abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 augustus 2001 @ 19:38:36 #1
7114 incubus
The Cult DIVX king
pi_1433195
ok voor de echte film freaks onder ons een aanrader: funny games. Een van de beste films die ooit gezien heb. Is mischien niet een film voor de doorsnee film kijker. Maar hij zit als een 1000 stuks tellende puzzel in elkaar. Ik zou zeggen huur hem. Als je niet over de kaft heen kijkt is nogal saai. alleen de titel met een zwarte achtergrond.
010
  vrijdag 17 augustus 2001 @ 19:56:34 #2
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_1433304
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2001 19:38 schreef incubus het volgende:
ok voor de echte film freaks onder ons een aanrader: funny games. Een van de beste films die ooit gezien heb. Is mischien niet een film voor de doorsnee film kijker. Maar hij zit als een 1000 stuks tellende puzzel in elkaar. Ik zou zeggen huur hem. Als je niet over de kaft heen kijkt is nogal saai. alleen de titel met een zwarte achtergrond.
* Smots heeft dit juweeltje al op DVD
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_1433374
of heb je al poep, poep in je hoofd
[url=http://www.dvdzine.nl]Dvdzine.nl[/url]
  vrijdag 17 augustus 2001 @ 21:42:04 #4
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_1433858
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2001 20:08 schreef marnix het volgende:
of heb je al poep, poep in je hoofd
PERRRRRRRRRRRRCIESS!!!
Tien punten voor marnix!
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  vrijdag 17 augustus 2001 @ 22:30:47 #5
5981 Ettepet
Schrijft veelzeggend weinig
pi_1434182
Wat mij betreft een aanrader: de meest beklemmende film die ik ooit heb gezien. Eentje die je eigenlijk zonder pauze in te lassen moet gaan bekijken.

BTW: Zoeken op "Funny Games" levert momenteel al 25 topics op! Wat best veel is voor zo'n extreme en relatief onbekende film.

Deze zin loopt dood. Deze gaat door...
pi_1438404
Alleen vreemd dat deze oostenrijkse film niet op DVD Regio 2 is uitgebracht.......
  zaterdag 18 augustus 2001 @ 17:45:45 #7
14921 Morbus
Leader of the dark-tribe
pi_1438434
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2001 19:38 schreef incubus het volgende:
Puzzle van 1000 stukjes? Lekker, hoor. Moet je 'm eerst in elkaar gaan zetten voordat je die film kan gaan zien.
But the earth is green!?!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 8 september 2001 @ 00:09:39 #8
862 Arcee
Look closer
pi_1582170
Erg sterke, beklemmende film inderdaad.

Zie ook: Funny Games

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_1586141
Ik wil er even aan toe voegen dat de film goed is, want dat is nog niet duidelijk naar voren gekomen vind ik

Vooral als je van sarcasme en LAAAANNNGE HUILSCENES (GOED!!!) houdt MOET je deze film zien!

[ [URL=http://www.ipimuu.org/araphor]araphor[/url] ] [ [url=http://ipimuu.blindjustice.nl/araphor/dpf]Doctor Phlox Fanclub[/url] ] [ ircnet - #wicca.nl ]
  zondag 9 september 2001 @ 01:40:07 #10
5981 Ettepet
Schrijft veelzeggend weinig
pi_1591000
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 16:18 schreef _araphor_ het volgende:
Ik wil er even aan toe voegen dat de film goed is, want dat is nog niet duidelijk naar voren gekomen vind ik

Vooral als je van sarcasme en LAAAANNNGE HUILSCENES (GOED!!!) houdt MOET je deze film zien!

Hmm..

ik dacht eerder aan termen als "mogelijk traumatiserend voor jonge kijkertjes"...

Deze zin loopt dood. Deze gaat door...
pi_3210252
Vond 'm nogal tegenvallen. Goed, er zitten een paar zeer indrukwekkende scenes in, maar meer ook niet. Die opmerking van die puzzelstukjes mogen jullie even uitleggen, zelden zo'n simpele film gezien. Vond de moeder ook pijnlijk slecht acteren.
pi_9550188
Lugubere sadistische film... net gezien op DVD...

Trouwens met herrie van John Zorn in de soundtrack.

pi_9561786
[off-topic]
La Pianiste is nóg beter.
Huiveringwekkende eindscene. Iemand zei ooit dat hij voor die scene graag een paar andere niet slechte film-ervaringen inruilt. Ben ik het wel mee eens.
[/off-topic]
Helpt waar hij kan!
pi_9561863
Kunnte wir ihr um ein paar Eier bitten?
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_9562001
Ze blijven de hele tijd erg beleefd. Typisch Duits: altijd Sie zeggen.

Meesterlijke scene met die afstandsbediening overigens

Helpt waar hij kan!
pi_9562052
Gnädige Frau.

En met die afstandsbediening vond ik maar flauw eigenlijk...
Sowieso raar element dat hij regelmatig tegen de kijker praatte.

Erg niet-standaard film! .

pi_9562134
quote:
Op donderdag 3 april 2003 16:49 schreef DennisMoore het volgende:

En met die afstandsbediening vond ik maar flauw eigenlijk...
Sowieso raar element dat hij regelmatig tegen de kijker praatte.

Dat was niet flauw, dat snapte jij gewoon niet.
Helpt waar hij kan!
pi_9562243
quote:
Op donderdag 3 april 2003 16:52 schreef NoSigar het volgende:

Dat was niet flauw, dat snapte jij gewoon niet.

Jij weet niet wat ik al dan niet snap .
Los daarvan kan het best flauw zijn.
pi_9562896
Was grapje.
Ik zat vooral met die tering-priester
Helpt waar hij kan!
pi_9563525
quote:
Op donderdag 3 april 2003 17:29 schreef NoSigar het volgende:
Was grapje.
Ik zat vooral met die tering-priester
Dat was ook een soort van grapje. .