abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 augustus 2001 @ 21:07:17 #1
14972 Breaker
alles kan breken
pi_1439449
Ik chat al anderhalf jaar met een jongen. We zijn inmiddels goed bevriend geraakt. Hij woont schuinachter familie van mij. Een jaar geleden hadden we afgesproken alleen toen ben ik na een uur alweer gegaan want hij was zo verlegen dus dat werkte niet. Maar nu denk ik dat hij dat best wel durft en hij wil het ook wel maar hij is gewoon zo verlegen hebben jullie tips waarmee ik hem kan helpen het is toch raar dat als ik er neit ver van af ben als ik dus bij mijn familie ben dat ik niet gewoon bij hem langs kan gaan. Ik wil wel maar hij wil dat niet. En we bespreken echt alles over internet. Wat vinden jullie er nou van????

p.s. over het internet is hij heel erg leuk

pi_1439474
quote:
p.s. over het internet is hij heel erg leuk
Internet maakt je anoniem.
Ook al bespreek je veel persoonlijke details met elkaar.
De lichamelijke interactie is er niet.
Zo kan je jezelf dus meer laten gaan dan IRL.
Mankind has lost it's way. Seperated by color, language, religion, and the many many layers of society. I wonder why, we are all born human.
pi_1439529
Raar ik chat al een jaar en een half met een meisje van Canada en ik wil naar Canada lol
Heeft die jongen iets te vrezen? (btw ik ben verlegen... heel erg dus... )
Une fois tu gagnes, mille fois tu perds.
pi_1439566
Nou, ik ben een stuk minder verlegen geworden sinds ik chat. Heb al meerdere mensen ontmoet en zelfs mijn ex via internet leren kennen. Het is idd raar dat je iemand zo goed al kent terwijl het uiterlijk enzo je nog vreemd zijn.
Ik denk dat die knul gewoon te verlegen is en zich misschien schaamt omdat het vorige keer niet zo goed ging, maar je moet hem gewoon duidelijk maken dat hij niks te vrezen heeft enzo. Dat kan lastig zijn. Nou ja, veel succes ermee.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  zaterdag 18 augustus 2001 @ 21:37:12 #5
14972 Breaker
alles kan breken
pi_1439600
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2001 21:29 schreef Witchfynder het volgende:
Nou, ik ben een stuk minder verlegen geworden sinds ik chat. Heb al meerdere mensen ontmoet en zelfs mijn ex via internet leren kennen. Het is idd raar dat je iemand zo goed al kent terwijl het uiterlijk enzo je nog vreemd zijn.
Ik denk dat die knul gewoon te verlegen is en zich misschien schaamt omdat het vorige keer niet zo goed ging, maar je moet hem gewoon duidelijk maken dat hij niks te vrezen heeft enzo. Dat kan lastig zijn. Nou ja, veel succes ermee.
hij heeft nikt te vrezen heb ik hem al zo vaak gezegt en zijn uiterlijk ken ik ook en hij de mijne maar ik hoop als we nog een keer afspreken dat het allemaal goed gaat ik wil hem echt van zijn verlegenheid afhelpen.
pi_1439634
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2001 21:37 schreef Breaker het volgende:

hij heeft nikt te vrezen heb ik hem al zo vaak gezegt en zijn uiterlijk ken ik ook en hij de mijne maar ik hoop als we nog een keer afspreken dat het allemaal goed gaat ik wil hem echt van zijn verlegenheid afhelpen.

Het spijt me maar... het uiterlijk is nooit gekend bij een internetrelatie... fotos zijn slecht een weerspiegeling van de realiteit...
Probeer bij hem te gaan... alles doen om hem gerust te stellen dan... hij heeft waarschijnlijk zelfs geen ervaring met relaties en ja... problemen met de stap te zetten
  zaterdag 18 augustus 2001 @ 22:00:36 #7
14972 Breaker
alles kan breken
pi_1439690
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2001 21:47 schreef 4ThloN1000 het volgende:

[..]

Het spijt me maar... het uiterlijk is nooit gekend bij een internetrelatie... fotos zijn slecht een weerspiegeling van de realiteit...
Probeer bij hem te gaan... alles doen om hem gerust te stellen dan... hij heeft waarschijnlijk zelfs geen ervaring met relaties en ja... problemen met de stap te zetten

Ik heb hem een paar keer in het echt gezien alleen toen ongeveer een jaar geleden alleen met hem en sins dien heb ik hem 1 keertje gezien maar toen konden we niks zeggen hebben alleen maar gezwaaid want daar was de gelegenheid niet toe.
pi_1439713
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2001 22:00 schreef Breaker het volgende:

Ik heb hem een paar keer in het echt gezien alleen toen ongeveer een jaar geleden alleen met hem en sins dien heb ik hem 1 keertje gezien maar toen konden we niks zeggen hebben alleen maar gezwaaid want daar was de gelegenheid niet toe.

Ok dan... misschien is hij bang van relaties? Misschien vindt hij jullie relatie zo goed dat hij bang is het te verpesten door elkaar te ontmoeten?
Op naar die jongen!
  zaterdag 18 augustus 2001 @ 22:06:35 #9
14837 Metamorphozis
Voor de duidelijkheid
pi_1439730
verlegenheid zuigt
[url=http://edrumpicsite.flappie.nl]http://edrumpicsite.flappie.nl[/url] Voor foto's + commentaar van/over electronische drumstellen!
pi_1439735
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2001 22:06 schreef Metamorphozis het volgende:
verlegenheid zuigt
Sommige vrouwen vinden het uiterst aantrekkelijk
pi_1439737
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2001 22:03 schreef 4ThloN1000 het volgende:

[..]

Ok dan... misschien is hij bang van relaties? Misschien vindt hij jullie relatie zo goed dat hij bang is het te verpesten door elkaar te ontmoeten?
Op naar die jongen!

En neem een flesje bacardi mee, wordt ie wel wat losser van.
我要飞得更高 !
pi_1439766
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2001 22:07 schreef Rex_Mundi het volgende:

[..]

En neem een flesje bacardi mee, wordt ie wel wat losser van.

Waarom zou je iemand op het eerste afspraakje een fles op het hoofd moeten slaan?
  zondag 19 augustus 2001 @ 09:49:29 #13
14972 Breaker
alles kan breken
pi_1441919
Ik vind alcohol geen oplossing
pi_1441942
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2001 21:29 schreef Witchfynder het volgende:
Nou, ik ben een stuk minder verlegen geworden sinds ik chat. Heb al meerdere mensen ontmoet en zelfs mijn ex via internet leren kennen.
"Verdomd! Das toevallig! Ben jij mijn ex? Nooit geweten!"

zondag 19 augustus 2001 @ 10:57:39 #15
14837 Metamorphozis
Voor de duidelijkheid
pi_1442040
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2001 22:07 schreef 4ThloN1000 het volgende:

[..]

Sommige vrouwen vinden het uiterst aantrekkelijk

Dat zeggen ze ja... maar tot nu toe heb ik daar nog weinig van gemerkt.....
Nouja laat ik me bed maar weer es houwe.
[url=http://edrumpicsite.flappie.nl]http://edrumpicsite.flappie.nl[/url] Voor foto's + commentaar van/over electronische drumstellen!
pi_1442042
Wat worden er veel topics geopend over dit onderwerp, het wordt ook steeds meer lijkt wel...
Er zijn zoveel mensen die niet geloven dat je verliefd kan worden via internet... maar 't kan wel.
Ik heb weleens een heel verhaal gepost met mijn eigen interpretatie over het hoe en wat daarvan maar dat bespaar ik je even (tenzij je erop staat? )
Anyway, de enige manier is om er gewoon naartoe te gaan, en je nu NIET af te laten schrikken.
Je moet gewoon even aan elkaar wennen, ook al chat je al jaaaaaaaaaren met die persoon en voel je jezelf al jaaaaaaaren verliefd erop.
Je moet gewoon even wennen. Een uur is niet voor iedereen genoeg.

Ga gezellig stappen, pak een bioscoopje. Dan kan je wennen aan het idee dat je bij hem bent, en toch zie je 'm niet (tenzij je naar hem gaat zitten staren ipv naar de film) dus hoef je je ook niet zo bang te voelen. Dat klinkt misschien raar maar het is wel zo, neem dat aan van mij
Waarschijnlijk is dat voor hem ook wel zo en is ie wat losser na een film. Je hebt meteen wat om over te praten.. enfin, werkt prima over het algemeen.

pi_1442200
Wil hij jou wel zien en al?
Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
pi_1442201
Ik herken dit heel erg
  zondag 19 augustus 2001 @ 11:59:44 #19
4396 TeasZ
Hide yourself, object!
pi_1442232
Ik heb mijn ex-vriendin ook via het internet leren kennen. De eerste keer was het ook niet super, maar we zijn later gewoon leuke dingen gaan doen en de sfeer werd vanzelf losser. Uiteindelijk nadat we elkaar een half jaar vrij regelmatig hadden gezien kregen we wat. Ga gewoon iets leuks doen, je weet vast wel wat hij leuk vind en waar hij zich op zijn gemak voelt.
Coming soon to this location: charming ruins.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')