En ik was net zo tevreden met m'n behulpzame reactie
hihi... en ja filteren heet dat... de leuke mensen zoeken en daarmee opstap gaan...
Beetje desparate ? dat je het zo in de ronde werpt?
kom vertel je verhaal maar...
wil het niet lukken met de liefde?
BTW ik ben wel serieus
Ik kan me heel goed voorstellen dat je je partner niet in het reguliere uitgaansleven denkt tegen te komen. Maar waarom zoek je niet zelf naar een alternatief? Ga op een leuke vereniging of club, of probeer iemand te vinden via internet. Er zijn genoeg mogelijkheden om te chatten, en die zijn echt niet alleen maar naar of ranzerig! En wat het allerbelangrijkst is: ga niet meteen van elke jongen denken: dit moet hem zijn. Want zo vind je de ware niet. Zoiets moet vanzelf komen.
Waarom zet je geen advertentie? Geen vieze, maar een serieuze. In zo'n geval maak je vast een hoop vrienden, die je vervolgens kunnen introduceren op feesten en bijeenkomsten. Wellicht loopt daar de ware Jacob rond (aangezien de mensen die op een advertentie reageren zelf vaak niet de WJ zijn moet je ze even voor lief nemen en als introductiemateriaal beschouwen, zogezegd.)
Overigens zag ik dit topic ook al in Relaties voorbijschuiven. Het zit je dus hoog. Sterkte ermee dan maar...
Liefs en een kusje op je neus,
Helga
En ik was net zo tevreden met m'n behulpzame reactie
Ohnee, je hebt hem op deze plaats erbij gezet - Ik had gereageerd op homoseksuele relatie, hoe kom je er aan ?
quote:het probleem is enigzins dat ik zelf geen computer bezit, ik zit nu achter de computer bij een vriendin,
Op zaterdag 08 september 2001 02:02 schreef Exploited het volgende:
Was dit topic weggehaald?En ik was net zo tevreden met m'n behulpzame reactie
quote:Dat laatste snap ik... Maar waarom zet je dan geen advertentie? Maak duidelijk dat je op zoek bent naar een vonk, en niet naar een vlammetje.
Op zaterdag 08 september 2001 02:22 schreef YRRAB het volgende:[..]
het probleem is enigzins dat ik zelf geen computer bezit, ik zit nu achter de computer bij een vriendin,
en ik heb geen behoefte aan sites alleen gericht op one-night stands en oppervlakkige casual sex, ik ben geen 20-jarige meer!
Laat ik het iets bondiger formuleren: kijk om je heen! Er zijn genoeg mannen die net als jij op zoek zijn. Doe daar je voordeel mee! Aan je fotootje te zien hoef je je nergens voor te schamen, sterker nog: de jongens die je niet serieus nemen zouden zich moeten schamen!
Als dat geen hart onder de riem is...
Helga
quote:ik dank u zéér !!!!!!
Op zaterdag 08 september 2001 02:27 schreef Helga het volgende:[..]
Dat laatste snap ik... Maar waarom zet je dan geen advertentie? Maak duidelijk dat je op zoek bent naar een vonk, en niet naar een vlammetje.
Laat ik het iets bondiger formuleren: kijk om je heen! Er zijn genoeg mannen die net als jij op zoek zijn. Doe daar je voordeel mee! Aan je fotootje te zien hoef je je nergens voor te schamen, sterker nog: de jongens die je niet serieus nemen zouden zich moeten schamen!
Als dat geen hart onder de riem is...
Helga
quote:Mja...ik heb in mijn reactie in dat andere ook geen sites genoemd (zoals www.cu2night.nl of www.chatboy.nl - hier wel dus).
Op zaterdag 08 september 2001 02:22 schreef YRRAB het volgende:[..]
het probleem is enigzins dat ik zelf geen computer bezit, ik zit nu achter de computer bij een vriendin,
en ik heb geen behoefte aan sites alleen gericht op one-night stands en oppervlakkige casual sex, ik ben geen 20-jarige meer!
Mijn advies kwam er in dat andere forum op neer dat je in de eerste plaats pas zult vinden als je hebt geleerd niet meer te zoeken (is een wijsheid die veel uitleg vergt, maar ook duidelijk kan worden als je er een tijdje zelf over nadenkt) en in de tweede plaats dat je 'de ware' (of iets wat daar in de buurt komt) vanzelf wel tegen komt, maar dat je de kans daarop wel wat kan vergroten, door op plaatsen te komen waar leuke mensen rondlopen -> uitgaan dus, buiten de deur komen, sociaal doen etc...
Zelf heb ik m'n vriend via Internet (IRC in dit geval) gevonden, maar we werden pas verliefd op elkaar nadat we een keertje samen zijn uitgegaan. Hij zat de hele tijd maar thuis en kwam zelden buiten en klaagde dat hij zo weinig vrienden had. Mijn idee was dus dat hij een keertje met mij mee kon gaan en dat ik hem dan wel zou helpen met het vinden van vrienden (en misschien wel 'een vriendje').
Mja...shit happens .
Ik raad andere mensen gewoon NIET aan om op Internet te gaan zoeken naar 'de ware', maar Internet gewoon te gebruiken als een manier om nieuwe mensen te leren kennen die je dan IRL wel weer laten zien of ze leuk genoeg zijn.
Verder zijn jouw vooroordelen en het 'over 1 kam scheren' van homos als 'oppervlakkig' wel weer typisch 'nichterig' . Tuurlijk is de massa 'blont' en houden ze van oppervlakkige dingen, maar tussen het kaf zit echt wel koren hoor. Overigens is dit het eerste vriendje dat ik heb leren kennen via de gay scene (internet of niet). Ik heb al eerder relaties gehad met jongens en die kwam ik gewoon in de ECHTE wereld tegen, niet in dat bekrompen en bedompte homo-wereldje *zelf ook generaliseer*.
Veel sukses en chill out !
quote:ps. ik kijk genoeg om me heen, maar de "mannen" kijken nooit naar mij ( nobody ever looks at me twice)
Op zaterdag 08 september 2001 02:38 schreef YRRAB het volgende:[..]
ik dank u zéér !!!!!!
quote:wordt ik geacht te gaan skate-boarden of zo ?
Op zaterdag 08 september 2001 02:46 schreef Exploited het volgende:[..]
Mja...ik heb in mijn reactie in dat andere ook geen sites genoemd (zoals www.cu2night.nl of www.chatboy.nl - hier wel dus).
Mijn advies kwam er in dat andere forum op neer dat je in de eerste plaats pas zult vinden als je hebt geleerd niet meer te zoeken (is een wijsheid die veel uitleg vergt, maar ook duidelijk kan worden als je er een tijdje zelf over nadenkt) en in de tweede plaats dat je 'de ware' (of iets wat daar in de buurt komt) vanzelf wel tegen komt, maar dat je de kans daarop wel wat kan vergroten, door op plaatsen te komen waar leuke mensen rondlopen -> uitgaan dus, buiten de deur komen, sociaal doen etc...
Zelf heb ik m'n vriend via Internet (IRC in dit geval) gevonden, maar we werden pas verliefd op elkaar nadat we een keertje samen zijn uitgegaan. Hij zat de hele tijd maar thuis en kwam zelden buiten en klaagde dat hij zo weinig vrienden had. Mijn idee was dus dat hij een keertje met mij mee kon gaan en dat ik hem dan wel zou helpen met het vinden van vrienden (en misschien wel 'een vriendje').
Mja...shit happens
.
Ik raad andere mensen gewoon NIET aan om op Internet te gaan zoeken naar 'de ware', maar Internet gewoon te gebruiken als een manier om nieuwe mensen te leren kennen die je dan IRL wel weer laten zien of ze leuk genoeg zijn.
Verder zijn jouw vooroordelen en het 'over 1 kam scheren' van homos als 'oppervlakkig' wel weer typisch 'nichterig'
. Tuurlijk is de massa 'blont' en houden ze van oppervlakkige dingen, maar tussen het kaf zit echt wel koren hoor. Overigens is dit het eerste vriendje dat ik heb leren kennen via de gay scene (internet of niet). Ik heb al eerder relaties gehad met jongens en die kwam ik gewoon in de ECHTE wereld tegen, niet in dat bekrompen en bedompte homo-wereldje *zelf ook generaliseer*.
Veel sukses en chill out !
quote:Mja...je bent wie je bent en je hebt er tevreden mee te zijn. Ik ken mensen die zelf wat aan de magere kant zijn en dat vreselijk vinden en zelf dus op wat 'voller' vallen en omgekeerd. Om maar eens een voorbeeld te noemen.
Op zaterdag 08 september 2001 02:49 schreef YRRAB het volgende:[..]
ps. ik kijk genoeg om me heen, maar de "mannen" kijken nooit naar mij ( nobody ever looks at me twice)
of ik begrijp al die kijk en gedrags-codes van mensen niet, dat maakt me héél onzeker over mijn uiterlijk!
Het eerste wat belangrijk is om contacten te leggen is wat meer zelfvertrouwen te krijgen. Daarvoor hoef je er ECHT niet uit te zien als een fotomodel (ook DIE hebben overigens ALTIJD wat aan te merken op hun eigen uiterlijk).
Zelf heb ik dat ook met pijn en moeite geleerd en nu ik, met hetzelfde uiterlijk, zelfvertrouwen uitstraal (zegt men) heb ik ook absoluut niet meer te klagen over aandacht van andere jongens. Nu doe ik dingen als dit: http://lemming.homo.nl/ en schaam me daar absoluut niet voor (al sta ik daar niet om contact te leggen overigens, maar gewoon...ehhh...because its there ofzoiets).
quote:Nee, maar aan je negatieve karakter-tik mag je WEL wat doen.
Op zaterdag 08 september 2001 02:53 schreef YRRAB het volgende:[..]
wordt ik geacht te gaan skate-boarden of zo ?
quote:het is echt niet zo dat ik nooit relaties heb gehad, nooit one-night stands heb gehad of nog nooit in sauna's of zo ben geweest en die hele Reguliersdwarsstraat daar kom ik al vanaf mijn 19-de (de laatste jaren nauwelijks) maar skate-board types zien me zogenaamd niet eens staan laat staan de ze me ooit benaderen. (ik kijk waarschijnlijk te indringend of te streng of zo!)
Op zaterdag 08 september 2001 02:58 schreef Exploited het volgende:[..]
Mja...je bent wie je bent en je hebt er tevreden mee te zijn. Ik ken mensen die zelf wat aan de magere kant zijn en dat vreselijk vinden en zelf dus op wat 'voller' vallen en omgekeerd. Om maar eens een voorbeeld te noemen.
Het eerste wat belangrijk is om contacten te leggen is wat meer zelfvertrouwen te krijgen. Daarvoor hoef je er ECHT niet uit te zien als een fotomodel (ook DIE hebben overigens ALTIJD wat aan te merken op hun eigen uiterlijk).
Zelf heb ik dat ook met pijn en moeite geleerd en nu ik, met hetzelfde uiterlijk, zelfvertrouwen uitstraal (zegt men) heb ik ook absoluut niet meer te klagen over aandacht van andere jongens. Nu doe ik dingen als dit: http://lemming.homo.nl/ en schaam me daar absoluut niet voor (al sta ik daar niet om contact te leggen overigens, maar gewoon...ehhh...because its there ofzoiets).
quote:ik hou niet van vis (09-03-1969 ) !:+
Op zaterdag 08 september 2001 03:00 schreef Exploited het volgende:[..]
Nee, maar aan je negatieve karakter-tik mag je WEL wat doen.
Dacht ik...
Verder heb ik ook niets met de nichtenscene. Ik vind het wel leuk om hier een beetje te rellen af en toe maar ik voel me er in weze niet in thuis. Keur het ook niet af, zeker niet. Ik kan er best ook wel waardering voor opbrengen maar ik zit zelf zo niet in elkaar. Ik pas dus niet in het standaard 'homo' patroon. Mensen zijn ook meestal vrij verbaasd als ze ik vertel dat ik homo ben. Probleem is dat je je niet in de homouitgaansgelegenheden begeeft, je snel het gevoel kunt krijgen dat je de enige bent. Is natuurlijk flauwekul. Hoeveel mensen kom je op een dag niet tegen en denk maar niet dat die allemaal hetero zijn.
In ieder geval, zoek contacten om het contact, niet zozeer om de relatie. Als je iemand tegenkomt met wie het goed klikt en die dezelfde interesses heeft, komt de aantrekkingskracht vanzelf wel. Kortom, haal er wat druk vanaf om alles wat meer rustig tot bloei te laten komen. Hopelijk snap je een beetje wat ik bedoel, is ook moeilijk uit te leggen eigenlijk.
Verder vind ik het knap dat je je zo bloot durft te geven!
Verder heb ik ook niets met de nichtenscene. Ik vind het wel leuk om hier een beetje te rellen af en toe maar ik voel me er in weze niet in thuis. Keur het ook niet af, zeker niet. Ik kan er best ook wel waardering voor opbrengen maar ik zit zelf zo niet in elkaar. Ik pas dus niet in het standaard 'homo' patroon. Mensen zijn ook meestal vrij verbaasd als ze ik vertel dat ik homo ben. Probleem is dat je je niet in de homouitgaansgelegenheden begeeft, je snel het gevoel kunt krijgen dat je de enige bent. Is natuurlijk flauwekul. Hoeveel mensen kom je op een dag niet tegen en denk maar niet dat die allemaal hetero zijn.
In ieder geval, zoek contacten om het contact, niet zozeer om de relatie. Als je iemand tegenkomt met wie het goed klikt en die dezelfde interesses heeft, komt de aantrekkingskracht vanzelf wel. Kortom, haal er wat druk vanaf om alles wat meer rustig tot bloei te laten komen. Hopelijk snap je een beetje wat ik bedoel, is ook moeilijk uit te leggen eigenlijk.
Verder vind ik het knap dat je je zo bloot durft te geven!
quote:ja, dat geldt voor mij precies hetzelfde! , voor wat dat andere betreft heb je ook helemaal gelijk!!!
Op zaterdag 08 september 2001 10:59 schreef Maggiblokje het volgende:
Ik heb zelf momenteel ook geen vaste relatie.
.........
Ik moet echt gewoon de juiste persoon tegenkomen en als dat lang duurt jammer dan. Ik stel wat dat betreft hoge eisen. Ik wil geen partner als het niet heel diep gaat en die maar voor even zou zijn.n!
Maar toch vind ik het wel erg lang duren voor ik de "ware" tegenkom, ik ben ook geen 18 méér!!!!
quote:Nee, ik ook niet. Ik zit ook mijn dertiger jaren. Maar toch... Ik ben zoals ik ben en ik merkte dat toen ik juist TE graag een relatie wilde in iedere jongen een potentiele vriend zag. Heel afmattend is dat. Nu ik gewoon vertrouwen heb dat ik de juiste zeker tegen zal komen, krijg ik meer lucht en kijk ik eerst of ik iemand mag en hopelijk komt daar dan tezijnertijd een relatie uit. Maar dat moet dan vanzelf blijken.
Op zaterdag 08 september 2001 11:36 schreef YRRAB het volgende:[..]
ja, dat geldt voor mij precies hetzelfde! , voor wat dat andere betreft heb je ook helemaal gelijk!!!
Maar toch vind ik het wel erg lang duren voor ik de "ware" tegenkom, ik ben ook geen 18 méér!!!!
quote:het is niet zo dat ik in elke jongen een potentiële partner zie, eerder het tegendeel , ik val niet op jan-en-alleman!!!, maar het lijkt of andere mensen met gemak aan een vaste relatie komen ook al zien sommigen er totaal niet uit ! , misschien is het ook zo dat ik mijn mannelijke en vrouwelijke kanten en bep. schaduw-aspecten beter geïntergreerd heb dan de gemid. persoon , dus ik zoek géén aanvulling, want ik ben al compleet , ik wil dan ook een individu die zelf ook al "compleet" is en niet iemand voor wie ik onbewust als een projectie-scherm moet fungeren of als surrogaat-ouder en/of kind!!!!!
Op zaterdag 08 september 2001 12:28 schreef Maggiblokje het volgende:[..]
Nee, ik ook niet. Ik zit ook mijn dertiger jaren. Maar toch... Ik ben zoals ik ben en ik merkte dat toen ik juist TE graag een relatie wilde in iedere jongen een potentiele vriend zag....
Het uiterlijk van iemand heeft er weinig mee te maken. Dit zijn zaken van het hart, of zo je wilt, de ziel. Of, zoals ik het zie, trillingen. Het uiterlijk van iemand kan in dat geval zelfs een stoorzender zijn als je iemand zoekt die qua 'trilling' bij je past. Dan heb ik het dus over het diepere aspect hierin. Dus dat je iemand zoekt waarmee je je leven wilt delen. Voor oppervlakkige liefdes komt het uiterlijk wel veel meer op de voorgrond. Tenminste, dit geldt voor mij dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |