Barry Bonds is trouwens 1 van de 5 spelers die het ooit voor elkaar gekregen heeft om 60 homeruns (of meer) te slaan in een seizoen. Net zoals Babe Ruth, Mark McGwire, Sammy Sosa en de vierde ontgaat mij even...
[Dit bericht is gewijzigd door AReLaXeD op 07-09-2001 21:21]
Tsja het zal er om hangen of Barry de 70 gaat halen,maar 10 Homeruns in 23 Games moet kunnen.En Bonds heeft dit seizoen ook al een stuk of 10 games laten lopen. Maar van mij mag die nog wel een paar balletjes in McCovey Cove slaan.
[Dit bericht is gewijzigd door DonorHoofd op 07-09-2001 21:39]
N.L.Divisional Series,zeer spannend,vooral de Wildcard.
Houston Astros lijken wel zeker voor de playoffs,verdere kanshebbers,Braves,Phillies,Cubs,Cardinals,Diamondbacks,Giants en de Dodgers.kanshebbers genoeg en ik zou het niet weten wie hier de World Series gaat halen.
Ik ga maar voor de Diamondbacks met de bijna onverslaanbare Curt Schilling.Al komen de Braves nu op het eind ook weer aardig in vorm,winnende Homerun tonight van ene Andrew Jones vs de Cubs in the 9 inning.
Dus Diamondbacks vs Mariners,das wat anders dan Mets vs Yankees.
We zullen het wel zien wie er 20 Oktober op het veld staan.
quote:Ben zelf nooit verder gekomen dan Softbal op school,heb daar ook nog schade aangericht met uit de hand vliegende knuppels.Dus geen honkbal voor deze boy.
Op zaterdag 08 september 2001 00:51 schreef AReLaXeD het volgende:
Speel jezelf ook nog Honkbal? Zoja waar?
quote:Heb je een verklaring voor waarom juist de laatste jaren het aantal record homeruns zo omhoog schiet? Kunnen de pitchers niet meer werpen of is het iets anders?
Op maandag 10 september 2001 01:12 schreef DonorHoofd het volgende:
Barry Bonds had er vandaag zin in en slaat zijn 61,62 en 63 Homerun tegen de Colorado Rockies.
Met nog 18 games te gaan komt het record van McGwire wel heel dicht in de buurt.[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Nandrolon
Op maandag 10 september 2001 10:49 schreef Doc het volgende:[..]
Heb je een verklaring voor waarom juist de laatste jaren het aantal record homeruns zo omhoog schiet? Kunnen de pitchers niet meer werpen of is het iets anders?
nee geen idee...
Dan maken ze tegenwoordig gebruik van een steviger en dus harder stuk slaghout,hierdoor vliegen de ballen dus ook verder weg,als ze met aluminium knuppels gingen slaan zou het aantal homeruns helemaal uit de klauw lopen.
En ook maken ze tegenwoordig zeer veel gebruik van Tv-beelden,zodat iedereen weet wat voor een soort ballen de pitcher gooit.Er hangt in elke spelersbank ook een TV,Batters maken zelfs gebruik van videobeelden tijdens de wedstrijd,echt iedere pitch wordt bestudeert.Dus is het er voor de Pitcher ook niet makkelijker op geworden,iedereen weet wat zijn geheime wapens zijn.
En ja McGwire werd al beschuldigd van het gebruik van doping,en wat er allemaal in die krachthonken gebeurd dat weet ik ook niet,maar van een degelijke dopingcontrole hebben ze in de MLB niet gehoord,zolang je maar niet met je neus in de coke hangt is alles geoorloofd.
o ja de bal is ook nog iets lichter geworden.
Maar van mij mag Barry er nog wel ff 8 over de omheining slaan.
quote:Cool stadion, been there last year. En vanaf toen ben ik ook Giants-fan geworden, dus van mij mag Bonds nog wel even doormeppen.
Op maandag 10 september 2001 22:47 schreef DonorHoofd het volgende:
Waarom tegenwoordig meer Homeruns dan vroeger?
Zeer belangrijk,De velden in de meeste nieuwe stadions zijn niet zo groot meer als in the early days of baseball. Dus vliegen de ballen eerder over het hek. Coors Park waar Barry gisteren 3 ballen over het hek sloeg staat bekend als zeer Homerunvriendelijk,ook door de ijlere lucht in Colorado schijnen de ballen verder te vliegen.Ook Barry's thuishaven Pac Bell Park is ook een stadion waar je snel een bal over de zijmuren van het stadion slaat,vooral de rechterkant waar je McCoveyCove is gelegen is niet zo ver van de thuisplaat.En dan hebben ze nog een paar indoorstadiums waar de wind geen invloed heeft op het spel en waar de ballen ook zeer regelmatig de tribunes invliegen.<knip>
Maar van mij mag Barry er nog wel ff 8 over de omheining slaan.
quote:Bedankt
[heel helder verhaal]
[cheerlead mode] GO BARRY GO BARRY GO![/cheerlead mode]
quote:Volgens mij heeft-ie gebruik van middelen toegegeven. Middelen die op de verboden lijst van het IOC staan, alleen hanteert de MLB andere regels en principes, ipv strenge controles mag iedereen gebruiken, ook een vorm van gelijkheid.
(...)
En ja McGwire werd al beschuldigd van het gebruik van doping,en wat er allemaal in die krachthonken gebeurd dat weet ik ook niet,maar van een degelijke dopingcontrole hebben ze in de MLB niet gehoord,zolang je maar niet met je neus in de coke hangt is alles geoorloofd.
(...)
Vanavond gaan er (hopelijk) weer homeruns vallen!
Pacific Bell Park de thuishaven van de SF Giants met onderin McCovey Cove waar Barry al menig bal in heeft geslagen
quote:Heimwee!!
Op dinsdag 18 september 2001 23:26 schreef DonorHoofd het volgende:
Tonight mag Barry Bonds dus weer aan de knuppel gaan trekken tegen de Houston Astros.
Nu maar hopen dat de vorm nog daar is om een paar ballen over het hek in het water te slaan.[afbeelding]
Pacific Bell Park de thuishaven van de SF Giants met onderin McCovey Cove waar Barry al menig bal in heeft geslagen
[Dit bericht is gewijzigd door DonorHoofd op 24-09-2001 00:19]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |