Lieve Lady, schát van me: dank voor je onvoorwaardelijke vriendschap, je gezelligheid, je trouw. Dank voor je ontelbare knuffels van blijdschap als je me gemist had, dank voor je eveneens ontelbare knuffels als ik verdriet had en jij me kwam troosten, dank, dank voor alles lieverd!!
Ik zal je nooit, NOOIT vergeten!!!!!
sorry om dit te horen, maar aan alles wat mooi is komt een einde, wees blij dat je er zo lang van hebt kunnen genieten
Peace
Sterkte!
We hopen dat ze nu op een plekje is waar ze wel lekker in haar vel zit en waar ze zich eindelijk blij en gelukkig kan voelen.
Heel veel sterkte!
(typfoutje verbeterd)
Héél veel sterkte toegewenst!
* The-What geeft Destinies_Child een dikke knuffel *hug*
Gistermiddag om 14.30 zat ik bij mijn dierenarts. De lieverd had rond die tijd verder geen afspraken staan zodat hij alle tijd voor mij en Lady had.De man was werkelijk aangedaan, hij kent Lady toch ook al vanaf dat ik voor het eerst bij hem kwam, ze was toen nog maar een pup van een maand of drie..
Hij knuffelde haar uitgebreid en stelde haar op haar gemak terwijl hij ondertussen zijn voorbereidingen trof.
Ik zat te trillen als een rietje, niet normaal meer en voelde me alsof ik elk moment van mijn stokje kon gaan.
We legden Lady op de tafel en ik ben op mijn knieën naast haar gaan zitten en heb haar koppie in mijn armen genomen, mijn wang op de hare en liet mijn tranen de vrije loop. Lady likte ze weg en keek me constant aan alsof ze zeggen wou: "Ik weet het, je wilt niet, maar het moet..."
Terwijl de arts het eerste spuitje klaarmaakte heb ik de meest waanzinnige dingen in Lady's oor gefluisterd, hoe lief ik haar heb, hoe ik haar zal missen, hoe haar maatje, mijn andere hond, haar zal missen, ach...ik weet niet precies meer wat ik zei.
En toen was het zover: de arts spoot een narcosemiddel in en langzaam viel Lady in een diepe slaap. De arts verzekerde mij ervan dat Lady niets zou merken van de tweede, dodelijke, spuit. Alle pijngevoel was weg bij haar, zo zei hij.
De tweede spuit kreeg Lady in haar borstkas, en langzaam klopte haar hartje zachter en zachter totdat het stopte, definitief. Ze haalde, gek genoeg, na het stoppen van haar hart, nog een paar keer diep adem en toen was dat ook over..
De arts nam me even in zijn armen, knuffelde me en verliet toen de behandelkamer om me de tijd te geven afscheid te nemen van Lady. Hoe lang dat geduurd heeft, geen idee, lang..
Ik had Lady's eigen dekentje meegenomen en heb dat lekker over haar heen gelegd, haar een laatste dikke kus gegeven en ben toen weggegaan.
De arts zat me in de wachtkamer op te wachten, er moesten immers nog de noodzakelijke dingen zoals crematie, rekeningen e.d. besproken worden.
Maar de lieverd zei dat ik nu naar huis moest gaan, hij zou vandaag wel contact met me opnemen over het hoe en wat nu verder. Dat vond ik echt een zeer symphatiek gebaar van hem, mijn hoofd stond ook echt niet naar zakelijke beslommeringen op dat moment.
Toen ik thuis kwam stonden mijn andere hond en de twee katten op me te wachten. Saar en Moos gaven als vanouds hun aandoenlijke koppies, maar Jewel liep maar steeds naar de voordeur alsof ze zeggen wilde: waar blijft Lady? Ging steeds op de bank voor het raam staan en keek verwachtingsvol naar buiten. Arme Jewel...ook zij heeft haar beste vriendinnetje verloren.
Tja, en nu moeten we verder zonder haar. Momenteel lijkt dat haast niet te doen
Alle mensen die gereageerd hebben hier bij fok: hartelijk bedankt! Het doet me goed te lezen dat er zoveel mensen meeleven.
extra voor Lady.
Een zich raar voelende (verdrietige, blije)
DC
voor Lady en voor de rest van het vee en voor jou.
Naam: Prinses?
Of de vervrouwelijkte naam van je broer?
[Dit bericht is gewijzigd door Kielef op 05-09-2001 16:40]
heel zwak uitgedrukt mijn broer is er één uit duizenden!
voor Lady en voor de rest van het vee en voor jou.
dank je Kielef
Naam: Prinses?
Of de vervrouwelijkte naam van je broer?
Uh, mijn broer heet Paul, dus Pauline? Paula? nee, das niks....
Joy!
quote:* Destinies_Child zet deze naam bovenaan op haar nog lege lijstje en hoopt dat er nog een aantal namen bijkomen
Op woensdag 05 september 2001 16:35 schreef Kielef het volgende:
Ik was het woord troost aan het zoeken in verschillende talen, maar dacht ineens aan vreugde.Joy!
Klinkt erg leuk wel Kielef!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |