quote:* Smots heeft dit juweeltje al op DVD
Op vrijdag 17 augustus 2001 19:38 schreef incubus het volgende:
ok voor de echte film freaks onder ons een aanrader: funny games. Een van de beste films die ooit gezien heb. Is mischien niet een film voor de doorsnee film kijker. Maar hij zit als een 1000 stuks tellende puzzel in elkaar. Ik zou zeggen huur hem. Als je niet over de kaft heen kijkt is nogal saai. alleen de titel met een zwarte achtergrond.
quote:PERRRRRRRRRRRRCIESS!!!
Op vrijdag 17 augustus 2001 20:08 schreef marnix het volgende:
of heb je al poep, poep in je hoofd
BTW: Zoeken op "Funny Games" levert momenteel al 25 topics op! Wat best veel is voor zo'n extreme en relatief onbekende film.
quote:Puzzle van 1000 stukjes? Lekker, hoor. Moet je 'm eerst in elkaar gaan zetten voordat je die film kan gaan zien.
Op vrijdag 17 augustus 2001 19:38 schreef incubus het volgende:
ok voor de echte film freaks onder ons een aanrader: funny games. Een van de beste films die ooit gezien heb. Is mischien niet een film voor de doorsnee film kijker. Maar hij zit als een 1000 stuks tellende puzzel in elkaar. Ik zou zeggen huur hem. Als je niet over de kaft heen kijkt is nogal saai. alleen de titel met een zwarte achtergrond.
Zie ook: Funny Games
Vooral als je van sarcasme en LAAAANNNGE HUILSCENES (GOED!!!) houdt MOET je deze film zien!
quote:Hmm..
Op zaterdag 08 september 2001 16:18 schreef _araphor_ het volgende:
Ik wil er even aan toe voegen dat de film goed is, want dat is nog niet duidelijk naar voren gekomen vind ikVooral als je van sarcasme en LAAAANNNGE HUILSCENES (GOED!!!) houdt MOET je deze film zien!
ik dacht eerder aan termen als "mogelijk traumatiserend voor jonge kijkertjes"...
Trouwens met herrie van John Zorn in de soundtrack.
Meesterlijke scene met die afstandsbediening overigens
En met die afstandsbediening vond ik maar flauw eigenlijk...
Sowieso raar element dat hij regelmatig tegen de kijker praatte.
Erg niet-standaard film! .
quote:Dat was niet flauw, dat snapte jij gewoon niet.
Op donderdag 3 april 2003 16:49 schreef DennisMoore het volgende:En met die afstandsbediening vond ik maar flauw eigenlijk...
Sowieso raar element dat hij regelmatig tegen de kijker praatte.
quote:Jij weet niet wat ik al dan niet snap
Op donderdag 3 april 2003 16:52 schreef NoSigar het volgende:Dat was niet flauw, dat snapte jij gewoon niet.
quote:Dat was ook een soort van grapje.
Op donderdag 3 april 2003 17:29 schreef NoSigar het volgende:
Was grapje.
Ik zat vooral met die tering-priester
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |