abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 september 2001 @ 06:53:36 #26
15510 CuMsHoT
..Done in 60 seconds....
pi_1591608
heerlijke "zwarte" ierse whiskey

glen dhue

I was preaching the truth, i went down to the cadillac agency and one hour later i drove out a new cadillac hallelujah say praise the lord, bless god, i'm gonna drive that cadillac down here and get it dusty and dirty for god, hallelujah! thank you jesus!
pi_1610146
Jack en Jim
pi_1610174
Jack Daniels
Wees aardig voor anderen en zij zullen ook aardig voor jou zijn
  dinsdag 11 september 2001 @ 12:57:51 #29
12807 aego
... ik niet ...
pi_1610376
Eindelijk een topic naar mijn hart ... eh keel....

afijn hier een selectie minder bekende whisk(e)ys :

- Suntory Hibiki (japans, redelijk prijzig, maar errug lekker!!)
- Clontarf (moeilijk aan te komen in Nederland, iers. Lekker. Gaat richting Johnny Walker Green Label, echter minder nadrukkelijk. Komt lekker terug...)
- Nevil O' Man (ook iers, nog niet in Nederland gezien.... verrassend zacht! )
- Bunnahabhain 1969 Cask Strength Heeeeeeeeerlijk!!!.....
- en een redelijk goedkope aanrader: Black Bottle ( blend van 7 single malt islays ) voor een warme zomer/herfst-avond

Slainte !! ( Proost )

Serious error. All shortcuts have disappeared. Screen. Mind. Both are blank. >>> Chaos reigns within. Reflect, repent, and reboot. Order shall return. >>> Everything is gone. Your life's work has been destroyed. Squeeze trigger (yes/no)?
pi_1610584
K, wanneer gaan we een whiskey meeting doen

Iedereen neemt zijn favo (betaalbare merk mee)
En er word niet geklaagd dat ik het vermeng met cola , want ik moet meestal inkomen met drinken, daarna lust ik het beter. (jullie leren het me maar puur te drinken )

dinsdag 11 september 2001 @ 14:14:51 #31
12807 aego
... ik niet ...
pi_1611128
quote:
Op zondag 09 september 2001 06:05 schreef nozem het volgende:
ok, en die whisky die je gewoon bij de eerste de beste slijter haalt dan?? jack daniels, johnnie walker, famous grouse, is dat dan slecht spul??

want ik hoor hier dus allemaal namen die ik niet ken..

Je moet het vergelijken met kleren.
Neem nou bv een eenvoudige trui, deze houdt je warm ,maar kan soms echter kriebelen, prikken. Sommige mensen worden echter lyrisch van wol, bv angora ( of andere vaak 'luxere' wol ). Andere mensen gaan voor het merk. Weer anderen zweren bij een Zeeman/Hema-trui.

Zo moet je het ook zien met whisk(e)y. Er is voor ieder wat wils, en je hoeft geen godsvermogen uit te geven om toch een lekkere te vinden. Zie mijn post hierboven.

Serious error. All shortcuts have disappeared. Screen. Mind. Both are blank. >>> Chaos reigns within. Reflect, repent, and reboot. Order shall return. >>> Everything is gone. Your life's work has been destroyed. Squeeze trigger (yes/no)?
pi_1611159
hmzzzzzz zo kan je het ook noemen...
  dinsdag 11 september 2001 @ 14:36:06 #33
12807 aego
... ik niet ...
pi_1611272
quote:
Op dinsdag 11 september 2001 13:16 schreef Aneurism het volgende:
K, wanneer gaan we een whiskey meeting doen

Iedereen neemt zijn favo (betaalbare merk mee)
En er word niet geklaagd dat ik het vermeng met cola , want ik moet meestal inkomen met drinken, daarna lust ik het beter. (jullie leren het me maar puur te drinken )

Als er genoeg deelnemers zijn, count me in....

Tijd en plaats, deelnemers. Even animo peilen? Ben hier wel voorstander van.

In de tussentijds heb je eind november in Den Haag het whiskeyfestival. (met .nl heb je de url). Hier kun je al je favo en andere schotse en andere whiskeys proeven. Vorig jaar geweest. Moet zeggen dat ik de entree er wel uit 'geproefd' heb.... Het mooiste was dat ik voor mijn gevoel vrij nuchter naar buiten ging.

...

pi_1611289
Lol, maar dat gevoel heb ik ook altijd, zelfs na 3/4 fles jack.
pi_1615966
J.W. black
Jameson
beide met ijs
Call me a fuck-up, fucked-up or whatever... At least I'm honest...
Non-smoker since september 24th 2001/08:00 hrs
The Kenny Translator
pi_1680076
een berichtje voor superted..:
He ted..ik wil je wat vragen over die files die je thuis hebt van wings of fury en over hoe ik een 286 emulgator kan downen..maar als ik dat doe...wordt ik vermoord door de mannen van fok voor 'spammen/crossposten' dus kun je me emailen op youngbloodmusic@hotmail.com ?
thanks
  donderdag 11 oktober 2001 @ 15:58:07 #37
12807 aego
... ik niet ...
pi_1873697
* schopt *
  donderdag 11 oktober 2001 @ 16:13:34 #38
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_1873833
quote:
Op maandag 03 september 2001 19:58 schreef the-O het volgende:

De Glenfidich Single Malt 12 Years is erg lekker, maar de 15,18 years en vooral de 30 years is erg zacht. Alleen zit hier een iets duurder prijskaartje aan dat het alleen voor HELE speciale gelegenheden toepasselijk is

Ik vind die 12 jaar oude al zo duur, wat kosten die andere dan? (nooit naar durven kijken)

Nou ja dat was het wel weer, ik weet nog wel veel meer....

En hoe weet je dit allemaal?

De 15 is als ik het goed heb rond de 100, de 18 is 340-360 en de 30 is of 500 pond of 1000 pond.

De 50 jaar is iig 5000 pond, zo'n 18000 dus.

pi_1873841
dat zal smaken
pi_1876088
Blackbush
Some people say that you have to forgive and forget. I dunno; I say forget about forgiving and just accept.
  donderdag 11 oktober 2001 @ 20:26:33 #41
3498 Barb
Graduated Fool
pi_1876277
Blegh whisky, ik drink liever wisi's (moest je toch weten Superted)

Voor de niet wisi-kenner: whisky-spa citroen. Zooooooo lekker en je wordt er zoooooo dronken van. Is overigens niet lekker met alle soorten whisky. Ik heb het leren drinken met baggerwhisky White Eagle, en ik wil echt niet meer met andere whisky.

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_1876389
Voor de 'echte' die hards: Laphroaig

Een echte ruige whisky van de eilanden, zilt, veel turf en veel smaak

perfect in combi met vette vis als haring, (wilde)zalm en makreel

I fucked up mijn ondertitel
  donderdag 11 oktober 2001 @ 20:46:50 #43
17166 error
gewoon fout!?
pi_1876512
zwarte whisky heb ik 1x gedronken: heel apart

Ik heb ooit ook eens een whisky van zo'n 30 jaar oud bij mijn vader uit de kast getrokken. Was heel lekker, maar ik weet niet meer hoe ie heette. Daarnaast was het eigenlijk 12 jaar oude whisky die mijn pa al 18 jaar in dekast had staan. Moeilijk na te bestellen

Ach, het ligt eraan van welke kant je het bekijkt.
pi_1885095
Ken alleen de bekende mitra-merken, en daarvan vind ik Canadian Club het lekkerste...
a.k.a. Sikko
  zondag 14 oktober 2001 @ 16:33:16 #45
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_1897225
quote:
Op donderdag 11 oktober 2001 20:34 schreef major_fuck_up het volgende:
Voor de 'echte' die hards: Laphroaig

Een echte ruige whisky van de eilanden, zilt, veel turf en veel smaak

perfect in combi met vette vis als haring, (wilde)zalm en makreel

Dan wel Cask Strength! Niet voor mietjes.

Wie schetste mijn verbazing toen mijn vriendin, geen geoefend whisky-drinkster, een paar verschillende soorten proefde en Laphroaig als beste uit de test liet komen? Kijk, da's nou een meid waar je wat aan hebt.

We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_1897719
geef mij maar Jack Danielzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
"We've got a lot of balls to call this civilisation, when we seem like such a barbaric, hate-mongering, death-mongering, sex, drugs, violence and war, hendonistic, consumeristic society ..."
pi_1897844
Old nr. 7
"We've got a lot of balls to call this civilisation, when we seem like such a barbaric, hate-mongering, death-mongering, sex, drugs, violence and war, hendonistic, consumeristic society ..."
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 20:47:40 #48
7740 Kore
Mijn Tattoo :)
pi_1919866
jack daniels
jameson
Do not blame others for making you mad. Anger is a choice. Choose wisely.
pi_1920120
IK moet zeggen dat van de merken die ik hier zo lees de meeste ni ken.

Ik drink graag een Jack Daniels en een Famous Grouse

en aan bakboord zwemmen haaien......
pi_3177686
Laatst op een feestje een erg lekkere whisky gehad. Iets in een witte doos, en klonk als '...more'.

Dus ik koop net op goed geluk een fles Bowmore, maar nee, 't is 'm niet. Ik gok, dit topic lezend, dat ik Dalmore had moeten hebben (maar die zag ik niet staan).

Volgens mij vind ik bijna alle whisky's wel lekker, ben dus absoluut geen kenner. Kan alleen zeggen welke ik minder vind:
- Glenkinchie (raar nasmaakje)
- (helaas) ook Bowmore (vreemd luchtje, doe me wat denken aan het franse klaslokaal op vwo (vaag)).

En dan voor de volledigheid, wat staat er op mijn kast:
- Glenfiddich (12)
- Auchentoshan (10)
- Grant's
- Famous Grouse
- Grant Blackbarrel
- Glenkinchie (10)
- Bowmore

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: