakt mannetje, zeg.
Die donkere kerel wil niks horen, wil 't alleen maar over foto's en alter-ego's hebben. Andere vragen kan ie niet echt hebben, hoogst irritant. Ik weet niet hoe ie overdag is maar als ie zichzelf dan ook neerzet als een hyperactieve nicht met oogkleppen dan kan 't toch niet lang goed gaan.
En dan toch zo cool blijven. Hij wordt steeds leuker.
Ik zou moeten slapen!!! Maar het intrigeert me TOCH weer, zou de derde keer toch weer beter moeten weten. Wedden dat ik me verslaap en m'n vlucht mis!! (Kan ik natuurlijk wel 3 weken 24/7 streamen...)
quote:Het is inderdaad onverstelbaar wat een geduld die GertJan ten toon spreidt. Die Aldrico wauwelt maar door en hij blijft luisteren en sussen.
Op dinsdag 11 september 2001 01:35 schreef Katie het volgende:
Oke GJ. (n.a.v. water-cassatachips incident)En dan toch zo cool blijven. Hij wordt steeds leuker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |