p.s. over het internet is hij heel erg leuk
quote:Internet maakt je anoniem.
p.s. over het internet is hij heel erg leuk
quote:hij heeft nikt te vrezen heb ik hem al zo vaak gezegt en zijn uiterlijk ken ik ook en hij de mijne maar ik hoop als we nog een keer afspreken dat het allemaal goed gaat ik wil hem echt van zijn verlegenheid afhelpen.
Op zaterdag 18 augustus 2001 21:29 schreef Witchfynder het volgende:
Nou, ik ben een stuk minder verlegen geworden sinds ik chat. Heb al meerdere mensen ontmoet en zelfs mijn ex via internet leren kennen. Het is idd raar dat je iemand zo goed al kent terwijl het uiterlijk enzo je nog vreemd zijn.
Ik denk dat die knul gewoon te verlegen is en zich misschien schaamt omdat het vorige keer niet zo goed ging, maar je moet hem gewoon duidelijk maken dat hij niks te vrezen heeft enzo. Dat kan lastig zijn. Nou ja, veel succes ermee.
quote:Het spijt me maar... het uiterlijk is nooit gekend bij een internetrelatie... fotos zijn slecht een weerspiegeling van de realiteit...
Op zaterdag 18 augustus 2001 21:37 schreef Breaker het volgende:hij heeft nikt te vrezen heb ik hem al zo vaak gezegt en zijn uiterlijk ken ik ook en hij de mijne maar ik hoop als we nog een keer afspreken dat het allemaal goed gaat ik wil hem echt van zijn verlegenheid afhelpen.
quote:Ik heb hem een paar keer in het echt gezien alleen toen ongeveer een jaar geleden alleen met hem en sins dien heb ik hem 1 keertje gezien maar toen konden we niks zeggen hebben alleen maar gezwaaid want daar was de gelegenheid niet toe.
Op zaterdag 18 augustus 2001 21:47 schreef 4ThloN1000 het volgende:[..]
Het spijt me maar... het uiterlijk is nooit gekend bij een internetrelatie... fotos zijn slecht een weerspiegeling van de realiteit...
Probeer bij hem te gaan... alles doen om hem gerust te stellen dan... hij heeft waarschijnlijk zelfs geen ervaring met relaties en ja... problemen met de stap te zetten
quote:Ok dan... misschien is hij bang van relaties? Misschien vindt hij jullie relatie zo goed dat hij bang is het te verpesten door elkaar te ontmoeten?
Op zaterdag 18 augustus 2001 22:00 schreef Breaker het volgende:Ik heb hem een paar keer in het echt gezien alleen toen ongeveer een jaar geleden alleen met hem en sins dien heb ik hem 1 keertje gezien maar toen konden we niks zeggen hebben alleen maar gezwaaid want daar was de gelegenheid niet toe.
quote:Sommige vrouwen vinden het uiterst aantrekkelijk
Op zaterdag 18 augustus 2001 22:06 schreef Metamorphozis het volgende:
verlegenheid zuigt
quote:En neem een flesje bacardi mee, wordt ie wel wat losser van.
Op zaterdag 18 augustus 2001 22:03 schreef 4ThloN1000 het volgende:[..]
Ok dan... misschien is hij bang van relaties? Misschien vindt hij jullie relatie zo goed dat hij bang is het te verpesten door elkaar te ontmoeten?
Op naar die jongen!
quote:Waarom zou je iemand op het eerste afspraakje een fles op het hoofd moeten slaan?
Op zaterdag 18 augustus 2001 22:07 schreef Rex_Mundi het volgende:[..]
En neem een flesje bacardi mee, wordt ie wel wat losser van.
quote:"Verdomd! Das toevallig! Ben jij mijn ex? Nooit geweten!"
Op zaterdag 18 augustus 2001 21:29 schreef Witchfynder het volgende:
Nou, ik ben een stuk minder verlegen geworden sinds ik chat. Heb al meerdere mensen ontmoet en zelfs mijn ex via internet leren kennen.
quote:Dat zeggen ze ja... maar tot nu toe heb ik daar nog weinig van gemerkt.....
Op zaterdag 18 augustus 2001 22:07 schreef 4ThloN1000 het volgende:[..]
Sommige vrouwen vinden het uiterst aantrekkelijk
Ga gezellig stappen, pak een bioscoopje. Dan kan je wennen aan het idee dat je bij hem bent, en toch zie je 'm niet (tenzij je naar hem gaat zitten staren ipv naar de film) dus hoef je je ook niet zo bang te voelen. Dat klinkt misschien raar maar het is wel zo, neem dat aan van mij
Waarschijnlijk is dat voor hem ook wel zo en is ie wat losser na een film. Je hebt meteen wat om over te praten.. enfin, werkt prima over het algemeen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |