Hoe zit dit???
quote:
Op vrijdag 07 september 2001 12:01 schreef Halinalle het volgende:
Je moet er dan ook niet bij kwijlen!
quote:Neuh, d'as alleen bezorgdheid.
Op vrijdag 07 september 2001 12:00 schreef Jeromar het volgende:
Als ik op straat loop zie ik veel decollete's (of tietspleten, of hoe je't ook noemen wilt). Sommige vrouwen kijken mij dan aan alsof ik een vies mannetje ben omdat ik naar hun decollete zit te kijken (terwijl het er soms echt half uit hangt....Hoe zit dit???
Denk aan die lantaarn!
*boink*
quote:Het hangt er helemaal vanaf hoe je ernaar kijkt, natuurlijk. Ik heb zelf ook weleens een wat lager uitgesneden hemdje aan of een knoopje verder open. Dat doe ik natuurlijk niet omdat ik wil dat niemand kijkt, maar als kerels me gaan lopen aangapen (of liever mijn borsten) vind ik al een stuk minder.
Op vrijdag 07 september 2001 12:00 schreef Jeromar het volgende:
Als ik op straat loop zie ik veel decollete's (of tietspleten, of hoe je't ook noemen wilt). Sommige vrouwen kijken mij dan aan alsof ik een vies mannetje ben omdat ik naar hun decollete zit te kijken (terwijl het er soms echt half uit hangt....Hoe zit dit???
Even kijken = leuk en spannend (zou het moeten zijn)
Staren met de mond open is onbeleefd
quote:Ja, maar dat doe ik dus ook niet... Ik kijk eventjes snel (2 seconden) en dan kijk ik weer ergens anders.
Op vrijdag 07 september 2001 12:21 schreef Jezebel het volgende:[..]
Het hangt er helemaal vanaf hoe je ernaar kijkt, natuurlijk. Ik heb zelf ook weleens een wat lager uitgesneden hemdje aan of een knoopje verder open. Dat doe ik natuurlijk niet omdat ik wil dat niemand kijkt, maar als kerels me gaan lopen aangapen (of liever mijn borsten) vind ik al een stuk minder.
Even kijken = leuk en spannend (zou het moeten zijn)
Staren met de mond open is onbeleefd
quote:Same here!!
Op vrijdag 07 september 2001 12:25 schreef Jeromar het volgende:[..]
Ja, maar dat doe ik dus ook niet... Ik kijk eventjes snel (2 seconden) en dan kijk ik weer ergens anders.
Ik ben gek op borsten..... Daar kan ik gewoon niks aan doen....
Kan er nix aan doen, soms betrap ik me erop dat ik eerst naar de borsten van een vrouw kijk en dan pas omhoog...
call me a viezerik, aard van 't beesie..
quote:Yup..... heeeeel herkenbaar ....
Op vrijdag 07 september 2001 12:27 schreef GRUMBLER het volgende:[..]
Same here!!
Kan er nix aan doen, soms betrap ik me erop dat ik eerst naar de borsten van een vrouw kijk en dan pas omhoog...
call me a viezerik, aard van 't beesie..
quote:Even kijken mag (das ergens toch wel een beetje de bedoeling he?!), maar van mannen die niet tegen mij praten maar tegen m'n borsten neem ik meestal vrij snel afscheid...
Op vrijdag 07 september 2001 12:25 schreef Jeromar het volgende:[..]
Ja, maar dat doe ik dus ook niet... Ik kijk eventjes snel (2 seconden) en dan kijk ik weer ergens anders.
Ik ben gek op borsten..... Daar kan ik gewoon niks aan doen....
quote:Dat doe ik dus ook absoluut niet!
Op vrijdag 07 september 2001 12:49 schreef Hik het volgende:[..]
Even kijken mag (das ergens toch wel een beetje de bedoeling he?!), maar van mannen die niet tegen mij praten maar tegen m'n borsten neem ik meestal vrij snel afscheid...
quote:En dan ga je in Delft, gefrustreerd mannenbolwerk bij uitstek, studeren!
Op vrijdag 07 september 2001 12:49 schreef Hik het volgende:[..]
Even kijken mag (das ergens toch wel een beetje de bedoeling he?!), maar van mannen die niet tegen mij praten maar tegen m'n borsten neem ik meestal vrij snel afscheid...
quote:Hihi...
Op vrijdag 07 september 2001 12:54 schreef Halinalle het volgende:[..]
En dan ga je in Delft, gefrustreerd mannenbolwerk bij uitstek, studeren!
A girl 's gotta do what a girl 's gotta do...
quote:Heb jij een mooi decollete dan
Op vrijdag 07 september 2001 13:08 schreef Hik het volgende:[..]
Hihi...
![]()
A girl 's gotta do what a girl 's gotta do...
quote:Ik heb een heel mooi decollete, maar géén scanner
Op vrijdag 07 september 2001 13:10 schreef Jeromar het volgende:[..]
Heb jij een mooi decollete dan
foto?
quote:DAMN!
Op vrijdag 07 september 2001 13:20 schreef Hik het volgende:[..]
Ik heb een heel mooi decollete, maar géén scanner
quote:Wat is je bank/giro-rekening nummer? Als er genoeg FoKkers wat doneren, dan koop je wel even een scanner.. toch?
Op vrijdag 07 september 2001 13:20 schreef Hik het volgende:
quote:Deze wil ik best eens komen te bekijken of hij daadwerkelijk zo mooi is...
Op vrijdag 07 september 2001 13:20 schreef Hik het volgende:[..]
quote:fotootje dan?
Op vrijdag 07 september 2001 13:40 schreef Tinkerbell het volgende:
Als ik een decolleteetje heb, mag daar best naar gekeken worden. Ik heb niets voor niets dat truitje dan aangetrokken
quote:Dit topic had eigenlijk "leg je decollete op de scanner en mail het aan Jeromar moeten heten..."
Op vrijdag 07 september 2001 13:41 schreef Jeromar het volgende:[..]
fotootje dan?
quote:FOEI!!
Op vrijdag 07 september 2001 13:35 schreef AlvaK het volgende:[..]
Wat is je bank/giro-rekening nummer? Als er genoeg FoKkers wat doneren, dan koop je wel even een scanner.. toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |