abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1470621
quote:
Op donderdag 23 augustus 2001 01:53 schreef Berserker het volgende:
Schofterig: ja
Arrogant: ja
Ongein: voor sommigen.

Fout?
NEE!

Je eigen voorkeur qua humor heeft er niks mee te maken. Hij bedoelt het niet slecht, het is gewoon een grove manier om iets slechts aan de kaak te stellen.

Beste Ted Neely (toffe icoon en signature!!!)
Mijn eigen voorkeur qua humor heeft er wel degelijk mee te maken aangezien ik er totaal geen humor in terug vind. Ik vind het dus wel FOUT! En ik kan heus wel tegen 'harde' humor.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_1470629
quote:
Op donderdag 23 augustus 2001 01:53 schreef Berserker het volgende:
Je eigen voorkeur qua humor heeft er niks mee te maken.
Nou... als humor uit haat voortvloeit, zoals ook veel Belgenmoppen de wereld in zijn gekomen, dan vind ik het niettemin een kwalijke zaak.
quote:
Hij bedoelt het niet slecht,
Misschien niet. Singh Varma bedoelde het ook niet slecht. Als hij wil schelden moet hij dat doen. Het is die onderbouwing met die overleden vriend van 'm die het zo wanstaltig nep maakt. Jammer.
Wittgenstein
pi_1470649
quote:
Op woensdag 22 augustus 2001 17:47 schreef Ron_Jeremy het volgende:

[..]

Humor is uiteraard een nogal subjectief begrip.
Ik vind het gehele stukje, en voornamelijk het "Zal ik een geheim verklappen? Ze is niet eens zwart. Het is
gewoon een schoensmeersurinaamse uit Amsterdam-Zuid."-stukje erg grappig.

Kans bestaat dat ie daarmee het Surinaamse publiek zo te vriend probeert te houden door Tara van hun te distantiëren. Zullen ze misschien minder snel denken dat ie "één van hun" aanvalt.

Magoed, ik ken Youp van 't Hek niet goed genoeg om z'n achterliggende gedachten goed te kunnen inschatten

donderdag 23 augustus 2001 @ 03:13:36 #129
272 R@b
No-nonsens
pi_1470875
Misschien is Youp Van 't Hek wel een vuile racist en staat NRC voor: Nieuwe Racistische Krant, ja dat moet het zijn.

Ik ben in ieder geval blij dat Youp zijn mening heeft kunnen uiten zonder dat er een hoofdredacteur was die meende zonodig te moeten ingrijpen.

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_1471083
quote:
Op donderdag 23 augustus 2001 03:13 schreef R@b het volgende:
Misschien is Youp Van 't Hek wel een vuile racist en staat NRC voor: Nieuwe Racistische Krant, ja dat moet het zijn.
[afbeelding]

Ik ben in ieder geval blij dat Youp zijn mening heeft kunnen uiten zonder dat er een hoofdredacteur was die meende zonodig te moeten ingrijpen.

Wat heeft racisme met dit alles van doen?

R@b, ik vind het fijn dat jij blij bent, ik weet dat jij de vrijheid van meningsuiting hoog in het vaandel hebt, maar valt een verwensing daar ook onder?

Indien een familie-lid van jou zichzelf welke ziekte dan ook zou hebben ingebeeld, en hier zelfs ongewild mensen mee zou hebben gekwetst, zou je dan blij zijn in het NRC te lezen dat iemand jouw familielid deze ziekte van harte toewenst?

Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  donderdag 23 augustus 2001 @ 04:37:22 #131
272 R@b
No-nonsens
pi_1471147
quote:
Op donderdag 23 augustus 2001 04:18 schreef Cosma-Shiva het volgende:
R@b, ik vind het fijn dat jij blij bent, ik weet dat jij de vrijheid van meningsuiting hoog in het vaandel hebt, maar valt een verwensing daar ook onder?

Indien een familie-lid van jou zichzelf welke ziekte dan ook zou hebben ingebeeld, en hier zelfs ongewild mensen mee zou hebben gekwetst, zou je dan blij zijn in het NRC te lezen dat iemand jouw familielid deze ziekte van harte toewenst?

Wanneer een familielid van mij zou zeggen kanker te hebben en het bleek niet waar te zijn (het was gelogen om aandacht te krijgen) dan zou ik aan de ene kant heel blij en opgelucht zijn, maar aan de andere kant het desbetreffende persoon ook geheid een enorme knal voor de harses verkopen.

Mocht het toevallig ook nog een publieke figuur zijn, dan zou ik me om een dergelijke column van Youp Van 't Hek allerminst druk maken. Liever richtte ik mijn energie op de mensen die ook zwaar belazerd waren, om die te steunen danwel mee te praten.

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  donderdag 23 augustus 2001 @ 04:45:12 #132
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_1471172
Och jongens, doe toch eens effe een stapje terug. In de BigBrother archieven heb ik wel ergere verwensingen gehoord, gelezen en bemerkt over de winnaars en verliezers, en als die allemaal getoetst werden aan de zowat heilig verklaarde Youp van het Hek repliek waren er hier heus wat meer koppen gerold dan die van Youp alleen, hier, vanavond.
Hand in eigen boezem, en ja, hij schreeuwt volledig over de rooie en reageert te laat op een nieuwsfeit wat reeds oud nieuws is, maar dat is dan ook het enige wat er aan te doen is. Of je moet een actie starten die Youp verbied nog ooit een woord te spreken. Mijn ervaring qua AN&M is echter dat dit topic binnen drie dagen ligt te rotten op de bodem van FOK!, als 'we' weer een ander nieuwsfeit hebben om ons mateloos aan te irriteren of distanciëren. Wie weet over drie dagen nog precies te vertellen hoe de Sing-Varma problematiek eruit zag, of hoe Youp vroeger heette? (Ik denk Joep). Ankie Wolters is namelijk ook allang vergeten, terwijl zij drie dagen geleden toch middelpunt van belangstelling was hier in dit topic. Hoe vaak denken we hier de homepage van 't NRC te bezoeken? Het bezinkt wel. En er staan ergere zaken te lezen in de archieven van FOK! dan het toewensen van kanker aan Tara, maar NRC heeft gelukkig de restrictie niet meer dan drie Youp-collumns te lezen. Een willekeurige search hier geeft meer stof tot nadenken.
Ben te zaai voor een signature
  donderdag 23 augustus 2001 @ 08:32:19 #133
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1471319
Ik zou graag de gegevens, doodsoorzaak en verklaring van de dokter over die vriend van Youp lezen.
Na het geval SV zal hij toch geen moeite hebben om die te publiceren, toch? En dan bedoel ik dus niet een lekker veilig kolommetje in het NRC.

Tot die tijd geloof ik niet dat die vriend van hem dood ging aan kanker.

Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 augustus 2001 @ 09:49:31 #134
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_1471602
quote:
Op donderdag 23 augustus 2001 01:22 schreef Berserker het volgende:

Erger je voortaan aan mensen die willens en wetens de boel belazeren in plaats van te mierenneuken op mensen die zich daaraan ergeren.

En dat is nu het punt. Hoe "willens en wetens" is het?

Zo kan er stukje geschreven worden dat de heer van 't Hek de spot drijft met mensen met ernstige wanen, sterker nog ze zelfs een gruwlijke dood wenst. Zou de heer van 't Hek eens geïnjecteerd moeten worden met iets waar door hij ook stevig "chemically imballanced" raakt (een flinke dosis LSD zou kunnen helpen; sommige mensen hebben daar geen LSD voor nodig maar kunnen onder druk bezwijken) zodat hij weet wat wanen zijn en daar de rest van zijn leven mee mag leven? Nee. Zoiets wens je zelfs je ergste vijand niet toe...

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_1471699
Prachtig stuk van Youp vn 't Hek. Hij verwoordt precies wat ik ook voelde, maar NIET hardop DURFDE te zeggen.
Niet durfDE, maar na lezen van zijn column, denk en zeg nu ook : Verdomme, het is toch God geklaagd dat iemand kanker voorwendt om wat voor reden dan ook!!!
Singh Varma is ziek in haar hoofd en dus mag het haar niet aangerekend worden? Ze is blijkbaar nog steeds helder genoeg in die bovenkamer van d'r om haar leugens iedere keer aan te passen, naar gelang de druk van buiten toeneemt.
Je wenst je ergste vijand kanker niet toe? Ik wens mijn ergste vijand Singh Bloody Varma niet toe.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_1471722
quote:
Op donderdag 23 augustus 2001 10:05 schreef milagro het volgende:
Prachtig stuk van Youp vn 't Hek. Hij verwoordt precies wat ik ook voelde, maar NIET hardop DURFDE te zeggen.
Niet durfDE, maar na lezen van zijn column, denk en zeg nu ook : Verdomme, het is toch God geklaagd dat iemand kanker voorwendt om wat voor reden dan ook!!!
Singh Varma is ziek in haar hoofd en dus mag het haar niet aangerekend worden? Ze is blijkbaar nog steeds helder genoeg in die bovenkamer van d'r om haar leugens iedere keer aan te passen, naar gelang de druk van buiten toeneemt.
Je wenst je ergste vijand kanker niet toe? Ik wens mijn ergste vijand Singh Bloody Varma niet toe.
Idd

Maar neeeeeee, Varma is zielig, en Youp de boeman.

pi_1471782
Zoals zovelen voor mij al hebben geprobeerd duidelijk te maken: TSV is ziek, het hoofd heeft rare toeren met haar uitgehaald. Ik heb es een patient gehad die dacht dat aliens in rode Opel Kadetten reden...Toen hij erachter kwam dat zijn behandelend arts in ene rode Opel reed, stond hij erop dat hij een andere arts kreeg. Dan kun je tegen zo'n man redeneren wat je wilt: maar hij was in DOODSANGST. Ik kan mij voorstellen dat Tara ook hele benauwde tijden door heeft gemaakt, geloof mij maar: je wilt niet met haar ruilen... Als de chemische balans in je hersenen zoek is, kun je je gewoon rare dingen inbeelden: waarom denk je dat wiet zo populair is? Niet omdat het je zulke heldere inzichten geeft...Moet je je voorstellen, dat je voortdurend moet probeen om de wereld weer in elkaar te passen, en dat je dat bij god niet lukt. Youp heeft, naar mijn weten, met zijn volle verstand goedkoop gescoord.
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 augustus 2001 @ 10:19:57 #138
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_1471818
quote:
Gut, je durft dat soort dingen pas te zeggen als iemand anders dat ook doet. Nu is 't Hek van de dam. De huiskamer lynchers durven nu ook...
quote:
Hoeveel weet jij van wanen?

Het punt is "hoe vrijwillig" is het voorwenden van die ziekte. Is het bij het volle bewustzijn gedaan of niet? De mensen die denken dat dat het geval is roepen dat het gerechtvaardigd is om TSV een gruwelijke ziekte toe te wensen (en zelfs dat vind ik twijfelachtig). Maar bedenk dat het ook heel goed niet vrijwillig kan zijn. Vroeger werd een shizofreen ook aangesproken op zijn gedrag, alsof het volledig in diens eigen hand lag. Gelukkig weet men nu beter. The mind works in mysterious ways.

Ik hoop dat het je nooit overkomt, maar mocht het gebeuren dat iemand in je omgeving wanen krijgt zal je anders spreken...

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 augustus 2001 @ 10:21:17 #139
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_1471829
quote:
Op donderdag 23 augustus 2001 10:16 schreef Catootje het volgende:
Zoals zovelen voor mij al hebben geprobeerd duidelijk te maken: TSV is ziek, het hoofd heeft rare toeren met haar uitgehaald. Ik heb es een patient gehad die dacht dat aliens in rode Opel Kadetten reden...Toen hij erachter kwam dat zijn behandelend arts in ene rode Opel reed, stond hij erop dat hij een andere arts kreeg. Dan kun je tegen zo'n man redeneren wat je wilt: maar hij was in DOODSANGST. Ik kan mij voorstellen dat Tara ook hele benauwde tijden door heeft gemaakt, geloof mij maar: je wilt niet met haar ruilen... Als de chemische balans in je hersenen zoek is, kun je je gewoon rare dingen inbeelden: waarom denk je dat wiet zo populair is? Niet omdat het je zulke heldere inzichten geeft...Moet je je voorstellen, dat je voortdurend moet probeen om de wereld weer in elkaar te passen, en dat je dat bij god niet lukt. Youp heeft, naar mijn weten, met zijn volle verstand goedkoop gescoord.
Yep...
pi_1471876
quote:
Op donderdag 23 augustus 2001 10:16 schreef Catootje het volgende:
Nou, wat heeft hij gescoord zeg. Poehpoeh!
Ik zie de schadeclaims van benadeelde stichtingen, verbolgen collega's etc. al tegemoed.
Ik blijf Varma's gedrag vele, vele malen erger vinden.

Pure aanstelleritus dit, over Herman Brood worden door cabaratiers wel gemenere grappen gemaakt, om maar te zwijgen over bv de Tweede wereldoorlog etc.

Zullen we die dan ook gelijk maar aan de kaak stellen?

pi_1471967
quote:
Op donderdag 23 augustus 2001 10:25 schreef Ron_Jeremy het volgende:

[..]

Nou, wat heeft hij gescoord zeg. Poehpoeh!
Ik zie de schadeclaims van benadeelde stichtingen, verbolgen collega's etc. al tegemoed.
Ik blijf Varma's gedrag vele, vele malen erger vinden.

Pure aanstelleritus dit, over Herman Brood worden door cabaratiers wel gemenere grappen gemaakt, om maar te zwijgen over bv de Tweede wereldoorlog etc.

Zullen we die dan ook gelijk maar aan de kaak stellen?

Nou ja.....Wat ik steeds probeer te zeggen is dit: iemand die met een redelijk verstand dingen doet die niet kunnen: jatten, liegen, manipuleren, bedriegen: stel dat gerust aan de kaak. Maar iemand die psychisch ziek is, openlijk al aan de grootst mogelijke schandpaal hangt, om die dan (als cabaretier) op een hele voor de hand liggende manier na te trappen...vind ik goedkoop. Wees maar blij dat jouw chemische samenstelling in je hersenen blijkbaar dusdanig goed is dat je de wereld kunt behapstukken.
Ik had het nog wat anders gevonden als Youp intelligent met deze situatie was omgesprongen. Natuurlijk mag hij het er over hebben, verbaasd staan, zich verwonderen: maar om dan kankercellen in het rond te gooien, dat vind ik goedkoop! Als je jezelf presenteert als intelligent persoon, die zo origineel kan denken: nou, waar blijft die originele onverwachte grap dan?
DANYEL EN THIJS
pi_1472053
quote:
Op donderdag 23 augustus 2001 10:19 schreef Doc het volgende:

[..]

Gut, je durft dat soort dingen pas te zeggen als iemand anders dat ook doet. Nu is 't Hek van de dam. De huiskamer lynchers durven nu ook...
[..]

Hoeveel weet jij van wanen?

Het punt is "hoe vrijwillig" is het voorwenden van die ziekte. Is het bij het volle bewustzijn gedaan of niet? De mensen die denken dat dat het geval is roepen dat het gerechtvaardigd is om TSV een gruwelijke ziekte toe te wensen (en zelfs dat vind ik twijfelachtig). Maar bedenk dat het ook heel goed niet vrijwillig kan zijn. Vroeger werd een shizofreen ook aangesproken op zijn gedrag, alsof het volledig in diens eigen hand lag. Gelukkig weet men nu beter. The mind works in mysterious ways.

Ik hoop dat het je nooit overkomt, maar mocht het gebeuren dat iemand in je omgeving wanen krijgt zal je anders spreken...

Ik durf haar nu pas hardop kanker toe te wensen, ja.
Heb mijn mening al genoeg verwoord in het topic over SV, maar liet toen inderdaad deze verwensing achterwege. Laf? misschien wel.
Zij is ziek in haar hoofd wordt er gezegd, maar weet blijkbaar heel goed dat ze liegt want ze past haar leugens DUS KONSTANT AAN!!! Om maar niet over de in scene gezette "sterfbed" scene op AT5 te spreken.

Ik durf het NU (laf, he Doc?) te zeggen ja, omdat ik dus ook niet geloof dat ze waarheid en fantasie niet meer weet te onderscheiden. Volgens mij wist en weet ze verdomd goed waar ze mee bezig is. En dat is mijn mening.

pi_1472096
quote:
Op donderdag 23 augustus 2001 10:40 schreef milagro het volgende:

[..]

Ik durf haar nu pas hardop kanker toe te wensen, ja.
Heb mijn mening al genoeg verwoord in het topic over SV, maar liet toen inderdaad deze verwensing achterwege. Laf? misschien wel.
Zij is ziek in haar hoofd wordt er gezegd, maar weet blijkbaar heel goed dat ze liegt want ze past haar leugens DUS KONSTANT AAN!!! Om maar niet over de in scene gezette "sterfbed" scene op AT5 te spreken.

Ik durf het NU (laf, he Doc?) te zeggen ja, omdat ik dus ook niet geloof dat ze waarheid en fantasie niet meer weet te onderscheiden. Volgens mij wist en weet ze verdomd goed waar ze mee bezig is. En dat is mijn mening.

Ja, ik kan me wel voorstellen dat je zo denkt als je nog nooit met psychiatrie in aanraking bent geweest...als je tegen een patient zegt dat hij niet tegen de boom moet praten, want dat dat geen zin heeft: kiest hij de muur om tegen te praten..als je tegen een patient zegt, dat hij Jezus niet is, zal hij je voor gek verklaren, als je tegen een verstandelijk gehandicapte zegt dat ze gek is omdat de figuren in Onderweg Naar Morgen niet bestaan, zal ze haar mening aanpassen. Schijnaanpassingen heet dat...Het is nu eenmaal niet zo simpel en zwart-wit als jij het stelt. Was dat maar zo, dat zou echt een hoop schelen.
DANYEL EN THIJS
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 augustus 2001 @ 10:51:53 #144
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_1472135
quote:
Op donderdag 23 augustus 2001 10:40 schreef milagro het volgende:

[..]

Volgens jou, ja. Maar wat weet jij van wanen om iemand een gruwelijke ziekte toe te wensen?
Het enige wat jij weet is dat iemand anders nu ook doet dus durf jij ook...
pi_1472262
quote:
Op donderdag 23 augustus 2001 10:51 schreef Doc het volgende:

[..]

Volgens jou, ja. Maar wat weet jij van wanen om iemand een gruwelijke ziekte toe te wensen?

En wat is daar mis mee? Als we allemaal leidersfiguren zouden zijn was het een zooitje hier!

Ik blijf wat dat betreft bij mijn mening dat Youp gelijk heeft.

[off-topic]
Leuk die sig net zoals Links234, vandaar dus dat hij nog steeds hier mag trollen zonder dat de Mods er wat van zeggen..............
[/off topic]

donderdag 23 augustus 2001 @ 11:05:17 #146
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_1472265
quote:
Op donderdag 23 augustus 2001 10:51 schreef Doc het volgende:

[..]

Precies. Het "een Youp over het Hek-effect".

(Zie ook: *.Buckler)

It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  donderdag 23 augustus 2001 @ 11:10:30 #147
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1472316
quote:
Op donderdag 23 augustus 2001 11:05 schreef Ron_Jeremy het volgende:
[off-topic]
Leuk die sig net zoals Links234, vandaar dus dat hij nog steeds hier mag trollen zonder dat de Mods er wat van zeggen..............
[/off topic]

Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
pi_1472428
quote:
Op donderdag 23 augustus 2001 10:45 schreef Catootje het volgende:

[..]

Ja, ik kan me wel voorstellen dat je zo denkt als je nog nooit met psychiatrie in aanraking bent geweest...als je tegen een patient zegt dat hij niet tegen de boom moet praten, want dat dat geen zin heeft: kiest hij de muur om tegen te praten..als je tegen een patient zegt, dat hij Jezus niet is, zal hij je voor gek verklaren, als je tegen een verstandelijk gehandicapte zegt dat ze gek is omdat de figuren in Onderweg Naar Morgen niet bestaan, zal ze haar mening aanpassen. Schijnaanpassingen heet dat...Het is nu eenmaal niet zo simpel en zwart-wit als jij het stelt. Was dat maar zo, dat zou echt een hoop schelen.

Ik stel het niet zwartwit, ik stel het cru. Ik heb ervaring met psychiatrische patienten , althans met 1 (mijn stiefzus), wat mij dan inderdaad geen deskundige maakt, maar toch en ik heb ervaring met kanker en alle angst die dat met zich meebrengt(ikzelf).
Ik geef toe, niet iedere pyschiatrische patient is hetzelfde, niet iedere psychiche aandoening uit zich op dezelfde manier. Ik heb gewoon zware vermoedens dat SV lang zo gek niet is als men haar toeschrijft.
En ja ik reageer inderdaad fel als iemand kanker voorwendt, moet je iedere daad dan maar "door de vingers zien", "niet zo zwaar aanrekenen" omdat iemand psychisch in de war is (al blijkbaar jaren lang; nogmaals, ik geloof niet dat SV niet meer weet wat ze zegt of doet).
pi_1472481
quote:
Op donderdag 23 augustus 2001 11:27 schreef milagro het volgende:

[..]

Ik stel het niet zwartwit, ik stel het cru. Ik heb ervaring met psychiatrische patienten , althans met 1 (mijn stiefzus), wat mij dan inderdaad geen deskundige maakt, maar toch en ik heb ervaring met kanker en alle angst die dat met zich meebrengt(ikzelf).
Ik geef toe, niet iedere pyschiatrische patient is hetzelfde, niet iedere psychiche aandoening uit zich op dezelfde manier. Ik heb gewoon zware vermoedens dat SV lang zo gek niet is als men haar toeschrijft.
En ja ik reageer inderdaad fel als iemand kanker voorwendt, moet je iedere daad dan maar "door de vingers zien", "niet zo zwaar aanrekenen" omdat iemand psychisch in de war is (al blijkbaar jaren lang; nogmaals, ik geloof niet dat SV niet meer weet wat ze zegt of doet).

Je hoeft het haar ook niet niet aan te rekenen, maar waar het mij om gaat, is dat Youp beweert zo intelligent en 'allesdoorziend' is, en er zich dan met zo'n goedkoop grapje van af maakt. Iemand kanker toewensen kan de metselaar die hier in de straat bezig is, ook. Haha..erg grappig. Als de 1 of andere boerenlul het had gezegd, was dhr, Van Het Hek de eerste geweest die er wat van had gezegd. Nu doet hij het zelf. Ik vind het van Youp nog stuitender, omdat hij onder het mom van intellectueel dingen roept die uitermate kort door de bocht en dom zijn. Ongeacht hoe je gevoelens voor SV zijn, dit kan imo niet. Laakbaarheid van Groenlinks, of naiviteit van de politiek, of de waanzin van een psychische stoorni: ja mag het van mij best anders zien, er harde grappen over maken, whatever. Maar kom niet aan met een goedkoop grapje.
DANYEL EN THIJS
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 augustus 2001 @ 11:42:49 #150
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_1472532
quote:
Op donderdag 23 augustus 2001 11:05 schreef Ron_Jeremy het volgende:

[..]

[off-topic]
[/off topic]

[off-topic]
Tuuuuuuurlijk joh. En GHaven(http://forum.fok.nl/profile.php?id=631) en Mark(http://forum.fok.nl/profile.php?id=1124) hebben nu ook all-access passes om iedereen te schofferen die ze willen. Check hun ondertitels maar. Met zo'n ondertitel mag je alles. A licence to troll, zeg maar...

Ik denk dat Links234 de user is van wie ik de meeste posts hier verwijderd heb...

Ik laat opmerkingen zoals de later (en dus niet door mij) verwijderde opmerking van R@b ook staan, dus daar zit geen verschil in.

En dan is er altijd nog mijn duo mod ie het een en ander er over zeggen kan.

Als je aan mijn integreteit twijfelt is dat vette pech voor jou: ik weet in ieder geval dat ik weliswaar subjectief ben -want dat is ieder mens- maar ook integer.
[/off-topic]

[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 23-08-2001 12:02]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')