Niemand kon me vertellen hoe het nummer heette, dan maar een speciaal topic hoor.
Ik ben al jaren op zoek naar een house/club nummer. Ik zag het een paar jaar terug tijdens "the DJ's" een keer op TMF langskomen en ik zag het vorig jaar in een van die MTV megamixen. In de videoclip zie je een ruimte/science fiction tekenfilm wat een dikke hit zou zijn in de USA. De tekenfilm zou iets als "the final" of "final" ofzo heten (week niet zeker). Het is in ieder geval geen kinder tekenfilm want je zag in de videoclip dooien vallen enz. Wie kan me vertellen hoe het liedje heet? Ik zoek er al jaren naar zonder enig succes .
quote:kan je die megamixen ergens op internet vinden zodat je een sampletje van het nummer hebt? 't is veel makkelijker om aan de hand van een stukje van het nummer te zeggen hoe het heet
Later kwam het nummer ook een keer voorbij op Mtv, in een van die megamixen, dus ook zonder artiest en titel erbij
quote:Nee dat kan niet, het zijn van die mixen in partyzone, die ze heel soms uitzenden. Ik kan me de speciale naam van die mixen even niet herinneren. Maar je hebt deel 1 t/m deel huppelepup. Er valt ook niet achter te komen hoe de nummers heten die ze in de partyzone-mixen draaien. Het enige wat ze aangeven is wat het deel van de mix is.
Op vrijdag 07 september 2001 13:42 schreef Northpole het volgende:[..]
kan je die megamixen ergens op internet vinden zodat je een sampletje van het nummer hebt? 't is veel makkelijker om aan de hand van een stukje van het nummer te zeggen hoe het heet
quote:Thanx man! Ik kan weer even op zoek! Is er dan nog iemand die de naam weet van degene die dat nummer gemaakt heeft?
Op vrijdag 07 september 2001 14:02 schreef Ener-G het volgende:
dat nummer heet inderdaad 'the final', de naam van degene die dat nummer gemaakt heeft ben ik even kwijt
......... - The Final
1) The Final - Radio Flight
2) The Final - Original Extended
3) The Final- New Clubmix
4) The Final - Novy Vs. Eniac Clubmix
5) The Final - Boogie - Amp
6) Bonustrack: Your Future
Hetttiiissseeeeeeemmmmmmmmmmmmmm!!!!!!!
YOU ARE AMAZING!
*dag is weer goed*
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSS YESSSSS !!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |