kheb het meisje waar ik gek op ben afgewezen, ze is zo lief enzo, maar we zitten niet op dezelfde golflengte om het maar zo te zeggen, eigenlijk dus omdat ik denk dat het geen toekomst heeft.. maar kweet nu weer niet of ik er wel goed aan heb gedaan ... mijn hart en verstand zijn het niet echt eens
quote:Pfff, misschien moet jij je maar lekker beperken tot het onzinforum zeg.
Op zondag 19 augustus 2001 21:48 schreef PauperProleet het volgende:
dan moet je jezelf rukken
quote:Domme opmerkingen zijn niet alleen het OF voorbehouden toch?
Op zondag 19 augustus 2001 22:01 schreef Barb het volgende:[..]
Pfff, misschien moet jij je maar lekker beperken tot het onzinforum zeg.
quote:omdat ik haar gewoon heel leuk vind, nog steeds..
Op zondag 19 augustus 2001 21:56 schreef Roonaan het volgende:
wat waren je redenen om het in eerste instantie wel deed eik?
quote:Als je al twijfelt, denk je dan dat het goed is om een relatie te beginnen in de hoop dat je twijfel wegslaat?
Op zondag 19 augustus 2001 22:04 schreef Sequence het volgende:[..]
omdat ik haar gewoon heel leuk vind, nog steeds..
maar de twijvel overheerst, en daarom heb ik nu gedaan wat ik gedaan heb..
quote:snap helemaal wat je bedoeld.. heb ongeveer hetzelfde nou (of gehad, kweet t eigenlijk nie)
Op zondag 19 augustus 2001 21:46 schreef Sequence het volgende:
ik wil het gewoon effe kwijt, en misschien dat er mensen zijn die zoiets ook ooit hebben gehad en misschien wil iemand advies geven.. kzit nu namelijk beswel diep in de put..kheb het meisje waar ik gek op ben afgewezen, ze is zo lief enzo, maar we zitten niet op dezelfde golflengte om het maar zo te zeggen, eigenlijk dus omdat ik denk dat het geen toekomst heeft.. maar kweet nu weer niet of ik er wel goed aan heb gedaan ...
mijn hart en verstand zijn het niet echt eens
*Was wel heel blij dat we uiteindelijk weer normaal tegen elkaar doen, maar het is nooit meer geworen wat het het was. Best klote als ik achteraf bedenk wat het misschien wel had kunnen worden.
quote:je haalt me de woorden uit de mond, da's juist de vraag.. en ik weet dus niet wat ik daarmee moet..
Op zondag 19 augustus 2001 22:06 schreef Roonaan het volgende:[..]
Als je al twijfelt, denk je dan dat het goed is om een relatie te beginnen in de hoop dat je twijfel wegslaat?
quote:Geen spijt hebben, choice made, haar nu behandelen als een (niet JE) vriendin en gewoon nog steeds lol mee hebben en op zoek gaan naar die gene waarvan je hebt.. JA, bij haar is er geen twijfel mogelijk...
Op zondag 19 augustus 2001 22:09 schreef Sequence het volgende:[..]
je haalt me de woorden uit de mond, da's juist de vraag.. en ik weet dus niet wat ik daarmee moet..
ugh
quote:ik weet het niet...
Op zondag 19 augustus 2001 22:06 schreef maanmeisje het volgende:is echt helemaal in strijd met elkaar ja... en waar moet je dan op vertrouwen..??
euhhh
ja
quote:dat hoeft niet hoor
Op zondag 19 augustus 2001 22:18 schreef GIGI het volgende:
Ach ik bedoel ze is niet de enigste vrouwlijk geslacht hier in deze wereldje...!
Over een paar jaah heb je alweer een andere vriendin en ben je deze meid helemaal vergeten!
quote:HAhahaah klik eerst eens op jouw naam en dan op de mijne! Dan zul je zien dat die opmerking meer op jou slaat dan op mij Pauper!!
Op zondag 19 augustus 2001 22:01 schreef Barb het volgende:[..]
Pfff, misschien moet jij je maar lekker beperken tot het onzinforum zeg.
quote:Leuke sig Spock! Heb gelijk Breinstein weer even in de CD-speler laten rouleren.
Op zondag 19 augustus 2001 22:03 schreef Funk_Dr_Spock het volgende:Als Een Meisje Mij Niet Digt, Dan Digt Ze Zeker Vrouwen
3 jaar later ben ik smoor op een ander meisje, en zij op mij. Ik denk, dit wordt wat... klapt zij dicht. Zelfde probleem wat ik dus had.
Alleen, als zij 3 dagen later was gekomen dat het haar speet had ik haar meteen genomen hoor.
Alleen in haar geval zei ze het 5 maand later, en gelukkig voor haar vond ik d'r nog steeds leuk ook al heb ik wel wat met een ander gehad in die tijd.
En woensdag hebben we 4 maand .
Dus... zeg tegen haar dat je je vergiste en dat je overrompeld was!
quote:Maar kan dat niet tijdelijk zijn door bijv. familieomstandigheden of iets anders waardoor de een zich even 'uit balans' voelt?
Op zondag 19 augustus 2001 23:47 schreef reddie het volgende:
Als je niet "op dezelfde golflengte zit" met je vriendin, heeft het ook weinig zin om de relatie voort te zetten...
quote:dan zou je toch het gevoel moeten hebben dat je je dingen bij elkaar kwijt kunt? tenminste dat zou ik wel verwachten eigenlijk:
Op zondag 19 augustus 2001 23:51 schreef Sound_of_Silence het volgende:[..]
Maar kan dat niet tijdelijk zijn door bijv. familieomstandigheden of iets anders waardoor de een zich even 'uit balans' voelt?
quote:jij kan hier dus beter je kop houden want dat slaat dus echt nergens op
Op zondag 19 augustus 2001 21:48 schreef PauperProleet het volgende:
dan moet je jezelf rukken
daarvoor zit je in het verkeerde forum , geef een nuttig antwoord of GEEN antwoord
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |