abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 10:57:57 #176
26583 Squad
If I could, I would stay
pi_6103473
Lichamelijke pijn: verkramping van de maagspier, ik dacht dat ik een hartaanval kreeg. Kon ook bijna niet meer ademen. Dokter is erbij geweest en die gaf me medicijnen. Twee keer meegemaakt, hoop nooit meer. Maar het scheelt wel als je weet wat het is.

Geestelijk: liefdesverdriet....

Life may not be the party we hoped for, but while we're here we might as well dance
pi_6104543
Geestelijk:

Toen ik m'n vader zag liggen nadat hij een (mislukte)operatie had ondergaan om een gezwel op een zenuw achter z'n oor in z'n hoofd te verwijderen. Hij zag helemaal grijs en z''n hoofd opgezet.

De operatie bleek mislukt. Dus het gezwel zit er nog, hij is aan een oor doof en heeft geen gevoel meer in de rechterkant van z'n gezicht, waardoor z'n oog steeds meer beschadigd raakt omdat als er b.v. iets in zit hij dat niet voelt. Gelukkig groeit het gezwel niet meer.

Toenvallig waren de twee artsen die de operatie hebben uitgevoerd een paar weken geleden met ongeveer dezelfde operatie op tv en natuurlijk ging die operatie goed.

Fysiek:

Twee verdovingsprikken in m'n mond vlak onder m'n neus.

Sittin' here resting my bones
And this loneliness won't leave me alone, listen
Two thousand miles I roam
Just to make this dock my home, now
pi_6133882
Geestelijk:

Depressie.... totaal NIKS meer willen totaal helemaal in je zelf wegrotten.

Fysiek:

Verstandskiezen die er niet meer waren...

zondag 6 oktober 2002 @ 13:23:16 #179
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_6133914
Het weten dat mijn vriendin niet lang meer te leven had...
Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
pi_6134207
Mijn ergste pijn was geestelijk... eenzaam blijken te zijn... dat was mijn grootste pijn... ik ben er behoorlijk cynisch van geworden... Zelfs toen ik nog thuis woonde (acht jaar geleden), voelde ik mij niet thuis... Het doet me af en toe nog wel eens pijn... dat zeurderige dat verlangen naar een thuis... Ik ben op dit moment wel op de goede weg. Ik voel me minder eenzaam. Alleen voelen is wat anders dan eenzaamheid. Ik vermaak me prima, maar wil meer leven dan de begonia, zoals ik me soms wel eens voel... Binnenkort heb ik een autootje,... en ga ik er lekker op uit... dingen ondernemen... meer naar buiten... dan leef ik wat meer.... dan ben ik meer ik...
Ik kan het uitleggen...
  dinsdag 8 oktober 2002 @ 09:32:37 #181
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_6164807
ik heb nog geen echte pijn gekend
/-=]
|o-0
~~~`
  dinsdag 8 oktober 2002 @ 09:38:23 #182
30732 -F-
He's here He's there
pi_6164859
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2001 21:35 schreef Miesjel het volgende:
Kwil nog heel even wat kwijt. Tijdens tijden van geestelijke pijn, ben ik er achter gekomen dat er hulp kan komen van iedereen. Ook van mensen van wie je het niet zou verwachten.

Dus praat er met mensen over, maar bedenk wel dat niet iedereen even goed kan helpen. Sommige mensen weten niet wat te zeggen en maken daardoor fouten.

Als je denkt dat je het prettig vind, dan mag je me altijd icqen of melen. Niet dat ik altijd online ben, maar ik heb altijd mijn mobiel aanstaan...

Wow mooi gebaar!
He's fuckin everywhere
pi_6182255
m'n ergste pijn: toen de allerliefste jongen ter wereld waar ik echt het meeste van hou van alle mensjes die maar bestaan, het zomaar opeens na bijna drie jaar uitmaakte.......

Het doet nog steeds pijn en ik hoop nog steeds dat het goedkomt.

The greatest thing you'll ever learn, is how to love and be loved in return
  woensdag 9 oktober 2002 @ 03:18:38 #184
15864 Suncross
Stacheldrahtfloss
pi_6182298
ben een keer met mn hoofd door de voorruit en zijruit van een auto gegaan, had ik alleen oppervlakkige wonden aan mn gezicht. Die dokter hechten, boeide niet zo, maar mijn onderlip was ook uitgescheurd en dat kon hij niet verdoven ofzo dus dat heeft ie gewoon lopen hechten.

Nu kan ik u vertellen; dat deed ZEER.

Harmless victims, left to die...
pi_6205710
Afgelopen maand hebben een tal van dingen mij behoorlijk pijn gedaan...

Eerst kwam mijn oma te overlijden... Ik was op vakantie in Italië voor 4 weken de 2e week van mijn vak werd mijn oma opgenomen in het ziekenhuis, ouders belde en vertelde het mij oma was nog bij en ging allemaal prima volgens mijn ouders.. 3 dagen daarna kreeg ik sms van mijn zus dat mijn oma over was gebracht naar de IC Ze werd die avond in slaap gebracht en toen ik eenmaal thuis kwam lag mijn oma nog steeds te slapen ik heb haar in die tijd geen 1 keer meer kunnen spreken Op 01-09-2002 kregen we telefoon uit het ziekenhuis ze wisten niet meer wat ze aanmoesten met mijn oma en wouden alles stop zetten.. Die avond naar het ziekenhuis gegaan en afscheid genomen van oma.. Deed erg veel pijn.. 12 dagen erna kwam toen nog mijn vriendin met de mededeling dat ze het niet meer zag zitten tussen ons en dat is na 3,5 jaar verkering ook uit.. 13 dagen erna kwam er s nachts telefoon van mijn opa hij voelde zich benauwd. Moeder en zus hals over kop dokter gebeld en naar hem toe gereden eenmaal aangekomen was ook mijn opa overleden..

Nu bijna 3 weken verder zit ik nog steeds in die sleur Ik doe mijn best om alles te verwerken maar lukt niet echt alleen. Praat veel met mijn vrienden erover en met mijn ouders. Praten is het enige dat helpt bij mij... Verder heb ik erg veel gehuild

donderdag 10 oktober 2002 @ 10:23:16 #186
18679 syndr0me
Breaking FFL!
pi_6205732
-=** You're about to witness to power of fucking VDR **=-
pi_6205971
Lezend door dit topic word ik netjes met mijn voeten op de aarde gekwakt. Pijn is blijkbaar onzettend breed en hoe erg ik het voor de andere vind, ben ik blij dat niet alles mij is overkomen. Zo zal ik ook enkele pijnen voor jullie opvangen, helaas (misschien ook maar goed) door stommiteiten en blunders.

Een die jullie zeker niet na hoeven te doen is, met je handpalm in het glas vallen. Daarmee een pees doorsnijden. Dat valt allemaal nog wel mee. Maar als ze de kapotte pees niet verwachten en dus de verdoving niet diep genoeg zetten, dan doet dat best wel pijn. Het is nogal een gek gevoel als er aan je pees wordt getrokken via je opengescheurde hand. Zeker geen aanrader.

Geestelijk is het ergste wat me ooit overkomen is.. het laten inslapen van mijn hond. Ik voel me nu (3 jaar later) nog schuldig over. Maar ik heb het besluit (moeten) nemen dat het nu op was... Dat is iets wat ik nooit meer wenst te doen.

Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_6210302
Ik heb nog nooit (gelukkig) erg lichamelijke pijn gehad, maar het deed geestelijk wel heel veel pijn toen mijn vader me een keer meedeelde, dat als ik langs zou gaan bij mijn vriend dat ik nooit meer thuis hoefde te komen en dat ik het plezier van kinderen voor hem heb verpest... En toen heeft hij de ouders van mijn vriend gebeld om te vertellen hoe verschrikkelijk egocentrisch ik wel niet ben. Ik heb het hele weekend me een ijsklomp gevoeld. Mijn vriend en zijn ouders hebben me toen heel erg gesteund. En nog steeds!
pi_6210392
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 14:28 schreef krummeltje het volgende:
Ik heb nog nooit (gelukkig) erg lichamelijke pijn gehad, maar het deed geestelijk wel heel veel pijn toen mijn vader me een keer meedeelde, dat als ik langs zou gaan bij mijn vriend dat ik nooit meer thuis hoefde te komen en dat ik het plezier van kinderen voor hem heb verpest... En toen heeft hij de ouders van mijn vriend gebeld om te vertellen hoe verschrikkelijk egocentrisch ik wel niet ben. Ik heb het hele weekend me een ijsklomp gevoeld. Mijn vriend en zijn ouders hebben me toen heel erg gesteund. En nog steeds!
jeetje das niet niks...
Sterkte meid! dat je nog lang met je vriend mag hebben! en dat hij je blijft steunen.
  zondag 5 januari 2003 @ 13:30:10 #190
15184 rolon
The Regulator
pi_7718081
- Geschept door auto en door de voorruit heen gedenderd
- Met skien van de zwarte piste gedonderd
- Met ijzel en van m'n scooter gesjord
pi_7718158
Ooit in een kapot bierflesje gestapt en mijn voet opengehaald. Dat deed nog niet zo'n pijn maar de verdoving die 2 keer in het vlees gespoten werd was wel hardcore

Ik was 10 ofzo, dus mijn herinnering kan enigszins gekleurd zijn inmiddels

zondag 5 januari 2003 @ 13:57:26 #192
38799 vitazz
Dat ben ik..
pi_7718445
Geestelijke pijn: Toen mijn opa overleed. Al lang geleden, maar ik had een erg goede band met hem. Telkens als ik er nog aan denk, voel ik weer pijn.

Fysieke pijn: toen bij mij in mn neusgaten bloedvaatjes werden dichtgebrand.

Niet ouwehoeren!!
pi_7722162
Lichamelijk: Met skies een afgrondje van 6 meter in storten, en niet helemaal lekker terecht komen, waardoor ik er 3 botbreuken ter plaatse aan over heb gehouden, en ze er in het ziekenhuis nog maar een bot bij hebben gebroken. Maar die pijn viel nog wel mee, maar dan moet zo'n skischoen ook nog uit. Dat was de eerste en de laatste keer dat ik gegild heb van de pijn.

Geestelijk: Geestelijke pijn heb ik heel erg weinig meegemaakt, maar ik denk toch wel de voortdurende keiharde strijd met m'n broertje tot een jaar geleden.

It's not a beer belly, it's a fuel tank for a sex machine!
  FOK!fossiel maandag 6 januari 2003 @ 00:48:21 #194
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_7731012
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 13:23 schreef deGVR het volgende:
Het weten dat mijn vriendin niet lang meer te leven had...
Damn, dat lijkt me echt zo kut.
Ik heb dat dus ook meegemaakt ('schoonvader') en ik vond het echt een verschrikkelijk gevoel.
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_7733525
pfff, dat is geen pijn, zeker nog nooit 2 uur je arm uit de kom gehad zonder verdoving. Ze zeggen dat het terug zetten gruwelijke pijn doet, nou geloof me na 2 uur voelde ik het niet eens meer en was het zelfs een verlichting van de pijn. Liefdes verdriet ben ik niet zo goed in, als ik dat heb zoek ik zo snel mogelijk iemand anders waarmee ik het goed kan vinden.
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
  FOK!fotograaf maandag 6 januari 2003 @ 10:14:19 #196
18921 freud
Who's John Galt?
pi_7733618
Fysiek: Een keer een operatie aan mijn hoofd gehad zonder verdoving. Ik bleek immuun voor een type plaatselijke verdoving en toen moesten ze een verstopte klier (zo'n bult) op mijn hoofd weghalen zonder verdoving (er kon geen verdoving meer bij). Dit was overigens op aangeven van mij, omdat ik geen zin had om weer een paar weken te wachten op een plekje op de poli. Het meest irritante was dat ik alles voelde dus ook het mes en de hechtingsnaald over mijn schedel.

Emotioneel: Toen ik erachter kwam bij mijn toenmalige vriendin dat ze vreemd was gegaan met een van mijun vrienden puur om me pijn te doen. De keren daarna dat een vriendin vreemd ging was minder erg na die eerste keer.

Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_7733737
Borstvergroting, ze hebben me na de operatie plat moeten spuiten, zoveel pijn gehad.

O, ik had niet meer dan een AA cupje en daar was ik echt ongelukkig mee, en nu een bescheiden B cupje....

pi_7734138
Emotioneel :: Toen het uitging met Janneke voor mij de ware nu nog steeds en het doet nog pijn als ik eraan denk of als ik ergens alleen ben...
-
pi_7734152
Geestelijke pijn. Alle lichamelijke pijn die ik heb gehad n.a.v. ongelukken e.d. stelt daar niets bij voor.
pi_7734243
zie mijn topic....... life sucks bigtime now!!
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')