abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 september 2001 @ 23:15:52 #1
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_1541624
Als je hier zo leest, dan lijkt het wel of iedereen wel een probleem heeft, relationeel of psychologisch. Mijn vraag is dus ook... vind je bij die stortvloed aan verhalen iemand anders probleem nog wel interessant?
  zondag 2 september 2001 @ 00:19:41 #2
11766 eymey
koning één-oog
pi_1541980
Ik toch meestal wel, vooral in het begin: Om de problemen van anderen te lezen, om (als ik evt. iets 'zinnigs' denk te kunnen zeggen) zelf een reactie te posten, of om de reacties van anderen in me op te nemen. In de vakantie was ik vaak niet van dit forum weg te slaan, vooral R&P

Nu moet ik helaas weer naar school en heb zelf een paar dingen waar ik het moeilijk mee heb. Hierdoor ben ik vaak te vermoeid om nog veel berichten hier te lezen en erop te reageren. Dus mijn activiteit hier is de laatste tijd wat afgenomen.

Maar ik hop die energie weer terug te krijgen en dan lees ik geïnteresseerd weer de berichten hier hoor

You may be right, I may be crazy. But it just might be a lunatic you're looking for... -- Billy Joel
  zondag 2 september 2001 @ 00:23:51 #3
12008 maanmeisje
is irritant wazig..
pi_1542030
yep.. weet ik tenminste dat ik nie de enige ben met problemen..

hier schuilt n egoistje

ja... wat moet ik hier nou op zeggen
  zondag 2 september 2001 @ 08:17:53 #4
10814 dalai-incognito
tijd voor een nieuwe crew
pi_1543049
nee dat gezeik altijd over problemen in relaties....

zou zo mooi forum kunnen zijn...

mensen deugen niet, jij misschien wel ook niet
pi_1543070
quote:
Op zondag 02 september 2001 08:17 schreef dalai-incognito het volgende:
nee dat gezeik altijd over problemen in relaties....

zou zo mooi forum kunnen zijn...

Juistem!
In een forum als deze zou er best 's wat vaker over de positieve aspecten en ervatingen van relaties mogen worden gepost.
Some people say that you have to forgive and forget. I dunno; I say forget about forgiving and just accept.
  zondag 2 september 2001 @ 09:02:58 #6
10814 dalai-incognito
tijd voor een nieuwe crew
pi_1543113
quote:
Op zondag 02 september 2001 08:44 schreef qube808 het volgende:

[..]

Juistem!
In een forum als deze zou er best 's wat vaker over de positieve aspecten en ervatingen van relaties mogen worden gepost.

NEE! niet altijd over vriend/vriendin relaties!!!!
mensen deugen niet, jij misschien wel ook niet
pi_1543131
quote:
Op zondag 02 september 2001 09:02 schreef dalai-incognito het volgende:

NEE! niet altijd over vriend/vriendin relaties!!!!

Altijd?
Vriend/vriendin relaties?
Moet je niet mijn post gaan invullen...
Some people say that you have to forgive and forget. I dunno; I say forget about forgiving and just accept.
pi_1543646
Het psychologie gedeelte is meestal oke. Maar het relaties gedeelte vind ik maar niks. Het zijn bijna altijd vragen waar je zelf ook een antwoord op kan verzinnen als je even rustig nadenkt over het probleem. Het mooiste zou zijn als die 2 onderwerpen werden verdeeld in 2 aparte fora.

sataN heeft ergens een topic gestart over het 'gedoe' met die relaties. Kent iemand dat topic nog?

Ik klink erg hard. En ik kan wel simpel zeggen dat ze er gewoon een over na moeten denken. Maar, niet iedereen zal dat wel kunnen... Maar ik blijf erbij dat ik de meeste relatie-topics 3x niks vind. I'm sorry...
En, ja, ik weet hoe het voelt om problemen te hebben met verlieftheid e.d. Maar het antwoord is altijd: "Get over it!"

Sta stil bij elke stap die je zet.
pi_1544239
quote:
Op zondag 02 september 2001 11:40 schreef Svart Rose het volgende:
Het psychologie gedeelte is meestal oke. Maar het relaties gedeelte vind ik maar niks. Het zijn bijna altijd vragen waar je zelf ook een antwoord op kan verzinnen als je even rustig nadenkt over het probleem. Het mooiste zou zijn als die 2 onderwerpen werden verdeeld in 2 aparte fora.

sataN heeft ergens een topic gestart over het 'gedoe' met die relaties. Kent iemand dat topic nog?

Ik klink erg hard. En ik kan wel simpel zeggen dat ze er gewoon een over na moeten denken. Maar, niet iedereen zal dat wel kunnen... Maar ik blijf erbij dat ik de meeste relatie-topics 3x niks vind. I'm sorry...
En, ja, ik weet hoe het voelt om problemen te hebben met verlieftheid e.d. Maar het antwoord is altijd: "Get over it!"

De meesten willen gewoon erover praten, hun hart luchten. Dat is beter dat het opkroppen, ik spreek uit ervaring...
Angel of Devil???
pi_1546880
quote:
Op zondag 02 september 2001 13:54 schreef Angel2200 het volgende:

[..]

De meesten willen gewoon erover praten, hun hart luchten. Dat is beter dat het opkroppen, ik spreek uit ervaring...

Ja, dat begrijp ik. En ik kan me dat ook wel een beetje voorstellen. Maar sommige vragen om een oplossing... dat snap ik niet. En als ik hart lucht, dan doe ik dat liever bij mensen die ik ken. Die me echt begrijpen. Hier op Fok is de kans groot dat mensen je niet echt begrijpen. Zeker als je niet zo duidelijk bent met het opschrijven van je verhaal. Iets wat vaak voorkomt. De halve situatie wordt vaak maar beschreven.
Sta stil bij elke stap die je zet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')