quote:http://www.fokzine.net/news.fok?id=10060
Terwijl de releasedatum van zijn nieuwe album voor onbepaalde tijd is uitgesteld, kunnen fans van superster Michael Jackson via internet alvast van de nieuwe single genieten. Een Amerikaans radiostation kreeg vorige week vrijdag de primeur van de single 'You Rock My World' en een aantal fans was zo slim om het nummer op te nemen en in MP3-formaat op het internet te plaatsen. Binnen de hechte Jackson-gemeenschap verspreidde het nieuws zich als een lopend vuurtje.Inmiddels hebben minimaal zevenduizend fansites de single overgenomen. Hoeveel mensen het nummer hebben gedownload is niet te achterhalen, maar platenmaatschappij Sony Music zal hoe dan ook grote moeite hebben om de illegale verspreiding te stoppen.
Vind 'm eerlijk gezegd niet zo... moet je daar zolang op wachten, nog steeds ooh-ooh's en yeah-yeah's.
de nieuwe cd is een afwachten , ik ga die zeker niet kopen .
MJ is ook al een beetje uitgezakt en uitgemolken , hij mag nu onderhand wel een stoppen .
hij moet eigenlijk nog wel cd's maken omdag hij in geldnood zit
quote:Dat was een verzamelaar. De laatste echte cd was volgens mij Blood on the Dancefloor.
Op maandag 20 augustus 2001 12:05 schreef Daklem het volgende:
ik vind de history cd echt Toppie
quote:En daarvan was de helft oud materiaal in een nieuw jasje.
Op maandag 20 augustus 2001 12:12 schreef SunChaser het volgende:
Dat was een verzamelaar. De laatste echte cd was volgens mij Blood on the Dancefloor.
quote:Jaha Dangerous. Vooral Who is it. Wat een heerlijk nummer is dat.
Op maandag 20 augustus 2001 13:42 schreef postinggirl het volgende:
Terwijl voor mij 'Dangerous' juist dè MJ-topper is. Maar dat heeft ook enigzins met jeugdsentiment te maken. Al die zeven à acht singletjes zijn in mijn muzikale beginperiode uitgekomen. Maar anders had ik het denk ik ook wel zijn beste gevonden.
Dus hij is weer terug. Nou ben benieuwd. Heb em nog niet gehoord.
quote:Geinig!
Op dinsdag 21 augustus 2001 04:17 schreef SunChaser het volgende:
Giel Beelen noemde net de Frontpage van fokzine. Schijnt een aantal posters het diefstal te noemen, zelf niet gekeken btw.
Zou wel interessant zijn als Giel ff contact opneemt, kan ie ook altijd zijn verhaal doen!
quote:Als dat zou kunnen
Op woensdag 22 augustus 2001 10:56 schreef SunChaser het volgende:
Radio 538 en 3FM zijn door Sony op de vingers getikt. Foei, niet meer draaien!
MJ gaat gewoon weer alle records breken, en niet met "standaard arenbee muziek". Invincible maakt history!
Heeft ie daar nou vijf jaar over gedaan?
Ik hoop wel dat de rest van het album een stuk beter is.
Ik zag z'n optreden met de andere heren van Jackson 5 op TV. Blijft toch een geweldige entertainer. En een geniaal musicus, vind ik. Jammer dat de nadruk altijd op z'n excentriciteit, in welke vorm dan ook, ligt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |